Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларға сабақты түсіндіру

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

ҚМЖ

Тақырыбы: <<Дауыссыз дыбыстар және оның түрлері>>.

Орындаған: Сержанқызы Жансая
Мамандығы: <<6М011700 - Қазақ тілі мен әдебиеті>>
Тексерген: Балтабаева Ж.Қ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:
Сержанқызы Жансая
Сынып:
5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:-
Сабақ тақырыбы
Дауыссыз дыбыстар және оның түрлері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Дауыссыз дыбыстар және түрлерін білу және айтылу ерекшелігіне қарай сипаттама беру арқылы түсіну, меңгеру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар үйренеді

Дуыссыз дыбыстар және олардың жасалуы туралы білімдерін толықтырады.

Оқушылардың көбісі үйренеді:

Дауыссыз дыбыстардың жасалуын, бөлінуін меңгереді.

Кейбір оқушылар үйренеді:

Сөйлескенде дауыссыз дыбыстардың орынды қолдануды үйренеді.
Тілдік мақсаттар
Өз сабағында қандай терминдер қолданады
Әріп, дыбыс
Құндылықтарды
дарыту
6 құндылықты тапсырма беру ынтымақтастық ортаны қалыптастыру
Топпен және жеке жұмыс жасауда ынтымақтастық, ашықтық, бір-бірін құрметтеу және еңбектену мен шығармашылық құндылықтары қалыптасады.
АКТ қолданудағдылары
Сол сабақта бала қандай акт ны қолданады
Пәнаралық байланыстар
Басқа пәнмен байланысы қай жерде бөлінуі көрсету керек.
Қазақ әдебиеті
Қосымша білім
Осы тақырыпқа қандай қосымша білім бересіз
<<Дауыссыздар патшалығы>> тақырыбында ертегі құрастыру
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы

10 мин
<<Мозайка>> әдісі арқылы топқа бөлу

Үй тапсырмасын сұрау
<<Атқошы мен атарба>> әдісі арқылы сұрақтар мен жауаптар беремін
Дауысты дыбыс дегеніміз не?
(жауап:өкпеден ешқандай кедергіге ұшырамай шыққан ауа дауысты дыбыстар деп аталады)
Дауысты дыбыс жақ қатысына қарай қалай бөлінеді? (жауап: ашық және қысаң)
Жуан, жіңішке дауыстыларды ата (а,ә,о,ө,ы, і,у,ү,ұ, е,и,э)
Ерін қатысына қарай қалай бөлінеді? (жауап: еріндік, езулік)
Еріндік, езулік дауыстыларды ата (а,ә,е,и,э,ы,і - о,ө,ү,ұ,у)

Оқушылар <<Дауысты>> және <<Дауыссыз>> дыбыстар арқылы екі топқа бөлінеді

Оқушылар стикерге жазылған сұрақтар мен жауаптарды оқып береді
А4 парағы, маркер

Стикерлер

Сабақтың ортасы

30 мин
Оқушылардың білімдерін тексеру үшін <<Сұрақтар жауыны>> әдісін қолдану
Дыбыстар нешеге бөлінеді?
Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не?
Дауыссыз дыбыстарды неше түрге бөлуге болады?
Дауыссыз дыбыстардың дауысты дыбыстардан айырмашылығы неде?
Үннен ғана тұратын дауыссыз дыбыстарды ата
Дауыссыз дыбыстар салдыр мен үннің қатысына қарай нешеге бөлінеді?
Жұп дауыссыздарды жаз және мысал келтір
Салдардан ғана тұратын дауыссыздарды ата
Жұппен жұмыс.
Өздігінен білім алу.
<<Семантикалық карта>>
Дыбыстар
Қатаң
Ұяң
Үнді
П,ч

В,г

Р,л,м

Щ,х,ч

Ж,з,д

К,қ

І топ:Тек бір дауыссыз дыбыстан ғана басталатын 4 сөйлем құрау
Үлгі: Талғат, Танат, Темірбек тату.
ІІ топ: Тек бір дауыссыз дыбыстан ғана басталатын 4 шумақ өлең құрастыру

Көп нүктенің орнына тиісті дауыссыз дыбыстарды қойыңдар
<<...іл а...ам бала...ының не...із...і ...асие...і бол...ан....ық...ан, ...іл ...айлы...ы - е...діғ ел...ігі..., ...ұрт...ылы...ын, ...ылы...ын, ә...ебие...ін, ...әде...ие...інің ...ай ...әре...еде е...енін ..өр...ете...ін ...әле..>> (Б.Момышұлы)
Оқушыларға сабақты түсіндіру

Оқушыларға стикерлер таратылады, сосын бір-бірден шығып, сұрақтың жауабын жазып, стикерді қолшатырға әкеліп іледі.

Оқушылар жеке - жеке толтырады

Оқушылар сөйлемдерді құрастырады

Оқушылар дәптерлеріне жазып алады
Слайд, оқулық

Стикер, қолшатыр

маркерлер, суреттер

А4 парағы, сызбалар, маркерлер

А4 парақтар, оқушы дәптері, маркерлер
Сабақтың аяғы

5 мин
Кері байланыс

Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып бүгінгі сабақты <<Венн диаграммасы>> арқылы топтастырады.
А4 парағы, стикерлер,
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Түрлі деңгейлік тасырмалар беру арқылы. Берілген тапсырмасы мұқият, тиянақты орындауларын міндет етіп қоямын.
Қандай кері байланыс, қандай бағалау,
Ауызша кері байланыс, <<Зег-зак>>, <<Басбармақ>>, <<Айналмалы бекет>>, Смайликтер, <<ББҰ>> <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс" әдістері арқылы
Оқушылардың денсаулық және қауіпсіздік техникасын өз жауапкершілігіме аламын

Жалпы баға (сабақ өткеннен кейін толтырылады)
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: жұппен және топпен жұмыс жасауға
2: 7-модульді сабақта ықпалдастыруға
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану
2: кері байланыс жасату
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушыларды ңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Оқушылар бір-бірін бағалау арқылы жетістіктерге жетіп отрды, уақытты үнемдей алмаулары қиындық тудырды. Келешекте оқушыларға күрделі тапсырмалар беру және уақытты үнемдеуге дағдыландыру

Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Қыс. сын есім
Сабақты етістіктер кімді
Ақпаратты компьютерде сақтау
Футбол ойыны
Футбол ойыны. ойын ережесі
Гранататқыштан ату тәсілдері
Оқушыларға тапсырмалар беру
Электродтық потенциалдар
Пәндер