Оқушыларға сабақты түсіндіру

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_300,h_163/https:/ru.bilimainasy.kz/wp-content/uploads/2018/10/%D0%BF%D0%B5%D0%B4-%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82-300x163.png

ҚМЖ

Тақырыбы: «Дауыссыз дыбыстар және оның түрлері».

Орындаған: Сержанқызы Жансая

Мамандығы: «6М011700 - Қазақ тілі мен әдебиеті»

Тексерген: Балтабаева Ж. Қ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі
Мектеп:: Күні:
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сержанқызы Жансая
Мектеп:: Сынып:
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі: 5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:-
Мектеп:: Сабақ тақырыбы
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі: Дауыссыз дыбыстар және оның түрлері
Мектеп:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі: Дауыссыз дыбыстар және түрлерін білу және айтылу ерекшелігіне қарай сипаттама беру арқылы түсіну, меңгеру
Мектеп:: Сабақ мақсаттары
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі: Барлық оқушылар үйренеді
Мектеп:: Дуыссыз дыбыстар және олардың жасалуы туралы білімдерін толықтырады.
Мектеп:: Оқушылардың көбісі үйренеді:
Мектеп:: Дауыссыз дыбыстардың жасалуын, бөлінуін меңгереді.
Мектеп:: Кейбір оқушылар үйренеді:
Мектеп:: Сөйлескенде дауыссыз дыбыстардың орынды қолдануды үйренеді.
Мектеп:: Тілдік мақсаттар
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:

Өз сабағында қандай терминдер қолданады

Әріп, дыбыс

Мектеп::

Құндылықтарды

дарыту

Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:

6 құндылықты тапсырма беру ынтымақтастық ортаны қалыптастыру

Топпен және жеке жұмыс жасауда ынтымақтастық, ашықтық, бір-бірін құрметтеу және еңбектену мен шығармашылық құндылықтары қалыптасады.

Мектеп:: АКТ қолданудағдылары
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі: Сол сабақта бала қандай акт ны қолданады
Мектеп:: Пәнаралық байланыстар
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:

Басқа пәнмен байланысы қай жерде бөлінуі көрсету керек.

Қазақ әдебиеті

Мектеп:: Қосымша білім
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:

Осы тақырыпқа қандай қосымша білім бересіз

«Дауыссыздар патшалығы» тақырыбында ертегі құрастыру

Мектеп:: Сабақ барысы
Мектеп:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мектеп:: Мұғалім іс-әрекеті
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі: Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Мектеп::

Сабақтың басы

10 мин

Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:

«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу

Үй тапсырмасын сұрау

«Атқошы мен атарба» әдісі арқылы сұрақтар мен жауаптар беремін

Дауысты дыбыс дегеніміз не?

(жауап:өкпеден ешқандай кедергіге ұшырамай шыққан ауа дауысты дыбыстар деп аталады)

Дауысты дыбыс жақ қатысына қарай қалай бөлінеді? (жауап: ашық және қысаң)

Жуан, жіңішке дауыстыларды ата (а, ә, о, ө, ы, і, у, ү, ұ, е, и, э)

Ерін қатысына қарай қалай бөлінеді? (жауап: еріндік, езулік)

Еріндік, езулік дауыстыларды ата (а, ә, е, и, э, ы, і - о, ө, ү, ұ, у)

Оқушылар «Дауысты» және «Дауыссыз» дыбыстар арқылы екі топқа бөлінеді

Оқушылар стикерге жазылған сұрақтар мен жауаптарды оқып береді

А4 парағы, маркер

Стикерлер

Мектеп::

Сабақтың ортасы

30 мин

Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:

Оқушылардың білімдерін тексеру үшін «Сұрақтар жауыны» әдісін қолдану

Дыбыстар нешеге бөлінеді?

Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не?

Дауыссыз дыбыстарды неше түрге бөлуге болады?

Дауыссыз дыбыстардың дауысты дыбыстардан айырмашылығы неде?

Үннен ғана тұратын дауыссыз дыбыстарды ата

Дауыссыз дыбыстар салдыр мен үннің қатысына қарай нешеге бөлінеді?

Жұп дауыссыздарды жаз және мысал келтір

Салдардан ғана тұратын дауыссыздарды ата

Жұппен жұмыс.

Өздігінен білім алу.

«Семантикалық карта»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

І топ:Тек бір дауыссыз дыбыстан ғана басталатын 4 сөйлем құрау

Үлгі: Талғат, Танат, Темірбек тату.

ІІ топ: Тек бір дауыссыз дыбыстан ғана басталатын 4 шумақ өлең құрастыру

Көп нүктенің орнына тиісті дауыссыз дыбыстарды қойыңдар

« . . . іл а . . . ам бала . . . ының не . . . із . . . і . . . асие . . . і бол . . . ан . . . ық . . . ан, . . . іл . . . айлы . . . ы - е . . . діғ ел . . . ігі . . . , . . . ұрт . . . ылы . . . ын, . . . ылы . . . ын, ә . . . ебие . . . ін, . . . әде . . . ие . . . інің . . . ай . . . әре . . . еде е . . . енін . . өр . . . ете . . . ін . . . әле. . » (Б. Момышұлы)

Дыбыстар
Қатаң
Ұяң
Үнді
П, ч
В, г
Р, л, м
Щ, х, ч
Ж, з, д
К, қ

Оқушыларға сабақты түсіндіру

Оқушыларға стикерлер таратылады, сосын бір-бірден шығып, сұрақтың жауабын жазып, стикерді қолшатырға әкеліп іледі.

Оқушылар жеке - жеке толтырады

Оқушылар сөйлемдерді құрастырады

Оқушылар дәптерлеріне жазып алады

Слайд, оқулық

Стикер, қолшатыр

маркерлер, суреттер

А4 парағы, сызбалар, маркерлер

А4 парақтар, оқушы дәптері, маркерлер

Мектеп::
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мектеп::
Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:
Мектеп::

Сабақтың аяғы

5 мин

Жалпы білім беретін негізгі орта мектебі:

Кері байланыс

Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып бүгінгі сабақты «Венн диаграммасы» арқылы топтастырады.
А4 парағы, стикерлер,
Мектеп:: Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Қыс. сын есім
Сабақты етістіктер кімді
Ақпаратты компьютерде сақтау
Футбол ойыны
Футбол ойыны. ойын ережесі
Гранататқыштан ату тәсілдері
Оқушыларға тапсырмалар беру
Электродтық потенциалдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz