Оқушыларға сабақты түсіндіру

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
ҚМЖ
Тақырыбы: «Дауыссыз дыбыстар және оның түрлері».
Орындаған: Сержанқызы Жансая
Мамандығы: «6М011700 - Қазақ тілі мен әдебиеті»
Тексерген: Балтабаева Ж. Қ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Өз сабағында қандай терминдер қолданады
Әріп, дыбыс
Құндылықтарды
дарыту
6 құндылықты тапсырма беру ынтымақтастық ортаны қалыптастыру
Топпен және жеке жұмыс жасауда ынтымақтастық, ашықтық, бір-бірін құрметтеу және еңбектену мен шығармашылық құндылықтары қалыптасады.
Басқа пәнмен байланысы қай жерде бөлінуі көрсету керек.
Қазақ әдебиеті
Осы тақырыпқа қандай қосымша білім бересіз
«Дауыссыздар патшалығы» тақырыбында ертегі құрастыру
Сабақтың басы
10 мин
«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
«Атқошы мен атарба» әдісі арқылы сұрақтар мен жауаптар беремін
Дауысты дыбыс дегеніміз не?
(жауап:өкпеден ешқандай кедергіге ұшырамай шыққан ауа дауысты дыбыстар деп аталады)
Дауысты дыбыс жақ қатысына қарай қалай бөлінеді? (жауап: ашық және қысаң)
Жуан, жіңішке дауыстыларды ата (а, ә, о, ө, ы, і, у, ү, ұ, е, и, э)
Ерін қатысына қарай қалай бөлінеді? (жауап: еріндік, езулік)
Еріндік, езулік дауыстыларды ата (а, ә, е, и, э, ы, і - о, ө, ү, ұ, у)
Оқушылар «Дауысты» және «Дауыссыз» дыбыстар арқылы екі топқа бөлінеді
Оқушылар стикерге жазылған сұрақтар мен жауаптарды оқып береді
А4 парағы, маркер
Стикерлер
Сабақтың ортасы
30 мин
Оқушылардың білімдерін тексеру үшін «Сұрақтар жауыны» әдісін қолдану
Дыбыстар нешеге бөлінеді?
Дауыссыз дыбыстар дегеніміз не?
Дауыссыз дыбыстарды неше түрге бөлуге болады?
Дауыссыз дыбыстардың дауысты дыбыстардан айырмашылығы неде?
Үннен ғана тұратын дауыссыз дыбыстарды ата
Дауыссыз дыбыстар салдыр мен үннің қатысына қарай нешеге бөлінеді?
Жұп дауыссыздарды жаз және мысал келтір
Салдардан ғана тұратын дауыссыздарды ата
Жұппен жұмыс.
Өздігінен білім алу.
«Семантикалық карта»
І топ:Тек бір дауыссыз дыбыстан ғана басталатын 4 сөйлем құрау
Үлгі: Талғат, Танат, Темірбек тату.
ІІ топ: Тек бір дауыссыз дыбыстан ғана басталатын 4 шумақ өлең құрастыру
Көп нүктенің орнына тиісті дауыссыз дыбыстарды қойыңдар
« . . . іл а . . . ам бала . . . ының не . . . із . . . і . . . асие . . . і бол . . . ан . . . ық . . . ан, . . . іл . . . айлы . . . ы - е . . . діғ ел . . . ігі . . . , . . . ұрт . . . ылы . . . ын, . . . ылы . . . ын, ә . . . ебие . . . ін, . . . әде . . . ие . . . інің . . . ай . . . әре . . . еде е . . . енін . . өр . . . ете . . . ін . . . әле. . » (Б. Момышұлы)
Оқушыларға сабақты түсіндіру
Оқушыларға стикерлер таратылады, сосын бір-бірден шығып, сұрақтың жауабын жазып, стикерді қолшатырға әкеліп іледі.
Оқушылар жеке - жеке толтырады
Оқушылар сөйлемдерді құрастырады
Оқушылар дәптерлеріне жазып алады
Слайд, оқулық
Стикер, қолшатыр
маркерлер, суреттер
А4 парағы, сызбалар, маркерлер
А4 парақтар, оқушы дәптері, маркерлер
Сабақтың аяғы
5 мин
Кері байланыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz