Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тапсырмаларды орындандар

Әдептілік қайдан басталады?
Тәрбие сағаты

Мақсаты:
Білімділік: Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттерді айыра отырып,
оқушылардың әдеп әліппесін бойына дарытуға ықпал жасау.

Дамытушылық: Оқушыларды адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге,
адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын арттыру.

Тәрбиелік: Әдет-ғұрыпты сақтайтын, дәстүрді жалғастырушы қайырымды
ұрпақ тәрбиелеу.

Әдісі: Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы. Топтық жұмыс.

Көрнекілігі: Нақыл сөздер, бейнетаспа.

Барысы:
1-жүргізуші: Ассалаумағалейкум!
2-жүргізуші: «Сәлем – сөздің анасы» демекші, армысыздар ағайын!
1-жүргізуші: «Бір күн таныстыққа қырық күн сәлем» дегендей біз осы қай
жерде тұрмыз?
2-жүргізуші: «Мектеп – ғылым патшасы» емес пе, біз тәлімді тәрбие мен
білім ордасы-қасиетті Домалақ Ене мектебінде тұрмыз.
1-жүргізуші: құрбым, біз осы мақал-мәтелдер сайысын ұйымдастырып тұрған
жоқпыз ба?
2-жүргізуші: «Аталар сөзі ақындық көзі» демекші, қара қылды қақ жарған
Төле би, Қазыбек би, Әйтеке билердің ұрпағы емеспіз бе? Біз мақал-мәтел
жарысын емес «Әдептілік қайдан басталады?» атты тәрбие сағатын тыңдауға
шақырамыз.
1-жүргізуші: Олай болса, 1-топ сәлемдесу жайлы ойларын ортаға салсын.
2-жүргізуші: 2-топ көшеде, аулада балалар өздерін қалай ұстайтыны жайлы
әңгімелессе қайтеді?
1-жүргізуші: 3-топ мектеп ережесін қалай сақтап жүргені жайлы ой
бөліссе.
2-жүргізуші: Онда үйдегі ұстанымдылық 4-топқа бұйырыпты.
1-жүргізуші: Сен сәлемдесу жайлы не білесің?
2-жүргізуші: Оны балалардан сұрасақ қайтеді?
1-жүргізуші: Сұрасақ сұрайық.

1-оқушы: Әр елдің өмір сүруіне, салт-дәстүріне байланысты сәлемдесу
әдеттері де әр түрлі болады.
2-оқушы: Әкем: «Үлкен кісіні көрсең, оны таңысан да, таңымасан да
алдымен сәлем бер» деп отырады.
3-оқушы: Халқымыздың төбе биі Төле бидің «Алыстан алты жасар бала
келсе, алпыстағы шал орнынан тұрып сәлем берер» деген сөзі бар.
4-оқушы: Ислам діні сәлем беруді, рұқсат сұрауды шариғатқа кіргізген.
«Сәлем – Алланың жердегі есімдерінің бірі» делінген 347-хадисінде.
5-оқушы: 91-хадисінде «Біріңмен-бірің сәлемдесіп жүріңдер, сонда ғана
араларыңда мейірім-махаббат оянады» делінген.

2-жүргізуші: 2-топтың «Көшеде» атты көрінісі көрсетіледі.

Көрініс

Сіз: М.Мақатаев көшесіне қалай баруға болады, айтып жіберер ме екенсіз?

1-бейтаныс: (кдірмей, жүре тіл қатып) Немене? (Естіп тұрса да, бірден
жауап беруге ерінді).
Сіз: (ыңғайсызданып) Кешіріңіз, мен М.Мақатаев көшесін сұрап едім.
1-бейтаныс: (ошарыла бұрылып) Алғаш кездескен көшемен оңға
қарай....(кете берді)
Сіз: М.Мақатаев көшесіне қалай баруға болады, айтып жіберер ме екенсіз?

2-бейтаныс: (тоқтап күлімсіреп) Ол жап-жақын, осы бетіңізбен тура
жүріңкіреп барып, оңға бұрылыңыз.
Сіз: Рақмет!(Күлімсіреп)
2-бейтаныс: Оу, оның не қиындығы бар! «Адасқанға жөн сілтеген сауап» .
(Күлімсіреп, кете береді).
Мұғалімнің сұрағы: Осы көріністен не үйреңдіңіздер?
Ән: «Анашым»
1-жүргізуші: Құрметті қонақтар! Біздің және болашақ мектептің жағдайын
15 жылдан соң елестетіп көріңіздерші.
- Ел аман, жұрт тыныш болып тұрса, біздің мектептеріміз компьютерге
толы болатын шығар. Есіктің алдында машина, яғни робот тұрады.
- Иә, сабаққа кешіккендерді желкесінен ұстап алып, далаға лақтырып
жібереді.
3-топтың «Робот» көрінісін қабыл алыңыздар.
Көрініс
Робот: Кешіккендер кірмейді. Қолыма түскендер өлдіңдер!
Оқушы: Қалай өтіп кетсек екен, мына темірді алдандыруға бір нәрсе
істейік! Кабинетке келеді.
Робот оқутышы: тез кір, отыр, жұмыс жаса! Үй тапсырмасын қалтаға
салыңдар!
Оқушы: Ой, мына темір бәлелерден-ақ қалдық-ау бәлеге! Қайран біздің
мұғалімдер-ай! Өздері қандай мейірімді еді, айтсаң бәрін де түсінеді,
өтірік айтсаң да кешіреді.
Робот: Үніңді өшір. Үніңді өшір. Үніңді өшірмесең, тіліңді суырып
аламын.
Оқушылар жым-жырт болады.
Робот: Жаңа сабақтың бағдарламасын алыңдар. Тапсырмаларды орындандар!
Тапсырманы алады.
Оқушы: Мұғалім менің тапсырмамды түсіндіресіз бе?
Робот: Мен саған түсіндіру үшін отырғаным жоқ, тексеру үшін отырмын.
Үніңді өшір, кітапты аш та, оқы.
Оқушы: Ой, темір албасты, өзін металлолоға өткізер ме еді, өкіметке
біраз пайда келер еді.
Робот: Үніңді өшір. Орындап болсаң тапсырманы қалтама сал.

1-жүргізуші: Оу, халайық! Байқаған шығарсыңдар! Күніміз темір машинаға
қараса, өміріміз не болатынын.
2-жүргізуші: Сондықтанда 21 ғасыр мектеп тәртібін үйретіп, білім
беретін ұстаздарымызды мына темір адамдарға ауыстырмайық, мұғалімдерді
құрметтеп, қастерлейік!
Ән: «Сәлем саған мектебім»

1-жүргізуші: 4-топ балалары не айтар екен?

1-оқушы: Қарсы ал ерте күн көзін,
Төсегіңді жина өзің.
Асықпай іш тамағыңды,
Жалама аяқ-табағынды.

2-оқушы: Пышақты ұста оң қолмен,
Шанышқыны сол қолмен.
Нанды үгітпе, қадірле,
Қабағымен бәрін же.

3-оқушы: Саусағыңды сормағын,
Салдыр салақ болмағын.
Салма аузыңа инені,
Үзбе жұлқып түймені.

4-оқушы: Ашуланба долданып,
Жауап бергін ойланып.
Құр бекерге қылтима,
Болмашыға бұртима.

5-оқушы: Әдептімің дегенің,
Әрқашанда керегің.
Әсемпаздық дегенің,
Әуре салсаң әлегің.

6-оқушы: Сыйлап сәлем беремін,
Көршілерді көргенде.
Ізетті деп білемін,
Үйге қонақ келгенде.
Әдепсіз деп сөкпесін,
Анама айтып өкпесін.

7-оқушы: Сыйла үлкен кісіні,
Қамқорлыққа ал кішіні.
Сақта көше тәртібін,
Бағдаршамның ал тілін.

8-оқушы: Үйде де, түзде біз,
Тәртіпті әскердейміз.
Абыройы бізден егіз.
Хор: Заңды біз қастерлейміз.

1-жүргізуші: Сабағымыздың келесі бөлімінде балаларды біраз ойландырсақ
қайтеді?
2-жүргізуші: Ойландырсақ ойландырайық. Балалар, сендерден ойлы жауап
күтеміз.
Әр топ сөйлемдерді аяқтайды.
1-топ: Ауылдағы ата, әже және туыстарына арнап хат жазсын.
2-топ: Сен көше тәртібін бұзғанда қандай қолайсыздықтар тууы мүмкін?
3-топ: Автобусқа таэквандо үйірмесінен шаршап-шалдығып шығып отыра
қалдың. Қалғып кеткен екенсің үлкен кіс реңжіп сөйлеп тұр екен. Қандай
әрекеттер жасар едің?
4-топ. Досың екеуін ойнап, отырып, досың әкеңнің көзілдірігін сындырып
алды. Қандай әрекеттер болуы мүмкін?

Мұғалім: Балалар, заңды кімдер шығарады?
- Заң ережелері не үшін қажет?
- Сендер бір сәт өздеріңді заңгер ретінде елестетіп көріңіздерші. Әр
топтың тапсырмасы түсіндіріледі.

Ой толғаныс
1-топ: Сәлемдесу түрлері, ережесі.
2-топ: Көшеде, аулада оқушының өзін-өзі ұстау ережесі.
3-топ: Мектептегі мәдениет ережесін құрастырыңдар.
4-топ: Үйдегі әдептілік ережелерін жасаңдар.
Бейнетаспа көрсетіледі.

1-оқушы: Атадан ұл туса игі,
Ата жолын қуса игі.
Өзіне келер ұятың,
Өзі біліп тұрса игі.

2-оқушы: Мәнге толы қазағымның ғұмыры,
Сан асылдық ашылып тұр тұғыры.
Кеше ғана керексіз ғып тастаған,
Ғажап екен әдебі мен ғұрыбы.

3-оқушы: Әнге толы қазағымның тірлігі,
Кіріп тұрса ынтымақ пен бірлігі.
Әр жүректе бірлік жарып гүлдейді,
Сезіміңді сергітетін жыл гүлі.

4-оқушы: Ел тарихы, жер тарихы өзіміз,
Болашақтың қасиетті көзіміз.
Барлық ұлтпен бауырласа жетерміз,
Ақ-қараны тіліп тұрса сөзіміз.

Қорытынды:
Сонымен, қорыта келгенде, әдептілік, сыпайылық, кішіпейілділікті біз
бойымызға ана сүтімен, атаның тілінен дарытады екенбіз.
Одан кейін мектеп, өскен ортағаүйренеді екенбіз. Келешекте жақсы
адам болу үшін өзімізді осы бастан дайындауымыз керек.
1-жүргізуші: Аталар сөзімен өсіп-өнген,
2-жүргізуші: Бабалар бұлағынан нәр алаған.
1-жүргізуші: Даналар өсиетінен тәрбие алған.
2-жүргізуші: Ұлылар тәрбиесіне тағзым еткен.
Хормен: Ұрпағымыз халықтың ғибрат еткен!

Ұқсас жұмыстар
Үзінділермен жұмыс
Аралас сандарды азайту мен қосу тақырыбын қайталау
"ондық бөлшектерді қосу, азайту"
Жай бөлшектер. жай бөлшектерге амалдар қолдану
Wordpad мәтіндік редакторымен жұмыс жайлы ақпарат
PAINT редакторының командалары
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
Ақпаратты қорғау
Қарапайым графикалық редакторы
Найти командасының диалогтық терезесі
Пәндер