Гуморальдық және жасушалық иммунитет

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8. 2А Заттардың тасымалдануы

Күні:

Сынып: 8

Мектеп: №6 мектеп-гимназия

Мұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр

Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Сабақтың тақырыбы : Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет. Лейкоциттердің түрлі типтері және олардың қызметтері. Т - және В- лимфоциттердің әрекет етуі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:

8. 1. 3. 3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау

8. 1. 3. 4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Сабақтың мақсаты
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:

1. Иммунитеттің не екенін анықтау.

2. Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау.

3. Гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктерін салыстыру арқылы иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға беру.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Бағалау критерийі
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:

- иммунитеттің не екенін анықтайды.

- лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттады.

- гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктерін салыстыру арқылы иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға береді.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Тілдік мақсаттар
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:

Оқушылар орындай алады : Иммунитеттің не екенін анықтап, маңызын анықтап.

Пәнге қатысты лексика және терминология

Иммунитет, лейкоциттер, нейтрофилдер, лимфоциттер,

моноциттер, эозинофилдер, базофилдер

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Құндылықтарға баулу
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:

Жұптық, топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта болу, бір-бірін сыйлау, құрметтеу. Оқушыларды өмір бойы білім алуға тәрбиелеу.

Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеп, іздену қабілетін арттыру.

Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, шығармашылыққа баулу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Пән аралық байланыс
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр: Жаратылыстану, медицина, информатика, әдебиет
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Алдыңғы білім
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр: 7 сынып биология, 8 сынып Қанның құрамы мен қызметі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8: Сабақтың жоспарланған кезеңі
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8:

Сабақтың басы

2 мин

Үй тапсырмасын тексеру

3 мин

Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:

1. Оқушылардың назарын шоғырландыру, ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқу мақсатын анықтау, күтілетін нәтижені айқындау.

Топтастыру: «Атомдар мен молекулалар». Оқушылар ынтымақтастыққа, жылдамдыққа бейімделеді.

Мұғалім «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, мұғалім «Молекулар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол құрамда парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда жалғастырады.

Үй тапсырмасын тексеру: «Фасоль салынған қапшық» әдісі /Жеке жұмыс/ (Сұрақтар жеке оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. )

1. Қан плазмасында әртүрлі заттар көп болатынын түсіндір?

2. Тромбтың қашан және қалай түзілетінін айт ?

3. Қаназдық дегеніміз не ?

4. Эритроциттердің қызметін сипатта ?

5. Қан плазмасы неден тұрады ?

6. Қан плазмасы құрамында болатын еритін нәруыздардың рөліне мысал келтір ?

7. Лейкоциттердің құрылысы мен атқаратын қызметін анықта ?

Картинки по запросу смайлики C:\Users\user\Downloads\смай-ики-у-ыбки-thumbs-вверх-60753634.jpg ҚБ: оқушыларды смайликтер арқылы мұғалім бағалайды.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8:

Сабақтың ортасы

5 мин

20 мин

5 мин

5 мин

Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:

« Адасқан әріптер» әдісі. Тақырып ашылады. /Топтық жұмыс/

Заныңағ (ағзаның), ларғажұқпа (жұқпаларға), нетөб (бөтен), бөлтергешек (бөлшектерге), сықар (қарсы), рутұ (тұру), қатісие (қасиеті) .

Ағзаның жұқпаларға бөтен бөлшектерге қарсы тұру қасиеті. (иммунитет)

  • Ағзаға қандай бөтен бөлшектер түседі ?
  • Ағзалардың қарсы тұру қасиеті дегенді қалай түсінесіңдер ?

Дискриптор:

1. Барлық оқушылар берілген әріптерден сөз құрайды.

2. Көптеген оқушылар құралған сөздерді мағына тұрғысынан өзара байланыстырады.

3. Кейбір оқушылар сөздерді байланыстыру арқылы анықтамадан тұжырым жасайды.

ҚБ: «Уш шaпaлaқ»

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=affdc142dcb46a0da5d28e5fa8136559&n=33&h=215&w=265 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=b6d9a9fe7d358aaf4cca21fa89047d32&n=33&h=215&w=192 http://www.masterskaja.net/sites/default/files/styles/tekst/public/images_upload_useruid393/20131602141852.gif Жаңа тақырып. Мәтінмен жұмыс. «Топтас, талқыла, бөліс» әдісі /Топтық жұмыс/ Топтарға тапсырма бөлініп беріледі, оқушылар алдымен жеке, топта оқиды, талдайды. Бір баяндамашы өз тақырыбын басқа топтарға сағат тілімен ауысып түсіндіреді.

І топ-Иммунитет - (Гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктері салыстыру)

ІІ топ-Антиденелер - (Лейкоциттердің қызметін, лимфоциттердің типтерін сипаттайды)

ІІІ топ -Фагоцитоз - (ЖИТС, АВЖ аурулары, иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға береді)

Дискриптор:

1. Мәтіннің мазмұны ашылды.

2. Дәйекті мысалдар келтірілді.

ҚБ: «Жaпoндық бaғaлaу» әдici apқылы oқушылap бipiн-бipi бaғaлaды.

Бip caуcaқ - өтe жaқcы

Eкi caуcaқ -түзeйтiнi бap

Үш caуcaқ- жұмыcтaнуы қaжeт

1. Тапсырма: Сызба толтыру.

Лейкоциттердің типтері және олардың қызметтері.

Суретке назар аударыңыз.

Түзілетін орынын жазыңыз:

А.

В.

Е.

Қызметтерін жазыңыз:

А.

В.

Е.

Дескриптор

  • лейкоциттердің түрлерінің түзілетін орынын анықтайды;
  • лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметіне тұжырым жасайды.

2. Тапсырма: Лейкоциттердің қызметтеріне байланысты түрлерінін сипаттау . (Жеке жұмыс)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

  • лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметін дұрыс ажырата алады;
  • лейкоциттердің түрлерін қызметіне байланысты сәйкестендіре алады.

ҚБ: қолпаштау, жарайсың, жетелеу сөздері арқылы бағалаймын.

3. Тапсырма: «Венн диаграмма» әдісі. (Жұппен жұмыс)

C:\Users\USER\Desktop\Рабочый экран\Химик анықтамалығы\Documents\22222.png Гумoральдық иммунитет Жасушалық иммунитет

Дискриптор

  1. Иммунитеттің микробтарды жою әдісін анықтайды;
  2. Жасушалық және гуморальдық иммунитеттің механизмінің ұқсастығы мен ерекшелігін сипаттайды.

ҚБ: мадақдау арқылы бағалау

Лейкоциттердің түрлері

Қызметтері

Ауру тудырғыш

бактерияларды сіңіреді.

Аллергиялық реакцияларға

қатысу

Гепарин және гистамин

синтездейді

Бактерияны фагоцитоздайды

Антидені синтездейді

АКТ, слайд, ғаламтор желісі

Слайд, қосымша мәліметтер, оқулық

Кесте, қалам, қарандаш

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8:
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8:
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8:
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8:
Мектеп: №6 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8. 2А Заттардың тасымалдануыКүні:Сынып: 8:

Ұқсас жұмыстар
Қанның қызметі
Қанның қызыл түсті жасушалары
«адам физиологиясы» тақырыбындағы қолданбалы курстың бағдарламасы
Қан топтары
Бүршіктің құрылысы
Мишық қыртысының қабаттары
Жүректің құрылысы
Гуморальдық реттелу
Лейкоциттер.Тромбоциттер.Қанның ұюы
Мұғалімнің бағалауы. Гуморальдық реттелу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz