Гуморальдық және жасушалық иммунитет

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
8. 2А Заттардың тасымалдануы
Күні:
Сынып: 8
Мектеп: №6 мектеп-гимназия
Мұғалімнің аты-жөні: Наметілда Бекнұр
8. 1. 3. 3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау
8. 1. 3. 4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру
1. Иммунитеттің не екенін анықтау.
2. Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау.
3. Гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктерін салыстыру арқылы иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға беру.
- иммунитеттің не екенін анықтайды.
- лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттады.
- гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктерін салыстыру арқылы иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға береді.
Оқушылар орындай алады : Иммунитеттің не екенін анықтап, маңызын анықтап.
Пәнге қатысты лексика және терминология
Иммунитет, лейкоциттер, нейтрофилдер, лимфоциттер,
моноциттер, эозинофилдер, базофилдер
Жұптық, топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта болу, бір-бірін сыйлау, құрметтеу. Оқушыларды өмір бойы білім алуға тәрбиелеу.
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеп, іздену қабілетін арттыру.
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, шығармашылыққа баулу.
Сабақтың басы
2 мин
Үй тапсырмасын тексеру
3 мин
1. Оқушылардың назарын шоғырландыру, ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқу мақсатын анықтау, күтілетін нәтижені айқындау.
Топтастыру: «Атомдар мен молекулалар». Оқушылар ынтымақтастыққа, жылдамдыққа бейімделеді.
Мұғалім «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, мұғалім «Молекулар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол құрамда парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда жалғастырады.
Үй тапсырмасын тексеру: «Фасоль салынған қапшық» әдісі /Жеке жұмыс/ (Сұрақтар жеке оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. )
1. Қан плазмасында әртүрлі заттар көп болатынын түсіндір?
2. Тромбтың қашан және қалай түзілетінін айт ?
3. Қаназдық дегеніміз не ?
4. Эритроциттердің қызметін сипатта ?
5. Қан плазмасы неден тұрады ?
6. Қан плазмасы құрамында болатын еритін нәруыздардың рөліне мысал келтір ?
7. Лейкоциттердің құрылысы мен атқаратын қызметін анықта ?
ҚБ:
оқушыларды смайликтер арқылы мұғалім бағалайды.
Сабақтың ортасы
5 мин
20 мин
5 мин
5 мин
« Адасқан әріптер» әдісі. Тақырып ашылады. /Топтық жұмыс/
Заныңағ (ағзаның), ларғажұқпа (жұқпаларға), нетөб (бөтен), бөлтергешек (бөлшектерге), сықар (қарсы), рутұ (тұру), қатісие (қасиеті) .
Ағзаның жұқпаларға бөтен бөлшектерге қарсы тұру қасиеті. (иммунитет)
- Ағзаға қандай бөтен бөлшектер түседі ?
- Ағзалардың қарсы тұру қасиеті дегенді қалай түсінесіңдер ?
Дискриптор:
1. Барлық оқушылар берілген әріптерден сөз құрайды.
2. Көптеген оқушылар құралған сөздерді мағына тұрғысынан өзара байланыстырады.
3. Кейбір оқушылар сөздерді байланыстыру арқылы анықтамадан тұжырым жасайды.
ҚБ: «Уш шaпaлaқ»
Жаңа тақырып.
Мәтінмен жұмыс.
«Топтас, талқыла, бөліс» әдісі /Топтық жұмыс/
Топтарға тапсырма бөлініп беріледі, оқушылар алдымен жеке, топта оқиды, талдайды. Бір баяндамашы өз тақырыбын басқа топтарға сағат тілімен ауысып түсіндіреді.
І топ-Иммунитет - (Гумoральдық және жасушалық иммунитеттің ерекшеліктері салыстыру)
ІІ топ-Антиденелер - (Лейкоциттердің қызметін, лимфоциттердің типтерін сипаттайды)
ІІІ топ -Фагоцитоз - (ЖИТС, АВЖ аурулары, иммунитеттің тірі ағзалар үшін маңызына баға береді)
Дискриптор:
1. Мәтіннің мазмұны ашылды.
2. Дәйекті мысалдар келтірілді.
ҚБ: «Жaпoндық бaғaлaу» әдici apқылы oқушылap бipiн-бipi бaғaлaды.
Бip caуcaқ - өтe жaқcы
Eкi caуcaқ -түзeйтiнi бap
Үш caуcaқ- жұмыcтaнуы қaжeт
1. Тапсырма: Сызба толтыру.
Лейкоциттердің типтері және олардың қызметтері.
Суретке назар аударыңыз.
Түзілетін орынын жазыңыз:
А.
В.
Е.
Қызметтерін жазыңыз:
А.
В.
Е.
Дескриптор
- лейкоциттердің түрлерінің түзілетін орынын анықтайды;
- лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметіне тұжырым жасайды.
2. Тапсырма: Лейкоциттердің қызметтеріне байланысты түрлерінін сипаттау . (Жеке жұмыс)
Дескриптор:
- лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметін дұрыс ажырата алады;
- лейкоциттердің түрлерін қызметіне байланысты сәйкестендіре алады.
ҚБ: қолпаштау, жарайсың, жетелеу сөздері арқылы бағалаймын.
3. Тапсырма: «Венн диаграмма» әдісі. (Жұппен жұмыс)
Гумoральдық иммунитет Жасушалық иммунитет
Дискриптор
- Иммунитеттің микробтарды жою әдісін анықтайды;
- Жасушалық және гуморальдық иммунитеттің механизмінің ұқсастығы мен ерекшелігін сипаттайды.
ҚБ: мадақдау арқылы бағалау
Қызметтері
Ауру тудырғыш
бактерияларды сіңіреді.
Аллергиялық реакцияларға
қатысу
Гепарин және гистамин
синтездейді
Бактерияны фагоцитоздайды
Антидені синтездейді
АКТ, слайд, ғаламтор желісі
Слайд, қосымша мәліметтер, оқулық
Кесте, қалам, қарандаш
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz