Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

2013 қыз қазақ

<<Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі>> КММ
Оқушылардың алғашқы тізімі
2023 - 2024 оқу жылы
5 <<А>> сыныбы
Барлығы: 27 оқушы Ұлы: 16 Қызы: 12

Оқушының аты - жөні
Туған күні,
айы, жылы
Жыны
сы
Ұлты
Ата - анасы
Мекен - жайы
телефоны
Алфа
виттік
кітап №
1
Абдеханов Азиз
26.08.2012
ұл
қазақ
Абдеханов Арнур Маратұлы
Мухаметжанова Маржана Калымбековна
Қазыбек би 38-18
87779906806
А-966
2
Айтмұхамед Амирхан
11.11.2012
ұл
қазақ
Омаров Саян Айтмухамедович
Меирманова Аида Бахытбековна
Есенберлин 4/1-120
87779934323
А -968
3
Амангелдіқызы Ақбота
15.04.2013
қыз
қазақ
Шакиров Амангельды Курмашович
Кужкаева Гульнур Болатхановна
Өтепов 31-16
87051662583
А -969
4
Ардақұлы Ерасыл
17.01.2013
ұл
қазақ
Смагулов Ардақ Жексеканович
Касенова Индира Чапеновна
Сатпаев 50/1-93
87779918911
А -970
5
Әуесқанова Жаннұр
21.01.2013
қыз
қазақ
Ауесканов Мержан Килымбекулы
Ауесканова Айнур Какымовна
Сатпаев 58-119
87775788182
Ә -173
6
Болатқан Айсұлу
14.05.2013
қыз
қазақ
Болатқанұлы Марат
Болаткан Карлыга Айдарбеккызы
Сатпаев 22-21
87764200022
Б-819
7
Болатов Нұрали
17.10.2012
ұл
қазақ
Жунусов Нурлан Болатович
Булгынбаева Аяулы Калымбековна
Энтузиасттар 13-10 87759545699
Б-835
8
Болсынбеков Ахмет
30.11.2012
ұл
қазақ
Шалкыбаев Тилек Канатбекович
Болсынбекова Асем Талгатбековна
Әл-Фараби,6-74
87764174880
Б-834
9
Булатқазы Баян
27.10.2013
қыз
қазақ
Саттыбаев Еркин Булатказыевич
Саттыбаева Гульнур Оралтаевна
Есенберлин 4/2-59
87472523772
Б -726
10
Ғалым Ерасыл
26.10.2012
ұл
қазақ
Нургалиева Айнагуль Каирбековна
Қазыбек би 7/4-96
87757839808
Ғ -33
11
Ержанқызы Гүлім

18.11.2012
қыз
қазақ
Қалқатаев Ержан Боранбекович
Қалқатаева Маржан Слямбековна
Өтепов 27-142
87713502691
Е -303
12
Жаныбеков Нұрдәулет
16.10.2012
ұл
қазақ
Жаныбеков Ермек Жаныбекұлы
Жаныбекова Гульбакыт Аманжоловна
Сатпаев12-128
87777460609
Ж-404
13
Жұмағазы Фарида
09.09. 2012
қыз
қазақ
Рахымбаев Ержан Жумагазинович
Рахымбаева Асем Мейрамхановна
Өтепов 11-22
87762260585
Ж-405
14
Жұмақан Досхан
10.08.2012
ұл
қазақ
Нурахметов Талгат Джумаканович
Нурахметова Асел Дауленовна
Өтепов, 22-77
87779944080
Ж-406
15
Каирбек Азиз
09.01.2013
ұл
қазақ
Нургалиев Арман Каирбекович
Нургалиева Асель Тлеубековна
Қазыбек би 7/4-54
87764750022
К -684
16
Кенжебаева Ботакоз
11.12.2013
қыз
қазақ
Кенжебаев Әділ Кенжебайұлы
Балтабаева Толқынай Омиржановна
Сатпаев 12/2-38
87022454303
К -699
17
Қалелбеков Нұрали
15.07.2013
ұл
қазақ
Омарбаев Қайрат Қалелбекович
Жапарова Айман Кенжебаевна
Қазыбек би 7/4-39
87774060799
Қ -772
18
Қанарбек Медина
25.07.2013
қыз
қазақ
Бижанов Бақыт Қанарбекович
Ибраева Айна Бауржановна
Қазыбек би 1А-46
87054990349
Қ -773
19
Қалибасова Айару
15.04.2013
қыз
қазақ
Кумаров Нуржан Калибасович
Кумарова Салтанат Аймурзановна
Есенберлин 6/2-55
87017633896
Қ-882
20
Мадени Амирхан
20.04.2013
ұл
қазақ
Раимханов Ерлан Мадениевич
Раимханова Айнур Жуматовна
Жібек жолы 3-3
87055305303
М-724
21
Мухамадиев Ерхан
02.10.2012
ұл
қазақ
Мухамадиев Мухаметбек Талгатбекович
Айткожаева Баян Орынбаевна
Есенберлин 13\5-84 87772488473
М-725
22
Мухаметкарымов Ильяс
19.09.2012
ұл
қазақ
Мухаметкарымов Ринад Мухаметкарымулы
Жібек Жолы 3-60
87779817774
М-782
23
Сағатова Айым
07.03.2013
қыз
қазақ
Сағатұлы Таңат
Айтказина Балжан Маратовна
Өтепов 29-156
87054181878
С-873
24
Сағымбайұлы Мирас
11.03.2013
ұл
қазақ
Дюсембинов Сагымбай Калиханұлы
Дюсембинова Баглан Сухановна
Өтепов17-25
87771968458
С -777
25
Садвақасова Айғаным
03.01. 2013
қыз
қазақ
Садвақасов Ернар Ермекович
Садвақасова Аяулым Дюсупбековна
Момышұлы 50/3 Кул.
87055274262
С -778
26
Сатыбаева Диляра
25.10.2012
қыз
қазақ
Сатыбаев Талгат Сабжанович
Сатыбаева Гульмира Кадылжановна
Сатпаев 2/2-4
87773314354
С -779
27
Шалабай Рамазан
17.08.2012
ұл
қазақ
Шалабаев Нурбол Айтанулы
Оразалиева Айгерим Ашимхановна
Сатпаев 29/1-80
87056761177
Ш-135

Сынып жетекшісі: Князбаева Меруерт Бакытбековна сот: 87755416229 310 кабинет

Сыныпқа мінездеме
Сыныпта барлығы 27 оқушы,оның 16-ы ұл,12-і қыз. Сыныптағы оқушылар 100 % таза қазақ тілде сөйлейді. Сынып жетекшісі: Князбаева Меруерт Бакытбековна . Бұл сыныпта мектеп психологының психодиагностикалық зерттеу жүргізген мәліметі бойынша сыныпта 17 оқушы холерик, 10 оқушы сангвиник темперамент типтері анықталды. Психикалық процестеріне зерттеу жүргізіліп оқушылардың ойлау зейін, қабылдау, ес, түрлері қалыпты деңгейде. Сабақтан кешікпейді, берілген тапсырмаларды ұқыпты уақытында орындайды. Жалпы сынып ұжымы бір-бірімен тату тіл табыса біледі.
Сынып оқушыларының білім деңгейлері өте жақсы, үлгерімдері жоғары. Білім сапасы орта есеппен 92% ды қамтиды. Сыныптағы үздіктер саны -12. Жақсы оқитындар саны - 15. Оқушылардың басым көпшілігі спорт секцияларына белсене қатысады. Сабақтан тыс домбыра, шахмат және ағылшын тілі үйірмелеріне барады. Сыныптың басым көпшілігі спорттң түр-түрімен шұғылданады. Баскетболға 6 ұл, дзюдоға 3 ұл, футболға 7 ұл қатысады. Оның ішінде мектептік, қалалық олимпиадаларға қатысып орын алып жүрген ұлдар да бар. Оқушылардың өмірге деген талпыныстары мен құлшыныстары жоғары. Өзін-өзі ұстауы және мұғалімлермен байланысы, тәртіптері өте жақсы. Отбасымен, қоғаммен байланыстары ашық.
Сыныптан тыс жұмыстарды сынып жетекшісінің көмегімен көбінесе сынып басшысы мен тәрбие секторы ұйымдастырады. Барлығын жоспарлап алғаннан соң әрбір оқушыға тапсырмаларын бөліп беріп, орындалуын қадағалап отырады. Тапсырманы әр оқушының бейімділігін, жеке-дара ерекшелігін ескере отырып бөледі.
Сынып іші топ-топқа бөліну, бір-бірімен араласпай жүру деген сияқты жаман қылықтардан аулақ. Оқушылар ұйымшыл, бір-бірімен өте жақсы араласады. Сабақ үстінде бір-біріне үнемі көмектесіп отырады. Сыныптағы ұлдар мен қыздар арасындағы қарым-қатынас жақсы. Көбінесе ұлдар қыздарды сыйлап, олардың ырықтарына көніп отырады.
Оқудан тыс өмірде оқушылар киноға, саябаққа, қыс мезгілінде коньки тебуге барады. Кейде сынып жетекшісімен бірге бүкіл сынып болып қыдырады, кейде өздері ұйымдасып барады.
Сынып сағаты, қоғамдық іс-шараларға белсене араласады. Ауыз біршіліктері мол, кез-келген іске бірлесе отырып ат салысады. Бір-бірімен қарым-қатынастары жақсы, сыныптың көп бөлігі досқа адал, сөзге берік оқушылар. Үлкендерге ізетпен, кішілерге құрметпен қарауды сынып оқушылары жақсы біледі. Жанұялардың балаларға көзқарасы нық, қадағалану процесі жақсы жүреді деп айтуға болады. Тәжірибе барысында оқушылар тек жақсы жақтарынан көрінді.

Оқушыға мінездеме
Мадени Амирхан Өскемен қаласының <<Оралхан Бөкей атындағы № 44лицейі>> КММ-нің 5 <<А>> сыныбының оқушысы. Оқу кезінде өзін ұқыпты және ақылды оқушы ретінде көрсетті. Өте ізденімпаз, әрдайым өз мақсатына жетуге тырысады. Берілген тапсырмаларды жүйелі және үлкен жауапкершілікпен орындайды. Сабақ үлгерімі "үздік" деген бағаға ие. Сыныптағы ұйымдастыру жұмыстарына, мектептің қоғамдық шараларына белсене араласып, үнемі өз дәрежесінде көмек көрсетуге бейім бала. Көшбасшылық бейімділігі бар, балалар оның пікірін тыңдайды. Баршаға достық көңілімен қарайды. Ағылшын тілін жақсы меңгеріп келе жатыр. Жан дүниесі таза, ешкімді ренжіткісі келмейтін, жаңалыққа жаны құмар жасөспірім ретінде сыныптың белсенді тобының қатарында. Спорт саласында өте белсенді оқушы.
Нұрай өз ойын еркін жеткізіп, өзін қызықтыратын тақырыптар аясында әңгіме - сұхбат жүргізуді ұнатады.Сабақтарда нақты дәлелдермен мысалдар келтіріп, ойын түсінікті етіп жеткізуді, өзіндік арнайы тұжырымдар да жасауды үйренген. Кез-келген жерде, кез-келген уақытта өзінің тек жақсы жағынан ғана көрінеді. Достарының арасында сыйлы, абыройлы.
Мұханова Нұрай болашағынан үлкен үміт күттіретін оқушылар қатарынан деп толыққанды айта аламын.

Сабаққа психологиялық-педагогикалық талдау
Бақыланушы сынып: 5 <<А>>
Пән: Қазақ тілі
Пән мұғалімі: Князбаева Меруерт Бакытбековна
Көмекші студент-практикант: Бақытқан Бағжан
Сабақты өткізген уақыт: 28.02.2024
Кесте бойынша сабақтың ауысымы: 1- ауысым
Қатысу мақсатым: Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін, мұғалімнің ұйымдастырушылық қабілетін, педагогикалық тәжірибесін, сонымен қатар ұйымдастыра білу қабілетін анықтау.
Сабақтың тақырыбы: Ұрлық түбі қорлық. Септіктер.
Сабақтың мақсаты: 5.2.6.1. - оқылым стратегияларын қолдану; жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу

Негізгі элементтер: ұйымдастыру, тақырыпты болжау, сұрақтар қою, тапсырмалар орындау, оқушылармен кері байланыс жүргізу.
Жалпы құрылымы
Оқу қызметін ұйымдастыру принциптері.
А) Оқушылардың қызығушылығын оятуға 7 минут уақыт бөлінді.
--------------------------------------------------------------------------------
1. <<Додокаэдр>> әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айтты, жағымды ахуал қалыптастырды.Топтық жұмыс жасады, ережелерді еске түсірді.
--------------------------------------------------------------------------------
2. <<Сиқырлы ұяшық>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжым болып талқылады. Бір-біріне сұрақтар қойды.Сыныптастырының пікірін толықтырды.
Өз ойларымен бөлісті.
№ 1- тапсырма. Мәтінді оқу
Мәтін мазмұны бойынша берілген ақпараттың дұрыс не бұрыс екенін анықтады
№ 2- тапсырма. Топтық жұмыс
<<Киндер>> әдісі.
Берілген сөздерге атау, ілік, барыс, табыс септеріктерінің жалғауларын жалғады.
I топ. Ата, ауыл, бала, қарбыз
II топ. Доп, нан, айна, дүкен
III топ. Қызыл, гүл, асық, ана
IV топ. Сары, кесе, ұшақ, сүт
Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланды
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлері қолданылды
№ 3- тапсырма. Оқушыларға қысқа мәтін беріп оқылым стратегиясын қолданды. Оқушыларға мәтін бойынша жазбаша тапсырма орындатты, дәптермен жұмыс жасатты.
Жұптық жұмыс жүргізді.
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қойды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетті.
<> бағдарламасы арқылы мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында бекіту сұрақтарын қойды.
<<Білім қоржыны>> әдісі арқылы оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдады.

Негізгі мақсатты жүзеге асыру

Сабақтың білім беру мақсаты қалай жүзеге асты?
Сабақтың жалпы құрылымы дидактикалық талапқа сай келді. Мұғалім сабақты өте жақсы түсіндіре алды.
Оқушыларды дамыту міндеті қалай жүзеге асырылды?
Топтық жұмыс атқаруда оқушылар жауапкершілік таныта білді. Өзара ынтымақтастық қарым-қатынас құра білді.
Оқушылардың таным әрекеті қалай жүзеге асты?
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары жоғары деңгейде болды. Топтық жұмыста барлық оқушылар белсене қатысты.
Оқушылардың сабаққа қатысулары қандай деңгейде болды?
Оқушылар сабаққа 100% қатысты. Себепсіз сабақтан қалған оқушылар болмады.
Мұғалім мен оқушының өзара ынтымақтастығы, сөйлеу мәдениетінің дәрежесі қандай болды?
Мұғалім сауатты, қазақ терминологиясын қолдану дәрежесі өте жоғары деңгейде болды. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас тең дәрежеде орындалды.
Мұғалімнің сабақ барысындағы өзін-өзі ұстауы қалай болды?
Нақты дәлелдермен тақырыпты түсіндіріп, мұғалім оқушылармен қарым-қатынасын үзбей еркін әрі тиянақты ұстай білді.
Мұғалімнің сабақ барысындағы сөйлеу мәдениеті?
Ықшамды, еркін түрде берілген тақырыптан ауытқымай, оқушыларға жеңіл түрде ойындағысын нақты жеткізе алды.
Мұғалімнің киіну мәдениеті қандай болды?
Мұғалім мамандығына лайықты, оқушыларға үлгі көрсететіндей, атына сай киініп келді.
Сабақтың бекітілуі.
Сабақтың соңында оқушылар өзін-өзі бағалады. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары мен белсенділіктері өте жоғары деңгейде орындалды. Тапсырмалар орындауда уақыт тапшылығы болмады. Оқушылар сабақ барысында өздерін еркін ұстай әрі белсенді бола білді.

Сабаққа психологиялық-педагогикалық талдау
Бақыланушы сынып: 9 <<Б>>
Пән: Қазақ әдебиеті
Пән мұғалімі: Князбаева Меруерт Бакытбековна
Көмекші студент-практикант: Бақытқан Бағжан
Сабақты өткізген уақыт: 15.02.2024
Кесте бойынша сабақтың ауысымы:1- ауысым
Қатысу мақсатым: Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін, мұғалімнің ұйымдастырушылық қабілетін, педагогикалық тәжірибесін, сонымен қатар ұйымдастыра білу қабілетін анықтау.
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсірепов <<Ұлпан>> романы
Сабақтың мақсаты: шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді;
Негізгі элементтер: ұйымдастыру, тақырыпты болжау, сұрақтар қою, тапсырмалар орындау, оқушылармен кері байланыс жүргізу.
Жалпы құрылымы: Оқу қызметін ұйымдастыру принциптері.
А) Оқушылардың қызығушылығын оятуға 7 минут уақыт бөлінді.
Қызығушылықты ояту.
<<Ой шақыру>> стратегиясы.
Ой шақыру (бейнетаспадан фильмнен үзінді)
1. Мына бейнетаспаны көргенде ойларыңа не келді?
2. Ұлпан романын оқып көрдіңдерме?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен бөлісті. Өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырды.
1.Оқушыларға төмендегі кілт сөздер арқылы ой тастап, жаңа тақырып туралы өздеріне айтқызды.
Ұлпан, Есеней, Біжікен, Торсан
2. Әдеби-теориялық ұғымдарды түсіндіріп өтті.
<<Керегін тап>> әдісі
Шығармадан троп түрлерін тапқызды.
3-тапсырма.
Шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жаса.
Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымы:
1.Оқиғаның басталуы
2.Оқиғаның дамуы
3.Оқиғаның шиеленісуі
4.Оқиғаның шарықтау шегі
5.Оқиғаның шешімі
4-тапсырма.
Оқиғаларды шығармадағы ретімен орналастыр.
Артықбайды шанаға отырғызып алып, Есенейдің аңға шығуы.
Есенейдің Артықбайдың халін сұрап келуі.
Кенесары мен Есеней қолының шайқасы.
Есенейдің <<Қаршығалы>> шұбарына келіп ірге тебуі.
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдады.
Оқушыларды бағалап, үйге тапсырма береді.

Негізгі мақсатты жүзеге асыру
Сабақтың білім беру мақсаты қалай жүзеге асты?
Сабақтың жалпы құрылымы дидактикалық талапқа сай келді. Мұғалім сабақты өте жақсы түсіндіре алды.
Оқушыларды дамыту міндеті қалай жүзеге асырылды?
Топтық жұмыс атқаруда оқушылар жауапкершілік таныта білді. Өзара ынтымақтастық қарым-қатынас құра білді.
Оқушылардың таным әрекеті қалай жүзеге асты?
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары жоғары деңгейде болды. Топтық жұмыста барлық оқушылар белсене қатысты.
Оқушылардың сабаққа қатысулары қандай деңгейде болды?
Оқушылар сабаққа 100% қатысты. Себепсіз сабақтан қалған оқушылар болмады.
Мұғалім мен оқушының өзара ынтымақтастығы, сөйлеу мәдениетінің дәрежесі қандай болды?
Мұғалім сауатты, қазақ терминологиясын қолдану дәрежесі өте жоғары деңгейде болды. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас тең дәрежеде орындалды.
Мұғалімнің сабақ барысындағы өзін-өзі ұстауы қалай болды?
Нақты дәлелдермен тақырыпты түсіндіріп, мұғалім оқушылармен қарым-қатынасын үзбей еркін әрі тиянақты ұстай білді.
Мұғалімнің сабақ барысындағы сөйлеу мәдениеті?
Ықшамды, еркін түрде берілген тақырыптан ауытқымай, оқушыларға жеңіл түрде ойындағысын нақты жеткізе алды.
Мұғалімнің киіну мәдениеті қандай болды?
Мұғалім мамандығына лайықты, оқушыларға үлгі көрсететіндей, атына сай киініп келді.
Сабақтың бекітілуі.
Сабақтың соңында оқушылар өзін-өзі бағалады. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары мен белсенділіктері өте жоғары деңгейде орындалды. Тапсырмалар орындауда уақыт тапшылығы болмады. Оқушылар сабақ барысында өздерін еркін ұстай әрі белсенді бола білді.

Ұқсас жұмыстар
"еркетай аруы" сайыс
Тәрбие сағаттарын бекіту
Оқу әдістемелік құрал
"көктем аруы-2013" 9-11 сыныптар
Қамбар батыр жыры
Сайыс сабақ " бұрымды қыз"
Көктем аруы
Әйел-ана,әйел-ұстаз,әйел-басшы,әйел-кәсіпкер. 8-наурыз тәрбие сағаты
Теңдік қашан орындалатынын дәлелдеңдер
Сәукеле тігу. 4 сынып
Пәндер