Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың мақсаты Бағалау критерйиі
№66 <<Қазығұрт>> жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді жоспар
Дүниетану 27-сабақ
Бөлім
Су-тіршілік көзі
Педагогтің аты-жөні
Нұржанова А
Күні:
4.04.2024ж
Сынып:3
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№27 Адамдардың алғашқы қоныстары қашан және қалай пайда болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдіктер мен жануарлар әлемі, су нысандары).
Сабақтың мақсаты/Бағалау критерйиі
Адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдайды
Құндылықты дарыту
Ұлттық мүдде. -Елінің тарихын құрметтейді
Сабақтың кезең
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ынтымақтастық атмосферасы.
Өткен тақырыпқа шолу <<Сұрақ-жауап>> әдісі арқылы жүреді.
<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
1. Адамдардың алғашқы
қоныстары қашан пайда болды?
2. Ертеде адамдар қандай жерлерде қоныстанған?
3.Олар неге аймақтың оңтүстігі мен солтүстігін таңдаған?
4.Не себепті адамдар өсімдіктер мен жануарлар әлемі мол мекендерді таңдаған?
. Бір ескерткішті болсын таныдыңдарма?
Жаттығу жасайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Тақырып ашады.
Бағалау шкаласымен бағаланады.
Акт тақта,презентация,үлестірмелі парақтар.
Сабақтың ортасы
15 мин
ФС 1-тапсырма Жұптық жұмыс
<<Галлерея>> әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану
Нұсқау
Мәтінмен жұмыс.
Суреттерге қара. Сенің ойыңша, бұл жерлердің қайсысы адамдардың қоныстануына қолайлы болар еді? Не себепті?
Интернет желісі мен қосымша әдебиеттерді пайдаланып, анықта:
- Сен тұратын қаланың (ауылдың) атауы нені білдіреді?
- Өз елді мекеніңнің пайда болу тарихынан не білесің?
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма Мәтінді оқиды
Сөздікті жазып алады.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма орындайды.
Дескриптор:
Сөздікті жаттап алады-2балл.
Сұлтанның атынан үндеу сөз дайындайды-2балл.
Оқиға соңын болжайды-2балл.
Оқулық,
Суреттер
5 мин
Сергіту сәтінде
Жарайсыңдар!
15 мин
ФС 2-тапсырма Жұптық жұмыс
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Оқулықта 95- бетте берілген картадан өзеннің (теңіз, көлдің) атауына қатысты немесе <<су>> сөзі бар қалаларды тап.
2.Картадан тау, төбе сөздерімен байланысты қалалар мен ауылдарды тауып, қойылу себебін анықтап көр.
Жетісу мен оңтүстік өңірдегі көне қалалар - Түркістан, Шымкент, Тараз, Алматы. Олардың осы өңірде пайда болу себебін түсіндіріп, картадан көрсет
Ұлы Жібек жолы - Шығыс пен Батысты біріктірген орасан зор сауда бағыты. Оның ұзындығы 12 мың шақырымды құрады, сауда керуенінің бағыттарының бірі Оңтүстік Қазақстан аумағынан өтті.
Оқушылардың дәлелдері:
жаудың шабуылына күш біріктіру; сауда-саттықты дамыту және т.б.
Ресей құрамына кірудің теріс жақтары, жағымсыз әсерлері де бар.
Дескриптор:
- Тапсырма бойынша картадан анықтап табады.2 балл
Тапсырма бойынша пайда болу себебін түсіндіріп, картадан көрсетеді 2балл
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Сабақтың соңы
5 мин
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Оқу тапсырмасы: мәтінді түсініп оқу.
Кері байланыс жасайды.
Оқу тапсырмасын жазып алады.
Қысқа мерзімді жоспар
Дүниетану 27-сабақ
Бөлім
Су-тіршілік көзі
Педагогтің аты-жөні
Нұржанова А
Күні:
4.04.2024ж
Сынып:3
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№27 Адамдардың алғашқы қоныстары қашан және қалай пайда болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
3.2.3.1 адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдау (рельеф, климат, өсімдіктер мен жануарлар әлемі, су нысандары).
Сабақтың мақсаты/Бағалау критерйиі
Адамдардың табиғи жағдайларға байланысты орналасуын талдайды
Құндылықты дарыту
Ұлттық мүдде. -Елінің тарихын құрметтейді
Сабақтың кезең
уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ынтымақтастық атмосферасы.
Өткен тақырыпқа шолу <<Сұрақ-жауап>> әдісі арқылы жүреді.
<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
1. Адамдардың алғашқы
қоныстары қашан пайда болды?
2. Ертеде адамдар қандай жерлерде қоныстанған?
3.Олар неге аймақтың оңтүстігі мен солтүстігін таңдаған?
4.Не себепті адамдар өсімдіктер мен жануарлар әлемі мол мекендерді таңдаған?
. Бір ескерткішті болсын таныдыңдарма?
Жаттығу жасайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Тақырып ашады.
Бағалау шкаласымен бағаланады.
Акт тақта,презентация,үлестірмелі парақтар.
Сабақтың ортасы
15 мин
ФС 1-тапсырма Жұптық жұмыс
<<Галлерея>> әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану
Нұсқау
Мәтінмен жұмыс.
Суреттерге қара. Сенің ойыңша, бұл жерлердің қайсысы адамдардың қоныстануына қолайлы болар еді? Не себепті?
Интернет желісі мен қосымша әдебиеттерді пайдаланып, анықта:
- Сен тұратын қаланың (ауылдың) атауы нені білдіреді?
- Өз елді мекеніңнің пайда болу тарихынан не білесің?
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма Мәтінді оқиды
Сөздікті жазып алады.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма орындайды.
Дескриптор:
Сөздікті жаттап алады-2балл.
Сұлтанның атынан үндеу сөз дайындайды-2балл.
Оқиға соңын болжайды-2балл.
Оқулық,
Суреттер
5 мин
Сергіту сәтінде
Жарайсыңдар!
15 мин
ФС 2-тапсырма Жұптық жұмыс
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Оқулықта 95- бетте берілген картадан өзеннің (теңіз, көлдің) атауына қатысты немесе <<су>> сөзі бар қалаларды тап.
2.Картадан тау, төбе сөздерімен байланысты қалалар мен ауылдарды тауып, қойылу себебін анықтап көр.
Жетісу мен оңтүстік өңірдегі көне қалалар - Түркістан, Шымкент, Тараз, Алматы. Олардың осы өңірде пайда болу себебін түсіндіріп, картадан көрсет
Ұлы Жібек жолы - Шығыс пен Батысты біріктірген орасан зор сауда бағыты. Оның ұзындығы 12 мың шақырымды құрады, сауда керуенінің бағыттарының бірі Оңтүстік Қазақстан аумағынан өтті.
Оқушылардың дәлелдері:
жаудың шабуылына күш біріктіру; сауда-саттықты дамыту және т.б.
Ресей құрамына кірудің теріс жақтары, жағымсыз әсерлері де бар.
Дескриптор:
- Тапсырма бойынша картадан анықтап табады.2 балл
Тапсырма бойынша пайда болу себебін түсіндіріп, картадан көрсетеді 2балл
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Сабақтың соңы
5 мин
<<Еркін микрофон>> әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Оқу тапсырмасы: мәтінді түсініп оқу.
Кері байланыс жасайды.
Оқу тапсырмасын жазып алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz