Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кейіпкерге берілетін баға
ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫ
Мұғалімнің аты-жөні:
Адилгазинова Лазат Садыкановна
Пән/Сынып:
Қазақ әдебиеті, 5-сынып
Қай аптаның нешінші сабағы
ІІІ тоқсан, 5-апта, № 9-сабақ
Тарау немесе бөлім атауы:
ІІІ тарау: Адамгершілік - асыл қасиет
Сабақтың тақырыбы:
Б. Соқпақбаев <<Менің атым Қожа>> Дайындықсыз келген бір күн
Оқу мақсаттары:
5Т/Ж Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5.Б/С 2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
Сабақ мақсаты:
Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды
Бағалау критериі:
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды.
Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды.
Саралап оқыту тапсырмалары
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс (2,3 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
Уақыты
Кезеңдері
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?
Ресурстар
3 минут
Қызығушылықты ояту
Сәлеметсіздер ме, балалар?
5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!
Бүгінгі сабақта: Бердібек Соқпақбаев <<Менің атым Қожа>> хикаятынан үзінді Дайындықсыз келген бір күн.
Сенің меңгеретінің:
Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашасың;
-Кейіпкерлердің іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра бағалау
<<Менің атым -Қожа>> кино фильмінен әр түрлі суреттер,Жантас,Қожа,
Майқанова, Жанар портреттер
Оқушылар Қожа қандай оқушы деп ойлайсыздар?
Жантас қандай бала?
Презентация, аудиомәтін
3 минут
Жаңа сабақ
Мұғалім жаңа сабақты әр түрлі тәсілмен түсіндіреді
7 минут
Дайындықсыз келген бір күн
Тапсырма: Жалпы сынып аудио жазбадан <<Дайындықсыз келген бір күн>> үзіндісін тыңдап, есінде сақтайды, тақырыпты ашады.
Шынайы өмірмен салыстыру мақсатында сұрақ қойылады. Жетекші сұрақ: <<Сіздің басыңыздан осындай бір сәт өтті ме?>>
1-тапсырма . <<Семантикалық карта>> ұсыну. Бұл тапсырманы орындау барысында
оқушылар түсіну және жауап беру дағдысын өз жұмысында көрсетеді.
Кейіпкерлер образын сәйкестендіріңіз
Кейіпкерлер
Қожа
Жантас
Сәбира
Майқанова
Мұғалім,
қатал, әділ,
мейірімді
+
Ерке, қу,
өзімшіл
жағымпаз
+
Аңғал, адал
сенгіш
+
Дескриптор Семантикалық картамен жұмыс жасады Кейіпкерлерді сәйкестендірді
3минут
3минут
3-минут
3-минут
2 минут
Тапсырмалар
Бекіту
2-тапсырма. <<Сәйкестендіру кестесі>>
Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендіріңіз
1.Сабақты алфавит қуаламай кімнен сұрағысы келсе,содан
сұрайды
1.Жантас
2.Тізім бойынша басынан төмен
қарай сұрайтын қай мұғалім?
2.Анфиса Михайловна
3.Балыққа барып <<Қысқы кешті>>
жаттамай келген кім?
3.Майқанова
4.>>Қысқы кешті>> жаттамай келіп
<<екілік>> алған кім?
4.Қожа
Дескриптор: Шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін анықтайды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін сәйкестендіреді.
3-тапсырма <<Салыстыру аймағы>> кестесі
Салыстыру аймағы
Қожа
Жантас
1.Сырт келбеті
2. Мінезі
3.<<Дайындықсыз келген бір күн>>
үзіндісінен ең маңызды үш
әрекет
4. Кейіпкерге
берілетін баға
Дескриптор: - Кейіпкерлердің сырт келбеті мен мінезін салыстырады;
-Үш маңызды әрекеттерін анықтайды;
-Кейіпкерлерге баға береді. 4- тапсырма Кестедегі кейіпкердің шығармадағы әрекетінің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөзіңізбен талдаңыз.
Шығармада
Қазір...
Менің ендігі бір үміт артқаным
қоңырау үні болды.Шіркін-ай,сол
сыңғырлып қоя берсе,жаным қалар еді-ау! Келесі жолы <<Қысқы кешті>> қатырып жаттап келіп,
бірінші болып айтар едім
Дескриптор: -Кейіпкердің әрекетін анықтайды; -Шығарма кейіпкерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды.
Ықтимал жауап
Шығармада
Қазір...
Менің ендігі бір үміт артқаным
қоңырау үні болды.Шіркін-ай,сол
сыңғырлып қоя берсе,жаным қалар еді-ау! Келесі жолы <<Қысқы кешті>> қатырып жаттап келіп,
бірінші болып айтар едім
Қазіргі уақытта да сабаққа
әр түрлі себеппен дайындалмай
келетін оқушылар бар.Ондай кезде
оқушы қол көтеріп,сабаққа дайын-
далмай келген себебін айтып,
мұғалімнен кешірім сұрап,енді қайталамауға уәде береді.
Бекіту сұрақтары: Бүгінгі сабақта
-Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекетіне талдау жасадыңыз;
-Талдау негізінде кейіпкерлерді анықтап,образын сипаттадыңыз;
-Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра
бағаладыңыз.
Қосымша тапсырма.
Шығармашылық жұмыс. <<Егер мен Қожа болсам...>>
Шағын мәтін жазу
Мұғалімнің аты-жөні:
Адилгазинова Лазат Садыкановна
Пән/Сынып:
Қазақ әдебиеті, 5-сынып
Қай аптаның нешінші сабағы
ІІІ тоқсан, 5-апта, № 9-сабақ
Тарау немесе бөлім атауы:
ІІІ тарау: Адамгершілік - асыл қасиет
Сабақтың тақырыбы:
Б. Соқпақбаев <<Менің атым Қожа>> Дайындықсыз келген бір күн
Оқу мақсаттары:
5Т/Ж Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.
5.Б/С 2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
Сабақ мақсаты:
Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды
Бағалау критериі:
Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды.
Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды.
Саралап оқыту тапсырмалары
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс (2,3 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
Уақыты
Кезеңдері
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?
Ресурстар
3 минут
Қызығушылықты ояту
Сәлеметсіздер ме, балалар?
5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!
Бүгінгі сабақта: Бердібек Соқпақбаев <<Менің атым Қожа>> хикаятынан үзінді Дайындықсыз келген бір күн.
Сенің меңгеретінің:
Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашасың;
-Кейіпкерлердің іс-әрекетін шынайы өмірмен салыстыра бағалау
<<Менің атым -Қожа>> кино фильмінен әр түрлі суреттер,Жантас,Қожа,
Майқанова, Жанар портреттер
Оқушылар Қожа қандай оқушы деп ойлайсыздар?
Жантас қандай бала?
Презентация, аудиомәтін
3 минут
Жаңа сабақ
Мұғалім жаңа сабақты әр түрлі тәсілмен түсіндіреді
7 минут
Дайындықсыз келген бір күн
Тапсырма: Жалпы сынып аудио жазбадан <<Дайындықсыз келген бір күн>> үзіндісін тыңдап, есінде сақтайды, тақырыпты ашады.
Шынайы өмірмен салыстыру мақсатында сұрақ қойылады. Жетекші сұрақ: <<Сіздің басыңыздан осындай бір сәт өтті ме?>>
1-тапсырма . <<Семантикалық карта>> ұсыну. Бұл тапсырманы орындау барысында
оқушылар түсіну және жауап беру дағдысын өз жұмысында көрсетеді.
Кейіпкерлер образын сәйкестендіріңіз
Кейіпкерлер
Қожа
Жантас
Сәбира
Майқанова
Мұғалім,
қатал, әділ,
мейірімді
+
Ерке, қу,
өзімшіл
жағымпаз
+
Аңғал, адал
сенгіш
+
Дескриптор Семантикалық картамен жұмыс жасады Кейіпкерлерді сәйкестендірді
3минут
3минут
3-минут
3-минут
2 минут
Тапсырмалар
Бекіту
2-тапсырма. <<Сәйкестендіру кестесі>>
Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образды сәйкестендіріңіз
1.Сабақты алфавит қуаламай кімнен сұрағысы келсе,содан
сұрайды
1.Жантас
2.Тізім бойынша басынан төмен
қарай сұрайтын қай мұғалім?
2.Анфиса Михайловна
3.Балыққа барып <<Қысқы кешті>>
жаттамай келген кім?
3.Майқанова
4.>>Қысқы кешті>> жаттамай келіп
<<екілік>> алған кім?
4.Қожа
Дескриптор: Шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін анықтайды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін сәйкестендіреді.
3-тапсырма <<Салыстыру аймағы>> кестесі
Салыстыру аймағы
Қожа
Жантас
1.Сырт келбеті
2. Мінезі
3.<<Дайындықсыз келген бір күн>>
үзіндісінен ең маңызды үш
әрекет
4. Кейіпкерге
берілетін баға
Дескриптор: - Кейіпкерлердің сырт келбеті мен мінезін салыстырады;
-Үш маңызды әрекеттерін анықтайды;
-Кейіпкерлерге баға береді. 4- тапсырма Кестедегі кейіпкердің шығармадағы әрекетінің қазіргі өмірде көрініс табуын өз сөзіңізбен талдаңыз.
Шығармада
Қазір...
Менің ендігі бір үміт артқаным
қоңырау үні болды.Шіркін-ай,сол
сыңғырлып қоя берсе,жаным қалар еді-ау! Келесі жолы <<Қысқы кешті>> қатырып жаттап келіп,
бірінші болып айтар едім
Дескриптор: -Кейіпкердің әрекетін анықтайды; -Шығарма кейіпкерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра бағалайды.
Ықтимал жауап
Шығармада
Қазір...
Менің ендігі бір үміт артқаным
қоңырау үні болды.Шіркін-ай,сол
сыңғырлып қоя берсе,жаным қалар еді-ау! Келесі жолы <<Қысқы кешті>> қатырып жаттап келіп,
бірінші болып айтар едім
Қазіргі уақытта да сабаққа
әр түрлі себеппен дайындалмай
келетін оқушылар бар.Ондай кезде
оқушы қол көтеріп,сабаққа дайын-
далмай келген себебін айтып,
мұғалімнен кешірім сұрап,енді қайталамауға уәде береді.
Бекіту сұрақтары: Бүгінгі сабақта
-Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен әрекетіне талдау жасадыңыз;
-Талдау негізінде кейіпкерлерді анықтап,образын сипаттадыңыз;
-Шығарма кейіпкерлерінің әрекетін қазіргі өмірмен салыстыра
бағаладыңыз.
Қосымша тапсырма.
Шығармашылық жұмыс. <<Егер мен Қожа болсам...>>
Шағын мәтін жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz