Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қыпшақ Сейітқұлға хат
Бөлім: <<Тәрбиенің қайнар бұлағы>>
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті
Күні: ... 11.2023
Мұғалімнің аты-жөні: Манасбаева Салтанат
Сынып: 5
Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
<<Қыпшақ Сейітқұл>> - кәсіпкерлік әліппесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау;
Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдау, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;
Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық ахуал. <<Мақал-мәтелмен ыстық ықылас айту>> тренингін жүргіземін. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады. Мақалдардың мағынасы бойынша сабақ тақырыбын анықтатамын.Сабақ мақсатымен таныстырамын.
Еңбек ерлікке жеткізер,
Ерлік елдікке жеткізер.
Берекені көктен тілеме,
Бірлігі мол көптен тіле.
Ынта болса адамда,
Қиын іс жоқ ғаламда.
Мақал - мәтелдер жазылған парақтардың келесі бетіндегі суреттердің мазмұны арқылы сынып 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
ҚБ
5-сынып қазақ әдебиеті
Ы. Алтынсарин <<Қыпшақ Сейітқұл>>
Сабақтың ортасы
Топтық жұмыстар
1-топ - "Еңбек" тобы: <<Үш құты>> әдісі арқылы Қыпшақ Сейітқұлды Асан Қайғымен, Ақтан жаспен салыстырыңдар.
Дескриптор:
oo Қыпшақ Сейітқұл, Асан Қайғы, Ақтан жас бейнелерінің ерекшелігін салыстырады;
oo Ұқсастығын табады.
Дескриптор:
* кейіпкерлер образын мәтін арқылы сипаттай алады;
* мәтін арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды.
* .
2-топ - "Шындық" тобы: <<Төрт баған>> әдісі арқылы әңгіме желісімен кейіпкерлер іс-әрекетін талқылаңдар.
Дескриптор:
oo Қыпшақ Сейітқұл мен оның ағасының әңгімедегі іс-әрекетін жазады;
oo Өз пікірлерін білдіреді.
3-топ - "Кейіпкер" тобы: <<5 қадам>> әдісі. Кейіпкердің атына байланысты 5 қасиет жазу қажет.
Дескриптор:
oo Қыпшақ Сейітқұл мен оның ағасының бес қасиетін жазады,
oo Топтарға түсіндіреді.
4-тапсырма: <<Әдеби кейіпкерге хат>>
Көркем шығармадағы басты кейіпкермен танысып болған соң, кейіпкерге өз атынан хат жазуға болады. Оқушы кейіпкерді өзімен салыстырады және кейіпкердің өмір сүрген уақыты мен өз уақытын салыстыра отырып отырып баға береді.
* Қыпшақ Сейітқұлға хат
* Сейітқұлдың ағасына хат
Дескрипторлар:
* Әңгімеден кейіпкердің басынан өткен қиындықтарды сипаттайды, іс-әрекетін таразылайды, баға береді;
* Хат құрылымын сақтайды;
* Өзіндік ой қорытып, тұжырым жасай алады.
5-тапсырма: <<Буриме ойыны>>. Ұйқасты толықтыр!
Қыпшақ Сейітқұл - өз маңдай терімен көтерілген, халқының қамын ойлаған нағыз ер. Осындай Еңбек Еріне арнап, бір шумақ өлең шығарыңыз.
.....................................................................................егін екті,
......................................................................................терін төкті.
.......................................................................................еңбегімен,
.................................................................................бақытқа жетті.
Дескрипторлар
* Ұйқасының келуі
* Буын, бунақ санының талапқа сай болуы
* Тақырыпты ашуы
* Оқырман сезіміне әсер етуі
Кестелерді толтыралы
Кейіпкерлерді салыстырады
Қасиетін ашады
Іс-әрекетін талдайды
Баға береді
Хат жазады
Өлең шығарады
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/
Ы. Алтынсарин <<Қыпшақ Сейітқұл>>
Сабақтың соңы
Рефлексия.
Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?
Үй жұмысы
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті
Күні: ... 11.2023
Мұғалімнің аты-жөні: Манасбаева Салтанат
Сынып: 5
Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
<<Қыпшақ Сейітқұл>> - кәсіпкерлік әліппесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау;
Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдау, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;
Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық ахуал. <<Мақал-мәтелмен ыстық ықылас айту>> тренингін жүргіземін. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады. Мақалдардың мағынасы бойынша сабақ тақырыбын анықтатамын.Сабақ мақсатымен таныстырамын.
Еңбек ерлікке жеткізер,
Ерлік елдікке жеткізер.
Берекені көктен тілеме,
Бірлігі мол көптен тіле.
Ынта болса адамда,
Қиын іс жоқ ғаламда.
Мақал - мәтелдер жазылған парақтардың келесі бетіндегі суреттердің мазмұны арқылы сынып 3 топқа бөлінеді.
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
ҚБ
5-сынып қазақ әдебиеті
Ы. Алтынсарин <<Қыпшақ Сейітқұл>>
Сабақтың ортасы
Топтық жұмыстар
1-топ - "Еңбек" тобы: <<Үш құты>> әдісі арқылы Қыпшақ Сейітқұлды Асан Қайғымен, Ақтан жаспен салыстырыңдар.
Дескриптор:
oo Қыпшақ Сейітқұл, Асан Қайғы, Ақтан жас бейнелерінің ерекшелігін салыстырады;
oo Ұқсастығын табады.
Дескриптор:
* кейіпкерлер образын мәтін арқылы сипаттай алады;
* мәтін арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды.
* .
2-топ - "Шындық" тобы: <<Төрт баған>> әдісі арқылы әңгіме желісімен кейіпкерлер іс-әрекетін талқылаңдар.
Дескриптор:
oo Қыпшақ Сейітқұл мен оның ағасының әңгімедегі іс-әрекетін жазады;
oo Өз пікірлерін білдіреді.
3-топ - "Кейіпкер" тобы: <<5 қадам>> әдісі. Кейіпкердің атына байланысты 5 қасиет жазу қажет.
Дескриптор:
oo Қыпшақ Сейітқұл мен оның ағасының бес қасиетін жазады,
oo Топтарға түсіндіреді.
4-тапсырма: <<Әдеби кейіпкерге хат>>
Көркем шығармадағы басты кейіпкермен танысып болған соң, кейіпкерге өз атынан хат жазуға болады. Оқушы кейіпкерді өзімен салыстырады және кейіпкердің өмір сүрген уақыты мен өз уақытын салыстыра отырып отырып баға береді.
* Қыпшақ Сейітқұлға хат
* Сейітқұлдың ағасына хат
Дескрипторлар:
* Әңгімеден кейіпкердің басынан өткен қиындықтарды сипаттайды, іс-әрекетін таразылайды, баға береді;
* Хат құрылымын сақтайды;
* Өзіндік ой қорытып, тұжырым жасай алады.
5-тапсырма: <<Буриме ойыны>>. Ұйқасты толықтыр!
Қыпшақ Сейітқұл - өз маңдай терімен көтерілген, халқының қамын ойлаған нағыз ер. Осындай Еңбек Еріне арнап, бір шумақ өлең шығарыңыз.
.....................................................................................егін екті,
......................................................................................терін төкті.
.......................................................................................еңбегімен,
.................................................................................бақытқа жетті.
Дескрипторлар
* Ұйқасының келуі
* Буын, бунақ санының талапқа сай болуы
* Тақырыпты ашуы
* Оқырман сезіміне әсер етуі
Кестелерді толтыралы
Кейіпкерлерді салыстырады
Қасиетін ашады
Іс-әрекетін талдайды
Баға береді
Хат жазады
Өлең шығарады
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;
5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/
Ы. Алтынсарин <<Қыпшақ Сейітқұл>>
Сабақтың соңы
Рефлексия.
Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?
Үй жұмысы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz