Қыпшақ Сейітқұлға хат

Бөлім: «Тәрбиенің қайнар бұлағы»
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті
Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Күні: . . . 11. 2023
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті: Мұғалімнің аты-жөні: Манасбаева Салтанат
Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Сынып: 5
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті: Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны:
Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті: «Қыпшақ Сейітқұл» - кәсіпкерлік әліппесі
Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті:

5. 1. 3. 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5. 2. 4. 1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Сабақтың мақсаты
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті:

Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау;

Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдау, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;

Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Сабақ барысы
Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Сабақтың басы
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал. «Мақал-мәтелмен ыстық ықылас айту» тренингін жүргіземін. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады. Мақалдардың мағынасы бойынша сабақ тақырыбын анықтатамын. Сабақ мақсатымен таныстырамын.

Еңбек ерлікке жеткізер,

Ерлік елдікке жеткізер.

Берекені көктен тілеме,

Бірлігі мол көптен тіле.

Ынта болса адамда,

Қиын іс жоқ ғаламда.

Мақал-мәтелдер жазылған парақтардың келесі бетіндегі суреттердің мазмұны арқылы сынып 3 топқа бөлінеді.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

ҚБ Қоучинг сабақ » №30 мектеп-гимназия

5-сынып қазақ әдебиеті

Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Сабақтың ортасы
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті:

Топтық жұмыстар

1-топ - “Еңбек” тобы: «Үш құты» әдісі арқылы Қыпшақ Сейітқұлды Асан Қайғымен, Ақтан жаспен салыстырыңдар.

Дескриптор:

  • Қыпшақ Сейітқұл, Асан Қайғы, Ақтан жас бейнелерінің ерекшелігін салыстырады;
  • Ұқсастығын табады.

Дескриптор:

  • кейіпкерлер образын мәтін арқылы сипаттай алады;
  • мәтін арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды.
  • .

2-топ - “Шындық” тобы: «Төрт баған» әдісі арқылы әңгіме желісімен кейіпкерлер іс-әрекетін талқылаңдар.

Дескриптор:

  • Қыпшақ Сейітқұл мен оның ағасының әңгімедегі іс-әрекетін жазады;
  • Өз пікірлерін білдіреді.

3-топ - “Кейіпкер” тобы: « 5 қадам» әдісі. Кейіпкердің атына байланысты 5 қасиет жазу қажет.

Дескриптор:

  • Қыпшақ Сейітқұл мен оның ағасының бес қасиетін жазады,
  • Топтарға түсіндіреді.

4-тапсырма: «Әдеби кейіпкерге хат»

Көркем шығармадағы басты кейіпкермен танысып болған соң, кейіпкерге өз атынан хат жазуға болады. Оқушы кейіпкерді өзімен салыстырады және кейіпкердің өмір сүрген уақыты мен өз уақытын салыстыра отырып отырып баға береді.

  • Қыпшақ Сейітқұлға хат
  • Сейітқұлдың ағасына хат

Дескрипторлар:

  • Әңгімеден кейіпкердің басынан өткен қиындықтарды сипаттайды, іс-әрекетін таразылайды, баға береді;
  • Хат құрылымын сақтайды;
  • Өзіндік ой қорытып, тұжырым жасай алады.

5-тапсырма: «Буриме ойыны». Ұйқасты толықтыр!

Қыпшақ Сейітқұл - өз маңдай терімен көтерілген, халқының қамын ойлаған нағыз ер. Осындай Еңбек Еріне арнап, бір шумақ өлең шығарыңыз.

. . . егін екті,

. . . терін төкті.

. . . еңбегімен,

. . . бақытқа жетті.

Дескрипторлар

  • Ұйқасының келуі
  • Буын, бунақ санының талапқа сай болуы
  • Тақырыпты ашуы
  • Оқырман сезіміне әсер етуі

Кестелерді толтыралы

Кейіпкерлерді салыстырады

Қасиетін ашады

Іс-әрекетін талдайды

Баға береді

Хат жазады

Өлең шығарады

5. 1. 3. 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5. 2. 4. 1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

http://massaget. kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/

Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Сабақтың соңы
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті:

Рефлексия.

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?

Бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»: Үй жұмысы
Мектеп: №115 орта мектеп Пәні: қазақ әдебиеті:

Ұқсас жұмыстар
Шағын көлемді шығармаларды, үзінділерді жатқа айту
Сұлтан бейбарыс
Көк бөрінің суреті
Қыпшақ хандығы
Қыпшақ хандығы 7-сынып
Хандық биліктің орталығы
Ыбырай-шағын әңгіме шебері
Қыпшақ мемлекеті жайлы ақпарат
Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері
Қыпшақ мемлекеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz