Оқушының әрекеті. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

1822-1824 жылдардағы патша реформалары .
Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
Тарихи ойлау дағдысы
Тарихи концепті
Тарихи талдау және түсіндіру
Өзгеріс пен сабақтастық
Оқушылар патша өкіметінің 1822-1824 жж енгізген реформаларды түсіндіре отырып, қоғамға әкелген өзгерістерді анықтайды;
Бұл сыныпта ЕББҚ ететін 3 ші топтағы оқушы бар, яғни сабаққа басқа балалардың қолдауымен үлгеретін, ұялшақ, тұйық оқушы бар.
Ұйымдастыру
2минут
Өткен білімді еске түсіру
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Үй жұмысын сұрау:
- Сырым Датұлы кім?
- Сырым бастаған көтеріліс болған жылдар?
- Нәтижесі?
Әрбір оқушының жауабы маңызды, олардың өткен сабақты қалай меңгергенін тағы бір пысықтап аламын.
ЕББҚ оқушы сыныптағы оқушылардың көмегіне сүйене отырып, тұлғаның қай ғасырда өмір сүргенін немесе кім екенін айтады;
Әрі қарай жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.
- Тарихи концепт: Өзгеріс пен сабақтастық
- Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
ЕББҚ оқушы басқа оқушылардың көмегіне сүйенеді;
https://www. google. com/search?sca_esv=557690181&hl=ru&q=сырым+датұлы+бейнесі&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=&biw=1240&bih=532&dpr=1. 5#imgrc=PT5BKDWip8nvfM
Презентация
Кіріспе. Мұғалім сөзі:
Алдымен оқушыларға реформа жайлы қысқаша ақпарат беріп өтемін. Термин сөздермен жұмыс:
Реформа - қоғамның басты негіздерін қайта құру немесе мемлекет жүйесінде қалыптасқан кейбір элементтерді жаңғырту
«Орынбор қырғыздары» - кіші жүз мекендеген аумақ (кіші жүздегі реформа)
«Сібір қырғыздары» - орта жүз мекендеген аумақ (кіші жүздегі реформа)
Жарғы -заңдар жинағы
Әрі қарай реформаның мәнін ашу үшін, оқушыларды екі топқа бөлемін (себебі сыныпта 11 оқушы бар) тапсырма беремін.
Топқа бөлу әдісі: flippity сайтымен
Тапсырма. «Джигсо» әдісімен топтарға мәтін беріледі;
Оқушылар мәтінді оқып болған соң, «ДЖИГСО» әдісінің ережесіне сәйкес, бір-біріне түсіндіріп, пікір алмасады. Мұғалімнің берген тапсырмасын кестеге сәйкес толтырады.
№1 кесте (1 ші топқа) Сібір қырғыздарының жарғысы бойынша оның: авторын, уақытын, мазмұнын және нәтижесін көрсетеді;
№2 кесте (2 ші топқа) Орынбор қырғыздарының жарғысы бойынша оның: авторын, уақытын, мазмұнын және нәтижесін көрсетеді;
ЕББҚ оқушы кесте жасауға қатысып, мәтіннен керекті ақпраттарды табуға көмектеседі
2. Тапсырма. Картамен жұмыс Жұптық жұмыс
Оқушылар 1822ж және 1824ж реформалар бойынша бөлінген аумақтарды картадан көрсетеді.
- Ішкі және сыртқы округтерді көрсетіңіз;
- Кіші жүздегі батыс, орта және шығыс бөліктердің аумағын белгілеңіз;
ЕББҚ : оқушы орта жүз бен кіші жүздің аумағын картадан белгілейді;
3-тапсырма. «Талдау сұрақтарымен жұмыс»
Жеке жұмыс: ZIGZAG әдісі
«1822-24жж Жарғылардың» мазмұны туралы ақпарат алынғаннан кейін, игерілген мазмұнды төмендегі тапсырма арқылы талдау жүргізіледі.
Зерттеу сұрағы: «Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?»
Оқушылар патша өкіметінің Ресей империясының құрамына қосылған Кіші жүз бен Орта жүз аймақтарын ресми түрде заңдастыру мақсатында XX ғасырдың 20-шы жылдарында осы аймақта әкімшілік реформаларын жүргізгенін және оның үлкен өзгерістеге алып келгенін түсіне отырып, төмендегі кестені толтырады;
ЕББҚ оқушы: округ, болыс, ауылдық басқару жүйесін дәптерге жазып алады;
Осы тапсырмалар арқылы бүгінгі сабақ мақсатына (Оқушылар патша өкіметінің 1822-1824 жж енгізген реформаларды түсіндіре отырып, қоғамға әкелген өзгерістерді анықтайды; ) жетемін
Оқушылар термин сөздердің анықтамасын дәп терге жазып алады;
Оқушылар топқа бөлінеді
Оқушылар мәтінмен танысып болған соң, кесте толтырады
Оқушылар картамен жұмыс жасайды;
ЕББҚ оқушы картадан орта жүзбен кіші жүздің аумағын белгілейді;
Дескриптор:
-«Сібір қырғыздары» мен «Орынбор қырғыздары» Жарғыларының авторларын атайды;
-Жарғылардың қабылданған жылдарын біледі;
- Реформаның жүзеге асырылуындағы мақсатты анықтайды;
- Орта жүздің әкімшілік- бөліктерге бөліну мүмкіндігін болжайды, түсіндіреді.
Дескриптор:
-Тарихи картаға шолу жасай отырып:
1. оқушылар картадан Ішкі және сыртқы округтерді көрсетеді;
2. оқушылар картаға кіші жүздегі батыс, орта және шығыс бөліктердің аумағын белгілейді;
ҚБ - оқушылардың берген жауаптарына сәйкес 5 -10 аралығы балл беріледі
Дескриптор:
Оқушылар:
-реформаға дейінгі басқару жүйесін жазады;
Реформадан кейінгі басқару жүйесіндегі өзгерістерді атайды;
-реформаға дейінгі қазақ халқының аумақтық бөлінісін айтады;
-реформадан кейінгі аумақтық бөліністерді жазып көрсетеді;
-реформаға дейінгі сот билігі туралы айтады;
-реформадан кейінгі дәстүрлі билер сотындағы өзгерістерді атайды.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл
Қосымша жауапқа 4 балл
Барлығы - 10б
Презентация
https://www. flippity. net
https://el. kz/content-3134_2439/
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)
3-том. - Алматы, 2010.
Оқулық
Т. Омарбеков, Т. Қартаев, М. Ноғайбаева Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп 2018.
Кесте сызылған қағаздар
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма: «Патша өкіметінің озбырлығы» тақырыбында шағын эссе жазып келу
«Өз жетістігіңді бағала»
-Ұнаған тапсырма
-Қиындық тудырған тапсырма
-Қандай қиыншылықтар болды?
Сабақты
Қорытын
дылау
«Бағдаршам»
-Мен барлығын түсіндім-жасыл
-Мен орташа түсіндім-сары
-Ешнәрсе түсінбедім-қызыл
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz