Оқушының әрекеті. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Бөлім:
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.: Изтилеуова Нургул Куанбековна
Бөлім:: Күні: 25. 08. 2023ж
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім:: Сынып: 7
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:

1822-1824 жылдардағы патша реформалары .

Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.: 7. 3. 1. 4 - Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру; (1 сабақ)
Бөлім:: Ойлау дағдыларының деңгейі
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.: Білу, түсіну, қолдану
Бөлім::

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепті

7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:

Тарихи талдау және түсіндіру

Өзгеріс пен сабақтастық

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:

Оқушылар патша өкіметінің 1822-1824 жж енгізген реформаларды түсіндіре отырып, қоғамға әкелген өзгерістерді анықтайды;

Бұл сыныпта ЕББҚ ететін 3 ші топтағы оқушы бар, яғни сабаққа басқа балалардың қолдауымен үлгеретін, ұялшақ, тұйық оқушы бар.

Бөлім:: Сабақтың барысы
Бөлім:: Сабақтың кезеңі//уақыты
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім::

Ұйымдастыру

2минут

Өткен білімді еске түсіру

7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:

Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Үй жұмысын сұрау:

  • Сырым Датұлы кім?
  • Сырым бастаған көтеріліс болған жылдар?
  • Нәтижесі?

Әрбір оқушының жауабы маңызды, олардың өткен сабақты қалай меңгергенін тағы бір пысықтап аламын.

ЕББҚ оқушы сыныптағы оқушылардың көмегіне сүйене отырып, тұлғаның қай ғасырда өмір сүргенін немесе кім екенін айтады;

Әрі қарай жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

  • Тарихи концепт: Өзгеріс пен сабақтастық
  • Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕББҚ оқушы басқа оқушылардың көмегіне сүйенеді;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

https://www. google. com/search?sca_esv=557690181&hl=ru&q=сырым+датұлы+бейнесі&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=&biw=1240&bih=532&dpr=1. 5#imgrc=PT5BKDWip8nvfM

Презентация

Бөлім:: Жаңа білім
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:

Кіріспе. Мұғалім сөзі:

Алдымен оқушыларға реформа жайлы қысқаша ақпарат беріп өтемін. Термин сөздермен жұмыс:

Реформа - қоғамның басты негіздерін қайта құру немесе мемлекет жүйесінде қалыптасқан кейбір элементтерді жаңғырту

«Орынбор қырғыздары» - кіші жүз мекендеген аумақ (кіші жүздегі реформа)

«Сібір қырғыздары» - орта жүз мекендеген аумақ (кіші жүздегі реформа)

Жарғы -заңдар жинағы

Әрі қарай реформаның мәнін ашу үшін, оқушыларды екі топқа бөлемін (себебі сыныпта 11 оқушы бар) тапсырма беремін.

Топқа бөлу әдісі: flippity сайтымен

Тапсырма. «Джигсо» әдісімен топтарға мәтін беріледі;

Оқушылар мәтінді оқып болған соң, «ДЖИГСО» әдісінің ережесіне сәйкес, бір-біріне түсіндіріп, пікір алмасады. Мұғалімнің берген тапсырмасын кестеге сәйкес толтырады.

№1 кесте (1 ші топқа) Сібір қырғыздарының жарғысы бойынша оның: авторын, уақытын, мазмұнын және нәтижесін көрсетеді;

:
:
:
:

№2 кесте (2 ші топқа) Орынбор қырғыздарының жарғысы бойынша оның: авторын, уақытын, мазмұнын және нәтижесін көрсетеді;

:
:
:
:

ЕББҚ оқушы кесте жасауға қатысып, мәтіннен керекті ақпраттарды табуға көмектеседі

2. Тапсырма. Картамен жұмыс Жұптық жұмыс

Оқушылар 1822ж және 1824ж реформалар бойынша бөлінген аумақтарды картадан көрсетеді.

  1. Ішкі және сыртқы округтерді көрсетіңіз;
  2. Кіші жүздегі батыс, орта және шығыс бөліктердің аумағын белгілеңіз;

ЕББҚ : оқушы орта жүз бен кіші жүздің аумағын картадан белгілейді;

3-тапсырма. «Талдау сұрақтарымен жұмыс»

Жеке жұмыс: ZIGZAG әдісі

C:\Users\user\Downloads\курс материалы август23\зигзаг.png

«1822-24жж Жарғылардың» мазмұны туралы ақпарат алынғаннан кейін, игерілген мазмұнды төмендегі тапсырма арқылы талдау жүргізіледі.

Зерттеу сұрағы: «Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?»

Оқушылар патша өкіметінің Ресей империясының құрамына қосылған Кіші жүз бен Орта жүз аймақтарын ресми түрде заңдастыру мақсатында XX ғасырдың 20-шы жылдарында осы аймақта әкімшілік реформаларын жүргізгенін және оның үлкен өзгерістеге алып келгенін түсіне отырып, төмендегі кестені толтырады;

:
:
:
:
:
:
:
:
:

ЕББҚ оқушы: округ, болыс, ауылдық басқару жүйесін дәптерге жазып алады;

Осы тапсырмалар арқылы бүгінгі сабақ мақсатына (Оқушылар патша өкіметінің 1822-1824 жж енгізген реформаларды түсіндіре отырып, қоғамға әкелген өзгерістерді анықтайды; ) жетемін

Авторы
Уақыты
Мәні
Әкімшілік бөлінісі
Авторы
Уақыты
Мәні
Әкімшілік бөлінісі
Реформаға дейінгі
Реформадан кейінгі
Басқару жүйесі
Аумақтық бөлінісі
Дәстүрлі билер соты

Оқушылар термин сөздердің анықтамасын дәп терге жазып алады;

Оқушылар топқа бөлінеді

Оқушылар мәтінмен танысып болған соң, кесте толтырады

Оқушылар картамен жұмыс жасайды;

ЕББҚ оқушы картадан орта жүзбен кіші жүздің аумағын белгілейді;

Дескриптор:

-«Сібір қырғыздары» мен «Орынбор қырғыздары» Жарғыларының авторларын атайды;

-Жарғылардың қабылданған жылдарын біледі;

- Реформаның жүзеге асырылуындағы мақсатты анықтайды;

- Орта жүздің әкімшілік- бөліктерге бөліну мүмкіндігін болжайды, түсіндіреді.

Дескриптор:

-Тарихи картаға шолу жасай отырып:

1. оқушылар картадан Ішкі және сыртқы округтерді көрсетеді;

2. оқушылар картаға кіші жүздегі батыс, орта және шығыс бөліктердің аумағын белгілейді;

ҚБ - оқушылардың берген жауаптарына сәйкес 5 -10 аралығы балл беріледі

Дескриптор:

Оқушылар:

-реформаға дейінгі басқару жүйесін жазады;

Реформадан кейінгі басқару жүйесіндегі өзгерістерді атайды;

-реформаға дейінгі қазақ халқының аумақтық бөлінісін айтады;

-реформадан кейінгі аумақтық бөліністерді жазып көрсетеді;

-реформаға дейінгі сот билігі туралы айтады;

-реформадан кейінгі дәстүрлі билер сотындағы өзгерістерді атайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл

Қосымша жауапқа 4 балл

Барлығы - 10б

Презентация

https://www. flippity. net

https://el. kz/content-3134_2439/

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. - Алматы, 2010.

Оқулық

Т. Омарбеков, Т. Қартаев, М. Ноғайбаева Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп 2018.

Кесте сызылған қағаздар

Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім::
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:
Бөлім:: Бекіту
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма: «Патша өкіметінің озбырлығы» тақырыбында шағын эссе жазып келу

«Өз жетістігіңді бағала»

-Ұнаған тапсырма

-Қиындық тудырған тапсырма

-Қандай қиыншылықтар болды?

Сабақты

Қорытын

дылау

«Ең үздік жауап»
Ақпараттық карточка
Бөлім:: Кері байланыс
7. 2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес.:

«Бағдаршам»

-Мен барлығын түсіндім-жасыл

-Мен орташа түсіндім-сары

-Ешнәрсе түсінбедім-қызыл

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма


Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Primary, secondary school. 9 сынып
Топпен бағалау. Сабақтың түрі
Векторлар арасындағы бұрыш
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.қазбалар туралы
Тігіс түрлері. Инені сабақтау
Сабақтың мақсатымен танысу
Топ жетекшісінің бағалауы
Алгебра пәнінен қысқа мерзімді жоспар. 8 сынып
Бүкіләлемдік тартылыс заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz