Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жануарлар әлемі ЕББҚ тапсырмасы
--------------------------------------------------------------------------------
Білім беру ұйымының атауы
№ 244 Ы.Жақаев атаындағы орта мектебі
Пәні:
Қазақ тілі
Бөлім:
Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі
Педагогтің аты-жөні:
Есенова Лаура
Күні: 09.11.2023ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жануарлар - табиғат жаратылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
5.Ж 2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.
5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
Сабақтың мақсаты
- жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтау;
- хат, жарнама, құрастырып жазу.
- тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
Бағалау критерийі
- жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтайды;
- хат, жарнама, құрастырып жазады ;
- тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Жаңа білім
Ортасы
Сабақтың соңы
І.Ұйымдастыру кезеңі:
А)Оқушылармен амандасу
<<Шақыру билеті >> әдісі бойынша бір-біріне ұжымдық ынтымақтастық орнатады
Орманға саяхат жасауға шақыру
Ә) <<Ой қозғау>>
Жануарлар - табиғат жаратылысы дегенді қалай түсінесің?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады
Үй тапсырмасы.
<<Шеңбер>> әдісі арқылы
сұралады. Білім алушыларға экранда екі шеңбер ашылады. Бір шеңберде оқушы есімі мен екінші шеңберде сұрақ болады. Есім мен сұрақ бір біріне бағытталады. Бұл шеңберде үй тапсырмасына арналған сұрақтар болады.
1-тапсырма. Топпен жұмыс 1.Мәтін бойынша <<Кейіпкердің бейнесі>> әдісін орындау Жануарлар - табиғат тартуының тамаша жаратылысы <<Кейіпкердің бейнесі>> <<Постер жазу>>
2-тапсырма Жұптық жұмыс <<Көршіңмен кеңес >> әдісі Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат жазады, жарнама жасайды
<<Жануарлар әлемі>> тақырыбына хатты <<Жануарларды қорғайтын қоғамына>>, <<Экологқа>> жазуға болады
Жануралар әлеміне хат жазу Хат жазу алгоритмі: -Хаттың иесіне қарата жазу; -Хат сыпайы, түсініңті жазылуы тиіс; -Негізгі бөлімде өзіндік пікір, өтініш айтылуы тиіс ; -Қорытынды: қоштасу,хат иесінің аты-жөні
ІІ топ Жарнама
1. Нені жарнамалайсың?
2. Заттың сапалығына сендіретін және дәлелдейтін қысқа сөйлемдерді қолдану
3. Мекен-жайы, байланыс телефондары, жарнама берушінің есімі
Жарнама мақсаты:
Каспий теңізіне не Балқаш көліне саяхат жасау
ЕББҚ оқушының тапсырмасы:
<<Ерекше хат>> әдісімен көп нүктенің орнын толтыру
Жануарлар әлемінің атынан хат
Әуелі ... құйрығы жоқ еді. Әрқашан тату тұрмаған ..... себепті құйрығының жоқтығы жүрген ізін жасыра алмай, оған бек қатты залал келтірген. Соның үшін .....әрдайым түлкінің артынан түсіп, аңдып жүріп, бір күні қасқыр барып оның ініне кірген. Әгәрдә ....іннің басқа жағындағы аузынан шығып кетпесе, өлтіріп тастар еді. Әлден соң түлкі ағаш ішіне кіріп кетіп, ағаштың түбінде тұрған .... көреді. Ол мезгілде қоянның құйрығы ұзын болып, шапшаң жүргендеріне ыңғайсыз болып тұрушы еді. Сол жерде ..... қоянды ұстап алып, ....... болғанда қоян сұрапты: <<Мені өлтірме, саған құйрығымды сыйға берейін>>,-деп уағда қылады. Мұнысына түлкі көніп, екеуі сол жерде құйрықтарын айырбастайды. ..........түлкінің құйрығы ұзын болып, қоянның құйрығы қысқа болып қалған екен.
Керекті сөздер: түлкінің, қасқырменен,
Қасқыр, түлкі , қоянды , түлкі , Сонан бері ,өлтірмекші.
ЕББҚ оқушыларымыз
Хожамұрат Бектас пен Хожамұрат Нұртас
Оқу қиындықтарының түрі :
Есту- сөйлеу ақпаратын өңдеу қиындықтары бар.
1 Көп және жылдам сөйлеуді баяу қабылдау;
Сұрақты түсіну үшін уақыт қажет;
Мұғалімге қайта - қайта сұрақ қояды
2 Есту жұктемесі кезінде шаршау - есті зейінінің төмендеуі - сөйлеуді түсіну қиындықтары
3- тапсырма Жеке жұмыс
Төмендегі, тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құра
Ашық мінез, ашық терезе, өткір қайшы, техниканың тілі, жылы сөз, терең көл ,
кең көше
ЕББҚ оқушының тапсырмасы:
(Қабылдауы өте төмен, ойлауы тежелген, бағдарламадағы материалды ұиналып меңгеретін,қосымша түсіндіруді қажет етеді)
ЕББҚ оқушылары:
1 Сейдазимова Аруна
2 Шамшуддинұлы Диас
Тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін сәйкестендір..
Техниканың
бұрыш
Ашық
қайшы
Ащы
үй
өткір
мінез
Үлкен
сөз
Ауыр
тілі
<<Ұшақ ұшыру>> әдісі.
Білім алушыларға қағаздан жасалған ұшақ беріледі, оқушылар ұшақтың қанаттарына сұрақтар жазып жанындағы топқа ұшырады.
Рефлексия. <<Шығу билеті>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мен сабақтан.........әсер алдым
Мен бүгінгі сабақтан.... .............түсіндім
Маған бүгінгі сабақта ...............................қиын болды
Мұғаліммен амандасады, жағымды ахуал қалыптасып, білім алушылардың шақыру билетінде топтың аты жазылады. Сол бойынша топқа бірігеді.
I топ - Қоян
II топ - Түлкі
III топ - Аю
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үй тапсырмасы мен түсінбей қалған олқы сұрақтар қамтылады
Әр топ мәтіндегі бір жануардың суретін салып, сол туралы мәтіндегі ақпаратты ішіне жазады, ал сыртына өздері білетін ақпаратты жазады да, постер арқылы қорғайды
Бейнекөрініспен танысып, топтық жұмысты бірлесе орындадйды
Оқушылар жұптық жұмыс орындайды <<Жануарлар әлемі>> тақырыбына хат жазады, жаранама жасайды
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады.
Cөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құрады
Білім алушылар тапсырманы дәптерге орындайды
Берілген сөз тіркестерін сәйкестендіріп жазады
Білім алушылар жаңа тақырып бойынша меңгерген білімдерін қорытындылайды
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мақсаты: Әлеуметтік желіге жариялаған қызықты, маңызды жаңалықтарымен бөлісі, психологиялық ахуал қалыптасып оқушылар жақсы көңіл күймен жаңа сабаққа ынталанады.
Тиімділігі: Ұжымдағы көңіл-күй мен өзара қатынастың деңгейі айқындалады.
Саралау: Ұжымда өзін барынша жайлы сезініп, тұлғалық қатынастарда өзін жан-жақты таныта алады.
Мақсаты: кездейсоқ топтарға бөлуі.
Тиімділігі: Уақыт тиімділігі, яғни 1 минутта топқа бөлуге болатындығы
ҚБ: Стикерлер арқылы, мұғалімнің мадақтауы арқылы бағалау.
Әр орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Мақсаты: Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, нақты ақпарат алу дағдысының артуы.
Тиімділігі: Жұмыс жасауда қажет емес ақпарат көздерін пайдаланбауға қалыптасады. Оқушылар өзінің қабілетін дұрыс бағалай біледі және өзге топтарды жақсы бақылай алады.
Саралау: <<Топтық жұмыс>> әртүрлі қабілеттері бар білім алушылар бірлесіп идеяларды ұсыну және қорғауға барынша жұмыс жасайды.
Бағалау: дескриптормен бағалау.
Әр орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Дескриптор
Ұпай саны
Мәтіндегі кейіпкерлерге толық сипаттама береді
5 ұпай
Постердің эстетикалық талапқа сай қорғалады
5 ұпай
Мақсаты: Оқушылар тапсырмаларды орындай отырып, жануарлар - табиғат жаратылысы екенін біле отырып,нәтижелі білімін нығайту. Жұптармен әңгімелесу барысында сабақтың негізгі идеясын түсінуге көмегін тигізу.
Тиімділігі: Оқушыны ынталандыру және білімін нақтылаудың тиімді жолы деп санаймын.
Саралау: <<Жұптық жұмыс>> әртүрлі қабілеттері бар білім алушылар бірлесіп нәтижелі жұмыс жасайды.
Бағалау: Әр бала орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Дескриптор
Ұпай саны
Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымы сақталады
5 ұпай
Өзіндік ойларын білдіреді
5 ұпай
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы бар сөз тіркестерін қолданады
3 ұпай
ҚБ
<< Қолыңнан келеді!>>, <<Тамаша орындадың!>> тәрізді сөздер арқылы ауызша мадақтап отырамын
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажырата алу
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Өз әрекетінің әлсіз және күшті жақтарын көрсете біледі.
Саралау: Өз білімін өзгермелі жағдайларда қолдана білуді үйренеді.
Бағалау: Әр бала орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды, өз мүмкіндікдігі мен қызығушылығына қарай тапсырмалар орындау барысында нәтижелі білім алуы.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушы сабақтың өмірмен байланысын түсінеді.
Саралау: Өз білімін әр түрлі жағдайларда қолдана білуді үйренеді.
Бағалау: Әр бала орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Мұғалім оқушыларды <<Білім медалі>> әдісі арқылы бағалайды. Бұл жерде әр бала орындаған тапсырмаға алған + 1 Ақыл стикерлерін санайды.
Яғни, жеңіске жеткен топ мүшелерін ортаға шығарып,білім медалін тағады.
Оқулық 54-55-бет
Оқулық, картошка фри таяқшалары
1- ресурс
2- ресурс
3- ресурс
Ресурстар
1- ресурс
Жануарлар - табиғат тартуының тамаша жаратылысы. Жануарлар туралы біле түссең, таңғаларлық деректерге тап боласың. Мысалы, құмырсқалар кішкентай болғанына қарамастан, өзінің салмағынан 60 есе ауыр жүкті көтере алады. Бұларды палуан құмырсқалар деп атайды. Қолтырауындар тас жейді. Осының арқасында асқорыту жүйесін күшейтеді, суда тепе-теңдікті ұстайды. Сондықтан олардың асқазаны басқа тамақтардан бөлек таспен де толтырылады. Ал піл тұмсығымен бөренелерді көтереді, гүлді зақым келтірмей суарады. Пілдердің сурет сала алатынын айтсайшы. Пілдер - дүниедегі ең ақылды жануарлар. Миының салмағы - 5 кг. Пілдер қуанышты да, қайғыны да сезеді. Оларды құралдармен жұмыс істеуге үйретуге болады. Тотықұстар сөйлей алады. Олар адамдардың сөзін мағынасыз қайталай бермейді, біздің сөзімізді ішінара түсіне алады. Ғалымдар тотықұстардың кіші мен үлкенді, ұқсас пен бөлекті ажырата алатындығын дәлелдеген. Көртышқандарды көре алмайды, соқыр деп ойлаймыз. Шын мәнінде олай емес, олардың аздаған көру қабілеті бар. Соның көмегімен көртышқандар жыртқыштардан қорғана алады. Олар көздері арқылы ауа ағынын сезе алады. Көртышқан қауіпті белгінің жақындағанын інінде жарықты көру арқылы біледі. Көбелектердің де иіс сезімі өте жақсы дамыған. Олар гүлдердің хош иісін ондаған шақырым қашықтықтан сезе алады. Мұрындары болмағандықтан, көбелектер иісті қанаттарының көмегімен сезеді. Ал құстардың алыс қашықтыққа өз бетімен ұшып барып, жаңылыспай ұшып келетіні де ойланарлық жайт.
(<<Жануарлар әлемі>>. Балалар энциклопедиясы)
2- ресурс
Жануарлар әлемі ЕББҚ тапсырмасы
Әуелі ... құйрығы жоқ еді. Әрқашан тату тұрмаған ..... себепті құйрығының жоқтығы жүрген ізін жасыра алмай, оған бек қатты залал келтірген. Соның үшін .....әрдайым түлкінің артынан түсіп, аңдып жүріп, бір күні қасқыр барып оның ініне кірген. Әгәрдә ....іннің басқа жағындағы аузынан шығып кетпесе, өлтіріп тастар еді. Әлден соң түлкі ағаш ішіне кіріп кетіп, ағаштың түбінде тұрған .... көреді. Ол мезгілде қоянның құйрығы ұзын болып, шапшаң жүргендеріне ыңғайсыз болып тұрушы еді. Сол жерде ..... қоянды ұстап алып, ....... болғанда қоян сұрапты: <<Мені өлтірме, саған құйрығымды сыйға берейін>>,-деп уағда қылады. Мұнысына түлкі көніп, екеуі сол жерде құйрықтарын айырбастайды. ..........түлкінің құйрығы ұзын болып, қоянның құйрығы қысқа болып қалған екен.
3- ресурс
3- тапсырма
Төмендегі, тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құра
Ашық мінез, ашық терезе, өткір қайшы, техниканың тілі, жылы сөз, терең көл , кең көше
ЕББҚ тапсырмасы
Тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін сәйкестендір..
Техниканың
бұрыш
Ашық
қайшы
Ащы
үй
өткір
мінез
Үлкен
сөз
Ауыр
тілі
Білім беру ұйымының атауы
№ 244 Ы.Жақаев атаындағы орта мектебі
Пәні:
Қазақ тілі
Бөлім:
Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі
Педагогтің аты-жөні:
Есенова Лаура
Күні: 09.11.2023ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жануарлар - табиғат жаратылысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
5.Ж 2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.
5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
Сабақтың мақсаты
- жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтау;
- хат, жарнама, құрастырып жазу.
- тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану
Бағалау критерийі
- жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтайды;
- хат, жарнама, құрастырып жазады ;
- тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
Жаңа білім
Ортасы
Сабақтың соңы
І.Ұйымдастыру кезеңі:
А)Оқушылармен амандасу
<<Шақыру билеті >> әдісі бойынша бір-біріне ұжымдық ынтымақтастық орнатады
Орманға саяхат жасауға шақыру
Ә) <<Ой қозғау>>
Жануарлар - табиғат жаратылысы дегенді қалай түсінесің?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады
Үй тапсырмасы.
<<Шеңбер>> әдісі арқылы
сұралады. Білім алушыларға экранда екі шеңбер ашылады. Бір шеңберде оқушы есімі мен екінші шеңберде сұрақ болады. Есім мен сұрақ бір біріне бағытталады. Бұл шеңберде үй тапсырмасына арналған сұрақтар болады.
1-тапсырма. Топпен жұмыс 1.Мәтін бойынша <<Кейіпкердің бейнесі>> әдісін орындау Жануарлар - табиғат тартуының тамаша жаратылысы <<Кейіпкердің бейнесі>> <<Постер жазу>>
2-тапсырма Жұптық жұмыс <<Көршіңмен кеңес >> әдісі Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат жазады, жарнама жасайды
<<Жануарлар әлемі>> тақырыбына хатты <<Жануарларды қорғайтын қоғамына>>, <<Экологқа>> жазуға болады
Жануралар әлеміне хат жазу Хат жазу алгоритмі: -Хаттың иесіне қарата жазу; -Хат сыпайы, түсініңті жазылуы тиіс; -Негізгі бөлімде өзіндік пікір, өтініш айтылуы тиіс ; -Қорытынды: қоштасу,хат иесінің аты-жөні
ІІ топ Жарнама
1. Нені жарнамалайсың?
2. Заттың сапалығына сендіретін және дәлелдейтін қысқа сөйлемдерді қолдану
3. Мекен-жайы, байланыс телефондары, жарнама берушінің есімі
Жарнама мақсаты:
Каспий теңізіне не Балқаш көліне саяхат жасау
ЕББҚ оқушының тапсырмасы:
<<Ерекше хат>> әдісімен көп нүктенің орнын толтыру
Жануарлар әлемінің атынан хат
Әуелі ... құйрығы жоқ еді. Әрқашан тату тұрмаған ..... себепті құйрығының жоқтығы жүрген ізін жасыра алмай, оған бек қатты залал келтірген. Соның үшін .....әрдайым түлкінің артынан түсіп, аңдып жүріп, бір күні қасқыр барып оның ініне кірген. Әгәрдә ....іннің басқа жағындағы аузынан шығып кетпесе, өлтіріп тастар еді. Әлден соң түлкі ағаш ішіне кіріп кетіп, ағаштың түбінде тұрған .... көреді. Ол мезгілде қоянның құйрығы ұзын болып, шапшаң жүргендеріне ыңғайсыз болып тұрушы еді. Сол жерде ..... қоянды ұстап алып, ....... болғанда қоян сұрапты: <<Мені өлтірме, саған құйрығымды сыйға берейін>>,-деп уағда қылады. Мұнысына түлкі көніп, екеуі сол жерде құйрықтарын айырбастайды. ..........түлкінің құйрығы ұзын болып, қоянның құйрығы қысқа болып қалған екен.
Керекті сөздер: түлкінің, қасқырменен,
Қасқыр, түлкі , қоянды , түлкі , Сонан бері ,өлтірмекші.
ЕББҚ оқушыларымыз
Хожамұрат Бектас пен Хожамұрат Нұртас
Оқу қиындықтарының түрі :
Есту- сөйлеу ақпаратын өңдеу қиындықтары бар.
1 Көп және жылдам сөйлеуді баяу қабылдау;
Сұрақты түсіну үшін уақыт қажет;
Мұғалімге қайта - қайта сұрақ қояды
2 Есту жұктемесі кезінде шаршау - есті зейінінің төмендеуі - сөйлеуді түсіну қиындықтары
3- тапсырма Жеке жұмыс
Төмендегі, тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құра
Ашық мінез, ашық терезе, өткір қайшы, техниканың тілі, жылы сөз, терең көл ,
кең көше
ЕББҚ оқушының тапсырмасы:
(Қабылдауы өте төмен, ойлауы тежелген, бағдарламадағы материалды ұиналып меңгеретін,қосымша түсіндіруді қажет етеді)
ЕББҚ оқушылары:
1 Сейдазимова Аруна
2 Шамшуддинұлы Диас
Тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін сәйкестендір..
Техниканың
бұрыш
Ашық
қайшы
Ащы
үй
өткір
мінез
Үлкен
сөз
Ауыр
тілі
<<Ұшақ ұшыру>> әдісі.
Білім алушыларға қағаздан жасалған ұшақ беріледі, оқушылар ұшақтың қанаттарына сұрақтар жазып жанындағы топқа ұшырады.
Рефлексия. <<Шығу билеті>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мен сабақтан.........әсер алдым
Мен бүгінгі сабақтан.... .............түсіндім
Маған бүгінгі сабақта ...............................қиын болды
Мұғаліммен амандасады, жағымды ахуал қалыптасып, білім алушылардың шақыру билетінде топтың аты жазылады. Сол бойынша топқа бірігеді.
I топ - Қоян
II топ - Түлкі
III топ - Аю
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үй тапсырмасы мен түсінбей қалған олқы сұрақтар қамтылады
Әр топ мәтіндегі бір жануардың суретін салып, сол туралы мәтіндегі ақпаратты ішіне жазады, ал сыртына өздері білетін ақпаратты жазады да, постер арқылы қорғайды
Бейнекөрініспен танысып, топтық жұмысты бірлесе орындадйды
Оқушылар жұптық жұмыс орындайды <<Жануарлар әлемі>> тақырыбына хат жазады, жаранама жасайды
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады.
Cөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құрады
Білім алушылар тапсырманы дәптерге орындайды
Берілген сөз тіркестерін сәйкестендіріп жазады
Білім алушылар жаңа тақырып бойынша меңгерген білімдерін қорытындылайды
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Мақсаты: Әлеуметтік желіге жариялаған қызықты, маңызды жаңалықтарымен бөлісі, психологиялық ахуал қалыптасып оқушылар жақсы көңіл күймен жаңа сабаққа ынталанады.
Тиімділігі: Ұжымдағы көңіл-күй мен өзара қатынастың деңгейі айқындалады.
Саралау: Ұжымда өзін барынша жайлы сезініп, тұлғалық қатынастарда өзін жан-жақты таныта алады.
Мақсаты: кездейсоқ топтарға бөлуі.
Тиімділігі: Уақыт тиімділігі, яғни 1 минутта топқа бөлуге болатындығы
ҚБ: Стикерлер арқылы, мұғалімнің мадақтауы арқылы бағалау.
Әр орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Мақсаты: Оқушылар мәтіннің мазмұнымен танысып, нақты ақпарат алу дағдысының артуы.
Тиімділігі: Жұмыс жасауда қажет емес ақпарат көздерін пайдаланбауға қалыптасады. Оқушылар өзінің қабілетін дұрыс бағалай біледі және өзге топтарды жақсы бақылай алады.
Саралау: <<Топтық жұмыс>> әртүрлі қабілеттері бар білім алушылар бірлесіп идеяларды ұсыну және қорғауға барынша жұмыс жасайды.
Бағалау: дескриптормен бағалау.
Әр орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Дескриптор
Ұпай саны
Мәтіндегі кейіпкерлерге толық сипаттама береді
5 ұпай
Постердің эстетикалық талапқа сай қорғалады
5 ұпай
Мақсаты: Оқушылар тапсырмаларды орындай отырып, жануарлар - табиғат жаратылысы екенін біле отырып,нәтижелі білімін нығайту. Жұптармен әңгімелесу барысында сабақтың негізгі идеясын түсінуге көмегін тигізу.
Тиімділігі: Оқушыны ынталандыру және білімін нақтылаудың тиімді жолы деп санаймын.
Саралау: <<Жұптық жұмыс>> әртүрлі қабілеттері бар білім алушылар бірлесіп нәтижелі жұмыс жасайды.
Бағалау: Әр бала орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Дескриптор
Ұпай саны
Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымы сақталады
5 ұпай
Өзіндік ойларын білдіреді
5 ұпай
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы бар сөз тіркестерін қолданады
3 ұпай
ҚБ
<< Қолыңнан келеді!>>, <<Тамаша орындадың!>> тәрізді сөздер арқылы ауызша мадақтап отырамын
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді ажырата алу
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Өз әрекетінің әлсіз және күшті жақтарын көрсете біледі.
Саралау: Өз білімін өзгермелі жағдайларда қолдана білуді үйренеді.
Бағалау: Әр бала орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды, өз мүмкіндікдігі мен қызығушылығына қарай тапсырмалар орындау барысында нәтижелі білім алуы.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушы сабақтың өмірмен байланысын түсінеді.
Саралау: Өз білімін әр түрлі жағдайларда қолдана білуді үйренеді.
Бағалау: Әр бала орындаған тапсырмаға + 1 Ақыл алып отырады
Мұғалім оқушыларды <<Білім медалі>> әдісі арқылы бағалайды. Бұл жерде әр бала орындаған тапсырмаға алған + 1 Ақыл стикерлерін санайды.
Яғни, жеңіске жеткен топ мүшелерін ортаға шығарып,білім медалін тағады.
Оқулық 54-55-бет
Оқулық, картошка фри таяқшалары
1- ресурс
2- ресурс
3- ресурс
Ресурстар
1- ресурс
Жануарлар - табиғат тартуының тамаша жаратылысы. Жануарлар туралы біле түссең, таңғаларлық деректерге тап боласың. Мысалы, құмырсқалар кішкентай болғанына қарамастан, өзінің салмағынан 60 есе ауыр жүкті көтере алады. Бұларды палуан құмырсқалар деп атайды. Қолтырауындар тас жейді. Осының арқасында асқорыту жүйесін күшейтеді, суда тепе-теңдікті ұстайды. Сондықтан олардың асқазаны басқа тамақтардан бөлек таспен де толтырылады. Ал піл тұмсығымен бөренелерді көтереді, гүлді зақым келтірмей суарады. Пілдердің сурет сала алатынын айтсайшы. Пілдер - дүниедегі ең ақылды жануарлар. Миының салмағы - 5 кг. Пілдер қуанышты да, қайғыны да сезеді. Оларды құралдармен жұмыс істеуге үйретуге болады. Тотықұстар сөйлей алады. Олар адамдардың сөзін мағынасыз қайталай бермейді, біздің сөзімізді ішінара түсіне алады. Ғалымдар тотықұстардың кіші мен үлкенді, ұқсас пен бөлекті ажырата алатындығын дәлелдеген. Көртышқандарды көре алмайды, соқыр деп ойлаймыз. Шын мәнінде олай емес, олардың аздаған көру қабілеті бар. Соның көмегімен көртышқандар жыртқыштардан қорғана алады. Олар көздері арқылы ауа ағынын сезе алады. Көртышқан қауіпті белгінің жақындағанын інінде жарықты көру арқылы біледі. Көбелектердің де иіс сезімі өте жақсы дамыған. Олар гүлдердің хош иісін ондаған шақырым қашықтықтан сезе алады. Мұрындары болмағандықтан, көбелектер иісті қанаттарының көмегімен сезеді. Ал құстардың алыс қашықтыққа өз бетімен ұшып барып, жаңылыспай ұшып келетіні де ойланарлық жайт.
(<<Жануарлар әлемі>>. Балалар энциклопедиясы)
2- ресурс
Жануарлар әлемі ЕББҚ тапсырмасы
Әуелі ... құйрығы жоқ еді. Әрқашан тату тұрмаған ..... себепті құйрығының жоқтығы жүрген ізін жасыра алмай, оған бек қатты залал келтірген. Соның үшін .....әрдайым түлкінің артынан түсіп, аңдып жүріп, бір күні қасқыр барып оның ініне кірген. Әгәрдә ....іннің басқа жағындағы аузынан шығып кетпесе, өлтіріп тастар еді. Әлден соң түлкі ағаш ішіне кіріп кетіп, ағаштың түбінде тұрған .... көреді. Ол мезгілде қоянның құйрығы ұзын болып, шапшаң жүргендеріне ыңғайсыз болып тұрушы еді. Сол жерде ..... қоянды ұстап алып, ....... болғанда қоян сұрапты: <<Мені өлтірме, саған құйрығымды сыйға берейін>>,-деп уағда қылады. Мұнысына түлкі көніп, екеуі сол жерде құйрықтарын айырбастайды. ..........түлкінің құйрығы ұзын болып, қоянның құйрығы қысқа болып қалған екен.
3- ресурс
3- тапсырма
Төмендегі, тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін пайдаланып, сөйлем құра
Ашық мінез, ашық терезе, өткір қайшы, техниканың тілі, жылы сөз, терең көл , кең көше
ЕББҚ тапсырмасы
Тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін сәйкестендір..
Техниканың
бұрыш
Ашық
қайшы
Ащы
үй
өткір
мінез
Үлкен
сөз
Ауыр
тілі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz