Мобильді құрылғылардың сипаттамалары

Бөлімі:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету: Жолдасбек Аружан Құттыбекқызы
Бөлімі:: Күні:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету:
Бөлімі:: Сыныбы:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету: Мобильді құрылғылардың сипаттамалары
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету:

11. 1. 1. 1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;

11. 1. 2. 2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету:

Планшет және телефон құрылғыларының негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстырады

Программалық қамтамасыз ету заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді

Бөлімі:: Бағалау критерийлері:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету:

Мобильді қосымшалар және олар жайында сипаттамаларын салыстырады

Аппараттық және программалық

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/уақыты:

Сабақтың басы

Педагогтіңіс-әрекеті:

1. Оқушылармен амандасу,

Түгендеу.

Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру

Оқушының іс-әрекеті:

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсатымен танысады.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезеңі/уақыты:

Зейінді шоғырландыру:

“Миға шабуыл” әдісі

  • Мобильді құрылғылар қандай сипатқа ие деп ойлайсыңдар?
  • Планшет, телефон сияқты мобильді құрылғылардың негізгі бөліктерінің сипаттамаларын қалай сипаттаймыз?
Педагогтіңіс-әрекеті: Оқушылар мүғалімнің қойған сұрағына жауап береді
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Сабақтың кезеңі/уақыты:
Педагогтіңіс-әрекеті:

Жаңа сабақтың түсіндірмесі;

Мобильді қосымшалар және олар жайында сипаттамалар, түсіндірмелер мен теориялар презентацияда толық көрсетілген.

Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар: Оқулық 117-бет
Сабақтың кезеңі/уақыты:

Сабақтың ортасы

Педагогтіңіс-әрекеті:

1. Мәтінді толықтырыңыз:

Мобильді құрылғылар үшін маңызды түрткі жайттардың бірі-

Телефонға орнатылған көлемі-жүйенің жалпы Жылдамдығының негізгі көрсеткіштерінің бірі

2. Баклажка әдісі Оқушыларға ішіне су мен опреациялық жүйелер салынған баклажклер беріледі

  • IOS операциялық жүйелер
  • Android операциялық жүйелер
  • Windows операциялық жүйелер

3. Күн шуақ әдісі. Тақтаға көрнекілік ілінген, оқушылар тақтадағы бұлттарда жазылған сөздердің

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар берілген мәтінді толықтырады.

Оқушылар өздері таңдаған немесе өздері оқыған операциялық жүйелердің артықшылығы мен кемшілігін айтып береді.

Бағалау:

Оқушыға операциялық жүйелер мен оның артықшылығы мен кемшілігі туралы кесте беріледі. Оқушы кестені толтыру керек.

Ресурстар:

Баклажка, ЕБҚ оқушысына арналған кесте.

Сабақтың кезеңі/уақыты:

Сабақтың соңы

Педагогтіңіс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Өлшеу камераларпы
Мобильді интернет және мобильді қосымшалардың тарихы
Мобильді қосымшаларды құру
Дербес компьютерлер
Компьютер-әмбебап есептеуіш машина
Дыбыс жиілігі
АГЕНТ жане ЖАСТАР
WINDOWS ТИПТІ ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР
Датчиктердің сипаттамалары
Электроизоляциялық материалдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz