Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мобильді құрылғылардың сипаттамалары
Бөлімі:
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету
Педагогтің аты-жөні:
Жолдасбек Аружан Құттыбекқызы
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Мобильді құрылғылардың сипаттамалары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;
11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру
Сабақтың мақсаты:
Планшет және телефон құрылғыларының негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстырады
Программалық қамтамасыз ету заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді
Бағалау критерийлері:
Мобильді қосымшалар және олар жайында сипаттамаларын салыстырады
Аппараттық және программалық
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу,
Түгендеу.
Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру
Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
Сабақтың мақсатымен танысады.
Зейінді шоғырландыру:
"Миға шабуыл" әдісі
Мобильді құрылғылар қандай сипатқа ие деп ойлайсыңдар?
Планшет, телефон сияқты мобильді құрылғылардың негізгі бөліктерінің сипаттамаларын қалай сипаттаймыз?
Оқушылар мүғалімнің қойған сұрағына жауап береді
Жаңа сабақтың түсіндірмесі;
Мобильді қосымшалар және олар жайында сипаттамалар, түсіндірмелер мен теориялар презентацияда толық көрсетілген.
Оқулық 117-бет
Сабақтың ортасы
1. Мәтінді толықтырыңыз:
Мобильді құрылғылар үшін маңызды түрткі жайттардың бірі-__________________________
Телефонға орнатылған_________________ көлемі-жүйенің жалпы Жылдамдығының негізгі көрсеткіштерінің бірі_________________________________________________________________________________________________
2. Баклажка әдісі Оқушыларға ішіне су мен опреациялық жүйелер салынған баклажклер беріледі
IOS операциялық жүйелер
Android операциялық жүйелер
Windows операциялық жүйелер
3. Күн шуақ әдісі. Тақтаға көрнекілік ілінген, оқушылар тақтадағы бұлттарда жазылған сөздердің
Оқушылар берілген мәтінді толықтырады.
Оқушылар өздері таңдаған немесе өздері оқыған операциялық жүйелердің артықшылығы мен кемшілігін айтып береді.
Оқушыға операциялық жүйелер мен оның артықшылығы мен кемшілігі туралы кесте беріледі. Оқушы кестені толтыру керек.
Баклажка, ЕБҚ оқушысына арналған кесте.
Сабақтың соңы
Ұзақмерзімді жоспар тарауы: 3-Бөлім. Аппаратық қамтамасыз ету
Педагогтің аты-жөні:
Жолдасбек Аружан Құттыбекқызы
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Мобильді құрылғылардың сипаттамалары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.1.1.1 мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстыру: планшеттер, телефондар;
11.1.2.2 аппараттық және программалық қамтамасыз етуде даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру
Сабақтың мақсаты:
Планшет және телефон құрылғыларының негізгі компоненттерінің сипаттамаларын салыстырады
Программалық қамтамасыз ету заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді
Бағалау критерийлері:
Мобильді қосымшалар және олар жайында сипаттамаларын салыстырады
Аппараттық және программалық
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
1.Оқушылармен амандасу,
Түгендеу.
Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру
Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
Сабақтың мақсатымен танысады.
Зейінді шоғырландыру:
"Миға шабуыл" әдісі
Мобильді құрылғылар қандай сипатқа ие деп ойлайсыңдар?
Планшет, телефон сияқты мобильді құрылғылардың негізгі бөліктерінің сипаттамаларын қалай сипаттаймыз?
Оқушылар мүғалімнің қойған сұрағына жауап береді
Жаңа сабақтың түсіндірмесі;
Мобильді қосымшалар және олар жайында сипаттамалар, түсіндірмелер мен теориялар презентацияда толық көрсетілген.
Оқулық 117-бет
Сабақтың ортасы
1. Мәтінді толықтырыңыз:
Мобильді құрылғылар үшін маңызды түрткі жайттардың бірі-__________________________
Телефонға орнатылған_________________ көлемі-жүйенің жалпы Жылдамдығының негізгі көрсеткіштерінің бірі_________________________________________________________________________________________________
2. Баклажка әдісі Оқушыларға ішіне су мен опреациялық жүйелер салынған баклажклер беріледі
IOS операциялық жүйелер
Android операциялық жүйелер
Windows операциялық жүйелер
3. Күн шуақ әдісі. Тақтаға көрнекілік ілінген, оқушылар тақтадағы бұлттарда жазылған сөздердің
Оқушылар берілген мәтінді толықтырады.
Оқушылар өздері таңдаған немесе өздері оқыған операциялық жүйелердің артықшылығы мен кемшілігін айтып береді.
Оқушыға операциялық жүйелер мен оның артықшылығы мен кемшілігі туралы кесте беріледі. Оқушы кестені толтыру керек.
Баклажка, ЕБҚ оқушысына арналған кесте.
Сабақтың соңы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz