Сұрақтарға жауап бер

СҚО, Петропавл қаласы

«Бірінші қалалық жалпы білім беретін IT-лицей» КММ

Қазақ тілі мұғалімі

Ерешева Гульмира Ерешевна

« . . . » КММ Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Жаман жолдас

(сабақ тақырыбы)

Бөлім:
2 бөлім «Құндылықтар»
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
2 бөлім «Құндылықтар»:
Бөлім:: Күні:
2 бөлім «Құндылықтар»:
Бөлім:: Сынып:
2 бөлім «Құндылықтар»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
2 бөлім «Құндылықтар»: Жаман жолдас
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2 бөлім «Құндылықтар»:

4. 2. 1. 1 Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

4. 4. 5. 1 Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
2 бөлім «Құндылықтар»:
  • Жаңа тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтайды.
  • Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады.
  • Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазады.

Оқушылардың барлығы: Мәтінді оқып, аударады. Қарапайым сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі негізгі кейіпкерлерді атайды. . Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады

:
Оқушылардың көпшілігі : Мәтіннің мазмұнын айтады. Күрделі сұрақтарға жауап береді. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады
Оқушылардың кейбірі :Мәтіннің идеясын табады. Проблемалық сұраққа жауап береді. Мәтіннің тәрбиелік мәнін анықтайды
Бөлім::
Бөлім::
Бөлім::

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

5 мин

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

-Оқушылармен сәлемдесу;

-Оқушыларды түгелдеу;

-Шаттық шеңберін құру. (бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады)

Оқушының әрекеті:

Оқушылар шаттық шеңберін құрады.

Бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады

Бағалау:
Ресурстар: Слайд, музыка
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Үй тапсырмасын сұрау

«Сағаттың тілі». Оқушылар әуенді тыңдай айнала жүреді. Әуен тоқтағанда қасындағы сөзбен сөйлем құрастырып айтады. Осылайша өткен сабақтағы сөздерді еске түсіреді.

Ой қозғау. «Ротация» әдісі

- Ыбырай Алтынсарн кім? (Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері)

- Ыбырай Алтынсариннің қандай әңгімелерін білесіңдер? («Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Бақша ағаштары», т. б. )

-Жолдас деген кім? (Дос)

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

-Жаңа тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беремін, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтаймын.

-Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табамын.

-Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазамын.

Оқушының әрекеті:

Жаңа сөздерді жатқа айтады.

Сөздермен сөйлем құрастырып айтады.

Тақырыпқа байланысты қарапайым сұрақтарға жауап береді

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.

Бағалау:

«Бас бармақ» әдісі бойынша

Картинки по запросу 1. «Қолмен белгі беру» әдісі фото

Ресурстар:

Музыка

Слайд

C:\Users\Даяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\ne1l-Wn-hl0.jpg

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

32 мин

Педагогтің әрекеті:

Оқулықтың 61 беттегі суреттер арқылы оқушылар өздері сөздік жұмысын жүргізеді, аударады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Мықты - сильный, здоровый

Әлсіз - слабый

Ұялу - стыдиться

Қарт - старец .

Оқушының әрекеті: Оқушылар өздері сөздік жұмысын жүргізеді, аударады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Жаңа сөздерді сөздікке жазады
Бағалау: Мадақтау сөздер арқылы
Ресурстар:

Оқулық

Слайд

Жаңа сөздерді меңгертуге қажетті суреттер
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

«Сөз сыры». Оқылым алды жұмыс. Оқушыларға жаңа сөздерді сурет арқылы меңгерту. (күшті, әлсіз, қарт, жас, ауру, сау) . Алдымен оқушыларға суреттерді көрсету және қайталату. Оқушының суретті сөзді қаншалықты есте сақтағанын білу үшін 1-суреттен бастап біртіндеп алып отыру.

https://opiqkz.blob.core.windows.net/kitcontent/f7353d5b-7e31-4048-9960-a630e9b3dfc7/0964d5cc-0ee5-4ec0-9291-84d40dca6712/fe7a9dfa-8b5f-4ef8-ab5d-c20ad63a55ed_xl.jpg

«Ойланайық!»

Жұптық жұмыс. Дәптерде орындайды.

Жаңа сөз үйренейік. Ойланайық.

А) Қарсы мағыналы сөздерді табу.

сау - жақсы

кәрі- әлсіз

күшті- ауру

жаман - жас

Ә) Мәндес сөздерді табу.

Жолдас-

Күшті -

Жаман -

Дескриптор:

  1. Қарсы мәндес сөздерді табады.
  2. Мәндес сөздерді табады.
Педагогтің әрекеті:

Суреттегі сөздерді хормен айтады, қайталайды.

Оқушылар сөздердің қарсы мағынасын және мағыналас сөздерді ойлана отырып мағынасына қарай сәйкестендіреді.

Оқушының әрекеті:

Критерийлер:

Барлық жауабы дұрыс- 7 упай;

Бір-екі қате - 5 ұпай;

Үш-төрт қате - 3 ұпай.

Бағалау:

Слайд

Оқулық

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Мәтінмен жұмыс.

1-тапсырма. Суретке қарап, әңгіменің мазмұнын болжа. Мәтінді оқып, өз болжамыңмен салыстыр.

1. «Болжау» стратегиясы.

1 топ: Екі дос орманда неге ұшырады?

2 топ: Мықты жігіт неге ағаштың басына шығып кетті?

3 топ: Мықты жігіт дұрыс жасады ма? Неліктен?

Дескриптор:

1. Суреттер арқылы мысалдың мазмұнын болжайды.

2. Мәтінді оқып, өз болжауларымен салыстырады.

3. Сұрақтарға жауап береді.

Педагогтің әрекеті:

- Мәтінді оқиды.

- Суреттер арқылы мысалдың мазмұнын болжайды.

- Мәтінді оқып, өз болжауларымен салыстырады.

- Сұрақтарға жауап береді.

Оқушының әрекеті: Критерийлер: Дұрыс жауапқа 1 ұпай.
Бағалау:

Оқулық 61 бет

Слайд

Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Сергіту сәті

“Дирижер” ойыны :

Оқушының әрекеті: Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқ саусағымен кімді көрсетсе, сол адам сол қимылды қайталайды. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші 1 қимылды бірнеше адамға жасатады.
Бағалау:
Ресурстар: Музыка
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

« Оқиық және жауап берейік!»

2-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. «Балық аулау» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Түрлі түсті қағаздан жасалған балықтарда сұрақтар болады. Оқушының қолына қармақ болады. Қармақтың басында магнит бар. Қармақ қай балыққа тисе, сол балықтағы сұраққа жауап беруі керек.

1. Әңгіме не туралы?

2. Жақсы дос қандай болады?

3. Жаман дос қандай болады?

4. Мәтіннің негізгі ойы қандай?

5. Екі достың алдынан не шығады?

6. Екі достың біреуі қандай еді?

7. Жас жігіт жолдасын тастап қайда кетеді?

8. Ауру жігіт не істейді?

9. Аю не істейді?

10. Жақсы дос


Ұқсас жұмыстар
Сіздердің бала
Ерте орта ғасырлардағы орталық азия
Сендер қайда тұрасыңдар
Ибрагим Бегімхан Керімханұлы
Ұрықтың даму сатылары
Ер Тарғын жыры (Кілті)
Блиц сұрақтар
Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары. 8 сынып
Қуат жайлы ақпарат
Ақпараттық тасымалдауыштар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz