Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақтарға жауап бер
--------------------------------------------------------------------------------
СҚО, Петропавл қаласы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Бірінші қалалық жалпы білім беретін IT-лицей>> КММ
--------------------------------------------------------------------------------
Қазақ тілі мұғалімі
--------------------------------------------------------------------------------
Ерешева Гульмира Ерешевна
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
<< ..................>> КММ Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
--------------------------------------------------------------------------------
Жаман жолдас
(сабақ тақырыбы)
Бөлім:
2 бөлім <<Құндылықтар>>
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жаман жолдас
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.2.1.1 Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
4.4.5.1 Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
Сабақтың мақсаты
* Жаңа тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтайды.
* Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады.
* Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазады.
Оқушылардың барлығы:Мәтінді оқып, аударады.Қарапайым сұрақтарға жауап береді.Мәтіндегі негізгі кейіпкерлерді атайды..Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады
Оқушылардың көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын айтады.Күрделі сұрақтарға жауап береді. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады
Оқушылардың кейбірі:Мәтіннің идеясын табады.Проблемалық сұраққа жауап береді.Мәтіннің тәрбиелік мәнін анықтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
-Оқушылармен сәлемдесу;
-Оқушыларды түгелдеу;
-Шаттық шеңберін құру. (бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады)
Оқушылар шаттық шеңберін құрады.
Бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады
Слайд, музыка
Үй тапсырмасын сұрау
<<Сағаттың тілі>>.Оқушылар әуенді тыңдай айнала жүреді. Әуен тоқтағанда қасындағы сөзбен сөйлем құрастырып айтады. Осылайша өткен сабақтағы сөздерді еске түсіреді.
Ой қозғау. <<Ротация>> әдісі
- Ыбырай Алтынсарн кім? (Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері)
- Ыбырай Алтынсариннің қандай әңгімелерін білесіңдер? (<<Әке мен бала>>, <<Таза бұлақ>>, <<Бақша ағаштары>>, т.б.)
-Жолдас деген кім? (Дос)
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру
-Жаңа тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беремін, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтаймын.
-Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табамын.
-Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазамын.
Жаңа сөздерді жатқа айтады.
Сөздермен сөйлем құрастырып айтады.
Тақырыпқа байланысты қарапайым сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.
<<Бас бармақ>> әдісі бойынша
Музыка
Слайд
Сабақтың ортасы
32 мин
Оқулықтың 61 беттегі суреттер арқылы оқушылар өздері сөздік жұмысын жүргізеді, аударады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Мықты - сильный, здоровый
Әлсіз - слабый
Ұялу - стыдиться
Қарт - старец.
Оқушылар өздері сөздік жұмысын жүргізеді, аударады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Жаңа сөздерді сөздікке жазады
Мадақтау сөздер арқылы
Оқулық
Слайд
Жаңа сөздерді меңгертуге қажетті суреттер
<<Сөз сыры>>. Оқылым алды жұмыс. Оқушыларға жаңа сөздерді сурет арқылы меңгерту. (күшті, әлсіз, қарт, жас, ауру, сау). Алдымен оқушыларға суреттерді көрсету және қайталату. Оқушының суретті сөзді қаншалықты есте сақтағанын білу үшін 1-суреттен бастап біртіндеп алып отыру.
<<Ойланайық!>>
Жұптық жұмыс. Дәптерде орындайды.
Жаңа сөз үйренейік. Ойланайық.
А) Қарсы мағыналы сөздерді табу.
сау - жақсы
кәрі- әлсіз
күшті- ауру
жаман - жас
Ә) Мәндес сөздерді табу.
Жолдас-
Күшті -
Жаман -
Дескриптор:
1. Қарсы мәндес сөздерді табады.
2. Мәндес сөздерді табады.
Суреттегі сөздерді хормен айтады, қайталайды.
Оқушылар сөздердің қарсы мағынасын және мағыналас сөздерді ойлана отырып мағынасына қарай сәйкестендіреді.
Критерийлер:
Барлық жауабы дұрыс- 7 упай;
Бір-екі қате - 5 ұпай;
Үш-төрт қате - 3 ұпай.
Слайд
Оқулық
Мәтінмен жұмыс.
1-тапсырма.Суретке қарап, әңгіменің мазмұнын болжа. Мәтінді оқып, өз болжамыңмен салыстыр.
1. <<Болжау>> стратегиясы.
1 топ: Екі дос орманда неге ұшырады?
2 топ: Мықты жігіт неге ағаштың басына шығып кетті?
3 топ: Мықты жігіт дұрыс жасады ма? Неліктен?
Дескриптор:
1. Суреттер арқылы мысалдың мазмұнын болжайды.
2. Мәтінді оқып, өз болжауларымен салыстырады.
3. Сұрақтарға жауап береді.
- Мәтінді оқиды.
- Суреттер арқылы мысалдың мазмұнын болжайды.
- Мәтінді оқып, өз болжауларымен салыстырады.
- Сұрақтарға жауап береді.
Критерийлер: Дұрыс жауапқа 1 ұпай.
Оқулық 61 бет
Слайд
Сергіту сәті
"Дирижер" ойыны:
Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқ саусағымен кімді көрсетсе, сол адам сол қимылды қайталайды. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші 1 қимылды бірнеше адамға жасатады.
Музыка
<< Оқиық және жауап берейік!>>
2-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер. <<Балық аулау>> әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Түрлі түсті қағаздан жасалған балықтарда сұрақтар болады. Оқушының қолына қармақ болады. Қармақтың басында магнит бар. Қармақ қай балыққа тисе, сол балықтағы сұраққа жауап беруі керек.
1. Әңгіме не туралы?
2. Жақсы дос қандай болады?
3. Жаман дос қандай болады?
4. Мәтіннің негізгі ойы қандай?
5. Екі достың алдынан не шығады?
6. Екі достың біреуі қандай еді?
7. Жас жігіт жолдасын тастап қайда кетеді?
8. Ауру жігіт не істейді?
9. Аю не істейді?
10. Жақсы дос қандай болуы керек?
Мәтіннің мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді.
Қ/Б: <<Бағдаршам>> әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.
Оқулық
Түрлі түсті қағаздан қиылған,
скрепкамен қыстырылған балықтар, басында магниті бар қармақ
Жазылым. Жазу дәптерде жұмыс. 29 бет
1. Жаман жолдасты сипаттау
2. Жақсы жолдасты сипаттау.
Дескриптор:
1. Жаман жолдасты сипаттайды.
2.Жақсы жолдасты сипаттайды.
Тақтаға шығып қорғайды.
Критерийлер:
Жауабы дұрыс болса - 5 ұпай;
1-2 қате - 3 ұп;
3-4 қате - 1 ұпай
Жазу дәптер
Қорытындылау. <<Ұшақ ұшыру>> әдісі арқылы достық туралы мақал-мәтелдерді толықтыру.
1 топ: Досы көптің ... (жау алмайды)
2 топ: Күлме досыңа, ... ... ... . ( келер басыңа).
3 топ: Жүз теңгең болғанша, ... ... ... . (жүз досың болсын).
Мақал-мәтелдерді толықтырады.
<<Шапалақ>> әдісі
Слайд
Сабақтың соңы
3 минут
Үй тапсырмасы: 4-тапсырма. Өз пікіріңді жаз. <<Нағыз дос қандай болады>>. Жаңа сөздерді жатта.
Рефлексия
Рефлексия <<Тазалық>> оыны.
Шемодан (маған қажет),
Еттартқыш (қайта қарастыру қажет),
Қоқыс жәшігі (маған қажет емес)
Өз көңіл күйлерін бейнелеген стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу тапсырылады.
Үй тапсырманы күнделікке жазады.
Берілген парақты толтырады.
Күнделік
А4 қағаз
СҚО, Петропавл қаласы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Бірінші қалалық жалпы білім беретін IT-лицей>> КММ
--------------------------------------------------------------------------------
Қазақ тілі мұғалімі
--------------------------------------------------------------------------------
Ерешева Гульмира Ерешевна
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
<< ..................>> КММ Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
--------------------------------------------------------------------------------
Жаман жолдас
(сабақ тақырыбы)
Бөлім:
2 бөлім <<Құндылықтар>>
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Жаман жолдас
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.2.1.1 Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
4.4.5.1 Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу
Сабақтың мақсаты
* Жаңа тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтайды.
* Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады.
* Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазады.
Оқушылардың барлығы:Мәтінді оқып, аударады.Қарапайым сұрақтарға жауап береді.Мәтіндегі негізгі кейіпкерлерді атайды..Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады
Оқушылардың көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын айтады.Күрделі сұрақтарға жауап береді. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табады
Оқушылардың кейбірі:Мәтіннің идеясын табады.Проблемалық сұраққа жауап береді.Мәтіннің тәрбиелік мәнін анықтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
-Оқушылармен сәлемдесу;
-Оқушыларды түгелдеу;
-Шаттық шеңберін құру. (бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады)
Оқушылар шаттық шеңберін құрады.
Бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады
Слайд, музыка
Үй тапсырмасын сұрау
<<Сағаттың тілі>>.Оқушылар әуенді тыңдай айнала жүреді. Әуен тоқтағанда қасындағы сөзбен сөйлем құрастырып айтады. Осылайша өткен сабақтағы сөздерді еске түсіреді.
Ой қозғау. <<Ротация>> әдісі
- Ыбырай Алтынсарн кім? (Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері)
- Ыбырай Алтынсариннің қандай әңгімелерін білесіңдер? (<<Әке мен бала>>, <<Таза бұлақ>>, <<Бақша ағаштары>>, т.б.)
-Жолдас деген кім? (Дос)
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру
-Жаңа тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беремін, сөйлемді толықтырып және түйінді тұстарын анықтаймын.
-Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табамын.
-Мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазамын.
Жаңа сөздерді жатқа айтады.
Сөздермен сөйлем құрастырып айтады.
Тақырыпқа байланысты қарапайым сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.
<<Бас бармақ>> әдісі бойынша
Музыка
Слайд
Сабақтың ортасы
32 мин
Оқулықтың 61 беттегі суреттер арқылы оқушылар өздері сөздік жұмысын жүргізеді, аударады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Мықты - сильный, здоровый
Әлсіз - слабый
Ұялу - стыдиться
Қарт - старец.
Оқушылар өздері сөздік жұмысын жүргізеді, аударады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Жаңа сөздерді сөздікке жазады
Мадақтау сөздер арқылы
Оқулық
Слайд
Жаңа сөздерді меңгертуге қажетті суреттер
<<Сөз сыры>>. Оқылым алды жұмыс. Оқушыларға жаңа сөздерді сурет арқылы меңгерту. (күшті, әлсіз, қарт, жас, ауру, сау). Алдымен оқушыларға суреттерді көрсету және қайталату. Оқушының суретті сөзді қаншалықты есте сақтағанын білу үшін 1-суреттен бастап біртіндеп алып отыру.
<<Ойланайық!>>
Жұптық жұмыс. Дәптерде орындайды.
Жаңа сөз үйренейік. Ойланайық.
А) Қарсы мағыналы сөздерді табу.
сау - жақсы
кәрі- әлсіз
күшті- ауру
жаман - жас
Ә) Мәндес сөздерді табу.
Жолдас-
Күшті -
Жаман -
Дескриптор:
1. Қарсы мәндес сөздерді табады.
2. Мәндес сөздерді табады.
Суреттегі сөздерді хормен айтады, қайталайды.
Оқушылар сөздердің қарсы мағынасын және мағыналас сөздерді ойлана отырып мағынасына қарай сәйкестендіреді.
Критерийлер:
Барлық жауабы дұрыс- 7 упай;
Бір-екі қате - 5 ұпай;
Үш-төрт қате - 3 ұпай.
Слайд
Оқулық
Мәтінмен жұмыс.
1-тапсырма.Суретке қарап, әңгіменің мазмұнын болжа. Мәтінді оқып, өз болжамыңмен салыстыр.
1. <<Болжау>> стратегиясы.
1 топ: Екі дос орманда неге ұшырады?
2 топ: Мықты жігіт неге ағаштың басына шығып кетті?
3 топ: Мықты жігіт дұрыс жасады ма? Неліктен?
Дескриптор:
1. Суреттер арқылы мысалдың мазмұнын болжайды.
2. Мәтінді оқып, өз болжауларымен салыстырады.
3. Сұрақтарға жауап береді.
- Мәтінді оқиды.
- Суреттер арқылы мысалдың мазмұнын болжайды.
- Мәтінді оқып, өз болжауларымен салыстырады.
- Сұрақтарға жауап береді.
Критерийлер: Дұрыс жауапқа 1 ұпай.
Оқулық 61 бет
Слайд
Сергіту сәті
"Дирижер" ойыны:
Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқ саусағымен кімді көрсетсе, сол адам сол қимылды қайталайды. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші 1 қимылды бірнеше адамға жасатады.
Музыка
<< Оқиық және жауап берейік!>>
2-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер. <<Балық аулау>> әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Түрлі түсті қағаздан жасалған балықтарда сұрақтар болады. Оқушының қолына қармақ болады. Қармақтың басында магнит бар. Қармақ қай балыққа тисе, сол балықтағы сұраққа жауап беруі керек.
1. Әңгіме не туралы?
2. Жақсы дос қандай болады?
3. Жаман дос қандай болады?
4. Мәтіннің негізгі ойы қандай?
5. Екі достың алдынан не шығады?
6. Екі достың біреуі қандай еді?
7. Жас жігіт жолдасын тастап қайда кетеді?
8. Ауру жігіт не істейді?
9. Аю не істейді?
10. Жақсы дос қандай болуы керек?
Мәтіннің мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді.
Қ/Б: <<Бағдаршам>> әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.
Оқулық
Түрлі түсті қағаздан қиылған,
скрепкамен қыстырылған балықтар, басында магниті бар қармақ
Жазылым. Жазу дәптерде жұмыс. 29 бет
1. Жаман жолдасты сипаттау
2. Жақсы жолдасты сипаттау.
Дескриптор:
1. Жаман жолдасты сипаттайды.
2.Жақсы жолдасты сипаттайды.
Тақтаға шығып қорғайды.
Критерийлер:
Жауабы дұрыс болса - 5 ұпай;
1-2 қате - 3 ұп;
3-4 қате - 1 ұпай
Жазу дәптер
Қорытындылау. <<Ұшақ ұшыру>> әдісі арқылы достық туралы мақал-мәтелдерді толықтыру.
1 топ: Досы көптің ... (жау алмайды)
2 топ: Күлме досыңа, ... ... ... . ( келер басыңа).
3 топ: Жүз теңгең болғанша, ... ... ... . (жүз досың болсын).
Мақал-мәтелдерді толықтырады.
<<Шапалақ>> әдісі
Слайд
Сабақтың соңы
3 минут
Үй тапсырмасы: 4-тапсырма. Өз пікіріңді жаз. <<Нағыз дос қандай болады>>. Жаңа сөздерді жатта.
Рефлексия
Рефлексия <<Тазалық>> оыны.
Шемодан (маған қажет),
Еттартқыш (қайта қарастыру қажет),
Қоқыс жәшігі (маған қажет емес)
Өз көңіл күйлерін бейнелеген стикерге сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу тапсырылады.
Үй тапсырманы күнделікке жазады.
Берілген парақты толтырады.
Күнделік
А4 қағаз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz