Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді анықтау

Қысқа мерзімді жоспар

Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.
3 тоқсан: 3 тоқсан
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Пәні: География
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: Сынып: 10
3 тоқсан: Мерзімі:
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Бөлімі: Дүниежүзі аймақтары
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: Сабақ тақырыбы: Кешенді географиялық аудандастыру
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Сабақтың түрі
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Сабақ барысында қамтылатын оқу мақсаттары:
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.:

10. 6. 1. 1 дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлінуін түсіндіру

10. 6. 1. 2 кешенді географиялық және тарихи-географиялық аудандастырудың өз үлгісін ұсыну

10. 6. 1. 3 дүниежүзінің тарихи-географиялық аймақтарын, олардың құрамы мен ерекшеліктерін, географиялық сипаттамасын шығармашылық түрде ұсыну

Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Сабақтың мақсаты:
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді анықтау
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Бағалау критерийлері:
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.:

Қолдану: Мемлекеттердің тарихи және географиялық шекараларының қалыптасу ерекшеліктерін ажыратады

Картадан тарихи географиялық аймақтарды анықтайды

Саяси картадан тарихи географиялық аймақтарға кіретін елдерді таба алады

Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Құндылықтар
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:

Оқушылардың бүкіләлемдік және өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.

Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Пәнаралық байланыстар
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: құқықтану, экономика, тарих
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: АКТ қолдану дағдылары
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялайды (Microsoft PowerPoint) .
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі: Өткен сабақтардың материалдары
Пән мұғалімдер: Конкышев К. С.: Геосаясат
Сабақ кезеңдері
Орындалатын іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
Сабақ кезеңдері: 0-5
Орындалатын іс - әрекеттер:

Сәлемдесу. Ұйымдастыру уақыты.

Тақырыпқа шығу:

Интербелсенді тақтадағы бейнеьаян арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Бейнебаянды талдауға арналған Активити

«Сo-operative listening»

Презентацияда келесі етістіктерді көрсету: «түсіну», «анықтама беру», «ажырата алу», «жіктеу», «орындау», «қолдану», «талдау», «талқылау», «бағалау», «зерттеу» т. б. Осы және басқа да етістіктерді қолдана отырып, осы сабақта тақырып аясында жүзеге асуы мүмкін іс-әрекеттерді болжаңыздар! Осы сабақта не істейміз? Оқушыларды тыңдаған соң, оларды мақтап, қолпаштап, бағыттай отыру. Кейін тақтада оқу мақсатын көрсету.

Оқыту ресурстары: https://twig-bilim. kz/kz/film/brazil-ethnic-diversity
Сабақ кезеңдері: 6-15
Орындалатын іс - әрекеттер:

Оқушылардың іс-әркеті. Жүппен жұмыс.

Әрбір жүп өздерінің таңдауы бойынша 1 тарихи - географиялық аймақты таңдап, оның ерекшелігіне сипаттама береді.

  1. Географиялық орнына сипаттама жасаңыз
  2. Тарихи - географиялық облыстың құрамына қандай ірі мемлекеттер кіреді анықтаңыз.
  3. Этникалық және діни ерекшеліктері бойынша (халқына сипаттама беріледі) Мәдениет және тұрмыс салтына шағын сипаттама беріңіз.
  4. Әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайына баға беріңіз

Ескерту: Оқушыларға көмек ретінде мәтіндер немесе ноутбуктерді/ғаламторды пайдалануға мүмкіндік жасау

  1. Батыс Еуропа
  2. Шығыс Еуропа
  3. Тәуелсіз мемлекеттер достастығы (ТМД)
  4. Оңтүстік Батыс Азия
  5. Оңтүстік Азия
  6. Орталық және Шығыс Азия
  7. Оңтүстік-Шығыс Азия

8. Солтүстік Америка

9. Латын Америкасы

10. Солтүстік Африка

11. Батыс Африка

12. Орталық Африка

13. Шығыс Африка

14. Оңтүстік Африка

15. Аустралия

16. Мұхит аралдары

Дескрипторлар:

1 тарихи - географиялық аймақты толық сипаттап, ерекшелелігін талдай алады.

Оқыту ресурстары:

Таратпа материал 1

Атлас 7 сынып

Сабақ кезеңдері: 16-25
Орындалатын іс - әрекеттер:

Оқушылардың іс-әрекеті:

Топтар тақтаға шығып жұмыстарын қорғайды және интербелсенді тақтадағы ActivInspire картаға өздерінің 1 тарихи - географиялық аймағына кіретін елдерді көрсетеді

Бағалау: Бірін - бірі бағалайды.

Графикалық бағалау: Түрлі түсті пластик стакан арқылы ( жасыл, сары, қызыл)

Оқыту ресурстары: бағалау парағы
Сабақ кезеңдері: 26-35
Орындалатын іс - әрекеттер:

Оқушылардың іс-әрекеті: Жеке жұмыс

Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді кескін картаға түсіреді

Оқыту ресурстары:

Кескін карта

Атлас

Сабақ кезеңдері: 36-40
Орындалатын іс - әрекеттер:

Кері байланыс.

«Телеграмма» Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Бір ақ қағазға бірінші оқушы сабақтан алған білімін бір сөйлем арқылы жазады да, оны бүктеп келесі оқушыға ұсынады сол ретпен қалғандары жалғастырады, ең соңғы оқушы барлығының жазғанын оқиды.

Оқыту ресурстары:

Ұқсас жұмыстар
Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу
Астық тұқымдастарына сипаттама
Билеттер
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы
Түркістан қаласының географиялық координатасы
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Елдердің түрлері. халықаралық ұйымдар
Африка материгі-10 сағат
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Балтық маңы елдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz