Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді анықтау
Қысқа мерзімді жоспар
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі
Пән мұғалімдер: Конкышев К.С.
3 тоқсан
Пәні: География
Сынып: 10
Мерзімі:
Бөлімі: Дүниежүзі аймақтары
Сабақ тақырыбы: Кешенді географиялық аудандастыру
Сабақтың түрі
Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақ барысында қамтылатын оқу мақсаттары:
10.6.1.1 дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлінуін түсіндіру
10.6.1.2 кешенді географиялық және тарихи-географиялық аудандастырудың өз үлгісін ұсыну
10.6.1.3 дүниежүзінің тарихи-географиялық аймақтарын, олардың құрамы мен ерекшеліктерін, географиялық сипаттамасын шығармашылық түрде ұсыну
Сабақтың мақсаты:
Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді анықтау
Бағалау критерийлері:
Қолдану: Мемлекеттердің тарихи және географиялық шекараларының қалыптасу ерекшеліктерін ажыратады
Картадан тарихи географиялық аймақтарды анықтайды
Саяси картадан тарихи географиялық аймақтарға кіретін елдерді таба алады
Құндылықтар
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:
Оқушылардың бүкіләлемдік және өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.
Пәнаралық байланыстар
құқықтану, экономика, тарих
АКТ қолдану дағдылары
Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялайды (Microsoft PowerPoint).
Өткен сабақтардың материалдары
Геосаясат
Сабақ кезеңдері
Орындалатын іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
0-5
Сәлемдесу.Ұйымдастыру уақыты.
Тақырыпқа шығу:
Интербелсенді тақтадағы бейнеьаян арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Бейнебаянды талдауға арналған Активити
<<Сo-operative listening>>
Презентацияда келесі етістіктерді көрсету: <<түсіну>>, <<анықтама беру>>, <<ажырата алу>>, <<жіктеу>>, <<орындау>>, <<қолдану>>, <<талдау>>, <<талқылау>>, <<бағалау>>, <<зерттеу>> т.б. Осы және басқа да етістіктерді қолдана отырып, осы сабақта тақырып аясында жүзеге асуы мүмкін іс-әрекеттерді болжаңыздар! Осы сабақта не істейміз? Оқушыларды тыңдаған соң, оларды мақтап, қолпаштап, бағыттай отыру. Кейін тақтада оқу мақсатын көрсету.
https://twig-bilim.kz/kz/film/brazil-ethnic-diversity
6-15
Оқушылардың іс-әркеті. Жүппен жұмыс.
Әрбір жүп өздерінің таңдауы бойынша 1 тарихи - географиялық аймақты таңдап, оның ерекшелігіне сипаттама береді.
1. Географиялық орнына сипаттама жасаңыз
2. Тарихи - географиялық облыстың құрамына қандай ірі мемлекеттер кіреді анықтаңыз.
3. Этникалық және діни ерекшеліктері бойынша (халқына сипаттама беріледі) Мәдениет және тұрмыс салтына шағын сипаттама беріңіз.
4. Әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайына баға беріңіз
Ескерту: Оқушыларға көмек ретінде мәтіндер немесе ноутбуктерді/ғаламторды пайдалануға мүмкіндік жасау
1. Батыс Еуропа
2. Шығыс Еуропа
3. Тәуелсіз мемлекеттер достастығы (ТМД)
4. Оңтүстік Батыс Азия
5. Оңтүстік Азия
6. Орталық және Шығыс Азия
7. Оңтүстік-Шығыс Азия
8. Солтүстік Америка
9. Латын Америкасы
10. Солтүстік Африка
11. Батыс Африка
12. Орталық Африка
13. Шығыс Африка
14. Оңтүстік Африка
15. Аустралия
16. Мұхит аралдары
Дескрипторлар:
1 тарихи - географиялық аймақты толық сипаттап, ерекшелелігін талдай алады.
Таратпа материал 1
Атлас 7 сынып
16-25
Оқушылардың іс-әрекеті:
Топтар тақтаға шығып жұмыстарын қорғайды және интербелсенді тақтадағы ActivInspire картаға өздерінің 1 тарихи - географиялық аймағына кіретін елдерді көрсетеді
Бағалау: Бірін - бірі бағалайды.
Графикалық бағалау: Түрлі түсті пластик стакан арқылы ( жасыл, сары, қызыл)
бағалау парағы
26-35
Оқушылардың іс-әрекеті: Жеке жұмыс
Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді кескін картаға түсіреді
Кескін карта
Атлас
36-40
Кері байланыс.
<<Телеграмма>> Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Бір ақ қағазға бірінші оқушы сабақтан алған білімін бір сөйлем арқылы жазады да, оны бүктеп келесі оқушыға ұсынады сол ретпен қалғандары жалғастырады, ең соңғы оқушы барлығының жазғанын оқиды.
Бөліп оқыту - Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?
Бағалау -
Оқушылардың білімін қалай тексересіз
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтар
Қабілеті төмен оқушыларға боялған картаны беруге болады. Ал қабілеті жоғары оқушыларға шығармашылық тапсырмаларын беруге болады
Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау қарастырылады.
АКТ - оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жүктелгенкарталармен жұмыс істей алады, сонымен қатар су ресурстарының пайдаланылуы туралы ескертпе жасай алады.
Құндылықтар - оқушылардың су ресурстары туралы графикалық сызбаларын салыстыра отырып көтермелеген жөн.
Ойтолғау
Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма?
Оқушылар нені білді?
Сыныпта қандай ахуал қалыптасты?
Уақыт бойынша үлгердім бе?
Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?
Бұл бөлімді сабақ бойынша ойларыңызды білдіру үшін пайдаланыңыз. Сол бағанада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзіңіздің сабағыңыз жайлы пікіріңізді білдіріңіз.
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
1:
2:
Қандай жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі
Пән мұғалімдер: Конкышев К.С.
3 тоқсан
Пәні: География
Сынып: 10
Мерзімі:
Бөлімі: Дүниежүзі аймақтары
Сабақ тақырыбы: Кешенді географиялық аудандастыру
Сабақтың түрі
Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақ барысында қамтылатын оқу мақсаттары:
10.6.1.1 дүниежүзінің түрлі белгілер бойынша физикалық географиялық, тарихи-мәдени, саяси-географиялық, геосаяси аудандарға бөлінуін түсіндіру
10.6.1.2 кешенді географиялық және тарихи-географиялық аудандастырудың өз үлгісін ұсыну
10.6.1.3 дүниежүзінің тарихи-географиялық аймақтарын, олардың құрамы мен ерекшеліктерін, географиялық сипаттамасын шығармашылық түрде ұсыну
Сабақтың мақсаты:
Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді анықтау
Бағалау критерийлері:
Қолдану: Мемлекеттердің тарихи және географиялық шекараларының қалыптасу ерекшеліктерін ажыратады
Картадан тарихи географиялық аймақтарды анықтайды
Саяси картадан тарихи географиялық аймақтарға кіретін елдерді таба алады
Құндылықтар
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:
Оқушылардың бүкіләлемдік және өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.
Пәнаралық байланыстар
құқықтану, экономика, тарих
АКТ қолдану дағдылары
Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялайды (Microsoft PowerPoint).
Өткен сабақтардың материалдары
Геосаясат
Сабақ кезеңдері
Орындалатын іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
0-5
Сәлемдесу.Ұйымдастыру уақыты.
Тақырыпқа шығу:
Интербелсенді тақтадағы бейнеьаян арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Бейнебаянды талдауға арналған Активити
<<Сo-operative listening>>
Презентацияда келесі етістіктерді көрсету: <<түсіну>>, <<анықтама беру>>, <<ажырата алу>>, <<жіктеу>>, <<орындау>>, <<қолдану>>, <<талдау>>, <<талқылау>>, <<бағалау>>, <<зерттеу>> т.б. Осы және басқа да етістіктерді қолдана отырып, осы сабақта тақырып аясында жүзеге асуы мүмкін іс-әрекеттерді болжаңыздар! Осы сабақта не істейміз? Оқушыларды тыңдаған соң, оларды мақтап, қолпаштап, бағыттай отыру. Кейін тақтада оқу мақсатын көрсету.
https://twig-bilim.kz/kz/film/brazil-ethnic-diversity
6-15
Оқушылардың іс-әркеті. Жүппен жұмыс.
Әрбір жүп өздерінің таңдауы бойынша 1 тарихи - географиялық аймақты таңдап, оның ерекшелігіне сипаттама береді.
1. Географиялық орнына сипаттама жасаңыз
2. Тарихи - географиялық облыстың құрамына қандай ірі мемлекеттер кіреді анықтаңыз.
3. Этникалық және діни ерекшеліктері бойынша (халқына сипаттама беріледі) Мәдениет және тұрмыс салтына шағын сипаттама беріңіз.
4. Әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайына баға беріңіз
Ескерту: Оқушыларға көмек ретінде мәтіндер немесе ноутбуктерді/ғаламторды пайдалануға мүмкіндік жасау
1. Батыс Еуропа
2. Шығыс Еуропа
3. Тәуелсіз мемлекеттер достастығы (ТМД)
4. Оңтүстік Батыс Азия
5. Оңтүстік Азия
6. Орталық және Шығыс Азия
7. Оңтүстік-Шығыс Азия
8. Солтүстік Америка
9. Латын Америкасы
10. Солтүстік Африка
11. Батыс Африка
12. Орталық Африка
13. Шығыс Африка
14. Оңтүстік Африка
15. Аустралия
16. Мұхит аралдары
Дескрипторлар:
1 тарихи - географиялық аймақты толық сипаттап, ерекшелелігін талдай алады.
Таратпа материал 1
Атлас 7 сынып
16-25
Оқушылардың іс-әрекеті:
Топтар тақтаға шығып жұмыстарын қорғайды және интербелсенді тақтадағы ActivInspire картаға өздерінің 1 тарихи - географиялық аймағына кіретін елдерді көрсетеді
Бағалау: Бірін - бірі бағалайды.
Графикалық бағалау: Түрлі түсті пластик стакан арқылы ( жасыл, сары, қызыл)
бағалау парағы
26-35
Оқушылардың іс-әрекеті: Жеке жұмыс
Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді кескін картаға түсіреді
Кескін карта
Атлас
36-40
Кері байланыс.
<<Телеграмма>> Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Бір ақ қағазға бірінші оқушы сабақтан алған білімін бір сөйлем арқылы жазады да, оны бүктеп келесі оқушыға ұсынады сол ретпен қалғандары жалғастырады, ең соңғы оқушы барлығының жазғанын оқиды.
Бөліп оқыту - Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?
Бағалау -
Оқушылардың білімін қалай тексересіз
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтар
Қабілеті төмен оқушыларға боялған картаны беруге болады. Ал қабілеті жоғары оқушыларға шығармашылық тапсырмаларын беруге болады
Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау қарастырылады.
АКТ - оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жүктелгенкарталармен жұмыс істей алады, сонымен қатар су ресурстарының пайдаланылуы туралы ескертпе жасай алады.
Құндылықтар - оқушылардың су ресурстары туралы графикалық сызбаларын салыстыра отырып көтермелеген жөн.
Ойтолғау
Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма?
Оқушылар нені білді?
Сыныпта қандай ахуал қалыптасты?
Уақыт бойынша үлгердім бе?
Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?
Бұл бөлімді сабақ бойынша ойларыңызды білдіру үшін пайдаланыңыз. Сол бағанада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзіңіздің сабағыңыз жайлы пікіріңізді білдіріңіз.
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
1:
2:
Қандай жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz