Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жүру жаттығулары
Гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар жиынтығы
Практика жетекшісі: Тлеукулова Аруна
Бөлім:
3-бөлім: :Гимнастика арқылы танымдық дағдыны құрастыру
Педагогтің аты-жөні
Амантай Әлинұр
Күні:
25.02.2021
Сынып: 11
Қатысушыларсаны: 15
Қатыспағандарсаны:0
Сабақтың тақырыбы
Гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар жиынтығы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
11.1.4.4. Сапалы орындауды жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:
Бой жазу жаттығуларын орындай алады, тепе-теңдік жаттығуларын орындай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Бөрене үстінде тепе-теңдік жаттығуларын орындай алады және топта жұмыс жасайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Көшбасшылық танытып басқаларға жаттығуларды түсіндіріп көрсете алады, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасайды.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыт
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3ꞌ
5ꞌ
7ꞌ
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, оқушылармен бірге оқу мақсаты анықталады. Осыдан кейін оқушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі. Оқушылар топтарға біріктіліреді.Қозғалыста және бір орында Ж.Д.Ж.
Білімдеріңізді кеңейту мақсатында қысқаша мәлімет.
Барлық жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақта!
Құрметті оқушылар және ата-аналар барлық жаттығу тапсырмаларды орындау барысында уйде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек және спорттық киімде болу керек. Акробатикалық және гимнастикалық жаттығулар орындау кезінде шашымызды жинап , және артық заттар болмау қажет: сырға ,сақина, сағат , шашқа тағатын заттар т.б Бөлме ауасын тазартып отыру қажет.
Жүру жаттығулары :
Бөлме ішінде әрі-бері жүру арқылы орындау
( барлық жаттығуларды 3-4 рет қайталау)
Майтабандылықты алдын алу жаттығулары
1.Қолды жоғары созып , аяқтың ұшыменжүру.( жоғары қарай созылу)
2.Қол желкеде , өкшемен жүру. ( басты тік ұстау,шынтақты бүкпеу.)
3. Қолды жаңға созып, аяқтың сыртымен жүру. (қол иық молшерінде, басты тік ұстау)
5. Қолды белге қойып, аяқтың ішкі жағымен жүру.(денені тік ұстау)
6. Спорттық тәсілімен жүру
7. Орыныда тұрып қадам бас . ( тізені жоғары көтеруге тырыс)
Жүгіру жаттығулары:
Бір орында тұрып жүгіру. ( бір қалыпты жүгіріс )
Тізені алдыға көтеріп жүгіру
Тізені артқа сермеп жүгіру
Жалпы дамыту жаттығулары:
Бой қыздыру жаттығулары: Барлық жаттығуларды сурет немесе осы сілтемарқылы орындаймыз https://www.youtube.com/watch?v=BpyggnlS5DA
<<Көніл күй ағашы>> рефлексиясы жүргізіледі
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.Доп.
https://www.youtube.com/ watch?v=pVzUQ_4Fbss
Сабақтың ортасы
7ꞌ
7ꞌ
6ꞌ
(Б,Ж) <<Даршы>>. Ойын мұғалімнің белгісі бойынша басталады. Алаңда ұзындығы 6 метр сызық сызады (сызық бірінші тіке келеді де, сосын бұрылыстармен және иректермен кетеді). Сызықтың бойымен арқанның үстімен жүрген сияқты өту қажет. Қолдарды екі жаққа жіберуге рұқсат беріледі. Қозғалу кезінде жіберген қателіктер жөнінде оқушылармен ой-талқы.
Жана сабақ бойынша жалпы түсінік айту, техникалық тәсілдері, түрлі жаттығулар жасау, <<Пазлы>> әдісің қолдану.Видео ролик көрсету арқылы сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау ұсынылады.
Тепе - теңдік жаттығулары
1. Қарлығаш жасау.
2. Қолды жайып, аяқтың ұшымен жүру.
3. Жартылай отырып, өкшені көтеріп бұрылу.
4. Тізені жоғары көтере жүру, жаттығуларын дамыта үйрету.
Барлық жаттығуларды сурет немесе осы сілтемарқылы көреміз https://www.youtube.com/watch?v=beG4_pIqT3M&feature=youtu.be
Үй тапсырмасы: күш дамыту жаттығуларын орындау.
Отжимание - 3 х 10
Отырып тұру - 2 х 20
<<Пьедестал>> рефлексиясы жүргізіледі
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңісті. Мұғалімнің немесе оқушының таңдауы бойынша жоспарланған ойынды өткізуге қажетті инвентарь, мұғалімге ысқырғыш
Пазл,слайд, проектор.
Сабақтың соңы
5ꞌ
Сабақ соңында оқушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындау. Ұй жұмысын беру.
Теориялық және практикалық жаттығуларда мұғалім әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді.
Кері байланыс: OnlineMektep платформасында чат арқылы немесе WhatsApp арқылы жүзеге асады.
<<Пирамида>> рефлексиясын жүргізіледі
Рефлексия парағы.
Ескертпелер:
Б = бүкіл сынып ; Тәж = оқушы тәжірибесі; Т= топтық жұмыс; Д = мұғалімнің көрсетуі;
ЖЖ = жұптық жұмыс; Ф = формативті бағалауда көмек; Ж = жеке жұмыс
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Талантты оқушылар өздерінің сыныптастарына көрсете және ұсыныстар жасай отырып, көмектеседі.
Төменгі деңгейлі оқушыларға <<көпіршелер>> арқылы қолдау көрсету.
Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы
Балалармен тақырып бойынша әңгімелесу,
бақылау, тыңдау, сұрақтар.Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау Материалды меңгеру деңгейін жетістік критерийлері арқылы анықтау.
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.
Дене қуатын үнемдеу шарттары.
Дұрыс тыныс алу.
Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Сабақтың оқу мақсаты дұрыс қойылған.
Сабақ мақсатына жетті.
Сабақ барысында саралау жүзеге асырылды.
Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Оқушылардың топта жұмыс жасауы жоғары деңгейде.
2: Іс тәжірибе кезіндегі белсенділігі.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Практика жетекшісі: Тлеукулова Аруна
Бөлім:
3-бөлім: :Гимнастика арқылы танымдық дағдыны құрастыру
Педагогтің аты-жөні
Амантай Әлинұр
Күні:
25.02.2021
Сынып: 11
Қатысушыларсаны: 15
Қатыспағандарсаны:0
Сабақтың тақырыбы
Гимнастикалық снарядтардағы жаттығулар жиынтығы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
11.1.4.4. Сапалы орындауды жақсарту үшін жаңа қозғалыс қабілеттерін дамыту
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:
Бой жазу жаттығуларын орындай алады, тепе-теңдік жаттығуларын орындай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Бөрене үстінде тепе-теңдік жаттығуларын орындай алады және топта жұмыс жасайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Көшбасшылық танытып басқаларға жаттығуларды түсіндіріп көрсете алады, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасайды.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыт
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3ꞌ
5ꞌ
7ꞌ
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, оқушылармен бірге оқу мақсаты анықталады. Осыдан кейін оқушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі. Оқушылар топтарға біріктіліреді.Қозғалыста және бір орында Ж.Д.Ж.
Білімдеріңізді кеңейту мақсатында қысқаша мәлімет.
Барлық жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік ережелерін сақта!
Құрметті оқушылар және ата-аналар барлық жаттығу тапсырмаларды орындау барысында уйде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек және спорттық киімде болу керек. Акробатикалық және гимнастикалық жаттығулар орындау кезінде шашымызды жинап , және артық заттар болмау қажет: сырға ,сақина, сағат , шашқа тағатын заттар т.б Бөлме ауасын тазартып отыру қажет.
Жүру жаттығулары :
Бөлме ішінде әрі-бері жүру арқылы орындау
( барлық жаттығуларды 3-4 рет қайталау)
Майтабандылықты алдын алу жаттығулары
1.Қолды жоғары созып , аяқтың ұшыменжүру.( жоғары қарай созылу)
2.Қол желкеде , өкшемен жүру. ( басты тік ұстау,шынтақты бүкпеу.)
3. Қолды жаңға созып, аяқтың сыртымен жүру. (қол иық молшерінде, басты тік ұстау)
5. Қолды белге қойып, аяқтың ішкі жағымен жүру.(денені тік ұстау)
6. Спорттық тәсілімен жүру
7. Орыныда тұрып қадам бас . ( тізені жоғары көтеруге тырыс)
Жүгіру жаттығулары:
Бір орында тұрып жүгіру. ( бір қалыпты жүгіріс )
Тізені алдыға көтеріп жүгіру
Тізені артқа сермеп жүгіру
Жалпы дамыту жаттығулары:
Бой қыздыру жаттығулары: Барлық жаттығуларды сурет немесе осы сілтемарқылы орындаймыз https://www.youtube.com/watch?v=BpyggnlS5DA
<<Көніл күй ағашы>> рефлексиясы жүргізіледі
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.Доп.
https://www.youtube.com/ watch?v=pVzUQ_4Fbss
Сабақтың ортасы
7ꞌ
7ꞌ
6ꞌ
(Б,Ж) <<Даршы>>. Ойын мұғалімнің белгісі бойынша басталады. Алаңда ұзындығы 6 метр сызық сызады (сызық бірінші тіке келеді де, сосын бұрылыстармен және иректермен кетеді). Сызықтың бойымен арқанның үстімен жүрген сияқты өту қажет. Қолдарды екі жаққа жіберуге рұқсат беріледі. Қозғалу кезінде жіберген қателіктер жөнінде оқушылармен ой-талқы.
Жана сабақ бойынша жалпы түсінік айту, техникалық тәсілдері, түрлі жаттығулар жасау, <<Пазлы>> әдісің қолдану.Видео ролик көрсету арқылы сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау ұсынылады.
Тепе - теңдік жаттығулары
1. Қарлығаш жасау.
2. Қолды жайып, аяқтың ұшымен жүру.
3. Жартылай отырып, өкшені көтеріп бұрылу.
4. Тізені жоғары көтере жүру, жаттығуларын дамыта үйрету.
Барлық жаттығуларды сурет немесе осы сілтемарқылы көреміз https://www.youtube.com/watch?v=beG4_pIqT3M&feature=youtu.be
Үй тапсырмасы: күш дамыту жаттығуларын орындау.
Отжимание - 3 х 10
Отырып тұру - 2 х 20
<<Пьедестал>> рефлексиясы жүргізіледі
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңісті. Мұғалімнің немесе оқушының таңдауы бойынша жоспарланған ойынды өткізуге қажетті инвентарь, мұғалімге ысқырғыш
Пазл,слайд, проектор.
Сабақтың соңы
5ꞌ
Сабақ соңында оқушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындау. Ұй жұмысын беру.
Теориялық және практикалық жаттығуларда мұғалім әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді.
Кері байланыс: OnlineMektep платформасында чат арқылы немесе WhatsApp арқылы жүзеге асады.
<<Пирамида>> рефлексиясын жүргізіледі
Рефлексия парағы.
Ескертпелер:
Б = бүкіл сынып ; Тәж = оқушы тәжірибесі; Т= топтық жұмыс; Д = мұғалімнің көрсетуі;
ЖЖ = жұптық жұмыс; Ф = формативті бағалауда көмек; Ж = жеке жұмыс
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Талантты оқушылар өздерінің сыныптастарына көрсете және ұсыныстар жасай отырып, көмектеседі.
Төменгі деңгейлі оқушыларға <<көпіршелер>> арқылы қолдау көрсету.
Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы
Балалармен тақырып бойынша әңгімелесу,
бақылау, тыңдау, сұрақтар.Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау Материалды меңгеру деңгейін жетістік критерийлері арқылы анықтау.
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.
Дене қуатын үнемдеу шарттары.
Дұрыс тыныс алу.
Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Сабақтың оқу мақсаты дұрыс қойылған.
Сабақ мақсатына жетті.
Сабақ барысында саралау жүзеге асырылды.
Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Оқушылардың топта жұмыс жасауы жоғары деңгейде.
2: Іс тәжірибе кезіндегі белсенділігі.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz