Досалы қандай оқушы

Қысқа мерзімді жоспар
Күн тәртібі.
Жолтай Әлмешов
3. 2. 1. 2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу
Сабақтың басы
2 минут
I. Ұйымдастыру.
Ыңтымақтастық атмосфера
Біз қазақтың баласы,
Сәлем сөздің анасы.
Ізетппенен біздер де
Сәлем бердік сіздерге.
1. Мұғаліммен сәлемдеседі.
2. Өлең шумағын мәнерлеп айтады
.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
«Керме жіп» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
Өлеңді жатқа айтады
Өткенді пысықтау.
1. Түскі тамақ" өлеңінің авторы кім?
2. Не себепті "Түскі тамақ-күшті тамақ" дейді?
3. Түскі аста қандай тағамдар жеген дұрыс?
4. Ас - адамның арқауы дегенді қалай түсінесің?
өлеңді жатқа айтады .
Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
1. өлеңді жатқа айтады
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Талпын!

Сабақтың ортасы
10 минут
Білу.
15 мин
10 мин
Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады .
III. Жаңа тақырып.
Жұмбақ жасыру.
Уақытты өлшеп санап,
Таппайды бір тағат.
(Сағат)
Жартысы жадырап нұр себеді,
Қалғаны қара мақпал бүркенеді.
(Күн мен түн)
Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс .
1-тапсырма . Уақытты дұрыс пайдаланып жүрсің бе? Өзіңнің күн тәртібің туралы әңгімеле.
Мәтінмен жұмыс .
2-тапсырма. Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болды? Мәтінді түсініп оқы.
ЕБҚ оқушыға тапсырма :
1. өз күн тәртібіңді құрастырып жаз .
2. Досалы қандай оқушы ?
3-тапсырма.
«Қолшатыр» әдісі Топтық тапсырма
Мәтінге байланысты сұрақтарға жауап бер.
1. Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. Досалы нашар оқығандықтан, өзіне дос таба алмады. Ол үнемі барлық уақытын ойнауға жұмсады. Сабақ оқуға қолы тимеді. Ол уақытты үнемді пайдалана алмады. Себебі ол күн тәртібін жасамады.
Жұптық жұмыс .
2. Диалог құра.
Сен бос уақыттында не істейсін?
Таңғы асқа не ішесін?
Домбыра әдісі арқылы бағалау.
Таңғы жаттығу, жуыну, төсекті жинау
Таңғы ас
Мектепке бару
Мектепте сабақ оқу және қоғамдық жұмыс
Мектептен қайту
Түскі ас ішу
Күндізгі дем алу, ұйқы
Таза ауада серуендеу
Сабаққа дайындалу
Кешкі ас ішу
Теледидар көру
Түнгі ұйқы
Айтылым. Топтық тапсырма
Досалыға күн тәртібін құрап бер!
4-тапсырма.
Күн тәртібін жазып алғаннан кейін Досалы жақсы оқитын оқушылардың қатарына қосылды. Себебі, ол уақытты үнемді пайдалануды білді. Сабағына көп көңіл бөлетін болды. Достары көбейді.
Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады .
III. Жаңа тақырып
Жұмбақты шешеді.
Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.
Оқушылар өзінің күн тәртібі туралы әңгімелейді.
Мәтінді түсініп оқиды
Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болғанын оқып танысады
Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді және оған күн тәртібін жасауға көмектеседі.
ЫЖ :
Таңғы жаттығу, жуыну, төсекті жинау
Таңғы ас
Мектепке бару
Мектепте сабақ оқу және қоғамдық жұмыс
Мектептен қайту
Күн тәртібін жазып алғаннан кейінгі Досалының өмірі жайлы айтады. Мәтіндегі оқиға желісін өз бетінше жалғастырып әңгімелейді.
бағалау критерийі:
1. күн тәртібін құрастырады ;
мәтіндегі негізгі оқиғаны болжайды, жалғастырып айтады
Дескриптор
1. күн тәртібі туралы әңгімелейді. 1б
2. уақытты үнемді пайдалану
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz