Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Досалы қандай оқушы

Қысқа мерзімді жоспар
Білім беру ұйымының атауы
185 ЖББМ
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Уақыт 32
Педагогтің аты-жөні:
Кадирбай Дина
Күні:
22.11.2023ж.
Сынып: 3 <<А>>
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
Күн тәртібі.
Жолтай Әлмешов
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
3.1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу
Сабақтың мақсаты
мәтіндегі негізгі оқиға желісін болжап,жалғастырып әңгімелейсің.күн тәртібін құрастырасың
құндылық
күн тәртібі ,жауапкершілік,ынтымақтастық

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут

I.Ұйымдастыру.
Ыңтымақтастық атмосфера
Біз қазақтың баласы,
Сәлем сөздің анасы.
Ізетппенен біздер де
Сәлем бердік сіздерге.
1.Мұғаліммен сәлемдеседі.
2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады
.
Жарайсыңдар!

3 минут

II. Үй тапсырмасын сұрау.
<<Керме жіп>> әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
Өлеңді жатқа айтады
Өткенді пысықтау.
1.Түскі тамақ" өлеңінің авторы кім?
2.Не себепті "Түскі тамақ-күшті тамақ" дейді?
3.Түскі аста қандай тағамдар жеген дұрыс?
4. Ас - адамның арқауы дегенді қалай түсінесің?

өлеңді жатқа айтады .
Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
1.өлеңді жатқа айтады

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Талпын!

Сабақтың ортасы
10 минут
Білу.

15 мин

10 мин

Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады .
III. Жаңа тақырып.
Жұмбақ жасыру.
Уақытты өлшеп санап,
Таппайды бір тағат.
(Сағат)
Жартысы жадырап нұр себеді,
Қалғаны қара мақпал бүркенеді.
(Күн мен түн)
Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.
1-тапсырма.Уақытты дұрыс пайдаланып жүрсің бе? Өзіңнің күн тәртібің туралы әңгімеле.
Мәтінмен жұмыс .
2-тапсырма.Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болды? Мәтінді түсініп оқы.

ЕБҚ оқушыға тапсырма :
1. өз күн тәртібіңді құрастырып жаз .
2. Досалы қандай оқушы ?

3-тапсырма.
<<Қолшатыр>> әдісі Топтық тапсырма
Мәтінге байланысты сұрақтарға жауап бер.
1.Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. Досалы нашар оқығандықтан, өзіне дос таба алмады. Ол үнемі барлық уақытын ойнауға жұмсады. Сабақ оқуға қолы тимеді. Ол уақытты үнемді пайдалана алмады. Себебі ол күн тәртібін жасамады.
Жұптық жұмыс .
2.Диалог құра.
Сен бос уақыттында не істейсін?
Таңғы асқа не ішесін?
Домбыра әдісі арқылы бағалау.
Таңғы жаттығу, жуыну, төсекті жинау
Таңғы ас
Мектепке бару
Мектепте сабақ оқу және қоғамдық жұмыс
Мектептен қайту
Түскі ас ішу
Күндізгі дем алу, ұйқы
Таза ауада серуендеу
Сабаққа дайындалу
Кешкі ас ішу
Теледидар көру
Түнгі ұйқы
Айтылым.Топтық тапсырма
Досалыға күн тәртібін құрап бер!
4-тапсырма.
Күн тәртібін жазып алғаннан кейін Досалы жақсы оқитын оқушылардың қатарына қосылды. Себебі, ол уақытты үнемді пайдалануды білді. Сабағына көп көңіл бөлетін болды. Достары көбейді.
Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады .
III. Жаңа тақырып
Жұмбақты шешеді.
Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

Оқушылар өзінің күн тәртібі туралы әңгімелейді.

Мәтінді түсініп оқиды
Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болғанын оқып танысады

Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді және оған күн тәртібін жасауға көмектеседі.
ЫЖ :
Таңғы жаттығу, жуыну, төсекті жинау
Таңғы ас
Мектепке бару
Мектепте сабақ оқу және қоғамдық жұмыс
Мектептен қайту

Күн тәртібін жазып алғаннан кейінгі Досалының өмірі жайлы айтады. Мәтіндегі оқиға желісін өз бетінше жалғастырып әңгімелейді.

бағалау критерийі:
1.күн тәртібін құрастырады ;
мәтіндегі негізгі оқиғаны болжайды,жалғастырып айтады

Дескриптор
1. күн тәртібі туралы әңгімелейді.1б
2.уақытты үнемді пайдалану жолын айтады 1б
ҚБ: 1-10 б

Дескриптор:
1.Мәтінді түсініп оқиды.1б

Дескриптор:
1. Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді.1б
2. күн тәртібін құрастырады .1б
3.уақытты үнемді пайдалану жолын айтады 1б
Домбыра әдісі арқылы бағалау.
Дескриптор:
1. Күн тәртібінің пайдасын айтады 1б
2.Мәтіндегі оқиға желісін өз бетінше жалғастырып әңгімелейді.2 б
3.Пікір білдіреді 1б

Автор суреті

Оқулық
Дәптер

дәптер

Сабақтың соңы рефлекция
5 мин
Сабақты қорытындылау.
Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?
-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?
-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?
- Не қиын болды ?
Үйге тапсырма: өз күн тәртібіңді құрастырып жаз .
Рефлексия. Мен не түсіндім?

Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды
Қолдарындағы гүлдерін себетке салу арқылы сабақтан алған әсерлерін бөліседі
Кері байланыс :
Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не үйрендің ?
Қорытынды бағалау .
ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер
Жарайсың дар

Ұқсас жұмыстар
Қазақстанның ресейге бодандығы. әбілқайыр ханның саясаты
Күрес тәсілдері
Орта азия хандықтары мен патша үкіметіне қарсы азаттық күрестер
Ерте тас ғасырында
Әкімшілік тест. І тоқсан. 8- сынып. Қазақстан тарихы
8-сынып. Қазақстан тарихы
Сіздер дәл келдіңіздер
Берекелі күз, мерекелі күз
Жол және мен
Жемістердің түрлері
Пәндер