Досалы қандай оқушы

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы
185 ЖББМ
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
185 ЖББМ: Әдебиеттік оқу
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
185 ЖББМ: Уақыт 32
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
185 ЖББМ: Кадирбай Дина
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
185 ЖББМ: 22. 11. 2023ж.
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 3 «А»
185 ЖББМ: Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
185 ЖББМ:

Күн тәртібі.

Жолтай Әлмешов

Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
185 ЖББМ: 3. 1. 3. 1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3. 2. 1. 2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
185 ЖББМ: мәтіндегі негізгі оқиға желісін болжап, жалғастырып әңгімелейсің. күн тәртібін құрастырасың
Білім беру ұйымының атауы: құндылық
185 ЖББМ: күн тәртібі, жауапкершілік, ынтымақтастық
Білім беру ұйымының атауы:
185 ЖББМ: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
185 ЖББМ: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Сабақтың басы

2 минут

185 ЖББМ:

I. Ұйымдастыру.

Ыңтымақтастық атмосфера

Біз қазақтың баласы,

Сәлем сөздің анасы.

Ізетппенен біздер де

Сәлем бердік сіздерге.

1. Мұғаліммен сәлемдеседі.

2. Өлең шумағын мәнерлеп айтады

.

Жарайсыңдар!
Білім беру ұйымының атауы: 3 минут
185 ЖББМ:

II. Үй тапсырмасын сұрау.

«Керме жіп» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Өлеңді жатқа айтады

Өткенді пысықтау.

1. Түскі тамақ" өлеңінің авторы кім?

2. Не себепті "Түскі тамақ-күшті тамақ" дейді?

3. Түскі аста қандай тағамдар жеген дұрыс?

4. Ас - адамның арқауы дегенді қалай түсінесің?

өлеңді жатқа айтады .

Сұрақтарға жауап береді

Дескриптор

1. өлеңді жатқа айтады

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Талпын!

Білім беру ұйымының атауы:

Сабақтың ортасы

10 минут

Білу.

15 мин

10 мин

185 ЖББМ:

Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады .

III. Жаңа тақырып.

Жұмбақ жасыру.

Уақытты өлшеп санап,

Таппайды бір тағат.

(Сағат)

Жартысы жадырап нұр себеді,

Қалғаны қара мақпал бүркенеді.

(Күн мен түн)

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс .

1-тапсырма . Уақытты дұрыс пайдаланып жүрсің бе? Өзіңнің күн тәртібің туралы әңгімеле.

Мәтінмен жұмыс .

2-тапсырма. Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болды? Мәтінді түсініп оқы.

ЕБҚ оқушыға тапсырма :

1. өз күн тәртібіңді құрастырып жаз .

2. Досалы қандай оқушы ?

3-тапсырма.

«Қолшатыр» әдісі Топтық тапсырма

Мәтінге байланысты сұрақтарға жауап бер.

1. Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасыңды білдір. Досалы нашар оқығандықтан, өзіне дос таба алмады. Ол үнемі барлық уақытын ойнауға жұмсады. Сабақ оқуға қолы тимеді. Ол уақытты үнемді пайдалана алмады. Себебі ол күн тәртібін жасамады.

Жұптық жұмыс .

2. Диалог құра.

Сен бос уақыттында не істейсін?

Таңғы асқа не ішесін?

Домбыра әдісі арқылы бағалау.

Таңғы жаттығу, жуыну, төсекті жинау

Таңғы ас

Мектепке бару

Мектепте сабақ оқу және қоғамдық жұмыс

Мектептен қайту

Түскі ас ішу

Күндізгі дем алу, ұйқы

Таза ауада серуендеу

Сабаққа дайындалу

Кешкі ас ішу

Теледидар көру

Түнгі ұйқы

Айтылым. Топтық тапсырма

Досалыға күн тәртібін құрап бер!

4-тапсырма.

Күн тәртібін жазып алғаннан кейін Досалы жақсы оқитын оқушылардың қатарына қосылды. Себебі, ол уақытты үнемді пайдалануды білді. Сабағына көп көңіл бөлетін болды. Достары көбейді.

Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады .

III. Жаңа тақырып

Жұмбақты шешеді.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

Оқушылар өзінің күн тәртібі туралы әңгімелейді.

Мәтінді түсініп оқиды

Күнделікті ісін жоспарламаған Досалы неге тап болғанын оқып танысады

Досалының іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді және оған күн тәртібін жасауға көмектеседі.

ЫЖ :

Таңғы жаттығу, жуыну, төсекті жинау

Таңғы ас

Мектепке бару

Мектепте сабақ оқу және қоғамдық жұмыс

Мектептен қайту

Күн тәртібін жазып алғаннан кейінгі Досалының өмірі жайлы айтады. Мәтіндегі оқиға желісін өз бетінше жалғастырып әңгімелейді.

бағалау критерийі:

1. күн тәртібін құрастырады ;

мәтіндегі негізгі оқиғаны болжайды, жалғастырып айтады

Дескриптор

1. күн тәртібі туралы әңгімелейді. 1б

2. уақытты үнемді пайдалану


Ұқсас жұмыстар
Қазақстанның ресейге бодандығы. әбілқайыр ханның саясаты
Күрес тәсілдері
Орта азия хандықтары мен патша үкіметіне қарсы азаттық күрестер
Ерте тас ғасырында
Әкімшілік тест. І тоқсан. 8- сынып. Қазақстан тарихы
8-сынып. Қазақстан тарихы
Сіздер дәл келдіңіздер
Берекелі күз, мерекелі күз
Жол және мен
Жемістердің түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz