Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің

Барлық оқушылар үшін:
Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттау
Көпшілік оқушылар үшін:
Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біле алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажырата алады.
Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттайды.
Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біледі.
Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажыратады.
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен өзара амандасу, түгендеу.
2. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
3. Топ ережесін еске түсіру.
4. Топтастыру.
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.
I - Үшбұрыштар тобы
II - Дөңгелектер тобы
III - Төртбұрыштар тобы
Мақсаты: оқушылар бойында идеяны тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімді бағалау:Әрбір жауап берген оқушының дәптеріне бір стикерден
Фигуралар салынған конверт
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1. Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің?
2. Буландыру арқылы қандай қоспаны бөлуге болады?
а) құм және темір үгіндісі, ә) су және ас содасы.
3. Қандай қоспаны тұндыру арқылы бөлуге болады?
а) жанармай және су, ә) қант және су.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
1. Жәжірибе жұмыстарын орындайды.
1. Екі затты қосса, қандай қоспа шығады? Ойланып, суретін салады.
2. Венн диаграммасының көмегімен осы қоспалардың ортақ және ерекше қасиеттерін анықтайды.
3. Осы қоспаларды біркелкі қоспа деп атауға бола ма? Неліктен?
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1. Суреттегі процесті түсіндіреді ауызша- 2балл
2. Кесте мен диаграмманы толтырады жазбаша- 2балл
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
1. Егер қызанақ шырынын біршама тұндырып қойса, ол компоненттерге бөлінеді. Сол компоненттерді атап береді. Неге солай болды? Түсіндіреді. Жауабын жазады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1. Сурет бойынша ауызша айтады.
Талдау жасайды- 2балл
3. Түсіндіреді. Жауабын жазады- 2балл
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен . . . түсіндім, . . . білдім, . . . көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны . . .
- мен өзімді . . . үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны . . .
- сабақтан соң маған . . . келді
- бүгін маған . . . сәті түсті.
- қызықты болғаны . . .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz