Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің

Бөлім:
5. 2 A Заттар және материалдар
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
5. 2 A Заттар және материалдар: Мендигалиева А. Ж
Бөлім:: Күні:
5. 2 A Заттар және материалдар:
Бөлім:: Сыныбы:5«А»
5. 2 A Заттар және материалдар: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
5. 2 A Заттар және материалдар: Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
5. 2 A Заттар және материалдар: 5. 3. 2. 2 -қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
5. 2 A Заттар және материалдар:

Барлық оқушылар үшін:

Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттау

Көпшілік оқушылар үшін:

Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біле алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажырата алады.

Бөлім:: Бағалау критерийлері
5. 2 A Заттар және материалдар:

Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттайды.

Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біледі.

Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажыратады.

Бөлім:: Ойлау дағдыларының деңгейі
5. 2 A Заттар және материалдар: Жоғары деңгей дағдылары
Бөлім:: Құндылықарға баулу:
5. 2 A Заттар және материалдар: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен өзара амандасу, түгендеу.

2. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

3. Топ ережесін еске түсіру.

4. Топтастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I - Үшбұрыштар тобы

II - Дөңгелектер тобы

III - Төртбұрыштар тобы

Бағалау:

Мақсаты: оқушылар бойында идеяны тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімді бағалау:Әрбір жауап берген оқушының дәптеріне бір стикерден

Ресурстар:

Фигуралар салынған конверт

Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің?

2. Буландыру арқылы қандай қоспаны бөлуге болады?

а) құм және темір үгіндісі, ә) су және ас содасы.

3. Қандай қоспаны тұндыру арқылы бөлуге болады?

а) жанармай және су, ә) қант және су.

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Жәжірибе жұмыстарын орындайды.

Ресурстар: Презентация
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

1. Екі затты қосса, қандай қоспа шығады? Ойланып, суретін салады.

2. Венн диаграммасының көмегімен осы қоспалардың ортақ және ерекше қасиеттерін анықтайды.

3. Осы қоспаларды біркелкі қоспа деп атауға бола ма? Неліктен?

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Суреттегі процесті түсіндіреді ауызша- 2балл

2. Кесте мен диаграмманы толтырады жазбаша- 2балл

Ресурстар:

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

1. Егер қызанақ шырынын біршама тұндырып қойса, ол компоненттерге бөлінеді. Сол компоненттерді атап береді. Неге солай болды? Түсіндіреді. Жауабын жазады.

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Сурет бойынша ауызша айтады.

Талдау жасайды- 2балл

3. Түсіндіреді. Жауабын жазады- 2балл

Ресурстар:

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен . . . түсіндім, . . . білдім, . . . көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны . . .

- мен өзімді . . . үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны . . .

- сабақтан соң маған . . . келді

- бүгін маған . . . сәті түсті.

- қызықты болғаны . . .


Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Қозғалтқыштың механизмдері мен жүйелері
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Үйді жапсыру
Карбюратордың атқаратын қызметі
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Ыбырай ауылы
Физикалық құбылыс, зертханалық құралдармен жұмыс істей білу
10,100,1000 т.с.с. сандарға көбейту және бөлу
Ойын Бақытты сәт
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz