Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің
Бөлім:
5.2 A Заттар және материалдар
Педагогтің аты-жөні:
Мендигалиева А.Ж
Күні:
Сыныбы:5<<А>>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
5.3.2.2 -қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттау
Көпшілік оқушылар үшін:
Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біле алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажырата алады.
Бағалау критерийлері
Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттайды.
Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біледі.
Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажыратады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Құндылықарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен өзара амандасу,түгендеу.
2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
3.Топ ережесін еске түсіру.
4.Топтастыру.
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.
I - Үшбұрыштар тобы
II - Дөңгелектер тобы
III - Төртбұрыштар тобы
Мақсаты: оқушылар бойында идеяны тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімді бағалау:Әрбір жауап берген оқушының дәптеріне бір стикерден
Фигуралар салынған конверт
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1. Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің?
2. Буландыру арқылы қандай қоспаны бөлуге болады?
а) құм және темір үгіндісі, ә) су және ас содасы.
3. Қандай қоспаны тұндыру арқылы бөлуге болады?
а) жанармай және су, ә) қант және су.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
1.Жәжірибе жұмыстарын орындайды.
Презентация
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1. Екі затты қосса, қандай қоспа шығады? Ойланып, суретін салады.
2. Венн диаграммасының көмегімен осы қоспалардың ортақ және ерекше қасиеттерін анықтайды.
3. Осы қоспаларды біркелкі қоспа деп атауға бола ма? Неліктен?
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Суреттегі процесті түсіндіреді ауызша-2балл
2.Кесте мен диаграмманы толтырады жазбаша-2балл
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1. Егер қызанақ шырынын біршама тұндырып қойса, ол компоненттерге бөлінеді. Сол компоненттерді атап береді. Неге солай болды? Түсіндіреді. Жауабын жазады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Сурет бойынша ауызша айтады.
Талдау жасайды-2балл
3. Түсіндіреді. Жауабын жазады-2балл
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
Мұғалім оқушыларды <<Жетістік сатысы Білемін
Түсінемін
Қолымнан келеді!
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
5.2 A Заттар және материалдар
Педагогтің аты-жөні:
Мендигалиева А.Ж
Күні:
Сыныбы:5<<А>>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қоспа түрлері және оларды бөлу әдістері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
5.3.2.2 -қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттау
Көпшілік оқушылар үшін:
Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біле алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажырата алады.
Бағалау критерийлері
Қоспа түрлері туралы анықтамаларын сипаттайды.
Қоспаны компоненттерге қалай бөлуге болатынын біледі.
Қоспаны бөлу тәсілдері - тұндыру, сүзу, елеу, буландыруды ажыратады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Құндылықарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен өзара амандасу,түгендеу.
2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
3.Топ ережесін еске түсіру.
4.Топтастыру.
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.
I - Үшбұрыштар тобы
II - Дөңгелектер тобы
III - Төртбұрыштар тобы
Мақсаты: оқушылар бойында идеяны тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімді бағалау:Әрбір жауап берген оқушының дәптеріне бір стикерден
Фигуралар салынған конверт
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1. Қоспаны бөлудің қандай тәсілдерін білесің?
2. Буландыру арқылы қандай қоспаны бөлуге болады?
а) құм және темір үгіндісі, ә) су және ас содасы.
3. Қандай қоспаны тұндыру арқылы бөлуге болады?
а) жанармай және су, ә) қант және су.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
1.Жәжірибе жұмыстарын орындайды.
Презентация
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1. Екі затты қосса, қандай қоспа шығады? Ойланып, суретін салады.
2. Венн диаграммасының көмегімен осы қоспалардың ортақ және ерекше қасиеттерін анықтайды.
3. Осы қоспаларды біркелкі қоспа деп атауға бола ма? Неліктен?
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Суреттегі процесті түсіндіреді ауызша-2балл
2.Кесте мен диаграмманы толтырады жазбаша-2балл
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1. Егер қызанақ шырынын біршама тұндырып қойса, ол компоненттерге бөлінеді. Сол компоненттерді атап береді. Неге солай болды? Түсіндіреді. Жауабын жазады.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Сурет бойынша ауызша айтады.
Талдау жасайды-2балл
3. Түсіндіреді. Жауабын жазады-2балл
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
Мұғалім оқушыларды <<Жетістік сатысы Білемін
Түсінемін
Қолымнан келеді!
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
<<Мадақтау сөзі>> әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz