Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
5.2 <<Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану>> бөлімі
Педагогтің аты-жөні:
Адырбек Балнур
Күні:
Сыныбы: 5
Қатысушылар саны:23
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.16 Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру
Сабақтың мақсаты:
-жай бөлшекті ортақ бөлімге келтіреді;
-жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстырады;
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
8 мин.
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдейді. Мұғалім оқушыларды "Qazmath" сайты арқылы топтарға бөледі. Үй жұмысын тексереді.
<<Кім жылдам>> әдісі бойынша сұрақтар қояды.
Жай бөлшек дегеніміз не?
Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
Аралас сандар дегеніміз не?
Мысалдар келтір.
Оқушылар сәлемдеседі. Топ басшысы кімнің жоғын айтады.
Оқушылар топқа бөлініп, <<Кім жылдам>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Үй жұмысы орындалса балл беріледі.
<<Ауызша бағалау>>
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
"Qazmath" сайты,
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
160-161 бет
Сабақтың ортасы
30 мин.
<<Сәйкестендіру>> әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу.
1.Аралас санның бүтін бөлігі үлкен болса,...
А)толықтауыш көбейткіш
2.Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі...
В)сол аралас сан үлкен болады.
3.Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан...
С)координаталық сәуле бойында үлкен бөлшек оң жақта, ал одан кіші бөлшек сол жақта кескінделеді.
4.Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші болса,...
D)сол бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі болады.
5.Бүтін бөліктері бірдей екі аралас санның қайсысының бөлшек бөлігі үлкен болса,...
Е)сол бөлшек үлкен болады.
1с 2d 3a 4e 5b
Мұғалім оқушыларға 15 және 610 бөлшектерін координаталық сәуледе бейнелеп, салыстыруды ұсынады.
Бөлімі бірдей екі бөлшектің алымы үлкені үлкен болады. Салыстырайық
15 және 45
Алымы бірдей бөлшектерді салыстырайық.
Кез келген бұрыс бөлшек кез келген дұрыс бөлшектен үлкен.
Топтық жұмыс
459,460 есептерді шығару.
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер.
Шешуі:
459 есеп.
1)1830 2530 5)4565 5265
2)5499 4499 6)2028 2128
3)5566 2466 7)215 515
4)718 318 8)1016 1216
460 есеп.
1)36 16 46 4)1216 1416 316
2)728 2928 928 5)1015 215 1215
3)420 1120 620
Оқушылар берілген <<Сәйкестендіру>> әдісі бойынша бүгінгі тақырып туралы ізденіп, тапсырманы орындайды.
Кіші бөлшек сол жақта, ал үлкен бөлшек оң жақта орналасады. Демек, 15<610
Екі бөлшектің де бөлімі 5- ке тең. Демек,
98<1011; 65<37
Оқушылар топ болып, есептерді шығарады.
Дескриптор:
-тапсырманың мазмұнын түсінеді;
-тапсырманы орындау үшін ізденіс жасайды;
-берілген сөйлемдерді сәйкестендіреді
-ережелерге сәйкес жай бөлшектерді салыстырады.
Барлығы дұрыс болса, 3 балл
Үш немесе төртеуі дұрыс болса, 2 балл
Екеуі дұрыс болса, 1 балл
Барлығы қате не біреуі ғана дұрыс болса, 0 балл
Дескриптор:
-берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ең кіші ортақ бөлімін табады;
-бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті тауып, әр бөлшектің алымы мен бөліміне көбейтеді;
-бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді;
Әрбір дұрыс есепке 2 балл
"Сәйкестендіру" әдісіне көрнекілік,
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
160-161 бет,
167-170 бет
https://math-prosto.ru
https://math-prosto.ru
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
163 бет,
Зейінді шоғырландыру
Мұғалім оқушылардың зейінін ашу үшін <<түрлі түсті мәтін>> әдісін қолданады.
Топтық жұмыс. Kahoot! сайты. 462.Жұлдызшаның орнына тиісті санды тауып, қойыңдар.
Жеке жұмыс
479.Бөлшектерді салыстырып, нәтижесін <<<>> немесе <<>>> белгісімен жазыңдар:
1)> ; 5)> ;
2)< ; 6)> ;
3)> ; 7)> ;
4)> ; 8)< ;
Оқушылар рет бойынша бірінші сөзден бастап әрбір сөз қандай түспен жазылғанын дауыстап айтады.
Оқушылар есепті kahoot! сайтымен орындайды.
Оқушылар есепті тез шығаруға тырысады.
Тамаша!
Жақсы!
Талпын!
Дескриптор:
-оқушылар есептің мазмұнын түсінеді;
-есептерді топпен бірлесе оьырып, kahoot! сайтында орындайды;
Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
Дескриптор:
-оқушылар бөлшектерді бірдей бөлімдері немесе бірдей алымдары бо салыстырады;
-нәтижесін <<<>> немесе <<>>> белгісімен жазады;
<<Түрлі түсті мәтін>> әдісіне көрнекілік
"kahoot" қосымшасы,
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
163-бет
170-172 бет,
Сабақтың соңы
5 мин.
Үйге тапсырма: 482 есеп.
Рефлексия. <<Аяқталмаған сөйлемдер>>
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар <<аяқталмаған сөйлемдер>> рефлексиясы бойынша кері байланыс жасайды. Сабаққа қатысты өз ойлары мен қиын тұстарын жазады.
<<Рефлексия>> әдісіне арналған көрнекілік.
Оқулық, 5 сынып, математика, Атамұра 2017, Алдамуратова Т. Байшоланов А.Қ
Байщоланов А.Е
171-172 б
Тексерілді: Егембергенова М.Ы.
Бөлім:
5.2 <<Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану>> бөлімі
Педагогтің аты-жөні:
Адырбек Балнур
Күні:
Сыныбы: 5
Қатысушылар саны:23
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы:
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.1.2.16 Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру
Сабақтың мақсаты:
-жай бөлшекті ортақ бөлімге келтіреді;
-жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстырады;
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
8 мин.
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдейді. Мұғалім оқушыларды "Qazmath" сайты арқылы топтарға бөледі. Үй жұмысын тексереді.
<<Кім жылдам>> әдісі бойынша сұрақтар қояды.
Жай бөлшек дегеніміз не?
Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
Аралас сандар дегеніміз не?
Мысалдар келтір.
Оқушылар сәлемдеседі. Топ басшысы кімнің жоғын айтады.
Оқушылар топқа бөлініп, <<Кім жылдам>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Үй жұмысы орындалса балл беріледі.
<<Ауызша бағалау>>
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
"Qazmath" сайты,
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
160-161 бет
Сабақтың ортасы
30 мин.
<<Сәйкестендіру>> әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу.
1.Аралас санның бүтін бөлігі үлкен болса,...
А)толықтауыш көбейткіш
2.Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі...
В)сол аралас сан үлкен болады.
3.Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан...
С)координаталық сәуле бойында үлкен бөлшек оң жақта, ал одан кіші бөлшек сол жақта кескінделеді.
4.Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші болса,...
D)сол бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі болады.
5.Бүтін бөліктері бірдей екі аралас санның қайсысының бөлшек бөлігі үлкен болса,...
Е)сол бөлшек үлкен болады.
1с 2d 3a 4e 5b
Мұғалім оқушыларға 15 және 610 бөлшектерін координаталық сәуледе бейнелеп, салыстыруды ұсынады.
Бөлімі бірдей екі бөлшектің алымы үлкені үлкен болады. Салыстырайық
15 және 45
Алымы бірдей бөлшектерді салыстырайық.
Кез келген бұрыс бөлшек кез келген дұрыс бөлшектен үлкен.
Топтық жұмыс
459,460 есептерді шығару.
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер.
Шешуі:
459 есеп.
1)1830 2530 5)4565 5265
2)5499 4499 6)2028 2128
3)5566 2466 7)215 515
4)718 318 8)1016 1216
460 есеп.
1)36 16 46 4)1216 1416 316
2)728 2928 928 5)1015 215 1215
3)420 1120 620
Оқушылар берілген <<Сәйкестендіру>> әдісі бойынша бүгінгі тақырып туралы ізденіп, тапсырманы орындайды.
Кіші бөлшек сол жақта, ал үлкен бөлшек оң жақта орналасады. Демек, 15<610
Екі бөлшектің де бөлімі 5- ке тең. Демек,
98<1011; 65<37
Оқушылар топ болып, есептерді шығарады.
Дескриптор:
-тапсырманың мазмұнын түсінеді;
-тапсырманы орындау үшін ізденіс жасайды;
-берілген сөйлемдерді сәйкестендіреді
-ережелерге сәйкес жай бөлшектерді салыстырады.
Барлығы дұрыс болса, 3 балл
Үш немесе төртеуі дұрыс болса, 2 балл
Екеуі дұрыс болса, 1 балл
Барлығы қате не біреуі ғана дұрыс болса, 0 балл
Дескриптор:
-берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ең кіші ортақ бөлімін табады;
-бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті тауып, әр бөлшектің алымы мен бөліміне көбейтеді;
-бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді;
Әрбір дұрыс есепке 2 балл
"Сәйкестендіру" әдісіне көрнекілік,
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
160-161 бет,
167-170 бет
https://math-prosto.ru
https://math-prosto.ru
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
163 бет,
Зейінді шоғырландыру
Мұғалім оқушылардың зейінін ашу үшін <<түрлі түсті мәтін>> әдісін қолданады.
Топтық жұмыс. Kahoot! сайты. 462.Жұлдызшаның орнына тиісті санды тауып, қойыңдар.
Жеке жұмыс
479.Бөлшектерді салыстырып, нәтижесін <<<>> немесе <<>>> белгісімен жазыңдар:
1)> ; 5)> ;
2)< ; 6)> ;
3)> ; 7)> ;
4)> ; 8)< ;
Оқушылар рет бойынша бірінші сөзден бастап әрбір сөз қандай түспен жазылғанын дауыстап айтады.
Оқушылар есепті kahoot! сайтымен орындайды.
Оқушылар есепті тез шығаруға тырысады.
Тамаша!
Жақсы!
Талпын!
Дескриптор:
-оқушылар есептің мазмұнын түсінеді;
-есептерді топпен бірлесе оьырып, kahoot! сайтында орындайды;
Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
Дескриптор:
-оқушылар бөлшектерді бірдей бөлімдері немесе бірдей алымдары бо салыстырады;
-нәтижесін <<<>> немесе <<>>> белгісімен жазады;
<<Түрлі түсті мәтін>> әдісіне көрнекілік
"kahoot" қосымшасы,
Оқулық 5 сынып, математика Т.А.Алдамұратова,
Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов, <<Атамұра>> , 2017
163-бет
170-172 бет,
Сабақтың соңы
5 мин.
Үйге тапсырма: 482 есеп.
Рефлексия. <<Аяқталмаған сөйлемдер>>
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар <<аяқталмаған сөйлемдер>> рефлексиясы бойынша кері байланыс жасайды. Сабаққа қатысты өз ойлары мен қиын тұстарын жазады.
<<Рефлексия>> әдісіне арналған көрнекілік.
Оқулық, 5 сынып, математика, Атамұра 2017, Алдамуратова Т. Байшоланов А.Қ
Байщоланов А.Е
171-172 б
Тексерілді: Егембергенова М.Ы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz