Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы

Қысқа мерзімді жоспар
Қатыспағандар саны:0
-жай бөлшекті ортақ бөлімге келтіреді;
-жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстырады;
Сабақтың барысы
Сабақтың басы
8 мин.
Оқушылармен сәлемдесу .
Оқушыларды түгелдейді. Мұғалім оқушыларды “Qazmath” сайты арқылы топтарға бөледі. Үй жұмысын тексереді.
« Кім жылдам » әдісі бойынша сұрақтар қояды.
- Жай бөлшек дегеніміз не?
- Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
- Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
- Аралас сандар дегеніміз не?
- Мысалдар келтір.
Оқушылар сәлемдеседі. Топ басшысы кімнің жоғын айтады.
Оқушылар топқа бөлініп, « Кім жылдам » әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Үй жұмысы орындалса балл беріледі.
«Ауызша бағалау»
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
“Qazmath” сайты,
Оқулық 5 сынып, математика Т. А. Алдамұратова,
Қ. С. Байшоланова,
Е. С. Байшоланов, «Атамұра», 2017
160-161 бет
Сабақтың ортасы
30 мин.
«Сәйкестендіру» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу.
1с 2d 3a 4e 5b
Мұғалім оқушыларға және бөлшектерін координаталық сәуледе бейнелеп, салыстыруды ұсынады.
Бөлімі бірдей екі бөлшектің алымы үлкені үлкен болады. Салыстырайық
және
Алымы бірдей бөлшектерді салыстырайық.
Кез келген бұрыс бөлшек кез келген дұрыс бөлшектен үлкен .
Топтық жұмыс
459, 460 есептерді шығару.
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер.
Шешуі:
459 есеп.
1) 5)
2) 6)
3) 7)
4) 8)
460 есеп.
1) 4)
2) 5)
3)
Оқушылар берілген « Сәйкестендіру » әдісі бойынша бүгінгі тақырып туралы ізденіп, тапсырманы орындайды.
Кіші бөлшек сол жақта, ал үлкен бөлшек оң жақта орналасады. Демек, <
Екі бөлшектің де бөлімі 5- ке тең. Демек,
< ; <
Оқушылар топ болып, есептерді шығарады.
Дескриптор:
-тапсырманың мазмұнын түсінеді;
-тапсырманы орындау үшін ізденіс жасайды;
-берілген сөйлемдерді сәйкестендіреді
-ережелерге сәйкес жай бөлшектерді салыстырады.
Барлығы дұрыс болса, 3 балл
Үш немесе төртеуі дұрыс болса, 2 балл
Екеуі дұрыс болса, 1 балл
Барлығы қате не біреуі ғана дұрыс болса, 0 балл
Дескриптор:
-берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ең кіші ортақ бөлімін табады;
-бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті тауып, әр бөлшектің алымы мен бөліміне көбейтеді;
-бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді;
Әрбір дұрыс есепке 2 балл
“Сәйкестендіру” әдісіне көрнекілік,
Оқулық 5 сынып, математика Т. А. Алдамұратова,
Қ. С. Байшоланова,
Е. С. Байшоланов, «Атамұра», 2017
160-161 бет,
167-170 бет
https://math-prosto. ru
https://math-prosto. ru
Оқулық 5 сынып, математика Т. А. Алдамұратова,
Қ. С. Байшоланова,
Е. С. Байшоланов, «Атамұра», 2017
163 бет,
Зейінді шоғырландыру
Мұғалім оқушылардың зейінін ашу үшін «
түрлі түсті мәтін
» әдісін қолданады.
Топтық жұмыс. Kahoot! сайты. 462. Жұлдызшаның
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz