Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:
5. 2 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
5. 2 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі: Адырбек Балнур
Бөлім:: Күні:
5. 2 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі:
Бөлім:: Сыныбы: 5
5. 2 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі: Қатысушылар саны:23

Қатыспағандар саны:0

Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
5. 2 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру.
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5. 2 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі: 5. 1. 2. 16 Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
5. 2 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану» бөлімі:

-жай бөлшекті ортақ бөлімге келтіреді;

-жай бөлшектер мен аралас сандарды салыстырады;

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/ Уақыты:

Сабақтың басы

8 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушылармен сәлемдесу .

Оқушыларды түгелдейді. Мұғалім оқушыларды “Qazmath” сайты арқылы топтарға бөледі. Үй жұмысын тексереді.

« Кім жылдам » әдісі бойынша сұрақтар қояды.

  1. Жай бөлшек дегеніміз не?
  2. Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
  3. Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
  4. Аралас сандар дегеніміз не?
  5. Мысалдар келтір.
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сәлемдеседі. Топ басшысы кімнің жоғын айтады.

Оқушылар топқа бөлініп, « Кім жылдам » әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

Үй жұмысы орындалса балл беріледі.

«Ауызша бағалау»

Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Ресурстар:

“Qazmath” сайты,

Оқулық 5 сынып, математика Т. А. Алдамұратова,

Қ. С. Байшоланова,

Е. С. Байшоланов, «Атамұра», 2017

160-161 бет

Сабақ кезеңі/ Уақыты:

Сабақтың ортасы

30 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Сәйкестендіру» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

1с 2d 3a 4e 5b

Мұғалім оқушыларға 1 5 \frac{1}{5} және 6 10 \frac{6}{10} бөлшектерін координаталық сәуледе бейнелеп, салыстыруды ұсынады.

сравнение дробей на числовой оси

Бөлімі бірдей екі бөлшектің алымы үлкені үлкен болады. Салыстырайық

1 5 \frac{1}{5} және 4 5 \frac{4}{5}

Алымы бірдей бөлшектерді салыстырайық.

суреттердегі бірдей алымдары бар бөлшектерді салыстыру

Кез келген бұрыс бөлшек кез келген дұрыс бөлшектен үлкен .

Топтық жұмыс

459, 460 есептерді шығару.

Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріңдер.

Шешуі:

459 есеп.

1) 18 30 \frac{18}{30} 25 30 \frac{25}{30} 5) 45 65 \frac{45}{65} 52 65 \frac{52}{65}

2) 54 99 \frac{54}{99} 44 99 \frac{44}{99} 6) 20 28 \frac{20}{28} 21 28 \frac{21}{28}

3) 55 66 \frac{55}{66} 24 66 \frac{24}{66} 7) 2 15 \frac{2}{15} 5 15 \frac{5}{15}

4) 7 18 \frac{7}{18} 3 18 \frac{3}{18} 8) 10 16 \frac{10}{16} 12 16 \frac{12}{16}

460 есеп.

1) 3 6 1 6 4 6 \frac{3}{6}\ \frac{1}{6}\ \frac{4}{6}\ 4) 12 16 14 16 3 16 \frac{12}{16}\ \frac{14}{16}\ \frac{3}{16}

2) 7 28 29 28 9 28 \frac{7}{28}\ \frac{29}{28}\ \frac{9}{28} 5) 10 15 2 15 12 15 \frac{10}{15}\ \frac{2}{15}\ \frac{12}{15}

3) 4 20 11 20 6 20 \frac{4}{20}\ \frac{11}{20}\ \frac{6}{20}

Оқушының іс-әрекеті: 1. Аралас санның бүтін бөлігі үлкен болса, . . .
Бағалау: А) толықтауыш көбейткіш
Ресурстар: 2. Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі . . .
В) сол аралас сан үлкен болады.
3. Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан . . .
С) координаталық сәуле бойында үлкен бөлшек оң жақта, ал одан кіші бөлшек сол жақта кескінделеді.
4. Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі кіші болса, . . .
D) сол бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі болады.
5. Бүтін бөліктері бірдей екі аралас санның қайсысының бөлшек бөлігі үлкен болса, . . .
Е) сол бөлшек үлкен болады.

Оқушылар берілген « Сәйкестендіру » әдісі бойынша бүгінгі тақырып туралы ізденіп, тапсырманы орындайды.

Кіші бөлшек сол жақта, ал үлкен бөлшек оң жақта орналасады. Демек, 1 5 \frac{1}{5} < 6 10 \frac{6}{10}

Екі бөлшектің де бөлімі 5- ке тең. Демек,

Бөлгіші бірдей бөлшектерді салыстыру

9 8 \frac{9}{8} < 10 11 \frac{10}{11} ; 6 5 \frac{6}{5} < 3 7 \frac{3}{7}

Оқушылар топ болып, есептерді шығарады.

Дескриптор:

-тапсырманың мазмұнын түсінеді;

-тапсырманы орындау үшін ізденіс жасайды;

-берілген сөйлемдерді сәйкестендіреді

-ережелерге сәйкес жай бөлшектерді салыстырады.

Барлығы дұрыс болса, 3 балл

Үш немесе төртеуі дұрыс болса, 2 балл

Екеуі дұрыс болса, 1 балл

Барлығы қате не біреуі ғана дұрыс болса, 0 балл

Дескриптор:

-берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ең кіші ортақ бөлімін табады;

-бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті тауып, әр бөлшектің алымы мен бөліміне көбейтеді;

-бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіреді;

Әрбір дұрыс есепке 2 балл

“Сәйкестендіру” әдісіне көрнекілік,

Оқулық 5 сынып, математика Т. А. Алдамұратова,

Қ. С. Байшоланова,

Е. С. Байшоланов, «Атамұра», 2017

160-161 бет,

167-170 бет

https://math-prosto. ru

https://math-prosto. ru

Оқулық 5 сынып, математика Т. А. Алдамұратова,

Қ. С. Байшоланова,

Е. С. Байшоланов, «Атамұра», 2017

163 бет,

Сабақ кезеңі/ Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/ Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/ Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/ Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/ Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/ Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

Зейінді шоғырландыру

Мұғалім оқушылардың зейінін ашу үшін « түрлі түсті мәтін » әдісін қолданады.

Топтық жұмыс. Kahoot! сайты. 462. Жұлдызшаның


Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Кестені баспаға дайындау
Ана тілінің қызметі
Конус
Көркем әдебиет
Адамға пайдалы заттар. 7 сынып
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Ы. Алтынсарин. Кел, балалар, оқылық
Сабақ қорытындысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz