Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кіріктірілген сабақтың негізгі құрылымы
Мазмұны
І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлім:
1.1 Кіріктірілген сабақтың мақсаты.........................................................................................
1.2 Кіріктірілген сабақтың жүзеге асырылатын дидактикалық шарттары.........................
1.3 Кіріктірілген сабақтардың негізгі құрылымы..................................................................
1.4 Информатика және математика пәнінің айырмашылығы..........................................
1.5 Оқу процесінің пәндерді кіріктіріп оқытудың оқушыға берері
ІІІ. Қорытынды.......................................................................................................................
IV. Пайдаланған әдебиеттер..................................................................................................
Кіріспе
Қазақстан Республикасының <<Білім беру туралы>> Заңында: <<Білім беру жүйесінің басты мақсаты-ұлттық және жалпы адамзаттық мәдени құндылықтар негізінде жеке тұлғаның қалыптасуына қажетті жағдай жасау>>қажет. Осы бағытта жұмыстану үшін білім сапасын арттыру ісіне ерекше мән беру қажет. Сабақты жақсы, қызықты өткізсе, бала оқуға деген қызығушылығы арттып ,белсенділігі арттады деген ойдамын.
Жалпы кіріктірілген оқу дегеніміз не?
Кіріктірілу-бұл бір оқу мазмұнының әр түрлі саладағы жан-жақты білімдермен тоғысуы бір-бірімен араласып кетуі.Әр түрлі пәндерді бір-біріне кіріктіре отырып сабақ өткізуі болып саналады. Кіріктірілген сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары
туралы көптеген ақпараттар бере алады, олар құрлысы бойынша белгілі қалыпқа симайды, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. Осындай сабақтар оқушының зейінін ашып, белсенділігін арттырады. Осындай сабақтар көптеп өткізсе , қызықтыра әр түрлі әдіс-тәсілді қолдана отырып, балалардың қызығушылығын арттыра білсе, әр түрлі палатформаларды қолдана білсе , баларға қызықты өтеді, белсенділігі арттады. Пәнің жалпы мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы шығармашылық мүмкіндіктері ашылады. Кіріктірілген сабақтардың құрылымы нақтылығымен, сыйымдылығымен, орамдылығымен, сабақтын әр сатысындағы оқу материалның логикалық өзара келісімімен, материялдың зор ақпараттық мүмкіндігімен ерекшеленеді.
Мақсаты:
Инфориатика сабағын математика пәнімен кіріктірілген сабақ туралы түсінік беру.
Кіріктірілген сабақтың тиімділігі мен ерекшелігін анықтап, кіріктірілген бағдарлама элементтерін сабақта қолдану.
Міндеті:
-оқушыладың өз бетінше жұмыс істеуге ынта ықыласын шығармашылық қабілетін арттыру
-оқушылардың информатика және математика пәнін толықтыру
Толықтыру,тереңдету, кеңейту , дамыту;
1.1. Кіріктіріп оқытып ұстанымдары кіріктіріп оқытудың басты мақсаты.
Оқушылардың ойлау қабілетіне тікелей байланысты. Оқушылар басқада пәндерден алған ақпаратын синтездей алуға бейімдеу. Осы оқу пәндері мынналарға байланысты болып саналады:
-зерттеу нысандарына сәйкес келуі
-өзара жақын болу;
-кіріктірілген оқу пәндерінің жалпы заңдылықтары;
-жалпы теориялық тұжырым негізінде құрылуы болып саналады;
1.2.Кіріктірілген сабақтар жүзеге асырылатын дидактикалық шарттар
-пәнаралық байланыстың зерттеу обьектісі дұрыс есептелуі тиіс,
- пән аралық байланыс өзекті бола алуы керек;
-сабаққа дайындау кезінде мұғалімдердің өзаратығыз , ынтымақтаста болуы;
-сабақтың әр уақытта қызықты өткізіп , сұрақ жауап әдістері блойынша ойлау қабілеттерін жақсарту;
-әр сабақта түрінде кері байланыс болуы керек;
-жалпы әдісті қолдану негізінде сабақтың әр бөлікттерінін арасында сабақтастықтың болу;
- сабақта түрлі әдіс-тәсілдер қолдана білуі керек;
-сабақ бастамастан бұрын психологиялық ахуал ненмесе тренингтен бастауы керек. Сабақта қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болатыны жайында білуі керек;
1.3.Кіріктірілген сабақтың негізгі құрылымы
Кіріспе бөлімінде жалпы сабақтын мақсаты, міндеттері жайында ,негізгі білімі жайында айтылған.
Негізгі бөлімде оқу материалының мазмұны жөнінде айтылған. Сабаққа әдіс-тәсілдері жайында ,оқушылардың танымдық әрекеті жөнінде, танымдық әрекеттін ұйымдастыруға формаларын қолдануды және мұғалім тарапынан педагогикалықшеберлік талап етеді.Сабақты қорытындылау бөлімінде, оқушылардың жұмыстарын бағалайды, үй тапсырмасын беріледі, кері байланыс жасау. Мұғалім сабақ жоспарын құрмастан бұрын мақсатына сай өткізіп,сабақтан соң сол мақсатқа жете білуі керек. Түрлі әдіс-тәсілдерді , әр түрлі платформаларды қолдана білуі керек.
Пайдаланған әдебиеттер тізіміне ақпараттарды қандай оқулықтардан алынғаны жөнінде , жазушылардың аты-жөні , сол ақпараттың сылкасы жазылады.
Информатика және математика пәнінің айырмашылығы
Мен өзімнің сабақтарымда , балаларға қызықты өту мақсатында , түрлі әдіс-тәсілдерді ,әр түрлі платформаларды қолданамын. Оқушыларға мәтінді, кестелерді, суреттерді өңдеуге арналған бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын үйретуді, бағдарламалау негіздерін зерттеп білуіне көмектесемін.
Информатика пәнінің басқа пәндермен тығыз байланысты. Себебі, оқушылар информатика сабағында алған білімдерін басқа пәндерді оқып-үйрену барысында жан-жақты қолдана алады. Оның тағы бір ерекшелігі пән мазмұнындағы тақырыптардың арасындағы пән ішілік байланыстың күтілігінен көрінеді.Өйткені информатиканың бастапқы ұғымдары математика пәнінен алынған. Математика дәлелдеулер алгоритімдік құрылымға негізделген математика пәнінің ұғымдарынан алынған. Математика дәлелдеулер алгоритімдік құрылымға негізделген, ал информатикада осы алгоритімдерді құрайтын бөліктерді ерекшелей білуі керек және мақсаты қойылуы керек. Тек матиматика пәні ғана байланысты емес басқа да пәндерді кіріктіруге болады. Мысалға информатика мен математика, информатикамен-бастауыш сынып пәндерін кіріктіруге болады.Компьютердегі ақпараттарды жүктеп алуға болады. Пәндерді кіріктірген кезде тақырыптары ұқсас болуы керек,оқушылардың жан-жақты тұтас, терең және берік , жақсы білім ала алады.
1.5.Оқу процесінің пәндерді кіріктіріп оқытудың оқушыға берері.
-ерекше дарынды оқушыларға кіріктіріп сапалы оқып,білім алуға;
-сабақ құрылымында проблемалық жағдайлар үлесін ұлғайтуға;
-оқушының зерттеушілік типін қалыптастыруға;
-оқушының ойлау қабілетін арттыруға және белсенді болуына;
-оқушыға бір мезгілде әрекетті орындауға барлық мақсат қоюдан нәтижеге дейінгі барлық процесіне бақылау жасауға;
-білім берушілік ,дамытушылық және танымдық процестерді ұстаздың шексіз шы,армашылығы тұрғысынан жүзеге асыруға;
-танымдық әрекетін белсендіруге, шаршағандары мен қажуларын азайтуға;
-сабақта күнделікті өтілетін тақырыпты күнделікті өмірмен байланысына мән беруге;
-оқушылардың шығармашылық ойлаудын дамытуға;
-олардың алғантбілімдерін өмірде қолдана білулеріне көмектеседі
Қорытынды
Қорыта айта кетсем , информатика пәні көптеген пәндермен байланысты. Оқушылар информатика сабағында алған білімдерін басқа пәндерді оқытып-үйрену барсында жан-жақты қолдана алады. Информатиканың маңызды ерекшелігі-оның қоғадық қызметінің барлық негізгі түрлеріне қолданылуы:
Өндірісте, басқаруда, ғылымда, білім беруде, қорытынды сауда операцияларында , қоршаған ортаны қорғауда және тағы басқа орындарда қолданылуы.
І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлім:
1.1 Кіріктірілген сабақтың мақсаты.........................................................................................
1.2 Кіріктірілген сабақтың жүзеге асырылатын дидактикалық шарттары.........................
1.3 Кіріктірілген сабақтардың негізгі құрылымы..................................................................
1.4 Информатика және математика пәнінің айырмашылығы..........................................
1.5 Оқу процесінің пәндерді кіріктіріп оқытудың оқушыға берері
ІІІ. Қорытынды.......................................................................................................................
IV. Пайдаланған әдебиеттер..................................................................................................
Кіріспе
Қазақстан Республикасының <<Білім беру туралы>> Заңында: <<Білім беру жүйесінің басты мақсаты-ұлттық және жалпы адамзаттық мәдени құндылықтар негізінде жеке тұлғаның қалыптасуына қажетті жағдай жасау>>қажет. Осы бағытта жұмыстану үшін білім сапасын арттыру ісіне ерекше мән беру қажет. Сабақты жақсы, қызықты өткізсе, бала оқуға деген қызығушылығы арттып ,белсенділігі арттады деген ойдамын.
Жалпы кіріктірілген оқу дегеніміз не?
Кіріктірілу-бұл бір оқу мазмұнының әр түрлі саладағы жан-жақты білімдермен тоғысуы бір-бірімен араласып кетуі.Әр түрлі пәндерді бір-біріне кіріктіре отырып сабақ өткізуі болып саналады. Кіріктірілген сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары
туралы көптеген ақпараттар бере алады, олар құрлысы бойынша белгілі қалыпқа симайды, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. Осындай сабақтар оқушының зейінін ашып, белсенділігін арттырады. Осындай сабақтар көптеп өткізсе , қызықтыра әр түрлі әдіс-тәсілді қолдана отырып, балалардың қызығушылығын арттыра білсе, әр түрлі палатформаларды қолдана білсе , баларға қызықты өтеді, белсенділігі арттады. Пәнің жалпы мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы шығармашылық мүмкіндіктері ашылады. Кіріктірілген сабақтардың құрылымы нақтылығымен, сыйымдылығымен, орамдылығымен, сабақтын әр сатысындағы оқу материалның логикалық өзара келісімімен, материялдың зор ақпараттық мүмкіндігімен ерекшеленеді.
Мақсаты:
Инфориатика сабағын математика пәнімен кіріктірілген сабақ туралы түсінік беру.
Кіріктірілген сабақтың тиімділігі мен ерекшелігін анықтап, кіріктірілген бағдарлама элементтерін сабақта қолдану.
Міндеті:
-оқушыладың өз бетінше жұмыс істеуге ынта ықыласын шығармашылық қабілетін арттыру
-оқушылардың информатика және математика пәнін толықтыру
Толықтыру,тереңдету, кеңейту , дамыту;
1.1. Кіріктіріп оқытып ұстанымдары кіріктіріп оқытудың басты мақсаты.
Оқушылардың ойлау қабілетіне тікелей байланысты. Оқушылар басқада пәндерден алған ақпаратын синтездей алуға бейімдеу. Осы оқу пәндері мынналарға байланысты болып саналады:
-зерттеу нысандарына сәйкес келуі
-өзара жақын болу;
-кіріктірілген оқу пәндерінің жалпы заңдылықтары;
-жалпы теориялық тұжырым негізінде құрылуы болып саналады;
1.2.Кіріктірілген сабақтар жүзеге асырылатын дидактикалық шарттар
-пәнаралық байланыстың зерттеу обьектісі дұрыс есептелуі тиіс,
- пән аралық байланыс өзекті бола алуы керек;
-сабаққа дайындау кезінде мұғалімдердің өзаратығыз , ынтымақтаста болуы;
-сабақтың әр уақытта қызықты өткізіп , сұрақ жауап әдістері блойынша ойлау қабілеттерін жақсарту;
-әр сабақта түрінде кері байланыс болуы керек;
-жалпы әдісті қолдану негізінде сабақтың әр бөлікттерінін арасында сабақтастықтың болу;
- сабақта түрлі әдіс-тәсілдер қолдана білуі керек;
-сабақ бастамастан бұрын психологиялық ахуал ненмесе тренингтен бастауы керек. Сабақта қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болатыны жайында білуі керек;
1.3.Кіріктірілген сабақтың негізгі құрылымы
Кіріспе бөлімінде жалпы сабақтын мақсаты, міндеттері жайында ,негізгі білімі жайында айтылған.
Негізгі бөлімде оқу материалының мазмұны жөнінде айтылған. Сабаққа әдіс-тәсілдері жайында ,оқушылардың танымдық әрекеті жөнінде, танымдық әрекеттін ұйымдастыруға формаларын қолдануды және мұғалім тарапынан педагогикалықшеберлік талап етеді.Сабақты қорытындылау бөлімінде, оқушылардың жұмыстарын бағалайды, үй тапсырмасын беріледі, кері байланыс жасау. Мұғалім сабақ жоспарын құрмастан бұрын мақсатына сай өткізіп,сабақтан соң сол мақсатқа жете білуі керек. Түрлі әдіс-тәсілдерді , әр түрлі платформаларды қолдана білуі керек.
Пайдаланған әдебиеттер тізіміне ақпараттарды қандай оқулықтардан алынғаны жөнінде , жазушылардың аты-жөні , сол ақпараттың сылкасы жазылады.
Информатика және математика пәнінің айырмашылығы
Мен өзімнің сабақтарымда , балаларға қызықты өту мақсатында , түрлі әдіс-тәсілдерді ,әр түрлі платформаларды қолданамын. Оқушыларға мәтінді, кестелерді, суреттерді өңдеуге арналған бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын үйретуді, бағдарламалау негіздерін зерттеп білуіне көмектесемін.
Информатика пәнінің басқа пәндермен тығыз байланысты. Себебі, оқушылар информатика сабағында алған білімдерін басқа пәндерді оқып-үйрену барысында жан-жақты қолдана алады. Оның тағы бір ерекшелігі пән мазмұнындағы тақырыптардың арасындағы пән ішілік байланыстың күтілігінен көрінеді.Өйткені информатиканың бастапқы ұғымдары математика пәнінен алынған. Математика дәлелдеулер алгоритімдік құрылымға негізделген математика пәнінің ұғымдарынан алынған. Математика дәлелдеулер алгоритімдік құрылымға негізделген, ал информатикада осы алгоритімдерді құрайтын бөліктерді ерекшелей білуі керек және мақсаты қойылуы керек. Тек матиматика пәні ғана байланысты емес басқа да пәндерді кіріктіруге болады. Мысалға информатика мен математика, информатикамен-бастауыш сынып пәндерін кіріктіруге болады.Компьютердегі ақпараттарды жүктеп алуға болады. Пәндерді кіріктірген кезде тақырыптары ұқсас болуы керек,оқушылардың жан-жақты тұтас, терең және берік , жақсы білім ала алады.
1.5.Оқу процесінің пәндерді кіріктіріп оқытудың оқушыға берері.
-ерекше дарынды оқушыларға кіріктіріп сапалы оқып,білім алуға;
-сабақ құрылымында проблемалық жағдайлар үлесін ұлғайтуға;
-оқушының зерттеушілік типін қалыптастыруға;
-оқушының ойлау қабілетін арттыруға және белсенді болуына;
-оқушыға бір мезгілде әрекетті орындауға барлық мақсат қоюдан нәтижеге дейінгі барлық процесіне бақылау жасауға;
-білім берушілік ,дамытушылық және танымдық процестерді ұстаздың шексіз шы,армашылығы тұрғысынан жүзеге асыруға;
-танымдық әрекетін белсендіруге, шаршағандары мен қажуларын азайтуға;
-сабақта күнделікті өтілетін тақырыпты күнделікті өмірмен байланысына мән беруге;
-оқушылардың шығармашылық ойлаудын дамытуға;
-олардың алғантбілімдерін өмірде қолдана білулеріне көмектеседі
Қорытынды
Қорыта айта кетсем , информатика пәні көптеген пәндермен байланысты. Оқушылар информатика сабағында алған білімдерін басқа пәндерді оқытып-үйрену барсында жан-жақты қолдана алады. Информатиканың маңызды ерекшелігі-оның қоғадық қызметінің барлық негізгі түрлеріне қолданылуы:
Өндірісте, басқаруда, ғылымда, білім беруде, қорытынды сауда операцияларында , қоршаған ортаны қорғауда және тағы басқа орындарда қолданылуы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz