Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үйге тапсырма мин
Сабақ жоспары:
Тобы: НО-37
Пәні: Этнопедагогика
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
ҚР-ның ұлттық тәлім-тәрбиенің қайта жандануы
Жалпы мақсат:
Этнопедагогика пәні бойынша түсінік беру
Оқу нәтижесі
<<Этнопедагогика>> пәні жайында түсініктері қалыптасады. Ұлттық, халықтық педагогика ұғымдарын терең түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Маркерлер, А3 қағаз, интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парақшалары
Оқыту әдістері:
Диалогтік оқыту
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
ОүБ және оқуды бағалау
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Б. Мұханова, Р. Ильясова<<Этнопедагогика>>
Тапсырмалар:
Ой қозғау, INSERT
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(Психологиялық ахуал)
мин
Студенттерді түгендеу
Студенттер сабақта жоқ студенттерді айтады
Үйге тапсырма
мин
Өткен тақырыпты <<Серпілген сұрақтар>> әдісі арқылы сұрайды. Оқытушы 1 студентке сұрақ қояды, ары қарай студенттер біріне-бірі сұрақтар қойып жалғаса береді.
Студенттер бір-біріне сұрақтар қойып, сол сұрақтарға жауап береді.
Топқа бөлу
мин
Студенттерді стикерлер арқылы 3 топқа бөледі.
Топқа бөлінген студенттер бірлесіп отырады.
Жаңа сабақ
70-жылдардың басында КСРО халықтарының көне мәдениетін қайта жинау, зерттеу істері қолға алынып, бұрынғы КСРО елдерінің бір топ ғалымдары этнопедагогика проблемаларымен айналысты. Қазақстанда осы жылдары этнопедагогиканың ауыз әдебиетіндегі көрінісіне ерекше мән беріп, зерттеу ісімен академик-профессор М. Ғабдуллин, жауынгер жазушылар Б. Момышұлы, М. Әлімбаев, фольклорист-ғалым Б. Адамбаев, педагог-ғалымдар Қ. Жарықбаев, С, Қалиев айналысты.
М. Ғабдуллиннің <<Қазақ халқының ауыз әдебиеті>> (1974), Б. Адамбаевтың <<Халық даналығы>> (1976), М. Әлімбаевтың <<Халық - қапысыз тәрбиеші>> (1977), Қ. Жарықбаевтың <<Аталар сөзі - ақылдың көзі>> (1980), С. Қалиевтің <<Халық педагогикасының ауыз әдебиетіндегі көрінісі>> (1987), 15-19 ғасырлардағы ақын-жыраулар поэзиясындағы педагогикалық ойлар>> (1990), Б. Момышұлының <<Соғыс психологиясы>> (1990) , т.б. еңбектерінде ұлттық тәлім-тәрбиенің ауыз әдебиеті үлгілерінен, ақын-жыраулар поэзиясы мен халықтық салт-дәстүрлерден, шешендік өнерден өзекті орын алуы арнайы сөз болды.
Қазақ этнопедагогикасының кең өріс алуы 1991 жылы ҚР егеменді ел болуымен мемлекеттік Конституция қабылданып, ана тіліне мемлекеттік мәртебе берілуімен байланысты, ұлт тілі мен ұлт мәдениетінің өркендеуіне толық мүмкіндік туды.
А4, қалам, қарандаш, маркер
Бекіту тапсырмасы
мин
<<Сиқырлы жетілік>> әдісі
Сұраққа жауап береді.
Бағалау
мин
Формативті бағалау
Топ басшылары белсенді бағалайды.
Бағалау парағы
Қорытынды
мин
INSERT әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылауды, кері байланыс жасауды тапсырады.
Студенттер INSERTәдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылайды.
Үй тапсырмасы
Халықтық педагогика қайта жандануы
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Ой толғау
<<Ұлтшылдық дегеніміз - ұлтын сүю>> А. Байтұрсынов
Ұлт мәселесі толғандырған, халқының болашағын ойлайтын талай азаматтарымызға, зиялыларымызға <<ұлтшыл>> (нацист) деген айып тағылды.
<<Халық - қапысыз тәрбиеші>> М. Әлімбаев
<<Аталар сөзі - ақылдың көзі>> Қ. Жарықбаев
Тобы: НО-37
Пәні: Этнопедагогика
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
ҚР-ның ұлттық тәлім-тәрбиенің қайта жандануы
Жалпы мақсат:
Этнопедагогика пәні бойынша түсінік беру
Оқу нәтижесі
<<Этнопедагогика>> пәні жайында түсініктері қалыптасады. Ұлттық, халықтық педагогика ұғымдарын терең түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Маркерлер, А3 қағаз, интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парақшалары
Оқыту әдістері:
Диалогтік оқыту
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
ОүБ және оқуды бағалау
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Б. Мұханова, Р. Ильясова<<Этнопедагогика>>
Тапсырмалар:
Ой қозғау, INSERT
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(Психологиялық ахуал)
мин
Студенттерді түгендеу
Студенттер сабақта жоқ студенттерді айтады
Үйге тапсырма
мин
Өткен тақырыпты <<Серпілген сұрақтар>> әдісі арқылы сұрайды. Оқытушы 1 студентке сұрақ қояды, ары қарай студенттер біріне-бірі сұрақтар қойып жалғаса береді.
Студенттер бір-біріне сұрақтар қойып, сол сұрақтарға жауап береді.
Топқа бөлу
мин
Студенттерді стикерлер арқылы 3 топқа бөледі.
Топқа бөлінген студенттер бірлесіп отырады.
Жаңа сабақ
70-жылдардың басында КСРО халықтарының көне мәдениетін қайта жинау, зерттеу істері қолға алынып, бұрынғы КСРО елдерінің бір топ ғалымдары этнопедагогика проблемаларымен айналысты. Қазақстанда осы жылдары этнопедагогиканың ауыз әдебиетіндегі көрінісіне ерекше мән беріп, зерттеу ісімен академик-профессор М. Ғабдуллин, жауынгер жазушылар Б. Момышұлы, М. Әлімбаев, фольклорист-ғалым Б. Адамбаев, педагог-ғалымдар Қ. Жарықбаев, С, Қалиев айналысты.
М. Ғабдуллиннің <<Қазақ халқының ауыз әдебиеті>> (1974), Б. Адамбаевтың <<Халық даналығы>> (1976), М. Әлімбаевтың <<Халық - қапысыз тәрбиеші>> (1977), Қ. Жарықбаевтың <<Аталар сөзі - ақылдың көзі>> (1980), С. Қалиевтің <<Халық педагогикасының ауыз әдебиетіндегі көрінісі>> (1987), 15-19 ғасырлардағы ақын-жыраулар поэзиясындағы педагогикалық ойлар>> (1990), Б. Момышұлының <<Соғыс психологиясы>> (1990) , т.б. еңбектерінде ұлттық тәлім-тәрбиенің ауыз әдебиеті үлгілерінен, ақын-жыраулар поэзиясы мен халықтық салт-дәстүрлерден, шешендік өнерден өзекті орын алуы арнайы сөз болды.
Қазақ этнопедагогикасының кең өріс алуы 1991 жылы ҚР егеменді ел болуымен мемлекеттік Конституция қабылданып, ана тіліне мемлекеттік мәртебе берілуімен байланысты, ұлт тілі мен ұлт мәдениетінің өркендеуіне толық мүмкіндік туды.
А4, қалам, қарандаш, маркер
Бекіту тапсырмасы
мин
<<Сиқырлы жетілік>> әдісі
Сұраққа жауап береді.
Бағалау
мин
Формативті бағалау
Топ басшылары белсенді бағалайды.
Бағалау парағы
Қорытынды
мин
INSERT әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылауды, кері байланыс жасауды тапсырады.
Студенттер INSERTәдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылайды.
Үй тапсырмасы
Халықтық педагогика қайта жандануы
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Ой толғау
<<Ұлтшылдық дегеніміз - ұлтын сүю>> А. Байтұрсынов
Ұлт мәселесі толғандырған, халқының болашағын ойлайтын талай азаматтарымызға, зиялыларымызға <<ұлтшыл>> (нацист) деген айып тағылды.
<<Халық - қапысыз тәрбиеші>> М. Әлімбаев
<<Аталар сөзі - ақылдың көзі>> Қ. Жарықбаев
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz