Этнопедагогика: Қазақстандағы ұлттық тәлім-тәрбиенің қайта жандануы

Сабақ жоспары:

Тобы: НО-37
Пәні: Этнопедагогика
Мерзімі:
Тобы: НО-37: Сабақ тақырыбы:
Пәні:Этнопедагогика: ҚР-ның ұлттық тәлім-тәрбиенің қайта жандануы
Тобы: НО-37: Жалпы мақсат:
Пәні:Этнопедагогика: Этнопедагогика пәні бойынша түсінік беру
Тобы: НО-37: Оқу нәтижесі
Пәні:Этнопедагогика: «Этнопедагогика» пәні жайында түсініктері қалыптасады. Ұлттық, халықтық педагогика ұғымдарын терең түсінеді.
Тобы: НО-37: Сабақта қолданылатын материалдар:
Пәні:Этнопедагогика: Маркерлер, А3 қағаз, интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парақшалары
Тобы: НО-37: Оқыту әдістері:
Пәні:Этнопедагогика:

Диалогтік оқыту

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

ОүБ және оқуды бағалау

Мерзімі::

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

Тобы: НО-37: Дерек көздері:
Пәні:Этнопедагогика: Б. Мұханова, Р. Ильясова«Этнопедагогика»
Тобы: НО-37: Тапсырмалар:
Пәні:Этнопедагогика: Ой қозғау, INSERT
Тобы: НО-37:

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Пәні:Этнопедагогика:

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

Мерзімі:: Студенттің іс-әрекеті
Ресурстар
Тобы: НО-37:

Ұйымдастыру кезеңі

(Психологиялық ахуал)

мин

Пәні:Этнопедагогика: Студенттерді түгендеу
Мерзімі:: Студенттер сабақта жоқ студенттерді айтады
Тобы: НО-37:

Үйге тапсырма

мин

Пәні:Этнопедагогика: Өткен тақырыпты «Серпілген сұрақтар» әдісі арқылы сұрайды. Оқытушы 1 студентке сұрақ қояды, ары қарай студенттер біріне-бірі сұрақтар қойып жалғаса береді.
Мерзімі:: Студенттер бір-біріне сұрақтар қойып, сол сұрақтарға жауап береді.
Тобы: НО-37:

Топқа бөлу

мин

Пәні:Этнопедагогика: Студенттерді стикерлер арқылы 3 топқа бөледі.
Мерзімі:: Топқа бөлінген студенттер бірлесіп отырады.
Тобы: НО-37: Жаңа сабақ
Пәні:Этнопедагогика:

70-жылдардың басында КСРО халықтарының көне мәдениетін қайта жинау, зерттеу істері қолға алынып, бұрынғы КСРО елдерінің бір топ ғалымдары этнопедагогика проблемаларымен айналысты. Қазақстанда осы жылдары этнопедагогиканың ауыз әдебиетіндегі көрінісіне ерекше мән беріп, зерттеу ісімен академик-профессор М. Ғабдуллин, жауынгер жазушылар Б. Момышұлы, М. Әлімбаев, фольклорист-ғалым Б. Адамбаев, педагог-ғалымдар Қ. Жарықбаев, С, Қалиев айналысты.

М. Ғабдуллиннің «Қазақ халқының ауыз әдебиеті» (1974), Б. Адамбаевтың «Халық даналығы» (1976), М. Әлімбаевтың «Халық - қапысыз тәрбиеші» (1977), Қ. Жарықбаевтың «Аталар сөзі - ақылдың көзі» (1980), С. Қалиевтің «Халық педагогикасының ауыз әдебиетіндегі көрінісі» (1987), 15-19 ғасырлардағы ақын-жыраулар поэзиясындағы педагогикалық ойлар» (1990), Б. Момышұлының «Соғыс психологиясы» (1990) , т. б. еңбектерінде ұлттық тәлім-тәрбиенің ауыз әдебиеті үлгілерінен, ақын-жыраулар поэзиясы мен халықтық салт-дәстүрлерден, шешендік өнерден өзекті орын алуы арнайы сөз болды.

Қазақ этнопедагогикасының кең өріс алуы 1991 жылы ҚР егеменді ел болуымен мемлекеттік Конституция қабылданып, ана тіліне мемлекеттік мәртебе берілуімен байланысты, ұлт тілі мен ұлт мәдениетінің өркендеуіне толық мүмкіндік туды.

Мерзімі::
А4, қалам, қарандаш, маркер
Тобы: НО-37:

Бекіту тапсырмасы

мин

Пәні:Этнопедагогика: «Сиқырлы жетілік» әдісі
Мерзімі:: Сұраққа жауап береді.
Тобы: НО-37:

Бағалау

мин

Пәні:Этнопедагогика: Формативті бағалау
Мерзімі:: Топ басшылары белсенді бағалайды.
Бағалау парағы
Тобы: НО-37:

Қорытынды

мин

Пәні:Этнопедагогика: INSERT әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылауды, кері байланыс жасауды тапсырады.
Мерзімі:: Студенттер INSERTәдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылайды.
Тобы: НО-37: Үй тапсырмасы
Пәні:Этнопедагогика: Халықтық педагогика қайта жандануы
Мерзімі:: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Ой толғау

«Ұлтшылдық дегеніміз - ұлтын сүю» А. Байтұрсынов

Ұлт мәселесі толғандырған, халқының болашағын ойлайтын талай азаматтарымызға, зиялыларымызға «ұлтшыл» (нацист) деген айып тағылды.

«Халық - қапысыз тәрбиеші » М. Әлімбаев

«Аталар сөзі - ақылдың көзі» Қ. Жарықбаев


Ұқсас жұмыстар
Мағжан Жұмабаевтың педагогикасы және ұлттық тәлім-тәрбие
Қазіргі педагогиканың негізгі мәселелері: ұлттық-рухани тәрбие және этнопедагогика
Қазақтың дәстүрлі тәлім-тәрбиесі және жас ұрпақты ұлттық рухта тәрбиелеудің маңызы
Табиғатты қорғауда тәрбиенің ұлттық негіздері
Гендерлік саясат пен тәрбиенің мазмұны мен мәні: Қазақстандағы заңнамалық негіздер мен әлеуметтік тәжірибе
Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлауда студенттердің кәсіби білімі мен мәдениетін қалыптастыру: этнопедагогика және жаңа педагогикалық технологиялар
Қазақ отбасындағы адамгершілік-рухани тәрбиенің маңыздылығы
Тілашар дәстүрі: этнопедагогика негіздері курсындағы қазақ тілі мен әдебиеті сабағының жоспары
Ұстаздық тұлға: бастауыш мектептегі білім мен тәрбиенің рөлі
Мектептегі адамгершілік тәрбиенің маңызы және мұғалім мен отбасының рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz