Бауыр әңгімесі

Сабақ жоспары

САБАҚ: 3

Мектеп:

САБАҚ: 3: Күні:
Мектеп::

Мұғалімнің аты-жөні:

САБАҚ: 3: Сынып: 7
Мектеп::

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар оқушылар саны:

САБАҚ: 3: Бөлім атауы
Мектеп::

Адамгершілік - асыл қасиет

САБАҚ: 3: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: «Бауыр» әңгімесі
САБАҚ: 3: Оқу бағдарламасына сілтеме
Мектеп::

А/И1. Әдеби шығарманың композициясы;

Б/С3. Әдеби эссе.

САБАҚ: 3: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп::

5. А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5. Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

САБАҚ: 3: Сабақтың мақсаттары
Мектеп::

- Әдеби шығармадан үзінді жатқа айту;

- Кубизм стратегиясы бойынша сұрақтарға толық жауап беру;

- Рөлге ену;

- Шағын эссе жазу.

САБАҚ: 3: Бағалау критерийлері
Мектеп::

Оқушылардың көпшілігі:

- Үзінді жатқа айта алады;

- Білу, түсіну бойынша толық жауап береді;

- Мақалдың астарлы ойын табады;

- Өзіндік пікір білдіре алады;

- Нақты дәлел келтіре алады.

Оқушылардың кейбіреуі:

- Эссенің құрылымын сақтайды;

- Рөлдік ойынға белсенді қатысады.

САБАҚ: 3: Құндылықтарды дарыту
Мектеп::

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Тәрбие: Отбасы мүшелерін құрметтеу, бауырдың орнын білу, отбасы қадірін түсіну, бауырмалдылық қасиетін дәріптеу.

САБАҚ: 3: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: Тарих, қазақ тілі
САБАҚ: 3: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп::

Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтадан бейне материал тамашалайды, слайд арқылы тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланады.

Жоспар

Жоспарланат ын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Жоспарланат ын уақыт:

Сабақтың басы

  1. минут
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:

Ұйымдастыру кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру. Қалидың портретін жатқа сұрау. Интербелсенді тақтада дұрыс нұсқасы көрсетіледі, бірақ сабақ айтып тұрған оқушы тақтаға қарамауы тиіс. Қалған оқушылар дұрыс нұсқасымен тексеріп отырады.

Қызығушылық ояту мақсатында автордың берген сипаттамасы негізінде Қалидың портретін А4 парағына салдырту.

«Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала . . . Төрекелді тұяғының сынығы. Қол созып, мына баланың қай жерін ұстаңыз, әкесі Сымбаттың өзімен бірге жер астына ала кеткен нышан белгілері. Жайшылықта қой аузынан шөп алмайтын жуас, момын, ал жиын-тойда шетінен түйе палуан атанған, додаға түссе, көкпардан көкпарды қақшып қоймайтын Төрекелдиевтер тұқымы… Кешегі қанды соғыста Сымбаттан өзгесі баудай түсіп, Манап пен мына қара құлақ Қали баладан басқа тігерге тұяқ қалмаған Төрекелдиевтер үйірінің кенже құлыншағы. »

Сабақтың тақырыбы, мақсаттары, ЖК таныстырылады.

Дереккөздер:

Слайд № 1

Слайд № 2, 3

Жоспарланат ын уақыт:

Сабақтың ортасы

10 минут

7 минут

10 минут

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:

1-тапсырма. Кубизм стратегиясы

Білу: Автордың «Бауыр» әңгімесін жазуға себеп болған жағдайлар. Әңгіменің «Бауыр» деп аталуы нені меңзейді?

Түсіну: Жазушы Төрекелдиевтер тұқымын қалай сипаттады?

Қолдану: Әңгіменің өздеріңе ұнаған жерінен қойылым әзірлеңіздер.

Талдау: Автор «Жетім қозы - тас бауыр», - деп нені айтқысы келіп отыр?

Жинақтау: «Ортада қаламсап» стратегиясы бойынша «Шын жүректен шыққан сөз» айдарымен әңгімедегі түйінді ойды жинақтап, «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы пікір білдіру.

1. Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жазады.

2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.

3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

Бағалау: Осы әңгімені оқи отырып сен өзіңе қандай тәрбие алдың?

Бағалау критерийлері:

- Білу, түсіну бойынша толық жауап береді;

- Рөлдік ойынға белсенді қатысады;

- Мақалдың астарлы ойын табады;

- Өзіндік пікір білдіре алады.

2-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» стратегиясы бойынша талдау

Ақ қалпақ -Тақырып туралы түсінік беру.

Сары қалпақ - Қалидың іс-әрекеттерін қолдау.

Қызыл қалпақ -Манаптың іс- әрекетін, өз эмоциясын жеткізу.

Қара қалпақ - Қалидың іс-әрекетінің жағымсыз жақтарын айту.

Жасыл қалпақ - Жетімдер үйін жауып тастау жолдарын ұсыну.

Көк қалпақ - шолу. Шығарманы өмірмен байланыстырып қорытынды жасау.

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау

Жетістік критерийлері:

- Тақырып туралы толық түсінік береді;

- Кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасайды;

- Креативті ой ұсынады;

- Өмірмен байланыстырып, қорытынды жасайды.

3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Қалидың мінез-құлқындағы өзгерістердің себебі неде?» деген тақырыпта шағын эссе жазу.

Бағалау критерийлері:

- Эссенің құрылымын сақтайды;

- Нақты дәлел келтіре алады;

- Түйінді ой айтады.

Дереккөздер:

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Жоспарланат ын уақыт:

Сабақтың соңы

3 минут

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:

Кері байланыс : «3 Қ» стратегиясы

  • Бүгінгі сабақта неқызықболды?
  • Бүгінгі сабақта неқиындықкелтірді?
  • Бүгінгі сабақта неқажетболды?
Дереккөздер: Слайд № 7

Қосымша ақпарат


Ұқсас жұмыстар
М. Әуезов көксере кәңгімесі туралы ақпарат
Ер есімі - ел есінде. Егемендіктің мәнін түсіндіру
ӘЗІМ ӘҢГІМЕСІ
Ата-ана құндылығы туралы түсініктерін кеңейту
Сабақтың ресурсы
А. Құнанбаев Ескендір поэмасы
Негізгі кейіпкер
Әңгімені жоспарлау
Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту
Тастың әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz