Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: <<Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі.>>.
Бөлім:
Заттардың тасымалдануы
Педагогтің аты-жөні:
Шетигулова.Ж.Б
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау
8.1.3.11 дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін зерттеу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Қантамырлар жүйесінің түрлерін біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Үлкен және кіші қанайналым шеңберлерін көрсетіп түсіндіре алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Адам жүрегінің қызметін сипаттай алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
17 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
--------------------------------------------------------------------------------
3. Оқушыларды топтарға біріктіру.
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.
Мозайкалық әдіс бойынша суреттер арқылы сыныпты топқа бөлу.
--------------------------------------------------------------------------------
1 топ: Вена
--------------------------------------------------------------------------------
2 топ: Артерия
--------------------------------------------------------------------------------
3 топ: Капилляр
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
(Қазіргі жағдайда) ДК экраны
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Бинго>> әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға қораптан алынған сөйлемдердің ішінде дұрыс /бұрыс жинақтап көрсету керек.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау
- Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттайды.
2
Қағаз қиындылары
--------------------------------------------------------------------------------
Қызығушылығын ояту.
--------------------------------------------------------------------------------
Сурет көрсету.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Сөздер бұлты>> әдісі.
--------------------------------------------------------------------------------
Бұлттың ішіндегі терминдер беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Танымайтын терминдерді анықтайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Сол арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Қағаз қиындылары
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Білу және түсіну айдарындағы сұрақтарға жауап береді:
Деңгейлік сұрақтар әр оқушыға беріледі.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақты түсіндіру.
--------------------------------------------------------------------------------
Презентация көрсету.
Презентацияны қарап, жаңа сабақты қарастыру.
Презентация
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
23 мин.
1-тапсырма. <<Ойлан-жұптас-талқыла>> әдісі
1 топ- <<Қан тамырлар жүйесінің түрлері>>
<<Фишбоун әдісі>>
2 топ-<<Үлкен және кіші қан айналым шеңбері>> <<Лернинг апс>> платформасымен жұмыс
3 топ-<<Адам жүрегінің қызметі>>
<<Веб-квест>> онлайн ойыны
Тыңдалым дағдысын қалыптастыру мақсатында постер қорғаған топтарға сұрақтар дайындайды.
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
Топтың жауабына бір ұтымды шыққан тұсы мен бір ұсынын айтады.
Қалыптастырушы бағалау: <<5-5-1>> әдісі-өзін-өзі бағалау.
Оқушылар тапсырма кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау
- Қан тамырлар жүйесінің түрлеріне көрсетеді.
-Үлкен және кіші қанайналым шеңберін анықтайды.
-Адам жүрегінің қызметін сипаттайды.
3
Постер,А4,маркерлер,8 сынып оқулықтары,
Зертханалық жұмыс №7
Оқушылар тамырдың соғуын есептейді отырған күйде,тұрған кезде,20 рет отырып,тұрып есептеп кестеге толтырады.қорытынды жасайды.
Оқушылар зертханалық жұмысты орындайды.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін зерттеу
-Тамырдың соғуын есептейді.
-20 рет отырып тұрғаннан кейін тамыр соғысын есептейді
2
Зертхана дәптері.
2-тапсырма.
<<Бөлмедегі хат>> әдісі
Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі.
1-топ. Семантикалық карта
2-топ. Сәйкестендіру
3-топ. Кесте толтыру
Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындап, қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау:
<<Еркін микрофон>> әдісі арқылы оқушылар тапырманы орындауға бір-бірін бағалайды.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау
-Мәтін бойынша жалпы сұрақтарға жауап береді.
- Ашық және тұйық қанайналым жүйелерін ажыратады.
-Жануарлардың қанайналым типін анықтайды.
- Үлкен ,кіші қанайналым шеңберлерін дұрыс сипаттайды
3
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
<<Ойлаудың алты қалпағы>> ойыны
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
Үйге тапсырма
Сөзжұмбақ
<<Қанайналым>>
Сабақтың тақырыбы: <<Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі.>>.
Бөлім:
Заттардың тасымалдануы
Педагогтің аты-жөні:
Шетигулова.Ж.Б
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері. Адамның қанайналым жүйесі.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8.1.3.10 жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау
8.1.3.11 дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін зерттеу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Қантамырлар жүйесінің түрлерін біледі.
Көпшілік оқушылар үшін:
Үлкен және кіші қанайналым шеңберлерін көрсетіп түсіндіре алады.
Кейбір оқушылар үшін:
Адам жүрегінің қызметін сипаттай алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
17 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
--------------------------------------------------------------------------------
3. Оқушыларды топтарға біріктіру.
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.
Мозайкалық әдіс бойынша суреттер арқылы сыныпты топқа бөлу.
--------------------------------------------------------------------------------
1 топ: Вена
--------------------------------------------------------------------------------
2 топ: Артерия
--------------------------------------------------------------------------------
3 топ: Капилляр
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
(Қазіргі жағдайда) ДК экраны
--------------------------------------------------------------------------------
Үй тапсырмасы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Бинго>> әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға қораптан алынған сөйлемдердің ішінде дұрыс /бұрыс жинақтап көрсету керек.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау
- Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттайды.
2
Қағаз қиындылары
--------------------------------------------------------------------------------
Қызығушылығын ояту.
--------------------------------------------------------------------------------
Сурет көрсету.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Сөздер бұлты>> әдісі.
--------------------------------------------------------------------------------
Бұлттың ішіндегі терминдер беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Танымайтын терминдерді анықтайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Сол арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Қағаз қиындылары
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Білу және түсіну айдарындағы сұрақтарға жауап береді:
Деңгейлік сұрақтар әр оқушыға беріледі.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақты түсіндіру.
--------------------------------------------------------------------------------
Презентация көрсету.
Презентацияны қарап, жаңа сабақты қарастыру.
Презентация
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
23 мин.
1-тапсырма. <<Ойлан-жұптас-талқыла>> әдісі
1 топ- <<Қан тамырлар жүйесінің түрлері>>
<<Фишбоун әдісі>>
2 топ-<<Үлкен және кіші қан айналым шеңбері>> <<Лернинг апс>> платформасымен жұмыс
3 топ-<<Адам жүрегінің қызметі>>
<<Веб-квест>> онлайн ойыны
Тыңдалым дағдысын қалыптастыру мақсатында постер қорғаған топтарға сұрақтар дайындайды.
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
Топтың жауабына бір ұтымды шыққан тұсы мен бір ұсынын айтады.
Қалыптастырушы бағалау: <<5-5-1>> әдісі-өзін-өзі бағалау.
Оқушылар тапсырма кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау
- Қан тамырлар жүйесінің түрлеріне көрсетеді.
-Үлкен және кіші қанайналым шеңберін анықтайды.
-Адам жүрегінің қызметін сипаттайды.
3
Постер,А4,маркерлер,8 сынып оқулықтары,
Зертханалық жұмыс №7
Оқушылар тамырдың соғуын есептейді отырған күйде,тұрған кезде,20 рет отырып,тұрып есептеп кестеге толтырады.қорытынды жасайды.
Оқушылар зертханалық жұмысты орындайды.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Дене жаттығуларының жүрек жұмысына әсерін зерттеу
-Тамырдың соғуын есептейді.
-20 рет отырып тұрғаннан кейін тамыр соғысын есептейді
2
Зертхана дәптері.
2-тапсырма.
<<Бөлмедегі хат>> әдісі
Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі.
1-топ. Семантикалық карта
2-топ. Сәйкестендіру
3-топ. Кесте толтыру
Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындап, қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау:
<<Еркін микрофон>> әдісі арқылы оқушылар тапырманы орындауға бір-бірін бағалайды.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Балл
Жануарлардың қантамырлар жүйесі түрлерін сипаттау
-Мәтін бойынша жалпы сұрақтарға жауап береді.
- Ашық және тұйық қанайналым жүйелерін ажыратады.
-Жануарлардың қанайналым типін анықтайды.
- Үлкен ,кіші қанайналым шеңберлерін дұрыс сипаттайды
3
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
<<Ойлаудың алты қалпағы>> ойыны
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
Үйге тапсырма
Сөзжұмбақ
<<Қанайналым>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz