ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚ

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Күні:
Сынып: 5
Бөлім: Қоғамдағы жұмыссыздық мәселесі
Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары:
11. 1. 6. 1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізу;
11. 4. 4. 1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация) ;
көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдайды және салыстырады, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізеді;
тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстырады;
Әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдап және салыстыра отырып, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізеді.
Тақырып бойынша әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап, жоспар құрастырады, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстырады.
Жоспарланған уақыт
40 мин
Басы
5 мин
ZOOM платформасысының мүмкіндіктерін пайдаланып , бір-бірімізге «Жылы лебіз» жазамыз және топтарға бөлінеміз.
Алдыңғы білімді еске түсіру.
1-тапсырма Тірек сызбаны мұқият саралаңыздар. Берілген сұраққа жауап беріңіздер. Автор туралы білетініңізді талдап, постер жасаңыздар. Бүгінгі сабақтың тақырыбын болжаңыздар.
Дескриптор:
- тірек сызбаны бірлесіп саралайды;
- берілген сұраққа жауап береді;
- автор туралы білетін мәліметтерін постерға жазады;
- постерді қорғап, сабақтың тақырыбын болжайды;
ҚБ «Шапалақ» әдісі
https://www. yоutubе. cоm/wаtch?v=cX7jееYg6ZI
https://kitаp. kz/аudiо-bооk/аnggimеlеri-mеn-еrtеgilеri
/әңгімелері/
Ортасы
10 мин
8 мин
2-тапсырма . Әртүрлі деректерден алынған мәтіндерді тыңдаңыздар. Мәтіндерде дәйектелген ойға пікір берілген. Бекітетін 3 себеп анықтап, пікірлеріңізді «Ойлан-Жұрпас- Бөліс» әдісі арқылы жұпта талдап, тірек схеманы толтырыңыздар. Жауаптарыңды басқа жұппен алмастырып, ұқсастығын, ерекшеліктерін табыңыздар.
Дескрипторлар:
- әртүрлі деректерден алынған мәтіндерді тыңдайды
- мәтіндерде берілген пікірге 3 себеп анықтап айтады ;
- «Ойлан, Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы жұпта
талдайды;
- тірек схеманы толтырады;
- жауаптарыңды басқа жұппен алмастырып,
ұқсастығын, ерекшеліктерін табады. .
ҚБ «Температураны өлшеу» әдісі
3-тапсырма . Ы. Алтынсаринның «Атымтай жомарт» әңгімесінің мазмұнының негізгі және қосымша мәліметтерін жинақтап жазыңыздар, жоспар құрастырып, «Ментальды картаға» салыңыздар.
Жоспар құру үлгісі:
І. Басы
ІІ. Ортасы
Атымтай жомарттың жұмыс істеуінің себептерін атап жазу:
- . . .
- . . .
- . . .
- . . .
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Дескриптор:
- жоспарды жүйелі құрастырады;
- негізгі ақпарат пен қосымша жинақтайды;
- ақпараттарды «Менталды картаны» толтырады;
ҚБ «Бір сөзбен» әдісі
Қазақ тілі мен әдебиеті 11 сынып оқулығы
1-мәтінhttрs://www. yoиtube. cоm/wаtch?v=NF7XJ6аxSFs
2 мәтінhttps://www. yоutubе. соm/wаtсh?v=mS2DR2uВb2s
Қазақ тілі мен әдебиеті 11 сынып оқулығы
Соны:
5 мин
5 мин
Саралау тапсырмалары
4 -тапсырма .
Мәтіндегі жомарт адамның бойындағы болуы тиіс қасиет туралы пікірмен келісетініңізді не келіспейтініңізді айтып, ойыңды дәлелдеңіздер.
Дескриптор:
- мәтіндегі жомарт адамның бойындағы болуы тиіс
қасиет
туралы пікірмен келісетінің айтады.
- мәтіндегі жомарт адамның бойындағы болуы тиіс
қасиет
туралы пікірмен келісетінің айтады.
- ойларын дәлелдейді.
ҚБ «Ауызша бағалау» әдісі
Рефлексия. Эдвард де Боно бойынша «Ойлаудың Алты қалпағы» әдісі. Оқушылар түрлі-түсті қалпақтарды таңдап алып, алты топқа бөлінеді.
ҚБ «Екі жұлдық, бір тілек» әдісі






- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz