ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚ

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті
Мектеп
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Күні:

Сынып: 5

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Бөлім: Қоғамдағы жұмыссыздық мәселесі

Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі

Мектеп: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Мектеп:

11. 1. 6. 1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізу;

11. 4. 4. 1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация) ;

САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Бағалау критерийі:
Мектеп:

көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдайды және салыстырады, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізеді;

тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстырады;

САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Ойлау дағдыларының деңгейі:
Мектеп: Жоғары ойлау деңгейі
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Сабақ мақсаты:
Мектеп: Барлық оқушылар орындай алады:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдап және салыстыра отырып, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізеді.

Тақырып бойынша әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап, жоспар құрастырады, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстырады.

САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Тілдік мақсат
Мектеп: Оқушылар орындай алады : тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтайды және тірек-схема, менталды карта толтырады, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстырады
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Есепсіз, дәулет, кемшілікке салу, көңілге жел кіру, кем-кетік, тұтыну
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Талқылауға арналған сұрақтар:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Ыбырай Алтынсаринның шығармаларында қандай адами қасиеттерді ардақтап көрсетеді?
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Құндылықтар:
Мектеп: Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Пәнаралық байланыс:
Мектеп: тарих
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: АҚТ-ны қолдану:
Мектеп: Jamboard. google (ZOOM платформасы, хабарлама тақтасы), аудио және бейнежазбалар
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Жоспар :
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Жоспарланған уақыт

40 мин

Мектеп: Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Басы

5 мин

Мектеп:

ZOOM платформасысының мүмкіндіктерін пайдаланып , бір-бірімізге «Жылы лебіз» жазамыз және топтарға бөлінеміз.

Алдыңғы білімді еске түсіру.

1-тапсырма Тірек сызбаны мұқият саралаңыздар. Берілген сұраққа жауап беріңіздер. Автор туралы білетініңізді талдап, постер жасаңыздар. Бүгінгі сабақтың тақырыбын болжаңыздар.

Дескриптор:

  • тірек сызбаны бірлесіп саралайды;
  • берілген сұраққа жауап береді;
  • автор туралы білетін мәліметтерін постерға жазады;
  • постерді қорғап, сабақтың тақырыбын болжайды;

ҚБ «Шапалақ» әдісі

https://www. yоutubе. cоm/wаtch?v=cX7jееYg6ZI

https://kitаp. kz/аudiо-bооk/аnggimеlеri-mеn-еrtеgilеri

/әңгімелері/

САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Ортасы

10 мин

8 мин

Мектеп:

2-тапсырма . Әртүрлі деректерден алынған мәтіндерді тыңдаңыздар. Мәтіндерде дәйектелген ойға пікір берілген. Бекітетін 3 себеп анықтап, пікірлеріңізді «Ойлан-Жұрпас- Бөліс» әдісі арқылы жұпта талдап, тірек схеманы толтырыңыздар. Жауаптарыңды басқа жұппен алмастырып, ұқсастығын, ерекшеліктерін табыңыздар.

Дескрипторлар:

- әртүрлі деректерден алынған мәтіндерді тыңдайды

- мәтіндерде берілген пікірге 3 себеп анықтап айтады ;

- «Ойлан, Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы жұпта

талдайды;

- тірек схеманы толтырады;

- жауаптарыңды басқа жұппен алмастырып,

ұқсастығын, ерекшеліктерін табады. .

ҚБ «Температураны өлшеу» әдісі

3-тапсырма . Ы. Алтынсаринның «Атымтай жомарт» әңгімесінің мазмұнының негізгі және қосымша мәліметтерін жинақтап жазыңыздар, жоспар құрастырып, «Ментальды картаға» салыңыздар.

Жоспар құру үлгісі:

І. Басы

ІІ. Ортасы

Атымтай жомарттың жұмыс істеуінің себептерін атап жазу:

  • . . .
  • . . .
  • . . .
  • . . .

ІІІ. Қорытынды бөлім.

Дескриптор:

  • жоспарды жүйелі құрастырады;
  • негізгі ақпарат пен қосымша жинақтайды;
  • ақпараттарды «Менталды картаны» толтырады;

ҚБ «Бір сөзбен» әдісі

Қазақ тілі мен әдебиеті 11 сынып оқулығы

1-мәтінhttрs://www. yoиtube. cоm/wаtch?v=NF7XJ6аxSFs

2 мәтінhttps://www. yоutubе. соm/wаtсh?v=mS2DR2uВb2s

Қазақ тілі мен әдебиеті 11 сынып оқулығы

САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:

Соны:

5 мин

5 мин

Мектеп:

Саралау тапсырмалары

4 -тапсырма .

Мәтіндегі жомарт адамның бойындағы болуы тиіс қасиет туралы пікірмен келісетініңізді не келіспейтініңізді айтып, ойыңды дәлелдеңіздер.

:
:
:

Дескриптор:

- мәтіндегі жомарт адамның бойындағы болуы тиіс

қасиет

туралы пікірмен келісетінің айтады.

- мәтіндегі жомарт адамның бойындағы болуы тиіс

қасиет

туралы пікірмен келісетінің айтады.

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ «Ауызша бағалау» әдісі

Рефлексия. Эдвард де Боно бойынша «Ойлаудың Алты қалпағы» әдісі. Оқушылар түрлі-түсті қалпақтарды таңдап алып, алты топқа бөлінеді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ҚБ «Екі жұлдық, бір тілек» әдісі

Жомарт адамның бойындағы болуы тиіс қасиет
Жәрдем беру
Жақсы киім кию
Табыс мол болу
Өзгелерге үлгі болу
Өз еңбектерімен табу
Дәулетті өзіне ғана жұмсау
Құдайдан қорқу
Мақтан үшін беру
Келісемін-келіспеймін
Себебі
«Ақ қалпақ» сабақ бойынша фактілер араласқан ойлар Ыбырай Алтынсаринның шығармаларында қандай адами қасиеттерді ардақтап көрсетілген?
«Қызыл қалпақ» сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді. Сен дәулетті болсаң, осы кейіпкер сияқты болар ма едің ?
«Қара қалпақ» сабақ бойынша сын-пікірлер, келесі сабаққа ұсыныс.
«Сары қалпақ» бүгінгі сабақ тақырыбы өмірмен байланыстылығы, қажеттілігі. Қазіргі заманның «атымтайлары» қандай?
«Жасыл қалпақ» шығармашыоық жұмыс, сабақтағы жаңа ұғымдар. / көңілге жел кіру, кем-кетік/ т. б
« Көк қалпақ» барлық алты қалпақтың пікілерін тыңдай отырып, сабақ бойынша қорытынды жасайды
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
Мектеп:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
Мектеп:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
Мектеп:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
Мектеп:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
Мектеп:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
Мектеп:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
Мектеп:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті:
САБАҚ:Қазақ тілі мен әдебиеті: Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Мектеп:

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Орта мерзімді даму жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Коучинг сабақ өткізу
Сабақ жоспарларының түрлері
Сатқын жапалақ(ертегі)
Оқу жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz