Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы

Таяуова Салтанат Жубаткановна
химия пәнінің мұғалімі
Ақтөбе қаласы
<<№39 қазақ орта жалпы білім беру мектебі>>КММ

Бөлім:
8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі
Педагогтің аты-жөні:
Таяуова Салтанат Жубаткановна
Күні:
20.01.23ж
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8.2.1.4 -периодтық жүйедегі орны бойынша химиялық элементті сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны бойынша элементтің және оның қосылыстарын сипаттайды
Көпшілік оқушылар үшін:
Периодтық жүйедегі орнына байланысты химиялық элемент және оның қосылыстары жайлы сипаттайды
Кейбір оқушылар үшін:
Эксперимент жүргізудің мақсатын түсінеді. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады
Пәнаралық байланыс
География пәнін кіріктіру
Құндылықтарға баулу:
<<Мәңгілік ел>> жалпыұлттық идеясы бойынша <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
2-3 мин.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады
3. Оқушыларды топтарға біріктіру.

ә). Топ ережесін еске түсіру.
б). Топтастыру.

Класс оқушыларын үлестірме бере отырып,<<Сілтілер>>
<<Халькогендер>>
<<Галогендер>> топтарына элементтерді таңдай отырып 3 топқа бөлу
І-топ:
ІІ-топ
ІІІ- топ
Топтың ережесі:
ТҚЕ сақтау.
Топ басшысына бағыну.
Белсенді болу.
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Үлестірмелер
Жаңа сабаққа кіріспе
5-6мин

(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға <<Ғажайып шеңбер >> әдісімен үй тапсырмасы бойынша жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. 1.Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесіндегі көлденең қатар қалай аталады?

2.Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесіндегі тік жатқан қатар қалай аталады?

3.Периодтық заң дегеніміз не?

4.Изотоптар дегеніміз не?

5.Атом құрылысының моделін ұсынған кім?
6. Атом ядросының құрамы.
7. Период дегеніміз не?
8.Период саны нені білдіреді?
9. Топ нешеге бөлінеді?
10. Период қандай элементтен басталады?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
18-20 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақты презентация арқылы түсіндіреді.
Топтарға жеке тапсырма береді.
Оқушылар постер қорғағаннан кейін география пәнінің мұғалімі химиялық элементтердің Қазақстан елінде алатын орыны туралы түсіндірді.
Жаңа сабақ бойынша 3 топқа жеке-жеке тапсырмалар беріліп постер қорғайды.
<<Сілтілер>>тобы Са элементінің
<<Халькогендер>>тобы күкірттің
<<Галогендер>>тобы
Хлордың периодтық жүйедегі орны мен қасиеттерін жазып сипаттайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны бойынша элементтің және оның қосылыстарын сипаттайды
Тапсырмаға байланысты интернет желісін пайдаланып видеоролик тамашалау.

5-6 мин
Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша <<Жасырын ұяшық >>әдіс арқылы оқушыларға есептер мен айналулар беріледі.

1.Массасы 8 г көмірқышқыл газының (қ.ж.) көлемін тап. (Ж.4,032л)
2.3,5 моль көміртегі (ІҮ) оксидінің массасын тап (Ж:154 г)
3. 75 г азот (ІІ) оксидінің алатын көлемін есепте (Ж.56 л)
4.1,5 л (қ.ж.) көмірқышқыл газында болатын молекула санын тап
(Ж. 9,03 ∙10 23)
5. Масссасы 128 г күкірттің зат мөлшерін тап (Ж: 4 моль)

Айналуларды химиялық реакция теңдеуі арқылы жүзеге асыр.

Дескриптор:
1.Берілгенін жазады
2.табу керекті анықтайды
3.Керекті формуланы табады
4.Есептің шешуін табады
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру

1-2мин
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1.Тапсырма
14 кесте Химиялық элементтерді сипаттау

Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Кестені сызу, талдау

ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.

1-2мин
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2.Тапсырма

А,В,С,Д,Е атомдарының құрылысын ажырату
1. Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы орындайды
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.

<<Ұялы телефон >> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын телефонға элеуметтік желілер арқылы жіберілген хабарламалар арқылы тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Телефонға хабарламарды төмендегі сөздер арқылы жібереді: ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

<<Диалог және қолдау көрсету>>, <<Тапсырма>>, <<Жіктеу>>.

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

<<Мадақтау cөзі>>әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың соңы
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Оқушыларды металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
Міндетті құрылғылар
Тапсырма орындауға дайындалу
Компьютермен танысу. мүмкіндіктері. жүйелік блок. компьютердің ішкі құрылымы
Пәндер