Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы

Таяуова Салтанат Жубаткановна

химия пәнінің мұғалімі

Ақтөбе қаласы

«№39 қазақ орта жалпы білім беру мектебі»КММ

Бөлім:
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі: Таяуова Салтанат Жубаткановна
Бөлім:: Күні:
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі: 20. 01. 23ж
Бөлім:: Сыныбы:
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі: Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі: 8. 2. 1. 4 -периодтық жүйедегі орны бойынша химиялық элементті сипаттау
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі:

Барлық оқушылар үшін:

Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны бойынша элементтің және оның қосылыстарын сипаттайды

Көпшілік оқушылар үшін:

Периодтық жүйедегі орнына байланысты химиялық элемент және оның қосылыстары жайлы сипаттайды

Кейбір оқушылар үшін:

Эксперимент жүргізудің мақсатын түсінеді. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады

Бөлім:: Пәнаралық байланыс
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі: География пәнін кіріктіру
Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2-3 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.

ә) . Топ ережесін еске түсіру.

б) . Топтастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Класс оқушыларын үлестірме бере отырып, «Сілтілер»

«Халькогендер»

«Галогендер» топтарына элементтерді таңдай отырып 3 топқа бөлу

І-топ:

ІІ-топ

ІІІ- топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.
  2. Топ басшысына бағыну.
  3. Белсенді болу.
  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
Бағалау:

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Ресурстар: Үлестірмелер
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

5-6мин

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға «Ғажайып шеңбер » әдісімен үй тапсырмасы бойынша жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. 1. Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіндегі көлденең қатар қалай аталады?

2. Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіндегі тік жатқан қатар қалай аталады?

3. Периодтық заң дегеніміз не?

4. Изотоптар дегеніміз не?

5. Атом құрылысының моделін ұсынған кім?

6. Атом ядросының құрамы.

7. Период дегеніміз не?

8. Период саны нені білдіреді?

9. Топ нешеге бөлінеді?

10. Период қандай элементтен басталады?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

18-20 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқулықтағы жаңа сабақты презентация арқылы түсіндіреді.

Топтарға жеке тапсырма береді.

Оқушылар постер қорғағаннан кейін география пәнінің мұғалімі химиялық элементтердің Қазақстан елінде алатын орыны туралы түсіндірді.

Оқушының іс-әрекеті:

Жаңа сабақ бойынша 3 топқа жеке-жеке тапсырмалар беріліп постер қорғайды.

«Сілтілер»тобы Са элементінің

«Халькогендер»тобы күкірттің

«Галогендер»тобы

Хлордың периодтық жүйедегі орны мен қасиеттерін жазып сипаттайды.

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны бойынша элементтің және оның қосылыстарын сипаттайды

Ресурстар: Тапсырмаға байланысты интернет желісін пайдаланып видеоролик тамашалау.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

5-6 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша «Жасырын ұяшық »әдіс арқылы оқушыларға есептер мен айналулар беріледі.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Массасы 8 г көмірқышқыл газының (қ. ж. ) көлемін тап. (Ж. 4, 032л)

2. 3, 5 моль көміртегі (ІҮ) оксидінің массасын тап (Ж:154 г)

3. 75 г азот (ІІ) оксидінің алатын көлемін есепте (Ж. 56 л)

4. 1, 5 л (қ. ж. ) көмірқышқыл газында болатын молекула санын тап

(Ж. 9, 03 ∙10 23)

5. Масссасы 128 г күкірттің зат мөлшерін тап (Ж: 4 моль)

Айналуларды химиялық реакция теңдеуі арқылы жүзеге асыр.

Бағалау:

Дескриптор:

1. Берілгенін жазады

2. табу керекті анықтайды

3. Керекті формуланы табады

4. Есептің шешуін табады

Ресурстар:

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Сабақ кезеңі/Уақыты:

1-2мин

Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

1. Тапсырма

14 кесте Химиялық элементтерді сипаттау

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Кестені сызу, талдау

Ресурстар:

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

1-2мин

Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Оқушының іс-әрекеті:

2. Тапсырма

А, В, С, Д, Е атомдарының құрылысын ажырату

Бағалау:

1. Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Тапсырманы орындайды

Ресурстар:

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың соңы
Альдегидтер мен кетондар
ФУНКЦИЯЛАР МЕН ПРОЦЕДУРАЛАР
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Оқушыларды металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
HTML тілі құжатының құрылымымен танысады Кейбір оқушы. Сабақтың тақырыбы
Міндетті құрылғылар
Тапсырма орындауға дайындалу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz