Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: Периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы
Таяуова Салтанат Жубаткановна
химия пәнінің мұғалімі
Ақтөбе қаласы
«№39 қазақ орта жалпы білім беру мектебі»КММ
Барлық оқушылар үшін:
Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны бойынша элементтің және оның қосылыстарын сипаттайды
Көпшілік оқушылар үшін:
Периодтық жүйедегі орнына байланысты химиялық элемент және оның қосылыстары жайлы сипаттайды
Кейбір оқушылар үшін:
Эксперимент жүргізудің мақсатын түсінеді. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
2-3 мин.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады
3. Оқушыларды топтарға біріктіру.
ә) . Топ ережесін еске түсіру.
б) . Топтастыру.
Класс оқушыларын үлестірме бере отырып, «Сілтілер»
«Халькогендер»
«Галогендер» топтарына элементтерді таңдай отырып 3 топқа бөлу
І-топ:
ІІ-топ
ІІІ- топ
Топтың ережесі:
- ТҚЕ сақтау.
- Топ басшысына бағыну.
- Белсенді болу.
- Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
- Уақыт шегінде жұмыс жасау.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Жаңа сабаққа кіріспе
5-6мин
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға «Ғажайып шеңбер » әдісімен үй тапсырмасы бойынша жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1. 1. Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіндегі көлденең қатар қалай аталады?
2. Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіндегі тік жатқан қатар қалай аталады?
3. Периодтық заң дегеніміз не?
4. Изотоптар дегеніміз не?
5. Атом құрылысының моделін ұсынған кім?
6. Атом ядросының құрамы.
7. Период дегеніміз не?
8. Период саны нені білдіреді?
9. Топ нешеге бөлінеді?
10. Период қандай элементтен басталады?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
18-20 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақты презентация арқылы түсіндіреді.
Топтарға жеке тапсырма береді.
Оқушылар постер қорғағаннан кейін география пәнінің мұғалімі химиялық элементтердің Қазақстан елінде алатын орыны туралы түсіндірді.
Жаңа сабақ бойынша 3 топқа жеке-жеке тапсырмалар беріліп постер қорғайды.
«Сілтілер»тобы Са элементінің
«Халькогендер»тобы күкірттің
«Галогендер»тобы
Хлордың периодтық жүйедегі орны мен қасиеттерін жазып сипаттайды.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі орны бойынша элементтің және оның қосылыстарын сипаттайды
5-6 мин
Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша «Жасырын ұяшық »әдіс арқылы оқушыларға есептер мен айналулар беріледі.
1. Массасы 8 г көмірқышқыл газының (қ. ж. ) көлемін тап. (Ж. 4, 032л)
2. 3, 5 моль көміртегі (ІҮ) оксидінің массасын тап (Ж:154 г)
3. 75 г азот (ІІ) оксидінің алатын көлемін есепте (Ж. 56 л)
4. 1, 5 л (қ. ж. ) көмірқышқыл газында болатын молекула санын тап
(Ж. 9, 03 ∙10 23)
5. Масссасы 128 г күкірттің зат мөлшерін тап (Ж: 4 моль)
Айналуларды химиялық реакция теңдеуі арқылы жүзеге асыр.
Дескриптор:
1. Берілгенін жазады
2. табу керекті анықтайды
3. Керекті формуланы табады
4. Есептің шешуін табады
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
1-2мин
1. Тапсырма
14 кесте Химиялық элементтерді сипаттау
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Кестені сызу, талдау
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
1-2мин
2. Тапсырма
А, В, С, Д, Е атомдарының құрылысын ажырату
1. Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Тапсырманы орындайды
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz