Графикалық операторлар. бояу шаблондары. боялған фигуралар салу. паскаль.9 сынып

Л. Қлышев атындағы орта жалпы білім беретін мектебі

Тақырыбы: «Графикалық операторлар. Бояу шаблондары.

Боялған фигуралар салу»

Сыныбы: 9 «Д»

Пән мұғалімі: Ибраемова Ж. Ж.

Шыңғырлау 2013

№23 сабақ Тексерген:

Сыныбы: 9 Күні: Пән мұғалімі: Ибраемова Ж. Ж.

Cабақтың тақырыбы : Графикалық операторлар. Бояу шаблондары.

Боялған фигуралар салу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: оқушыларға графикалық режимде бояу шаблондарымен таныстырып,

оларды қолданып боялған фигураларды салуды үйрету.

Дамытушылық: теориялық білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру.

Тәрбиелілік: ұқыптылыққа, зеректілікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: жаңа оқу материалын игерту.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Әдіс-тәсілдер: Практикум элементтері бар түсіндірмелі-көрнекілікті. Зертханалық жұмыс.

Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар:

ДК, Турбо Паскаль бағдарламасы, интерактивті тақтада дайындалған слайдтар, Activote тестілеу құрылғысы, деңгейлік тапсырмалар, оқулық, жұмыс дәптері, оқушылардың бағалау және эмоционалдық жағдайын анықтау парағы.

Сабақтың жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

ә) сабақтың мақсаты мен шартын жариялау.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (тест) .

Қорытындылау

ІІІ. Жаңа тақырып.

ІҮ. Практикалық жұмыс.

Ү. Сабақты бекіту

ҮІ. Үйге тапсырма

ҮІІ. Бағалау.

Сабақтың өту барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіңдер ме, балалар! Отырыңдар!

Бүгін біз Турбо Паскаль бағдарламалау тілінің графикалық режимінде жұмысымызды жалғастырамыз.

  1. Үй тапсырмасын өтілген тақырып бойынша тест алу.

Сонымен, бастаймыз.

ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Әрқайсыңның алдарында тест сұрақтарының жауабын белгілеу парақтары берілген. Сұрақ жауаптарын жауап парағына белгілейсіздер. Әр сұраққа 1 ұпайдан беріледі. Сонымен, тест орындауға кірісеміз.

(оқушылар алдыңғы сабақта өтілген тақырып бойынша тест жұмысын орындайды, 5 минут) .

Оқушының аты- жөні:
Оқушының аты- жөні::
А
В
С
Оқушының аты- жөні:: 1
Оқушының аты- жөні:: 2
Оқушының аты- жөні:: 3
Оқушының аты- жөні:: 4
Оқушының аты- жөні:: 5
Оқушының аты- жөні:: 6
Оқушының аты- жөні:: 7
Оқушының аты- жөні:: 8
Оқушының аты- жөні:: 9
Оқушының аты- жөні:: 10

Тест сұрақтары:

  1. Графикалық режимде жұмыс істеу үшін қажет стандартты кітапханалық модуль?

А) System B) Graph C) Vga

  1. InitGraph процедурасының қызметі?

А) драйвер типін, орналасуын, жұмыс режимін көрсетеді

B) драйвер типін ғана көрсетеді

C) фон түсін анықтайды

  1. Түзу кесінді (сызық) салу процедурасы?

А) Bar(x1, y1, x2, y2) B) Rectangle(x1, y1, x2, y2) C) Line(x1, y1, x2, y2)

  1. Тіктөртбұрыш салу процедурасы?

А) Bar(x1, y1, x2, y2) B) Rectangle(x1, y1, x2, y2) C) Line(x1, y1, x2, y2)

  1. Экран фонының түсін анықтайтын процедура?

А) SetColor(түс) B) SetBkColor(түс) C) Color(түс)

  1. Экранға шығатын кескін (сызықтар мен символдар) түсін анықтайтын процедура?

А) SetColor(түс) B) SetBkColor(түс) C) Color(түс)

  1. Шеңбер салу процедурасы?

А) Bar(x1, y1, x2, y2) B) Circle(x, y, R) C) Ellipse(x, y, α, β, Rx, Ry)

  1. Егер кескінге түс берілмесе қалыпты жағдайда экранға қандай түспен шығады?

А) ақ B) қара C) көк

  1. Турбо Паскаль бағдарламасында графиктік драйверлердің орналасу жолы?

А) ‘C:\TP\BGI’ B) ‘D:\TP\BGI’ C) ‘C:\TP’

  1. Графиктік режимді жабу процедурасы?

А) Close(x, y) B) Close C) CloseGraph

Тест жауаптары:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1: В
2: А
3: С
4: В
5: В
6: А
7: В
8: В
9: А
10: С

ІІІ. Жаңа тақырып.

Паскаль графикасында кез келген тұйық облысты бояуға болады. Облысты бояу процедурасының жазылу үлгісі:

SetFillStyle(Pattern, Color) ;

Мұндағы Pattern аргументі төмендегі 12 шаблонның бірін қабылдайды. Ол шаблондар бояу стилін көрсетеді. Color-бояу түсінің коды.

Бояу шаблондарының кестесі:

Тұрақтының аты
Стиль коды
Сипаты
Тұрақтының аты: EmptyFill
Стиль коды: 0
Сипаты: Фон түсімен бояйды
Тұрақтының аты: SolidFill
Стиль коды: 1
Сипаты: Тегіс бояйды
Тұрақтының аты: LineFill
Стиль коды: 2
Сипаты: Горизонталь штрих
Тұрақтының аты: LtSlashFill
Стиль коды: 3
Сипаты: бояу
Тұрақтының аты: SlashFill
Стиль коды: 4
Сипаты: қою бояу
Тұрақтының аты: BkSlashFill
Стиль коды: 5
Сипаты: қою бояу
Тұрақтының аты: LtBkSlashFill
Стиль коды: 6
Сипаты: бояу
Тұрақтының аты: HatchFill
Стиль коды: 7
Сипаты: + + + торлы бояу
Тұрақтының аты: XhatchFill
Стиль коды: 8
Сипаты: қисық торлы бояу
Тұрақтының аты: InterleaveFill
Стиль коды: 9
Сипаты: Тіктөртбұрышты торлы бояу
Тұрақтының аты: WideDotFill
Стиль коды: 10
Сипаты: Сирек нүктелермен бояу
Тұрақтының аты: CloseDotFill
Стиль коды: 11
Сипаты: Жиі нүктелермен бояу
Тұрақтының аты: UserFill
Стиль коды: 12
Сипаты: Қолданушы анықтайтын шаблон

SetFillStyle процедурасы арқылы облысты бояудың түсі мен стилі ғана орнатылады. Бояуға қажетті облысты көрсету үшін мына процедура қолданылады:


Ұқсас жұмыстар
Паскаль программалау тілінде геометриялық фигураларды салу
Графиктік процедуралар. 8 сынып
Алгоритм түсiнiгi. Алгоритмнiң қасиеттерi. Алгоритмдi бейнелеу тәсiлдерi. Блок-схема
Паскаль тілінде
Сызықтық алгоритмдерге программа құру
Айнымалыларды сипаттау операторын көрсет
Айдың суретін салыңдар
Паскаль – бағдарламалау тілі
Ақпаратты сығу программалары
Интернет тобына
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz