Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ғылым таппай мақтанба өлеңі
Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!
Педагогтің аты-жөні:
Пралиева Айжан
Күні:
15.11.2022
Сыныбы: 6 <<Ғ >>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.1.4.1 - көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Құндылықтарға
баулу
Тақырыпты жан-жақты талқылау, талқылау барысында оқушылар өзара жақсы мен жаманды ажырата біледі. Жақсыдан үйренуді, жаманнан жиренуге тырысады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
7 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу;
Оқушыларды түгелдеу;
Топқа бөлу. ( талап, еңбек, қанағат, рақым сөздері арқылы топқа бөлінеді.)
Сабаққа назарын аудару.
Үй тапсырмасын пысықтау ( <<Жаңбыр тамшылары>> әдісі).
Оқушылар сабаққа назарын аударады.
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап бере алады
Дескриптор:
Оқушылар таңдаған сұрақтарына жауап береді - 2 ұпай.
Оқулық
Сұрақ тамшылары
Слайд
Сабақтың ортасы
28 мин
Жаңа сабақ.
Балалар, дәптерімізге бүгінгі күннің жадын, тақырыптың атын жазайық.
Қарашаның он бесі
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңі
Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіну және көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Балалар, Абай атамыздың 170-тен аса өлеңдері бар. Бұл өлеңдерінің тақырыптары алуан түрлі. Бүгін біз Абай атамыздың <<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңімен танысатын боламыз.
Абай қоғамға адамгершілікті, әділдікті насихаттап, елді адал еңбек етуге шақырып, білім, ғылым, өнерді халықтың қажетіне жаратуға мән берген. <<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңі 1886 жылы жазылған. Көлемі - 77 жолдан тұрады. Абай өз заманындағы жас ұрпаққа, <<көкірегі сезімді, көңілі ойлы>> адамдарға үміт артып, оларды өзінің озат мақсат-мұраттарына тартуға ұмтылды. Жастардың еңбек етіп, ғылым мен білімге талпынуы, алға қойған мақсатқа жетуде табандылық көрсетуі, осындай асыл қасиеттерді уағыздау - Абайдың бүкіл шығармашылық жолының негізгі идеялық - тақырыптық желісінің бірі. Ақын талантты, өнер іздеген жандар туралы айрықша зор сүйіспеншілікпен айта отырып, олардың алға қойған зор мақсатқа жету жолындағы күресте табандылық, жігерлілік көрсететініне үлкен сенім білдіреді.
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңінің мазмұнымен танысамыз.
Сөздікпен жұмыс.
Ғибрәтлі - өнегелі, үлгілі, пайдалы .
Нәфрәтлі - жиіркенішті
Ғұламаһи Дауани - парсының ғұлама ғалымы, ақын, философ.
<<Адам болам десеңіз ...>> ауызша өз ойларын ортаға салу.
1 - топ. 1 - тапсырма. <<Білім кестесі>> әдісі.
<<Білім кестесі>> әдісі
Өлеңі
Асыл іс
Дұшпан
Тәрбиелік мәні
2 - топ. 2 - тапсырма. Абай аталарыңның ойын сендер қалай жалғастырар едіңдер? Сендер үшін <<Бес асыл іс пен бес дұшпанға>> нелер жатады деп ойлайсыңдар?
Менің ойым
Бес асыл іс
Бес дұшпан
3 - топ. 3 - тапсырма.
Сұрақтарға жауап беріңіз.
1. Неге ғылымсыз адамның күні жоқ?
2. Абай неге:
Біреу үшін үйренсең,
Біреу білмес, сен білсең,
Білгеніңнің бәрі - тұл, - дейді?
4 - топ. 4 - тапсырма. Өз ойыңды еркін білдір.
1. Қандай іс-әрекетті жамандық деп ойлайсың ?
2. Жақсы бала атану үшін не істеу керек?
Сергіту сәті. Ән: <<Көзімнің қарасы>> хормен орындалады.
Қосымша тапсырма. ( Өлеңді мәнерлеп, жатқа айту.)
Данышпан ақын атамыздың әрбір өлеңі бір-бір құнды дүние деуге болады. <<Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ>> деп елбасымыз айтқандай, жаман әдеттен аулақ болып, жақсы қасиеттерге ұмтылсақ, онда бізден халық қамын ойлаған, Отанымыздың нағыз ұл-қыздары шығады.
Бекіту тапсырмасы.
<<Ұйқасын тап>> дидактикалық ойыны
Дәптерлеріне күннің жадын, тақырыптың атын жазады.
Бүгінгі мақсатпен танысады.
Берілген ақпаратты мұқият тыңдайды.
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңін мәнерлеп оқиды.
Дәптермен жұмыс.
Түсінбеген сөздерінің мағынасын дәптерге жазып алады.
Тақырып бойынша өз ойларын ашық, еркін жеткізеді.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Ән айтады.
Өлеңді мәнерлеп, жатқа айтуға тырысады.
Берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
Өз ойларын ашық, еркін жеткізеді - 2 ұпай.
Дескриптор:
* Өлеңі - 1 ұпай
* Асыл іс - 1 ұпай
* Дұшпан - 1 ұпай
* Тәрбиелік мәні - 3 ұпай
Дескриптор:
* Бес асыл істі жазады - 3 ұпай.
* Бес дұшпанды жазады - 3 ұпай.
Дескриптор:
* Бірінші сұраққа толық жауап береді - 3 ұпай.
* Екінші сұраққа толық жауап береді - 3 ұпай.
Дескриптор:
* Сұрақтарға жауап береді - 3 ұпай.
* Өз ойын еркін білдіреді - 3 ұпай.
Оқулық
Слайд
Оқулық
Слайд
Дәптер
Слайд
А3 қағаз
А3 қағаз
А3 қағаз
А3 қағаз
А3 қағаз
Сабақтың соңы
Рефлекция
5 минут
Сабақта маған не құнды болды?
- Сабақта маған не қызық болды?
- Сабақта маған не қиын болды?
Оқушы өз ойымен бөліседі
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!
Педагогтің аты-жөні:
Пралиева Айжан
Күні:
15.11.2022
Сыныбы: 6 <<Ғ >>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
6.1.4.1 - көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Құндылықтарға
баулу
Тақырыпты жан-жақты талқылау, талқылау барысында оқушылар өзара жақсы мен жаманды ажырата біледі. Жақсыдан үйренуді, жаманнан жиренуге тырысады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
7 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу;
Оқушыларды түгелдеу;
Топқа бөлу. ( талап, еңбек, қанағат, рақым сөздері арқылы топқа бөлінеді.)
Сабаққа назарын аудару.
Үй тапсырмасын пысықтау ( <<Жаңбыр тамшылары>> әдісі).
Оқушылар сабаққа назарын аударады.
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап бере алады
Дескриптор:
Оқушылар таңдаған сұрақтарына жауап береді - 2 ұпай.
Оқулық
Сұрақ тамшылары
Слайд
Сабақтың ортасы
28 мин
Жаңа сабақ.
Балалар, дәптерімізге бүгінгі күннің жадын, тақырыптың атын жазайық.
Қарашаның он бесі
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңі
Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіну және көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Балалар, Абай атамыздың 170-тен аса өлеңдері бар. Бұл өлеңдерінің тақырыптары алуан түрлі. Бүгін біз Абай атамыздың <<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңімен танысатын боламыз.
Абай қоғамға адамгершілікті, әділдікті насихаттап, елді адал еңбек етуге шақырып, білім, ғылым, өнерді халықтың қажетіне жаратуға мән берген. <<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңі 1886 жылы жазылған. Көлемі - 77 жолдан тұрады. Абай өз заманындағы жас ұрпаққа, <<көкірегі сезімді, көңілі ойлы>> адамдарға үміт артып, оларды өзінің озат мақсат-мұраттарына тартуға ұмтылды. Жастардың еңбек етіп, ғылым мен білімге талпынуы, алға қойған мақсатқа жетуде табандылық көрсетуі, осындай асыл қасиеттерді уағыздау - Абайдың бүкіл шығармашылық жолының негізгі идеялық - тақырыптық желісінің бірі. Ақын талантты, өнер іздеген жандар туралы айрықша зор сүйіспеншілікпен айта отырып, олардың алға қойған зор мақсатқа жету жолындағы күресте табандылық, жігерлілік көрсететініне үлкен сенім білдіреді.
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңінің мазмұнымен танысамыз.
Сөздікпен жұмыс.
Ғибрәтлі - өнегелі, үлгілі, пайдалы .
Нәфрәтлі - жиіркенішті
Ғұламаһи Дауани - парсының ғұлама ғалымы, ақын, философ.
<<Адам болам десеңіз ...>> ауызша өз ойларын ортаға салу.
1 - топ. 1 - тапсырма. <<Білім кестесі>> әдісі.
<<Білім кестесі>> әдісі
Өлеңі
Асыл іс
Дұшпан
Тәрбиелік мәні
2 - топ. 2 - тапсырма. Абай аталарыңның ойын сендер қалай жалғастырар едіңдер? Сендер үшін <<Бес асыл іс пен бес дұшпанға>> нелер жатады деп ойлайсыңдар?
Менің ойым
Бес асыл іс
Бес дұшпан
3 - топ. 3 - тапсырма.
Сұрақтарға жауап беріңіз.
1. Неге ғылымсыз адамның күні жоқ?
2. Абай неге:
Біреу үшін үйренсең,
Біреу білмес, сен білсең,
Білгеніңнің бәрі - тұл, - дейді?
4 - топ. 4 - тапсырма. Өз ойыңды еркін білдір.
1. Қандай іс-әрекетті жамандық деп ойлайсың ?
2. Жақсы бала атану үшін не істеу керек?
Сергіту сәті. Ән: <<Көзімнің қарасы>> хормен орындалады.
Қосымша тапсырма. ( Өлеңді мәнерлеп, жатқа айту.)
Данышпан ақын атамыздың әрбір өлеңі бір-бір құнды дүние деуге болады. <<Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ>> деп елбасымыз айтқандай, жаман әдеттен аулақ болып, жақсы қасиеттерге ұмтылсақ, онда бізден халық қамын ойлаған, Отанымыздың нағыз ұл-қыздары шығады.
Бекіту тапсырмасы.
<<Ұйқасын тап>> дидактикалық ойыны
Дәптерлеріне күннің жадын, тақырыптың атын жазады.
Бүгінгі мақсатпен танысады.
Берілген ақпаратты мұқият тыңдайды.
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңін мәнерлеп оқиды.
Дәптермен жұмыс.
Түсінбеген сөздерінің мағынасын дәптерге жазып алады.
Тақырып бойынша өз ойларын ашық, еркін жеткізеді.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.
Ән айтады.
Өлеңді мәнерлеп, жатқа айтуға тырысады.
Берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
Өз ойларын ашық, еркін жеткізеді - 2 ұпай.
Дескриптор:
* Өлеңі - 1 ұпай
* Асыл іс - 1 ұпай
* Дұшпан - 1 ұпай
* Тәрбиелік мәні - 3 ұпай
Дескриптор:
* Бес асыл істі жазады - 3 ұпай.
* Бес дұшпанды жазады - 3 ұпай.
Дескриптор:
* Бірінші сұраққа толық жауап береді - 3 ұпай.
* Екінші сұраққа толық жауап береді - 3 ұпай.
Дескриптор:
* Сұрақтарға жауап береді - 3 ұпай.
* Өз ойын еркін білдіреді - 3 ұпай.
Оқулық
Слайд
Оқулық
Слайд
Дәптер
Слайд
А3 қағаз
А3 қағаз
А3 қағаз
А3 қағаз
А3 қағаз
Сабақтың соңы
Рефлекция
5 минут
Сабақта маған не құнды болды?
- Сабақта маған не қызық болды?
- Сабақта маған не қиын болды?
Оқушы өз ойымен бөліседі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz