Ғылым таппай мақтанба өлеңі

Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!
Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Педагогтің аты-жөні:
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Пралиева Айжан
Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Күні:
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: 15. 11. 2022
Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Сыныбы: 6 «Ғ »
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Сабақтың тақырыбы:
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі
Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!:

6. 1. 2. 1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6. 1. 4. 1 - көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Бөлімі: 2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!:

Құндылықтарға

баулу

2 - бөлім. Абайды оқы, таңырқа!: Тақырыпты жан-жақты талқылау, талқылау барысында оқушылар өзара жақсы мен жаманды ажырата біледі. Жақсыдан үйренуді, жаманнан жиренуге тырысады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі:

Сабақтың басы

7 мин

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу;

Оқушыларды түгелдеу;

Топқа бөлу. ( талап, еңбек, қанағат, рақым сөздері арқылы топқа бөлінеді. )

Сабаққа назарын аудару.

Үй тапсырмасын пысықтау ( «Жаңбыр тамшылары» әдісі) .

Оқушының әрекеті:

Оқушылар сабаққа назарын аударады.

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап бере алады

Бағалау:

Дескриптор:

Оқушылар таңдаған сұрақтарына жауап береді - 2 ұпай.

Ресурстар:

Оқулық

Сұрақ тамшылары

Слайд

Сабақтың кезеңі:

Сабақтың ортасы

28 мин

Педагогтің әрекеті:

Жаңа сабақ.

Балалар, дәптерімізге бүгінгі күннің жадын, тақырыптың атын жазайық.

Қарашаның он бесі

«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіну және көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

Балалар, Абай атамыздың 170-тен аса өлеңдері бар. Бұл өлеңдерінің тақырыптары алуан түрлі. Бүгін біз Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен танысатын боламыз.

Абай қоғамға адамгершілікті, әділдікті насихаттап, елді адал еңбек етуге шақырып, білім, ғылым, өнерді халықтың қажетіне жаратуға мән берген. «Ғылым таппай мақтанба » өлеңі 1886 жылы жазылған. Көлемі - 77 жолдан тұрады. Абай өз заманындағы жас ұрпаққа, «көкірегі сезімді, көңілі ойлы» адамдарға үміт артып, оларды өзінің озат мақсат-мұраттарына тартуға ұмтылды. Жастардың еңбек етіп, ғылым мен білімге талпынуы, алға қойған мақсатқа жетуде табандылық көрсетуі, осындай асыл қасиеттерді уағыздау - Абайдың бүкіл шығармашылық жолының негізгі идеялық - тақырыптық желісінің бірі. Ақын талантты, өнер іздеген жандар туралы айрықша зор сүйіспеншілікпен айта отырып, олардың алға қойған зор мақсатқа жету жолындағы күресте табандылық, жігерлілік көрсететініне үлкен сенім білдіреді.

«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің мазмұнымен танысамыз.

Сөздікпен жұмыс.

Ғибрәтлі - өнегелі, үлгілі, пайдалы .

Нәфрәтлі -жиіркенішті

Ғұламаһи Дауани - парсының ғұлама ғалымы, ақын, философ.

«Адам болам десеңіз . . . » ауызша өз ойларын ортаға салу.

1 - топ. 1 - тапсырма. «Білім кестесі» әдісі.

:
:

2 - топ. 2 - тапсырма. Абай аталарыңның ойын сендер қалай жалғастырар едіңдер? Сендер үшін «Бес асыл іс пен бес дұшпанға» нелер жатады деп ойлайсыңдар?

:
:

3 - топ. 3 - тапсырма.

Сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Неге ғылымсыз адамның күні жоқ?
  2. Абай неге:

Біреу үшін үйренсең,

Біреу білмес, сен білсең,

Білгеніңнің бәрі - тұл, - дейді?

4 - топ. 4 - тапсырма. Өз ойыңды еркін білдір.

  1. Қандай іс-әрекетті жамандық деп ойлайсың ?
  2. Жақсы бала атану үшін не істеу керек?

Сергіту сәті. Ән: «Көзімнің қарасы» хормен орындалады.

Қосымша тапсырма. ( Өлеңді мәнерлеп, жатқа айту. )

Данышпан ақын атамыздың әрбір өлеңі бір-бір құнды дүние деуге болады. «Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ» деп елбасымыз айтқандай, жаман әдеттен аулақ болып, жақсы қасиеттерге ұмтылсақ, онда бізден халық қамын ойлаған, Отанымыздың нағыз ұл-қыздары шығады.

Бекіту тапсырмасы.

«Ұйқасын тап» дидактикалық ойыны

Оқушының әрекеті: «Білім кестесі» әдісі
Бағалау: Өлеңі
Ресурстар: Асыл іс
Дұшпан
Тәрбиелік мәні
Менің ойым
Бес асыл іс
Бес дұшпан

Дәптерлеріне күннің жадын, тақырыптың атын жазады.

Бүгінгі мақсатпен танысады.

Берілген ақпаратты мұқият тыңдайды.

«Ғылым таппай мақтанба» өлеңін мәнерлеп оқиды.

Дәптермен жұмыс.

Түсінбеген сөздерінің мағынасын дәптерге жазып алады.

Тақырып бойынша өз ойларын ашық, еркін жеткізеді.

Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.

Әр топ өздеріне бөлініп берілген тапсырмаларды орындайды.

Әр топ өздеріне


Ұқсас жұмыстар
Абай Құнанбаев Ғылым таппай мақтанба
Бес асыл қасиет
Сағат саны Уақыты
Абай дана, абай дара қазақта (бастауыш сынып)
Адам - ардақты ат
Оқушылардың өмірге деген көзқарасын қалыптастыруда поэзияның рөлі
Ғылым таппай мақтанба Қазақ халқының ұлы ақыны Абай өмірімен танысу,
Тақырып - Адам болам десеңіз.
Абай ауылы Ыбырай ауылы
Ы. Алтынсарин Салақтық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz