Буынаяқтылар типі

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама. Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау»

Бөлім:: Бөлім:
8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі: 8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі:
Бөлім:: Күні:
8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі:
Бөлім:: Сыныбы:
8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі: Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама. Демонстрация «Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау»
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі: 8. 1. 1. 4 буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша танып білу
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
8. 1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі:

Барлық оқушылар үшін:

Буынаяқтылар типіне жататын түрлерін сипаттайды

Көпшілік оқушылар үшін:

Буынаяқтылар өкілдерінің қандай ерекшеліктері болатынын анықтайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Желілілер типіне жататын түрлерді сипаттайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

3. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

Оқушының іс-әрекеті:

Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.

Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

Бағалау:

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Ресурстар: C:\Users\User\Desktop\7aa54429-2a2a-400d-b68b-81da10597b0e.png C:\Users\User\Desktop\b6d245b46e1887a20729cc0777564e3e.jpg
Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Желілілер типінің кластарын атаңдар.

2. Буынаяқтылар типінің кластарын атаңдар.

3. Буынаяқтылар туралы не білесіңдер? Неліктен оларды осылай атайды?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Педагогтің іс-әрекеті: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы -3 балл

1. Буынаяқтылар өкілдерінің қандай ерекшеліктері болатынын анықтайды

Ресурстар: Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады
Оқушының іс-әрекеті:
  1. Тапсырма

29-сурет. Буынаяқтылардың негізгі класы жіктеу

2. Тапсырма

Тіршілік формалары бойынша омыртқалы жануарлар алуан түрлігін салыстыру

Бағалау:

Дескриптор:

Жалпы-3 балл

1. Суретті талдау

Ресурстар:

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті: Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады
Оқушының іс-әрекеті:

3. Тапсырма

1. Буынаяқтылар типі кластарының арасында қандай айырмашылықтар
мен ұқсастықтар болатынын талдаңдар.
2. Желілілер типі кластарының арасында қандай айырмашылықтар мен ұқсастықтар болатынын талдаңдар.


Ұқсас жұмыстар
Оқушылар жауабы
Медициналық протозология
Кенелер. Тіршілік ортасы, паразиттік тіршілік ету дағдысы. Сыртқы құрылысының және мінез-құлығының ерекшеліктері
Бунақденелілердің көптүрлілігі және маңызы
Кенелер ұқсас жәндік
Бунақденелілер 7 сынып
Биология. бунақденелілер
Бунақденелілер класы
Бунақденелілердің ауыз мүшелерінің түрлерін ата
Бөліп шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz