Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Буынаяқтылар типі
Қысқамерзімді жоспар
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбы: Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.Демонстрация <<Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау>>
Бөлім:
8.1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
--------------------------------------------------------------------------------
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.Демонстрация <<Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8.1.1.4 буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша танып білу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Буынаяқтылар типіне жататын түрлерін сипаттайды
Көпшілік оқушылар үшін:
Буынаяқтылар өкілдерінің қандай ерекшеліктері болатынын анықтайды.
Кейбір оқушылар үшін:
Желілілер типіне жататын түрлерді сипаттайды
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.
--------------------------------------------------------------------------------
2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
--------------------------------------------------------------------------------
3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудашаттық шеңбері жүзеге асырылады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
--------------------------------------------------------------------------------
3.Оқушыларды топтарға біріктіру.
Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1. Желілілер типінің кластарын атаңдар.
2. Буынаяқтылар типінің кластарын атаңдар.
3. Буынаяқтылар туралы не білесіңдер? Неліктен оларды осылай атайды?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.
Дескриптор: Жалпы -3 балл
1.Буынаяқтылар өкілдерінің қандай ерекшеліктері болатынын анықтайды
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады
--------------------------------------------------------------------------------
Тапсырма
29-сурет. Буынаяқтылардың негізгі класы жіктеу
2. Тапсырма
Тіршілік формалары бойынша омыртқалы жануарлар алуан түрлігін салыстыру
Дескриптор:
Жалпы-3 балл
1.Суретті талдау
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады
3.Тапсырма
1. Буынаяқтылар типі кластарының арасында қандай айырмашылықтармен ұқсастықтар болатынын талдаңдар.2. Желілілер типі кластарының арасында қандай айырмашылықтар мен ұқсастықтар болатынын талдаңдар.3. Буынаяқтылар типі кластарын сызба түрінде бейнелеңдер.4. Желілілер типінің тип тармақтары мен кластарын сызба түріндебейнелеңдер.
Дескриптор:Жалпы-3 балл
1.Тапсырманы орындайды.
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
--------------------------------------------------------------------------------
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
--------------------------------------------------------------------------------
Жеке жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбы: Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.Демонстрация <<Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау>>
Бөлім:
8.1С Тірі ағзалардың көп түрлілігі
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
--------------------------------------------------------------------------------
Буынаяқтылар типі. Хордалылар типі. Сыртқы белгілеріне қарай салыстырмалы сипаттама.Демонстрация <<Хордалы жануарлар мен буынаяқтылардың ерекшелік белгілерін анықтау>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
8.1.1.4 буынаяқтылар мен хордалы жануарлар кластарын ерекше белгілері бойынша танып білу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Буынаяқтылар типіне жататын түрлерін сипаттайды
Көпшілік оқушылар үшін:
Буынаяқтылар өкілдерінің қандай ерекшеліктері болатынын анықтайды.
Кейбір оқушылар үшін:
Желілілер типіне жататын түрлерді сипаттайды
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
--------------------------------------------------------------------------------
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.
--------------------------------------------------------------------------------
2.Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
--------------------------------------------------------------------------------
3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудашаттық шеңбері жүзеге асырылады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
--------------------------------------------------------------------------------
3.Оқушыларды топтарға біріктіру.
Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Жіктеу>> тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
--------------------------------------------------------------------------------
(Ұ) <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1. Желілілер типінің кластарын атаңдар.
2. Буынаяқтылар типінің кластарын атаңдар.
3. Буынаяқтылар туралы не білесіңдер? Неліктен оларды осылай атайды?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.
Дескриптор: Жалпы -3 балл
1.Буынаяқтылар өкілдерінің қандай ерекшеліктері болатынын анықтайды
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады
--------------------------------------------------------------------------------
Тапсырма
29-сурет. Буынаяқтылардың негізгі класы жіктеу
2. Тапсырма
Тіршілік формалары бойынша омыртқалы жануарлар алуан түрлігін салыстыру
Дескриптор:
Жалпы-3 балл
1.Суретті талдау
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады
3.Тапсырма
1. Буынаяқтылар типі кластарының арасында қандай айырмашылықтармен ұқсастықтар болатынын талдаңдар.2. Желілілер типі кластарының арасында қандай айырмашылықтар мен ұқсастықтар болатынын талдаңдар.3. Буынаяқтылар типі кластарын сызба түрінде бейнелеңдер.4. Желілілер типінің тип тармақтары мен кластарын сызба түріндебейнелеңдер.
Дескриптор:Жалпы-3 балл
1.Тапсырманы орындайды.
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
--------------------------------------------------------------------------------
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
--------------------------------------------------------------------------------
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> тәсілі көрінеді.
--------------------------------------------------------------------------------
Жеке жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін
<<Қошеметтеу>> әдісі арқылы бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz