Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының әрекеті. Сабақтың соңы

Тәрбие сағаты тақырыбы:
Оян, Ар мен Адалдық

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
<<Бекітемін>>
ДТЖЖО:

Күні:

Сынып: 7
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие тақырыбы
Ғаламтор мен ғаламшар
Құндылық
Ұлттық мүдде
Мақсаттары
1. Білімділік: адамгершіліктің жоғары этикалық нормалары екендігіне көз жеткізу; татулық, достық адами қасиеттердің өмірдегі маңыздылығын түсіндіру;
2. Дамытушылық: Адамгершілік,адалдық туралы мақал - мәтелдер, өзіндік ой - пікірлерімен бөлісу арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу;
3. Тәрбиелік: Адамдардың өмірінде әділдік пен адалдықтың алатын орны ерекше екені туралы ой - пікірлерін кеңейту; көркем шығармадағы және қоршаған ортадағы достық қарым - қатынастың көріністерін бағалау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті

Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
І. Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин)
Оқушылардың көңіл - күйлеріне назар аудару.
- Сәлеметсіздер ме балалар.
Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырады. Сынып сағатының мақсаты мен міндеттерін хабарлайды

II.1 слайд
<<Шаттық шеңбері>>

Оян ,
ар мен адалдық!
Сағатқа оян!
Мен сендерді қашанғы қамап қоям,
Бейшара боп бара жатқан өзіме өзім,
Кейде анамның көзімен қарап қоям.

Фариза Оңғарсынова

V.Қойылым "Екі дос"
Талқылау
*Екі дос бір-біріне адал ма? Неліктен?
*Сендер досының орнында не істер едіңдер?

VI. Сурет салу Олай болса, досқа, ата-анаға, бауырға, ортаға жалпы өмірде адал болу үшін қандай қасиеттер керек?
-Махаббат, жылулық, мейірімділік.
-Осы сезімдерді суретпен жеткізіп көрейік

-Жылулық - оттың суретін салу

- Мейірімділік- күннің суретін салу

VII.Қортындылау
Жүректен - жүрекке шеңберімен аяқталады. Оқушылар бір біріне жүрек жарды тілектерін айтады.

III.2-Слайд "Адалдық" Берілген сауалдарға оқушылар өз пікірлерін жеткізеді.

- Оқушылар сонымен біздер адам бойындағы адалдық қасиеттерге тоқталдық. Енді келесі ертегіге назар аударайық. "Ұстаз бен шәкірт" ертегісі көрсетіледі

Талдау
Ой бөлісейік:
-Ертегіден не ұқтыңдар?
:: Кәсіп деген сөзді қалай түсінесіңдер?
* Шәкірті ненің арқасында жетістікке жетті?
:: Әділ болуға ұмтылу адамға не үшін қажет?
:: Адал болу кез келген адамның қолынан келе ме?
:: Неліктен?

IV.Тренинг
(Оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет
шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды)
- Үлкендердің алдынан кесіп өтуге болмайды.
- Кішкене баланы жылатуға болмайды.
- Құстарды атуға болмайды.
- Қыз баланы ренжітуге болмайды.
- Сабақтан кешігуге болмайды.
- Сыныпта айғайлауға болмайды.
- Үлкен кісіні сыйлау керек
- Үлкеннің тілін алу керек..
- Үлкендерге сәлем беру керек.
- Кішілерді қамқорлау керек.
- Оқу құралдарын күтіп ұстау керек.

Плакаттар

презентация

Ұқсас жұмыстар
Шығармашылық жұмыстың атауы
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Менің тұңғыш президентім. Сабақтың тақырыбы
Ақмола тарихы
Өрнекті жазбаша есепте
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Жыл мезгілдерінің суреттері
Сақтардың қоғамдық құрылысы
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Пәндер