Оқушының әрекеті. Сабақтың соңы

Тәрбие сағаты тақырыбы:
Оян, Ар мен Адалдық
Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда)
«Бекітемін»
ДТЖЖО:
Күні:
Сынып: 7
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Мақсаттары
1. Білімділік: адамгершіліктің жоғары этикалық нормалары екендігіне көз жеткізу; татулық, достық адами қасиеттердің өмірдегі маңыздылығын түсіндіру;
2. Дамытушылық: Адамгершілік, адалдық туралы мақал - мәтелдер, өзіндік ой - пікірлерімен бөлісу арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу;
3. Тәрбиелік: Адамдардың өмірінде әділдік пен адалдықтың алатын орны ерекше екені туралы ой - пікірлерін кеңейту; көркем шығармадағы және қоршаған ортадағы достық қарым - қатынастың көріністерін бағалау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
І. Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин)
Оқушылардың көңіл - күйлеріне назар аудару.
- Сәлеметсіздер ме балалар.
Оқушыларды шаттық шеңберіне шақырады. Сынып сағатының мақсаты мен міндеттерін хабарлайды
II. 1 слайд
«Шаттық шеңбері»
Оян,
ар мен адалдық!
Сағатқа оян!
Мен сендерді қашанғы қамап қоям,
Бейшара боп бара жатқан өзіме өзім,
Кейде анамның көзімен қарап қоям.
Фариза Оңғарсынова
V. Қойылым "Екі дос"
Талқылау
*Екі дос бір-біріне адал ма? Неліктен?
*Сендер досының орнында не істер едіңдер?
VI. Сурет салу Олай болса, досқа, ата-анаға, бауырға, ортаға жалпы өмірде адал болу үшін қандай қасиеттер керек?
-Махаббат, жылулық, мейірімділік.
-Осы сезімдерді суретпен жеткізіп көрейік
-Жылулық - оттың суретін салу
- Мейірімділік- күннің суретін салу
VII. Қортындылау
Жүректен - жүрекке шеңберімен аяқталады. Оқушылар бір біріне жүрек жарды тілектерін айтады.
III. 2-Слайд "Адалдық" Берілген сауалдарға оқушылар өз пікірлерін жеткізеді.
- Оқушылар сонымен біздер адам бойындағы адалдық қасиеттерге тоқталдық. Енді келесі ертегіге назар аударайық. " Ұстаз бен шәкірт" ертегісі көрсетіледі
Талдау
Ой бөлісейік:
-Ертегіден не ұқтыңдар?
• Кәсіп деген сөзді қалай түсінесіңдер?
* Шәкірті ненің арқасында жетістікке жетті?
• Әділ болуға ұмтылу адамға не үшін қажет?
• Адал болу кез келген адамның қолынан келе ме?
• Неліктен?
IV. Тренинг
(Оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет
шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды)
- Үлкендердің алдынан кесіп өтуге болмайды.
- Кішкене баланы жылатуға болмайды.
- Құстарды атуға болмайды.
- Қыз баланы ренжітуге болмайды.
- Сабақтан кешігуге болмайды.
- Сыныпта айғайлауға болмайды.
- Үлкен кісіні сыйлау керек
- Үлкеннің тілін алу керек. .
- Үлкендерге сәлем беру керек.
- Кішілерді қамқорлау керек.
- Оқу құралдарын күтіп ұстау керек.
Плакаттар
презентация
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz