Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Студенттермен сәлемдесу, топты түгендеу
Дәріс №3-4
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы
Педагогтің аты-жөні:
Мұғыраж Әсем Мұратбекқызы
Күні:
12.02.2024
Пән:
Хандық дәуір әдебиеті
Топ:
Фил-23-1
Қарастырылатын мәселелер:
1. Асан Қайғының өмірі, шығармашылығының зерттелуі;
2. Асан Қайғы жайлы аңыздар мен тарихи деректер;
3. Толғауларының тақырыптық, көркемдік ерекшеліктері;
4. Қазтуған жырау толғауларындағы ерлік, елдік және ел қорғау мәселесі.
Құндылықтарға баулу:
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттерді шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға баулу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
10 мин.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Студенттермен сәлемдесу, топты түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Тақырыпқа кіріспе ретінде әдебиетіміздің кезекті көрнекті тұлғаларын таныстыру.
Мақсаты: Аудиторияда жағымды атмосфера қалыптастырып, жаңа тақырыпқа студенттердің назарын аударту.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақ
--------------------------------------------------------------------------------
20 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттерге Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы туралы мәлімет түсіндіріледі.
Студенттер сұрақтарға жауап бере отырып, топтық талқылауларға қатысады.
Асан Қайғы толғауларын қандай тақырыптық топтарға бөле аламыз?
Қазтуған жырау толғауларында туған жер тақырыбы қалай көрінеді?
Жырау мен жыршының айырмашылықтары қандай?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
5 мин.
Венн диаграммасы арқылы Асан Қайғы мен Қазтуған жыраудың ұқсастығы мен айырмашылығын талдап көрсетіңдер.
Венн диаграммасы арқылы талдау жасайды.
жұмыс дәптер, постер
10 мин.
Топтық тапсырма
1-топ: <<Бұл заманда не ғаріп?>> толғауын оқып, әдеби-теориялық талдау жасау.
2-топ: <<Алаң да алаң, алаң жұрт>> толғауын оқып, әдеби-теориялық талдау жасау.
Берілген толғауды оқып, әдеби-теориялық талдау жасайды. Топтық жұмыс ретінде постер түрінде қорғайды.
Жұмысқа қойылатын талаптар:
- Толғаудың негізгі идеясын ашу;
- Тирада, буын, бунақ, ұйқас түрлерін ажырату;
- Көркемдегіш құралдарды табу.
Постер, интернет ресурстар (Bilim-All)
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
<> әдісі.
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттер QR код арқылы бүгінгі сабақ туралы пікір қалдырады. Берілген сұрақтарға жауап береді. Сабақ бойынша шағын тест тапсырмасын орындайды.
Мақсаты:Студент алған білімін пысықтайды. Сабақ жайлы пікір қалдырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Тиімділігі:Тақырып бойынша студенттердің пікірін біліп, берілген білімнің қаншалықты игерілгендігін бақылауға болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Жеке жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттербүгінгі сабақтан алған білімдерін пысықтайды. Сабақ туралы пікір қалдырады.
Студенттер сабақта орындаған тапсырмалары мен белсенділік көрсеткіштерімен бағаланады.
Жалпы бағалау
Сабақтың басты жетістігі:
Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
Практика жетекшісі:
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы
Педагогтің аты-жөні:
Мұғыраж Әсем Мұратбекқызы
Күні:
12.02.2024
Пән:
Хандық дәуір әдебиеті
Топ:
Фил-23-1
Қарастырылатын мәселелер:
1. Асан Қайғының өмірі, шығармашылығының зерттелуі;
2. Асан Қайғы жайлы аңыздар мен тарихи деректер;
3. Толғауларының тақырыптық, көркемдік ерекшеліктері;
4. Қазтуған жырау толғауларындағы ерлік, елдік және ел қорғау мәселесі.
Құндылықтарға баулу:
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттерді шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға баулу.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
10 мин.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Студенттермен сәлемдесу, топты түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Тақырыпқа кіріспе ретінде әдебиетіміздің кезекті көрнекті тұлғаларын таныстыру.
Мақсаты: Аудиторияда жағымды атмосфера қалыптастырып, жаңа тақырыпқа студенттердің назарын аударту.
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақ
--------------------------------------------------------------------------------
20 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттерге Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы туралы мәлімет түсіндіріледі.
Студенттер сұрақтарға жауап бере отырып, топтық талқылауларға қатысады.
Асан Қайғы толғауларын қандай тақырыптық топтарға бөле аламыз?
Қазтуған жырау толғауларында туған жер тақырыбы қалай көрінеді?
Жырау мен жыршының айырмашылықтары қандай?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
5 мин.
Венн диаграммасы арқылы Асан Қайғы мен Қазтуған жыраудың ұқсастығы мен айырмашылығын талдап көрсетіңдер.
Венн диаграммасы арқылы талдау жасайды.
жұмыс дәптер, постер
10 мин.
Топтық тапсырма
1-топ: <<Бұл заманда не ғаріп?>> толғауын оқып, әдеби-теориялық талдау жасау.
2-топ: <<Алаң да алаң, алаң жұрт>> толғауын оқып, әдеби-теориялық талдау жасау.
Берілген толғауды оқып, әдеби-теориялық талдау жасайды. Топтық жұмыс ретінде постер түрінде қорғайды.
Жұмысқа қойылатын талаптар:
- Толғаудың негізгі идеясын ашу;
- Тирада, буын, бунақ, ұйқас түрлерін ажырату;
- Көркемдегіш құралдарды табу.
Постер, интернет ресурстар (Bilim-All)
Сабақтың соңы
Рефлексия
5 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
<
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттер QR код арқылы бүгінгі сабақ туралы пікір қалдырады. Берілген сұрақтарға жауап береді. Сабақ бойынша шағын тест тапсырмасын орындайды.
Мақсаты:Студент алған білімін пысықтайды. Сабақ жайлы пікір қалдырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Тиімділігі:Тақырып бойынша студенттердің пікірін біліп, берілген білімнің қаншалықты игерілгендігін бақылауға болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Жеке жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Студенттербүгінгі сабақтан алған білімдерін пысықтайды. Сабақ туралы пікір қалдырады.
Студенттер сабақта орындаған тапсырмалары мен белсенділік көрсеткіштерімен бағаланады.
Жалпы бағалау
Сабақтың басты жетістігі:
Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
Практика жетекшісі:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz