Студенттермен сәлемдесу, топты түгендеу

Дәріс №3-4
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы
Дәріс №3-4: Педагогтің аты-жөні:
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы: Мұғыраж Әсем Мұратбекқызы
Дәріс №3-4: Күні:
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы: 12. 02. 2024
Дәріс №3-4: Пән:
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы: Хандық дәуір әдебиеті
Дәріс №3-4: Топ:
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы: Фил-23-1
Дәріс №3-4: Қарастырылатын мәселелер:
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы:

1. Асан Қайғының өмірі, шығармашылығының зерттелуі;

2. Асан Қайғы жайлы аңыздар мен тарихи деректер;

3. Толғауларының тақырыптық, көркемдік ерекшеліктері;

4. Қазтуған жырау толғауларындағы ерлік, елдік және ел қорғау мәселесі.

Дәріс №3-4: Құндылықтарға баулу:
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы: Студенттерді шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға баулу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

10 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Студенттермен сәлемдесу, топты түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Тақырыпқа кіріспе ретінде әдебиетіміздің кезекті көрнекті тұлғаларын таныстыру.

Мақсаты: Аудиторияда жағымды атмосфера қалыптастырып, жаңа тақырыпқа студенттердің назарын аударту.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабақ

20 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Студенттерге Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы туралы мәлімет түсіндіріледі.

Студенттер сұрақтарға жауап бере отырып, топтық талқылауларға қатысады.

Студенттің іс-әрекеті:

Асан Қайғы толғауларын қандай тақырыптық топтарға бөле аламыз?

Қазтуған жырау толғауларында туған жер тақырыбы қалай көрінеді?

Жырау мен жыршының айырмашылықтары қандай?

Бағалау: Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Венн диаграммасы арқылы Асан Қайғы мен Қазтуған жыраудың ұқсастығы мен айырмашылығын талдап көрсетіңдер.

Студенттің іс-әрекеті: Венн диаграммасы арқылы талдау жасайды.
Бағалау: жұмыс дәптер, постер
Сабақ кезеңі/Уақыты:

10 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Топтық тапсырма

1-топ: «Бұл заманда не ғаріп?» толғауын оқып, әдеби-теориялық талдау жасау.

2-топ: «Алаң да алаң, алаң жұрт» толғауын оқып, әдеби-теориялық талдау жасау.

Студенттің іс-әрекеті: Берілген толғауды оқып, әдеби-теориялық талдау жасайды. Топтық жұмыс ретінде постер түрінде қорғайды.
Бағалау:

Жұмысқа қойылатын талаптар:

- Толғаудың негізгі идеясын ашу;

- Тирада, буын, бунақ, ұйқас түрлерін ажырату;

- Көркемдегіш құралдарды табу.

Ресурстар: Постер, интернет ресурстар (Bilim-All)
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«SMS Хабарлама» әдісі.

Студенттер QR код арқылы бүгінгі сабақ туралы пікір қалдырады. Берілген сұрақтарға жауап береді. Сабақ бойынша шағын тест тапсырмасын орындайды.

Мақсаты: Студент алған білімін пысықтайды. Сабақ жайлы пікір қалдырады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша студенттердің пікірін біліп, берілген білімнің қаншалықты игерілгендігін бақылауға болады.

Студенттің іс-әрекеті:

Жеке жұмыс:

Студенттербүгінгі сабақтан алған білімдерін пысықтайды. Сабақ туралы пікір қалдырады.

Бағалау: Студенттер сабақта орындаған тапсырмалары мен белсенділік көрсеткіштерімен бағаланады.
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жалпы бағалау

Сабақтың басты жетістігі:

Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

Практика жетекшісі:


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың нөмірі
Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы
ІІІ-бөлім. Ақпаратты енгізу-шығару құрылғылары. Принтерді орнату және баптау
Кестені баспаға дайындау
Ресми стиль
Қайталау 1 сынып
Топпен жұмыс түрі
Дарабоз тақырыбында сабақ жоспары
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Үйдегі мейіргерлік күтім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz