Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Blockchain технологиясының мақсатын түсіндіре білу

Сабақ жоспары

САБАҚ:55
11.4А Сандық сауаттылық
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:
Қатысқан оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Blockchain (блокчейн) технологиясы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
11.3.4.5 Blockchain ( блокчейн) технологиясының мақсаты мен жұмыс принципін түсіндіру
Сабақтың мақсаттары
Blockchain технологиясының мақсатын түсіндіре білу
Blockchain технологиясының негізгі принциптерін түсіндіру
Бағалау критерийлері
Білу және түсіну
* Blockchain технологиясының мақсатын және оны ұйымдастыру принципін түсіндіреді;
* блокчейннің негізгі түсініктерін түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар
Студенттер:
- Blockchain технологиясының мақсатын түсіндіреді
- Блокчейн технологиясының негізгі терминдерін түсіндіреді.
Пәндік лексика мен терминология:
Блок (блок), тізбек (тізбек), хэштеу, хэш, блокчейн, биткоин, майнинг, нода.
Байланыс / жазу үшін пайдалы сөз тіркестерінің жиынтығы:
Blockchain технологиясы қолданылады...
Хэштеу .....үшін қажет
Блок ... тұрады
Негізгі құндылық
Әлеуметтік шеберлік сабақта әр түрлі жұмыс түрлері арқылы дамиды: жұптық, топтық пікірталас. Әңгімелесушіні диалогта қолдай білу, дұрыс сұрақтар қою. Жұптық жұмыс кезінде әр түрлі қолдау түрлерін ұсыну.
Құндылықтар
Орнықты даму мақсаттары: 9-мақсат: төзімді инфрақұрылым құру, инклюзивті және тұрақты индустрияландыру мен инновацияларды дамыту
Ынтымақтастық:
- мұғалім мен оқушылар бірлесіп сабақтың мақсатына жетеді және өзара әрекеттесу нәтижелерін талқылайды.
Өмір бойы білім алу:
- мұғалім технологияны өмірмен, сабақтың алдыңғы тақырыптарымен байланыстырады.
Өзіңізге және айналаңызға деген құрмет:
- Мұғалім мен оқушылар өзара көмек көрсетіп, бір-біріне қолдау көрсетеді.
Пән аралақ байланыс
Ағылшын тілімен байланысты ұғымдарды зерттеу арқылы анықтауға болады.
Негізгі дағдылар
Клиент-сервер технологиясы
Сабатың барысы
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
1-2 минут

3-6 минут

7-8 минут

Сабақтың ортасы
9-25 минут

26-31 минут

32-36 минут

Сабақтың соңы
37-40 минут

Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, жоқ студенттерді тексеру

Мұғалім оқушылардан <<Қазақстандағы цифрландыру>> өткен сабақтың тақырыбына байланысты екі сұрақтың біріне жауап беруін сұрайды. Сұрақтар Google құжаты сияқты онлайн-құжатта орналасқан. Студенттер берілген сілтеме бойынша бір уақытта жұмыс істейді.

Жауаптар алынғаннан кейін мұғалім оқушылармен осы онлайн-құжатпен жұмыс жасағанда қандай артықшылықтар атауға болатындығын талқылайды?
Бірақ мұғалім құжатты оқушылардың біріне жауап беру үшін жіберіп, содан кейін келесі студентке жіберсе ше? Дәстүрлі құжаттың кемшіліктері. Жаңа технологиялар адамдардың өміріне қалай әсер етеді? Бүгін біз бірнеше жыл бұрын пайда болған жаңа технология туралы айтатын боламыз.

Сабақтың тақырыбын, мақсаттарын жариялау және сабақты бағалау критерийлерін бірлесіп талқылау.

Жаңа материалды оқу. Зерттеу.
Мұғалім зерттеу сұрақтарының тізімін ұсынады. Әр студент Интернетті пайдаланып жеке зерттеу жүргізеді. Дәптерге жазбалар жазу керек.
Зерттеу сұрақтары:
1. Блокчейн дегеніміз не?
2. Блок дегеніміз не және блок тізбегінде қандай мәліметтер бар?
3. Хэштеу және хэш дегеніміз не?
4. Блокчейндегі түйін дегеніміз не?
5. Криптовалюта дегеніміз не?
6. Bitcoin дегеніміз не және оны кім құрды?
7. Майнинг дегеніміз не?

Топтық талқылау
Мұғалім сыныпты ерікті түрде жұпқа бөледі.
Оқушылар жұпта бір-біріне кезек-кезек блокчейнге қатысты негізгі түсініктерді өз жазбаларына сүйене отырып түсіндіреді. Қажет болса, бірін-бірі толықтырыңыз.

Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім тақтаға 5 сұрақ қояды. Әр сұраққа 20 секунд беріледі. Жауаптарды талқылай отырып өзін-өзі бағалау. Жауаптары слайдта көрсетілген.

Рефлексия.
Студенттерге келесі сұрақтардың бірі бойынша ойлануға мүмкіндік беріледі:
1. Бұл маған пайдалы болды ...
2. Мәселе тудырды ...
3. Сабақтың тақырыбы өзекті, себебі ...
4. Тақырыпты жақсы түсіну үшін маған ... қажет.

<<Қазақстандағы цифрландырудың артықшылықтары немесе кемшіліктері>> онлайн-құжат

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4

Слайд5

Слайд 6-12

Слайд13

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Педагогтың аты-жөні

Күні

Сынып 11

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Blockchain технологиясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.4.5 - Blockchain технологиясының мақсаты мен жұмыс қағидасын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Blockchain дегеннің не екенін біледі;

Көптеген оқушылар:

Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидаларын түсіндіре алады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.
ҚБ: жұлдыз / 2 балл/

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.
5.Бағалайды.

Жұлдыз
2 балл

Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

Сабақ мақсаттарымен таныстыру:

Blockchain дегеннің не екенін;
Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидаларын;
Blockchain технологиялары қолданылатын негізгі салаларды;
Blockchain технологияларының даму болашағын білетін боласыңдар.
Оқулықпен жұмыс
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. <<Білдім>> деген екінші бағанды толтырады.
Толтырылған бағанды талқылайды, түсініксіз сәттерді нақтылайды.
Мұғалім тарапынан бағалау: ауызша мақтау, ынталандыру.
Жеке жұмыс.
№1 тапсырма: Blockchain анықтамаларын белгіле.
Деректерді беру әдісі.
Таратылған мәліметтер базасы.
Ақпаратты қорғау тәсілі.
Мәліметтерді сақтау тәсілі.
Хэш функцияларын қолдана отырып мәліметтерді түрлендіру тәсілі.
Деректерді сақтау технологиясы, оның негізгі құрамдас бөліктері - тең құқылы желілер,
консенсус механизмі және блокчейннің өзі.
Программалық қамтамасыз ету арқылы желідегі түйіндермен келісілетін ережелер жиынтығы.
№2 - Тапсырма: Ондық формада ұсынылған хат үшін екілік кодтағы <<2-модуль бойынша қосу>> хэш-
функциясының нәтижесін есепте: 70 73 76 69.
Шешуі:
Он алтылық жүйеге ауыстырамыз: 46 49 4С 45
2-модуль бойынша биттерді әр бағанға орналастырамыз (НЕМЕСЕ болмайды)
0100 0110
0100 1001
0100 1100
0100 0101
0000 0110
Дұрыс жауап: __________________
Білу және түсіну
1. Блокчейн деген не?
2. Блокчейннің негізгі ұғымдарын сипаттаңдар.
3. Биткоиннің негізін қалаған кім?
4. Блокчейннің көмегімен деректерді беру процесін сипатта.
Қолдану
Блокчейн - бұл бірегей жұмыс ұстанымы бар, деректерді және осы деректерді өңдеу туралы ақпаратты
сақтау технологиясы.
Деңгейлік тапсырмалар:
A деңгейі. Келесі хабарлама үшін оналтылық формада берілген <<2 модулі бойынша қосу>> хеш-
функциясының нәтижесін есепте: 2B 14 A9 5F E4.
В деңгейі. Келесі хабарлама үшін оналтылық формада берілген <<2 модулі бойынша қосу>> хеш-
функциясының нәтижесін есепте:
:: 0A3 69 2C
:: 82 0F B5
:: 0DA 14 90
:: 32 01 BF
:: 9E A6 23
:: 10 ВE 57
С деңгейі. Келесі Bloc хабарламасы үшін <<2 модулі бойынша қосу>> хеш-функциясының нәтижесін
есепте.

Мұғалімді тыңдайды
1-тапсырманы орындайды

2- тапсырманы орындайды

Презентация

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс: <<Смайлик>>
барлығын түсіндім
менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.

Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Blockchain технологиясы

Ұқсас жұмыстар
Технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Жасуша мембранасының құрылысы
Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы
Сыни тұрғысынан ойлау
Физиканы оқыту әдістері
Балабақшада сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдістерін қолдану тәсілі
Жаңа педагогикалық технологиялар
Зейін
Сто технологиясын сабақта тиімді пайдалану жолдары
Елін аралаған елік бала
Пәндер