Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ауаның ылғалдылығы

<<ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІ
№15 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫ>> КММ

Ашық сабақ

Пәні: Биология
Тақырыбы: Қантамырлар жүйесінің түрлері. Ашық және тұйық қанайналым жүйелері. Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері.
Пән мұғалімі: Омарова А
Сынып: 8<<Ә>>

2023-2024 оқу жылы
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ауаның ылғалдылығы. Шық нүктесі
Бөлімі:
Сұйық және қатты денелер
Педагогтің аты-жөні:
Курбанова Т.С.
Күні:
19.12.2023ж.
Сыныбы:10
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Ауаның ылғалдылығы. Шық нүктесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
10.2.4.1 - ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтау;
Сабақтың мақсаты:
1. Қаныққан және қанықпаған бу ұғымдарымен, олардың қасиеттерімен, ауаның салыстырмалы және абсолют ылғалдылығын түсінеді;
2. Қаныққан және қанықпаған бу қысымының температураға тәуелділігін және ауа ылғалдылығын тәжірибе жүзінде анықтайды
3. Ауаның салыстырмалы және абсолют ылғалдылығын формуласын пайдаланып, есептер шығарады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы

2мин.

8 мин.

10 мин.
<<Ойлан. Жұптас . Бөліс>> әдісі

Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.
- жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Бағалау парағын тарату.

Топқа бөлу:
1 топ. Ылғалдылық
2 топ. Шық
3.топ. Психрометр
4 топ. Гигрометр

Үй тапсырмасын тексеру
<<Бәйге>>
1.Термодинамиканың І заңы:
2.Термодинамика ғылымы қашан қалыптасты : 19 ғ аяғы
Термодинамика ғылымын ең алғаш кім ашты? Гиббс
3.Идеал газ дегеніміз не?
4.Тең таралу туралы заңды кім дәлелдеді? Больцман
5.Ішкі энергияны қалай өзгертуге болады? Жұмыс іст
6.Жасалған жұмыс нөлге тең болатын изопроцесстен жылу. Ішкі энергияға тең
7.Изотермиялық процесс кезінде жылу мөлшері неге тең болады?
8.Изобаралық процесс кезінде жылу мөлшері?
9.Термодинамиканың неше заңы бар? 3
<<Ой шақыру>>
Жұмбақта қандай құбылыс туралы айтылады?

Көкке шықса бұлт,
Жерге түссе шаңыт.

Қара таудың басында
Киік кетіп барады.
Қол-аяғы баурына
Тиіп кетіп барады
Мұғалім: Тұман деген не?
(Тұман судың кішігірім тамшыларының жиынтығы), тұман көбінесе жазық жерлерде, жазықта, ауа-райында өте ылғалды жерлерде пайда болады.
- Бұл су, ылғал қайда болады? (ауада)
- Бүгін біздің өтететін тақырыбымыз не туралы деп ойлайсыз?
(Бүгін біз ауаның ылғалдылығы туралы әңгімелейтін боламыз.)
Жаңа сабақ тақырыбы, мақсаты айтылады
<<Ойлан . Жұптас. Бөліс>> әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру
1 топ. Ылғалдылық
2 топ. Шық
3.топ. Психрометр
4 топ. Гигрометр
Топтар тақырыпты меңгеріп қарастырасындар

Сандар арқылы топқа бөлінеді.
<<Бәйге>> әдісі арқылы
өтілген тақырыптар бойынша <> платформасында сұраққа жауап жазады.

Оқушылардың жауабы: Тұман.
<<ойлан . Жұптас. Бөліс>> әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, топта қорғайды
Жауаптары тексеріліп, <<Шапалақ соғумен>> бағаланады.

Дескриптор
-Қаныққан және қанықпаған бу. Ауаның ылғалдылығы.
- бақылау мен экспериментті ажыратады.

Оқулық, өтілген материал бойынша дайындалған тұжырымдар
https://learningapps.org/view30178299

Оқулық, флипчарт, маркерлер, стикерлер
Сабақтың ортасы.
7 мин.

3 мин.

<<Көкпар>> әдісі
16 жаттығу есептерін шығару

<<Ақ сүйек>>
Адасқан терминдер
(абсолютті ылғалдылық, температурада, салыстырмалы ылғалдылық, массасының, пайыздық мөлшері)
..... - ауадағы су буының мөлшерінің берілген температурада болатын мөлшеріне пайызбен көрсетілген қатынасы.
Ауада болатын су буының (ылғалдылықтың) нақты мөлшері, әдетте, ........ деп аталады.
Қарапайым тілмен айтқанда, абсолютті ылғалдылық дегеніміз - су буының ............. құрғақ ауа массасына қатынасы.
Салыстырмалы ылғалдылық, керісінше, ауада болатын су буының мөлшері, сол ....... ұстай алатын мөлшерге қатысты болады.

Функционалдық сауаттылық тапсырмасы
Ауа ылғалдылығын анықтау:
2 термометр алып ылғал шуберек алып термометр корсетуінен ауа ылғалдылығын кесте арқылы анықтау
16 жаттығуды шығарып жазады.
Бақылаушы әр топтың жауабына қарай бағалау парағына белгілеп отырады.

Дескриптор
Қаныққан және қанықпаған бу. Ауаның ылғалдылығы физикадан басқа салалармен байланыстырып мысалдар келтіреді.
- Бақылау мен эскпериментті ажыратады

Жалпы балл -5

Смайликтер

Сабақтың соңы.Рефлексия

5-мин

5 мин

Бағалау
5 мин

Үй тапсырмасы
Рефлексия:
- Сіздер тағы қандай сұрақтар қосар едіңіздер?
Жауабымен түсіндіріңіз.
- Қандай сұраққа жауап беру қиынға соқты?
Сабақты қорытындылау

Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

Әр оқушы ойларын жазады, сұрақтарын жауабымен бірге түсіндіреді
Өз пікірлерін айтады
Кері байланыс
Не білдім?
Нені білемін?
Нені білгім келеді?
Оқушылар әр стикерге жеке 3 сұраққа пікірлерін жазып, тиісті корзинаға салып кетеді.
.

Қаныққан және қанықпаған бу. Ауаның ылғалдылығы әдістеріне физикадан басқа салалармен байланыстырып мысалдар табу, тақырыптың түйінді тұстарын қарау

Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл

Бағалау парақтары

Ұқсас жұмыстар
Қаныққан бу және қанықпаған бу
Заттың агрегаттық күйлері тарауына омж 8 сынып
Табиғи факторлар
Ауа райы. Климат жайлы ақпарат
Қалыпты атмосфералық қысым
Формулалар талданып болғаннан кейін, топты критериалды бағалау
Қайнау. Меншiктi булану жылуы
Абайдың табиғат лирикасындағы физикалық құбылыстар
Ауа райы
Қайнау. меншікті булану жылуы. 8 сынып. қмж
Пәндер