Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жоба түрлері
9-күн
1-тапсырма. Ұсынылған ресурсты талдаңыз. Берілген ресурста берілген тапсырмалар оқушыларда қандай дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететіндігін анықтаңыз. Өз жауабыңызға дәлелдемелер келтіріңіз. Басқа әріптестеріңіздің жұмысымен танысыңыз, сындарлы кеңес беріңіз.
Дағдылар тізбесі
Дәлелдемелер
2-тапсырма. <<Тарих беттерінен>> бөлімі бойынша ұсынылған оқу мақсаттарын талқылаңыз. Ұсынылған оқу мақсаттары шеңберінде қандай жобалық жұмыс ұйымдастыруға болатындығын анықтаңыз. Бір немесе бірнеше оқу мақсатын таңдап, бір сабақ шеңберінде жүзеге асыруға болатын жоба әзірлеңіз
Анықтама үшін:
Жоба түрлері: 1)әдісі бойынша: тәжірибеге-бағытталған, зерттеушілік, ақпараттық, шығармашылық, рөлдік; 2) қатысушылардың саны бойынша: жеке, жұптық, топтық; ұзақтығына қарай: бір сабақта; бір тараудың соңында; бір тоқсанның соңында;
Тәжірибеге бағытталған жоба- жобаның қатысушыларының әлеуметтік мүдделеріне бағытталған. Жобаның өнімі алдын-ала анықталған және сынып, мектеп өмірінде және т.б. кезде қолданылуы мүмкін.
Ақпараттық жоба - Мәселені, зерттеу тақырыбы мен объектісін, ақпарат көздерін, гипотезаны, нәтижелерді қорытындылауды, тұжырымдарды, нәтижелерді тұжырымдауды анықтауға бағытталған.
Зерттеушілік жоба - Ақпаратты жинақтауға, фактілерді талдауға және жүйелеуге бағытталған.
Зерттеу кезеңдері сақталады.
Шығармашылық жоба - Газеттің макетін, мерекенің сценарийін, жарнамалық буклетті және т.б. өнімді жасауға бағытталған. Егжей-тегжейлі құрылымы жоқ.
Рөлдік жоба - Тарихи кейіпкерлердің, ойдан шығарған кейіпкерлері бар рөлдік ойын құруға бағытталған. Жобаның нәтижесі белгісіз болады: Ол қалай аяқталады? Келісім жасалып, кикілжің шешіле ме?
Жобалық зерттеушілік жұмыстың кезеңдері:
Басталуы (тақырыпты, мақсатты анықтау, жұмыс тобын таңдау)
Жоспарлау (мәселені талдау, ақпарат көздерін анықтау, міндеттерді қою, команданың рөлін бөлу)
Зерттеу (ақпараттарды жинақтау және нақтылау, тиімді нұсқаларды талқылау және іріктеу, іс-әрекеттің жоспарын нақтылау, жобаны жүзеге асыру)
Жобаның көрсетілімі (бизнес ойын, драматизация, есеп, конференция, мереке және т.б.)
Рефлексия (жобаны талдау).
<<Тарих беттерінен>> бөлімі бойынша ұсынылған оқу мақсаттары
Жоба түрлері
1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі ;
2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау;
3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру
4.3.1.1 түрлі дереккөздер негізінде тарихи кезеңдердегі технологиялық прогресті анықтау;
2.3.4.1 әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру;
2.3.5.2 бақылаулар негізінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау;
4.3.5.1 зерттеулер негізінде <<Қазақстан>> атауымен байланысты мағыналық ассоциациялар қатарын (ұлттық бренд) ұсыну;
Оқу мақсаты
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Бағалау критерийлері
Жоба үлгісі
3-тапсырма. Дүниетану пәні бойынша бақылау, эксперимент, сауал жүргізуді ескеріп сабақ жоспарын әзірлеу (сынып, бөлім өз таңдауыңызда).
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
___________________________________________
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1-тапсырма. Ұсынылған ресурсты талдаңыз. Берілген ресурста берілген тапсырмалар оқушыларда қандай дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететіндігін анықтаңыз. Өз жауабыңызға дәлелдемелер келтіріңіз. Басқа әріптестеріңіздің жұмысымен танысыңыз, сындарлы кеңес беріңіз.
Дағдылар тізбесі
Дәлелдемелер
2-тапсырма. <<Тарих беттерінен>> бөлімі бойынша ұсынылған оқу мақсаттарын талқылаңыз. Ұсынылған оқу мақсаттары шеңберінде қандай жобалық жұмыс ұйымдастыруға болатындығын анықтаңыз. Бір немесе бірнеше оқу мақсатын таңдап, бір сабақ шеңберінде жүзеге асыруға болатын жоба әзірлеңіз
Анықтама үшін:
Жоба түрлері: 1)әдісі бойынша: тәжірибеге-бағытталған, зерттеушілік, ақпараттық, шығармашылық, рөлдік; 2) қатысушылардың саны бойынша: жеке, жұптық, топтық; ұзақтығына қарай: бір сабақта; бір тараудың соңында; бір тоқсанның соңында;
Тәжірибеге бағытталған жоба- жобаның қатысушыларының әлеуметтік мүдделеріне бағытталған. Жобаның өнімі алдын-ала анықталған және сынып, мектеп өмірінде және т.б. кезде қолданылуы мүмкін.
Ақпараттық жоба - Мәселені, зерттеу тақырыбы мен объектісін, ақпарат көздерін, гипотезаны, нәтижелерді қорытындылауды, тұжырымдарды, нәтижелерді тұжырымдауды анықтауға бағытталған.
Зерттеушілік жоба - Ақпаратты жинақтауға, фактілерді талдауға және жүйелеуге бағытталған.
Зерттеу кезеңдері сақталады.
Шығармашылық жоба - Газеттің макетін, мерекенің сценарийін, жарнамалық буклетті және т.б. өнімді жасауға бағытталған. Егжей-тегжейлі құрылымы жоқ.
Рөлдік жоба - Тарихи кейіпкерлердің, ойдан шығарған кейіпкерлері бар рөлдік ойын құруға бағытталған. Жобаның нәтижесі белгісіз болады: Ол қалай аяқталады? Келісім жасалып, кикілжің шешіле ме?
Жобалық зерттеушілік жұмыстың кезеңдері:
Басталуы (тақырыпты, мақсатты анықтау, жұмыс тобын таңдау)
Жоспарлау (мәселені талдау, ақпарат көздерін анықтау, міндеттерді қою, команданың рөлін бөлу)
Зерттеу (ақпараттарды жинақтау және нақтылау, тиімді нұсқаларды талқылау және іріктеу, іс-әрекеттің жоспарын нақтылау, жобаны жүзеге асыру)
Жобаның көрсетілімі (бизнес ойын, драматизация, есеп, конференция, мереке және т.б.)
Рефлексия (жобаны талдау).
<<Тарих беттерінен>> бөлімі бойынша ұсынылған оқу мақсаттары
Жоба түрлері
1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі ;
2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау;
3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру
4.3.1.1 түрлі дереккөздер негізінде тарихи кезеңдердегі технологиялық прогресті анықтау;
2.3.4.1 әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу
3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру;
2.3.5.2 бақылаулар негізінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау;
4.3.5.1 зерттеулер негізінде <<Қазақстан>> атауымен байланысты мағыналық ассоциациялар қатарын (ұлттық бренд) ұсыну;
Оқу мақсаты
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Бағалау критерийлері
Жоба үлгісі
3-тапсырма. Дүниетану пәні бойынша бақылау, эксперимент, сауал жүргізуді ескеріп сабақ жоспарын әзірлеу (сынып, бөлім өз таңдауыңызда).
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
___________________________________________
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz