Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жоба түрлері

9-күн
1-тапсырма. Ұсынылған ресурсты талдаңыз. Берілген ресурста берілген тапсырмалар оқушыларда қандай дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететіндігін анықтаңыз. Өз жауабыңызға дәлелдемелер келтіріңіз. Басқа әріптестеріңіздің жұмысымен танысыңыз, сындарлы кеңес беріңіз.

Дағдылар тізбесі
Дәлелдемелер

2-тапсырма. <<Тарих беттерінен>> бөлімі бойынша ұсынылған оқу мақсаттарын талқылаңыз. Ұсынылған оқу мақсаттары шеңберінде қандай жобалық жұмыс ұйымдастыруға болатындығын анықтаңыз. Бір немесе бірнеше оқу мақсатын таңдап, бір сабақ шеңберінде жүзеге асыруға болатын жоба әзірлеңіз
Анықтама үшін:
Жоба түрлері: 1)әдісі бойынша: тәжірибеге-бағытталған, зерттеушілік, ақпараттық, шығармашылық, рөлдік; 2) қатысушылардың саны бойынша: жеке, жұптық, топтық; ұзақтығына қарай: бір сабақта; бір тараудың соңында; бір тоқсанның соңында;
Тәжірибеге бағытталған жоба- жобаның қатысушыларының әлеуметтік мүдделеріне бағытталған. Жобаның өнімі алдын-ала анықталған және сынып, мектеп өмірінде және т.б. кезде қолданылуы мүмкін.
Ақпараттық жоба - Мәселені, зерттеу тақырыбы мен объектісін, ақпарат көздерін, гипотезаны, нәтижелерді қорытындылауды, тұжырымдарды, нәтижелерді тұжырымдауды анықтауға бағытталған.
Зерттеушілік жоба - Ақпаратты жинақтауға, фактілерді талдауға және жүйелеуге бағытталған.
Зерттеу кезеңдері сақталады.
Шығармашылық жоба - Газеттің макетін, мерекенің сценарийін, жарнамалық буклетті және т.б. өнімді жасауға бағытталған. Егжей-тегжейлі құрылымы жоқ.
Рөлдік жоба - Тарихи кейіпкерлердің, ойдан шығарған кейіпкерлері бар рөлдік ойын құруға бағытталған. Жобаның нәтижесі белгісіз болады: Ол қалай аяқталады? Келісім жасалып, кикілжің шешіле ме?
Жобалық зерттеушілік жұмыстың кезеңдері:
Басталуы (тақырыпты, мақсатты анықтау, жұмыс тобын таңдау)
Жоспарлау (мәселені талдау, ақпарат көздерін анықтау, міндеттерді қою, команданың рөлін бөлу)
Зерттеу (ақпараттарды жинақтау және нақтылау, тиімді нұсқаларды талқылау және іріктеу, іс-әрекеттің жоспарын нақтылау, жобаны жүзеге асыру)
Жобаның көрсетілімі (бизнес ойын, драматизация, есеп, конференция, мереке және т.б.)
Рефлексия (жобаны талдау).

<<Тарих беттерінен>> бөлімі бойынша ұсынылған оқу мақсаттары
Жоба түрлері
1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі ;

2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау;

3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

4.3.1.1 түрлі дереккөздер негізінде тарихи кезеңдердегі технологиялық прогресті анықтау;

2.3.4.1 әл-Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу

3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру;

2.3.5.2 бақылаулар негізінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау;

4.3.5.1 зерттеулер негізінде <<Қазақстан>> атауымен байланысты мағыналық ассоциациялар қатарын (ұлттық бренд) ұсыну;

Оқу мақсаты

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Бағалау критерийлері

Жоба үлгісі

3-тапсырма. Дүниетану пәні бойынша бақылау, эксперимент, сауал жүргізуді ескеріп сабақ жоспарын әзірлеу (сынып, бөлім өз таңдауыңызда).
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
___________________________________________
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:

Педагогтің аты-жөні

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Сабақтың мақсаты

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар

Ұқсас жұмыстар
«су моншақтан бұйым жасау технологиясы»
БАЛАБАҚШАДА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ЖҮРГІЗІЛУ ӘДІСІ
Оқушыларды ғылыми жобаларға, олимпиадаларға, сайыстарға дайындау жүйесі
ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТТІҢ ТАҢҒАЖАЙЫП ӘЛЕМІ
Тірек - қимыл жүйесі
Жобалау технологиясы
Жаңа мазмұнға сай педагогикалық жаңа технологиялрды пайдаланып өткізілген сабақтардың өзіндік талдауы
Компьютерді таңдау жобасы
Ақпараттық жоба
Жоба бойынша кестелеп тігу
Пәндер