Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күкірт қышқылдарының тұздары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Күкірт қышқылы ерітіндісінің және оның тұздары
Педагогтің аты-жөні:
Аутен Әсел Үсенқызы
Күні:
24.01.2024 ж.
Сыныбы: 9
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Күкірт қышқылы ерітіндісінің және оның тұздары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.2.1.14 - күкірт қышқылы ерітіндісі мен тұздарының физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу
Сабақтың мақсаты:
* Күкірт қышқылы мен оның тұздарын сапалық реакция көмегімен анықтау;
* Күкіртті қышқыл мен күкірт қышқылы тұздарын сапалық реакция көмегі арқылы ажырату;
* Практикалық жұмыс дағдыларын жетік меңгереді, түзілген тұнбалардың физикалық сипаттамаларын зерттейді.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Үй тапсырмасын тексеру. <<Миға шабуыл>> әдісімен өткен тақырыпты еске түсіру.
1. Күкірттің қандай аллотропиялық түрөзгерісін білесіздер?
2. Күкірттің физикалық қасиеті?
3. Күкірттің химиялық қасиеті?
Оқушылар ұстазымен амандасады, сұрақтарға жауап береді.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Оқулық, жұмыс дәптері, Кітап, дәптер
Жаңа сабаққа кіріспе
Жаңа тақырып
<<Күкірт қышқылы және оның тұздары>>.
Физикалық қасиеттері: Оқулықтан оқу арқылы түсінгендерін жазу
Дәптерлеріне сипаттап жазу. Сұйылтылған күкірт қышқылы қышқылдарға тән барлық қасиеттерді көрсетеді. Ол индикаторлардың түсін өзгертеді. Белсенділік қатарындағы сутекке дейінгі металдармен әрекеттескенде сутек бөлінеді:
Zn + H2SO4(сұйылт) = ZnSO4 + H2
Металл оксидтерімен әрекеттеседі:
MgO + H2SO4(сұйылт) = MgSO4 + H2
Негіздермен әрекеттеседі:
2 KOH + H2SO4(сұйылт) = K2SO4+2 H2O
Әлсіз қышқылдардың тұздарымен әрекеттеседі:
Na2CO3+H2SO4(сұйыл) = Na2SO4+H2O+CO2
Күкірт қышықылының физикалық қасиеттері?
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
Күкірт қышқылдарының тұздары.
Қөп қолданылатын тұздар: натрий сульфатының кристалгидраты Na2SO4* 10H20, оның минералын мирабилит деп атайды. Ол тұз мединицада дәрі ретінде <<глаубер тұзы>> деген атаумен қолданылады. Тотияйын, яғни мыс кристалгидраты CuSO4 * 5H2O жасанды жібек, талшық алуға, өсімдік зиянкестерімен күресуге қажет.
Оқулықты оқып танысып шығады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1 Күкірт қышқылы ерітіндісі мен оның тұздарының физикалық қасиеттерін анықтайды
Oқулық
Тапсырма 1.
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, бағалайды.
Дәптермен жұмыс. 27-бет 4-тапсырма
Дескриптор:
Жалпы балл - 3 балл
Oқулық, дәптер
Тапсырма 2.
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, бағалайды.
Есеп шығару: 1-2
1) Массасы 12,8 г мыс күкірт қышқылының артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілген күкіртті газдың көлемін (қ.ж.) есептеңдер. Жауабы: 4,48 л.
2)Реакция толық жүру үшін массасы 500 г массалық үлесі 20%-дық күкірт қышқылының ерітіндісіне қанша магний оксидін қосу қажет? Жауабы: m(MgO) =40,8 г
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Oқулық, дәптер
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Тексерілді: _____________________
Сабақтың тақырыбы: Күкірт қышқылы ерітіндісінің және оның тұздары
Педагогтің аты-жөні:
Аутен Әсел Үсенқызы
Күні:
24.01.2024 ж.
Сыныбы: 9
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Күкірт қышқылы ерітіндісінің және оның тұздары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.2.1.14 - күкірт қышқылы ерітіндісі мен тұздарының физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу
Сабақтың мақсаты:
* Күкірт қышқылы мен оның тұздарын сапалық реакция көмегімен анықтау;
* Күкіртті қышқыл мен күкірт қышқылы тұздарын сапалық реакция көмегі арқылы ажырату;
* Практикалық жұмыс дағдыларын жетік меңгереді, түзілген тұнбалардың физикалық сипаттамаларын зерттейді.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Үй тапсырмасын тексеру. <<Миға шабуыл>> әдісімен өткен тақырыпты еске түсіру.
1. Күкірттің қандай аллотропиялық түрөзгерісін білесіздер?
2. Күкірттің физикалық қасиеті?
3. Күкірттің химиялық қасиеті?
Оқушылар ұстазымен амандасады, сұрақтарға жауап береді.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Оқулық, жұмыс дәптері, Кітап, дәптер
Жаңа сабаққа кіріспе
Жаңа тақырып
<<Күкірт қышқылы және оның тұздары>>.
Физикалық қасиеттері: Оқулықтан оқу арқылы түсінгендерін жазу
Дәптерлеріне сипаттап жазу. Сұйылтылған күкірт қышқылы қышқылдарға тән барлық қасиеттерді көрсетеді. Ол индикаторлардың түсін өзгертеді. Белсенділік қатарындағы сутекке дейінгі металдармен әрекеттескенде сутек бөлінеді:
Zn + H2SO4(сұйылт) = ZnSO4 + H2
Металл оксидтерімен әрекеттеседі:
MgO + H2SO4(сұйылт) = MgSO4 + H2
Негіздермен әрекеттеседі:
2 KOH + H2SO4(сұйылт) = K2SO4+2 H2O
Әлсіз қышқылдардың тұздарымен әрекеттеседі:
Na2CO3+H2SO4(сұйыл) = Na2SO4+H2O+CO2
Күкірт қышықылының физикалық қасиеттері?
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог және қолдау көрсету>> тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
Күкірт қышқылдарының тұздары.
Қөп қолданылатын тұздар: натрий сульфатының кристалгидраты Na2SO4* 10H20, оның минералын мирабилит деп атайды. Ол тұз мединицада дәрі ретінде <<глаубер тұзы>> деген атаумен қолданылады. Тотияйын, яғни мыс кристалгидраты CuSO4 * 5H2O жасанды жібек, талшық алуға, өсімдік зиянкестерімен күресуге қажет.
Оқулықты оқып танысып шығады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1 Күкірт қышқылы ерітіндісі мен оның тұздарының физикалық қасиеттерін анықтайды
Oқулық
Тапсырма 1.
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, бағалайды.
Дәптермен жұмыс. 27-бет 4-тапсырма
Дескриптор:
Жалпы балл - 3 балл
Oқулық, дәптер
Тапсырма 2.
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, бағалайды.
Есеп шығару: 1-2
1) Массасы 12,8 г мыс күкірт қышқылының артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілген күкіртті газдың көлемін (қ.ж.) есептеңдер. Жауабы: 4,48 л.
2)Реакция толық жүру үшін массасы 500 г массалық үлесі 20%-дық күкірт қышқылының ерітіндісіне қанша магний оксидін қосу қажет? Жауабы: m(MgO) =40,8 г
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Oқулық, дәптер
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Тексерілді: _____________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz