Қысқамерзімді сабақ жоспары: Күкірт қышқылы ерітіндісі мен оның тұздарының физикалық және химиялық қасиеттері (9-сынып)

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Күкірт қышқылы ерітіндісінің және оның тұздары

Педагогтің аты-жөні:
Аутен Әсел Үсенқызы
Педагогтің аты-жөні:: Күні:
Аутен Әсел Үсенқызы: 24. 01. 2024 ж.
Педагогтің аты-жөні:: Сыныбы: 9
Аутен Әсел Үсенқызы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Педагогтің аты-жөні:: Сабақтың тақырыбы:
Аутен Әсел Үсенқызы: Күкірт қышқылы ерітіндісінің және оның тұздары
Педагогтің аты-жөні:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Аутен Әсел Үсенқызы: 9. 2. 1. 14 - күкірт қышқылы ерітіндісі мен тұздарының физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу
Педагогтің аты-жөні:: Сабақтың мақсаты:
Аутен Әсел Үсенқызы:
  • Күкірт қышқылы мен оның тұздарын сапалық реакция көмегімен анықтау;
  • Күкіртті қышқыл мен күкірт қышқылы тұздарын сапалық реакция көмегі арқылы ажырату;
  • Практикалық жұмыс дағдыларын жетік меңгереді, түзілген тұнбалардың физикалық сипаттамаларын зерттейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» әдісімен өткен тақырыпты еске түсіру.

1. Күкірттің қандай аллотропиялық түрөзгерісін білесіздер?

2. Күкірттің физикалық қасиеті?

3. Күкірттің химиялық қасиеті?

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар ұстазымен амандасады, сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптері, Кітап, дәптер
Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті:

Жаңа тақырып

«Күкірт қышқылы және оның тұздары».

Физикалық қасиеттері: Оқулықтан оқу арқылы түсінгендерін жазу

Дәптерлеріне сипаттап жазу. Сұйылтылған күкірт қышқылы қышқылдарға тән барлық қасиеттерді көрсетеді. Ол индикаторлардың түсін өзгертеді. Белсенділік қатарындағы сутекке дейінгі металдармен әрекеттескенде сутек бөлінеді:
Zn + H 2 SO 4(сұйылт) = ZnSO 4 + H 2

Металл оксидтерімен әрекеттеседі:
MgO + H 2 SO 4(сұйылт) = MgSO 4 + H 2

Негіздермен әрекеттеседі:
2 KOH + H 2 SO 4(сұйылт) = K 2 SO 4 +2 H 2 O
Әлсіз қышқылдардың тұздарымен әрекеттеседі:
Na 2 CO 3 +H 2 SO 4(сұйыл) = Na 2 SO 4 +H 2 O+CO 2

Оқушының іс-әрекеті:

Күкірт қышықылының физикалық қасиеттері?

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысады.

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

Педагогтің іс-әрекеті:

Күкірт қышқылдарының тұздары.

Қөп қолданылатын тұздар: натрий сульфатының кристалгидраты Na2SO4* 10H20, оның минералын мирабилит деп атайды. Ол тұз мединицада дәрі ретінде «глаубер тұзы» деген атаумен қолданылады. Тотияйын, яғни мыс кристалгидраты CuSO4 * 5H2O жасанды жібек, талшық алуға, өсімдік зиянкестерімен күресуге қажет.

Оқушының іс-әрекеті: Оқулықты оқып танысып шығады.
Бағалау:

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1 Күкірт қышқылы ерітіндісі мен оның тұздарының физикалық қасиеттерін анықтайды

Ресурстар: Oқулық
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

Тапсырма 1.

Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, бағалайды.

Оқушының іс-әрекеті: Дәптермен жұмыс. 27-бет 4-тапсырма
Бағалау:

Дескриптор :

Жалпы балл - 3 балл

Ресурстар: Oқулық, дәптер
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

Тапсырма 2.

Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, бағалайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Есеп шығару: 1-2

1) Массасы 12, 8 г мыс күкірт қышқылының артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілген күкіртті газдың көлемін (қ. ж. ) есептеңдер. Жауабы: 4, 48 л.

2) Реакция толық жүру үшін массасы 500 г массалық үлесі 20%-дық күкірт қышқылының ерітіндісіне қанша магний оксидін қосу қажет? Жауабы: m(MgO) =40, 8 г

Бағалау: Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Ресурстар: Oқулық, дәптер
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

Педагогтің іс-әрекеті: Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бағалау: Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады .
Ресурстар:

Тексерілді:


Ұқсас жұмыстар
Күкірт қышқылы (H2SO4): физикалық және химиялық қасиеттері, реакциялары мен қолданылуы
9-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Күкірт қышқылы - қасиеттері, реакциялары және қолданылуы
Күкірт оксидтері (SO2, SO3), күкірт қышқылы (H2SO4) және сульфаттардың қасиеттері, алынуы мен қолданылуы
Күкірт және оның қосылыстары (SO2, SO3, H2S, H2SO4): физика-химиялық қасиеттері, алынуы және қолданылуы
Күкірт қышқылының құрамы, құрылымы, химиялық қасиеттері және қолданылуы: сабақ жоспары
Күкірт қышқылы (H2SO4): қасиеттері, зертханалық жұмыс және қауіпсіздік-экологиялық мәселелер
Аммиак пен аммоний тұздарының алынуы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
Фосфор және оның қосылыстары: атомдық құрылысы, физикалық және химиялық қасиеттері мен қолданылуы
9-сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары: Кремний қышқылы және силикаттар
Металдардың физикалық және химиялық қасиеттері: сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz