Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Альдегидтер мен кетондар

Бөлім:
Оттекті органикалық қосылыстар
Педагогтің аты-жөні:
Нурдилда Аружан Нұралықыз
Күні:
13.05.24ж
Сыныбы:
11
Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:
Корбанилді қосылыстар. Альдегидтер мен кетондар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Химия пәніне кіріспе. Мектеп миссиясы. <<Интернационалдандыру>>, <<Мәдениетаралық>>, <<Мәдениетаралық білім>> осы терминдердің химия пәнімен байланысын білу.

альдегид, кетондардың құрылымдық формулаларын құру, оларды IUPAC бойынша атау;

альдегид, кетон және карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрады және оларды IUPAC бойынша атау;

Альдегидтердің физикалық қасиеттерін болжап, спирттердің қасиеттерімен салыстыра алу;

Альдегидтердің химиялық қасиеттеріндегі реагенттерді анықтап, реакция теңдеуін құрастыру;

Есептің берілгені бойынша зат құрамындағы элементтің массалық үлесін, реакция өнімінің көлемін, заттың формуласын табу.
Сабақтың мақсаты:
Альдегид, кетондардың құрылымдық формулаларын құрады;
Альдегид, кетондардың құрылымдық формулаларын құрады және оларды IUPAС бойынша атайды;
Альдегид, кетон және карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрады және оларды IUPAC бойынша атайды;
Альдегидтердің физикалық қасиеттерін болжап, спирттердің қасиеттерімен салыстыра алады;
Альдегидтердің химиялық қасиеттеріндегі реагенттерді анықтап,реакция теңдеуін құрастырады;
Есептің берілгені бойынша зат құрамындағы элементтің массалық үлесін, реакция өнімінің көлемін, заттың формуласын таба алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.

Үй тапсырмасы
5-мин
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру

<<Кім жылдам>> әдісі

платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I альдегидтер

ІІ - кетон
<<Әуе шары>> әдіс
арқылы
бағалайды.
Яғни 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушыларды ң сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
(Б) әрбір дұрыс
жауапқа бір әуе шары беріліп отырады сабақтың өн бойына жүргізеді.

ДК экраны

https://learni ngapps.org/ watch?v=p4 848g78323
Қосымша 1
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақ
--------------------------------------------------------------------------------
20-мин

<<Интерактивті дәріс>> мұғалім оқушыларға жаңа тақырып бойынша жалпылама сабақтың тақырыбын әр топқа арнап береді. Химиялық диктант оқулық және ютуб сілтемесі көмегімен бейнебаян көрсете отырып жаңа сабақты түсіндіру түсіндіреді. Ұжымдық талқылау жүргізеді

Топтық жұмыс <<ноудбук>> әдісі мұғалім альдегидтер мен кетондар топтарына ноудбуктар бейнеленген карталар ұсына отырып тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

<<Сиқырлы сандық>>әдісі
білім алушыларға мұғалім PowerPoint програмасы арқылы әр сандық астына суреттер береді білім алушы өзі қалаған сандық ашып ініндегі суреттің модельін түрлі-түсті ермексаздардың көмегімен құрастырады жәнеде оларды атауын атап өтеді.

<<бір минут>> Бұл әдіс оқушыларда оқылған материалдан түйінді, басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі, сондай-ақ белсенді тыңдау дағдысын дамытады. Мұғалім наразылықтың дұрыс/бұрыстығын шешіп, өз шешімін дәйектеуі қажет. ойын барысында олар <<бір минут>> тапсырмасын орындаған кезде алған барлық ақпаратты жинақтайды және құрылымдайды
Білім алушылар топ ішінде бір-біріне көмектесе отырып, сабақтың мағынасын түсінеді. Білім алушылар өздеріне түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне сұрақтар қоя алады. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар оқулықтың және ютуб сілтемесінің көмегімен өз-өзін жетілдіреді.

Тапсырма №2

Альдегидтер мен кетондардың ормулалары мен атауларын жазыңыз

Тапсырма №3

Білім алушылар өздері қалаған ндықты ашып түрлі-түсті мексаздар арқылы сурете берілген ьдегидтер мен кетондардың одельдерін жасайд және оларды алыну олдарын атап өтеді.
Тапсырма №4 Оқушылар тиісті
тақырыпты зерделеп, өздері негізгі деп
санайтын ақпаратты атап көрсетеді.
Оқуға берілген уақыттан кейін
оқушылар <<ыстық>> орындыққа отырып,
бір минуттың ішінде өздерінің басты
қорытындысын/ақпаратын ұсынады.
Басқа оқушылар мұқият тыңдаулары
керек, егер де олар <<ыстық>>
орындықтағы баланың тақырыптан
ауытқығанын немесе қайталанғанын,
күмәнді деректер келтіргенін аңғарса,
олар наразылық білдіре алады. Мұндай
жағдай орын алса,уақыт тоқтатылады.
Альдегидтер мен кетондарды
функционалдық топтарының жалпы
формуласын жазады құрамын
сипаттайды
--------------------------------------------------------------------------------
Дескриптор:
--------------------------------------------------------------------------------
-альдегидтер мен кетондардың халықаралы атауын жазады
-альдегидтер
мен кетондарды
молекулалық
формуласын
жазады
альдегидте
мен
-кетондардың
құрылымдық
формуласын
кестеге
--------------------------------------------------------------------------------
түсіреді
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Дескриптор:
--------------------------------------------------------------------------------
-альдегидтер
мен кетондардың модельдерін және олардың алыну жолдарын атап өтеді

Топтық жұмыс
6 мин

Топтық жұмыс:
Сыныпты үш тобқа бөліп, (алмаз, графит, фуллерен) постер жасап өз тобының модельдерін сипаттап түсіндіреді.
Оқушыларға периодтық кестенің орта тұсында орналасқан макромолекулалы элементтердің көптеген ковалентті қосылыстар түзетінін қарастыру.

Макромолекулы қосылыстардың (алмаз, графит) модельдерін құрастырып және сипаттайды.
Оқушылармен бірге макромолекулалы қосылыстардың құрылымына қатысты қасиеттерінің сипаттап талқыланады.
Өз бетінше қосымша 4 тапсырмасын орындайды.Бір-біріменалмаса отырып , тексереді. Қажет болған жағдайда мұғалім көмектеседі.
АВС заттарының кейбір физикалық қасиеттері берілген

Дескриптор:

-альдегидтер мен кетондардың функционалд ық топтарын жазады және құрылымдық формулалар ерекшеліктер ін атайды.

Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
<<Мұғалімге хат>> әдісі. Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын хатқа жазуын айтады.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Бұл кезеңде саралаудың <<Қорытынды>> кезеңі көрінеді.
Кері байланыс:<<принтер>> әдісі(pptx) ДК экранда шығаріып білім алушылардың сабақтан алған әсерін бақылайды
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Дк экранда басу арқалы білім алушылар сабақта алған көңіл-күйлерімен бөліседі
Мұғалім оқушыларды <<Жапондықбағалау>> әдісіарқылыбағалайды. Яғни <<Дұрыскелісемін>>, <<Толықтырамын, басқа көзқарасым бар>>, <<Меніңсұрағым бар>>. Соныменқатар 1-10 баллдықжүйебойыншаоқушылардың сабаққа қатысубелсенділігібойыншабағаланады

Ұқсас жұмыстар
Альдегидтер. 11 класс
Оттекті органикалық қосылыстар. спирттер
Альдегидтер және карбон қышқылдары
Көпатомды спирттер
Мұнайды өңдеу арқылы алынатын өнімдер
Биологиядан ожсб жоспары
Химиялық реакциялар белгілері
Пайдаланылған газдардың құрамы
Алкадиендер. жалпы сипаттамасы, изомериясы, номенклатурасы. табиғи каучук және синтетикалық каучук. резеңке
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары
Пәндер