Альдегидтер мен кетондар

Бөлім:
Оттекті органикалық қосылыстар
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Оттекті органикалық қосылыстар: Нурдилда Аружан Нұралықыз
Бөлім:: Күні:
Оттекті органикалық қосылыстар: 13. 05. 24ж
Бөлім:: Сыныбы:
Оттекті органикалық қосылыстар: 11
Бөлім:: Қатысушылар саны
Оттекті органикалық қосылыстар:
Бөлім:: Қатыспағандар саны
Оттекті органикалық қосылыстар:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Оттекті органикалық қосылыстар: Корбанилді қосылыстар. Альдегидтер мен кетондар
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Оттекті органикалық қосылыстар:

Химия пәніне кіріспе. Мектеп миссиясы. «Интернационалдандыру», «Мәдениетаралық», «Мәдениетаралық білім» осы терминдердің химия пәнімен байланысын білу.

альдегид, кетондардың құрылымдық формулаларын құру, оларды IUPAC бойынша атау;

альдегид, кетон және карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрады және оларды IUPAC бойынша атау;

Альдегидтердің физикалық қасиеттерін болжап, спирттердің қасиеттерімен салыстыра алу;

Альдегидтердің химиялық қасиеттеріндегі реагенттерді анықтап, реакция теңдеуін құрастыру;

Есептің берілгені бойынша зат құрамындағы элементтің массалық үлесін, реакция өнімінің көлемін, заттың формуласын табу.

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Оттекті органикалық қосылыстар:

Альдегид, кетондардың құрылымдық формулаларын құрады;

Альдегид, кетондардың құрылымдық формулаларын құрады және оларды IUPAС бойынша атайды;

Альдегид, кетон және карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрады және оларды IUPAC бойынша атайды;

Альдегидтердің физикалық қасиеттерін болжап, спирттердің қасиеттерімен салыстыра алады;

Альдегидтердің химиялық қасиеттеріндегі реагенттерді анықтап, реакция теңдеуін құрастырады;

Есептің берілгені бойынша зат құрамындағы элементтің массалық үлесін, реакция өнімінің көлемін, заттың формуласын таба алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Үй тапсырмасы

5-мин

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру

« Кім жылдам » әдісі <Learningapps. org>

платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I альдегидтер

ІІ - кетон

Бағалау:

« Әуе шары » әдіс

арқылы

бағалайды.

Яғни 1-10

баллдық жүйе бойынша оқушыларды ң сабаққа қатысу белсенділігі бойынша

бағаланады.

(Б) әрбір дұрыс

жауапқа бір әуе шары беріліп отырады сабақтың өн бойына жүргізеді.

Ресурстар:

ДК экраны

https://learni ngapps. org/ watch?v=p4 848g78323

Қосымша 1

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабақ

20-мин

Педагогтің іс-әрекеті:

«Интерактивті дәріс» мұғалім оқушыларға жаңа тақырып бойынша жалпылама сабақтың тақырыбын әр топқа арнап береді. Химиялық диктант оқулық және ютуб сілтемесі көмегімен бейнебаян көрсете отырып жаңа сабақты түсіндіру түсіндіреді. Ұжымдық талқылау жүргізеді

Топтық жұмыс «ноудбук» әдісі мұғалім альдегидтер мен кетондар топтарына ноудбуктар бейнеленген карталар ұсына отырып тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

« Сиқырлы сандық» әдісі

білім алушыларға мұғалім PowerPoint програмасы арқылы әр сандық астына суреттер береді білім алушы өзі қалаған сандық ашып ініндегі суреттің модельін түрлі-түсті ермексаздардың көмегімен құрастырады жәнеде оларды атауын атап өтеді.

«бір минут» Бұл әдіс оқушыларда оқылған материалдан түйінді, басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі, сондай-ақ белсенді тыңдау дағдысын дамытады. Мұғалім наразылықтың дұрыс/бұрыстығын шешіп, өз шешімін дәйектеуі қажет. ойын барысында олар «бір минут» тапсырмасын орындаған кезде алған барлық ақпаратты жинақтайды және құрылымдайды

Оқушының іс-әрекеті:

Білім алушылар топ ішінде бір-біріне көмектесе отырып, сабақтың мағынасын түсінеді. Білім алушылар өздеріне түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне сұрақтар қоя алады. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар оқулықтың және ютуб сілтемесінің көмегімен өз-өзін жетілдіреді.

Тапсырма №2

Альдегидтер мен кетондардың ормулалары мен атауларын жазыңыз

Тапсырма №3

Білім алушылар өздері қалаған ндықты ашып түрлі-түсті мексаздар арқылы сурете берілген ьдегидтер мен кетондардың одельдерін жасайд және оларды алыну олдарын атап өтеді.

Тапсырма №4 Оқушылар тиісті

тақырыпты зерделеп, өздері негізгі деп

санайтын ақпаратты атап көрсетеді.

Оқуға берілген уақыттан кейін

оқушылар «ыстық» орындыққа отырып,

бір минуттың ішінде өздерінің басты

қорытындысын/ақпаратын ұсынады.

Басқа оқушылар мұқият тыңдаулары

керек, егер де олар «ыстық»

орындықтағы баланың тақырыптан

ауытқығанын немесе қайталанғанын,

күмәнді деректер келтіргенін аңғарса,

олар наразылық білдіре алады. Мұндай

жағдай орын алса, уақыт тоқтатылады.

Альдегидтер мен кетондарды

функционалдық топтарының жалпы

формуласын жазады құрамын

сипаттайды

Бағалау:

Дескриптор:

- альдегидтер мен кетондардың халықаралы атауын жазады

-альдегидтер

мен кетондарды

молекулалық

формуласын

жазады

альдегидте

мен

-кетондардың

құрылымдық

формуласын

кестеге

түсіреді

Дескриптор:

-альдегидтер

мен кетондардың модельдерін және олардың алыну жолдарын атап өтеді

Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Топтық жұмыс

6 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс:

Сыныпты үш тобқа бөліп, (алмаз, графит, фуллерен) постер жасап өз тобының модельдерін сипаттап түсіндіреді.

Оқушыларға периодтық кестенің орта тұсында орналасқан макромолекулалы элементтердің көптеген ковалентті қосылыстар түзетінін қарастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Макромолекулы қосылыстардың


Ұқсас жұмыстар
Альдегидтер. 11 класс
Оттекті органикалық қосылыстар. спирттер
Альдегидтер және карбон қышқылдары
Көпатомды спирттер
Мұнайды өңдеу арқылы алынатын өнімдер
Биологиядан ожсб жоспары
Химиялық реакциялар белгілері
Пайдаланылған газдардың құрамы
Алкадиендер. жалпы сипаттамасы, изомериясы, номенклатурасы. табиғи каучук және синтетикалық каучук. резеңке
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz