Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалім оқушыларды сабаққа қозғау

|Бөлімі |I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы») |
|Педагогтің аты-жөні | |
|Сыныбы Күні |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Компьютердің енгізу-шығару құрылғылары |
|Оқу бағдарламасына сəйкес оқу |2.1.1.1 енгізу-шығару құрылғыларын ажырата білу; |
|мақсаты | |
|Сабақтың мақсаты |Барлық оқушы үшін: |
| |Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімелейді. |
| |Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын біледі. |
| |Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратады. |
|Бағалау критериясы |Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімеледі. |
| |Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын атаді. |
| |Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратты. |
|Сабақтың |Педагогтің іс- əрекеті |Оқушының іс-əрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақыты | | | | |
|Сабақтың басы |Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. |
|Ұйымдастыру |І. Қызығушылықты ояту: «Алма, шие, өрік, банан» əдісі. |
|кезеңі |Оқушылар орындықтарды шеңбер бойы орналастырып, жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер |
|(1-7 мин.) |атауымен «алма», «шие», «өрік», «банан» деп санап шығады. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің |
| |атын атайды (мысалы, «шие» не «алма», |
| |«өрік» немесе «алма», «шие», «өрік», «банан»), сол кезде өзіне атауы берілген оқушылар орындарын |
| |алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің|
| |атын атайды (ойын бірнеше оқушымен осы əдіс бойынша жалғасады). |
|Топтастыру |Оқушылар шеңбер бойымен тұрған сəтінде алма, өрік, банан жемістерін кезекпен атау арқылы үш топқа |
| |бірігеді. |
| |1- топ. «Алма» тобы. 2- топ. «Өрік» тобы. 3- топ. «Банан» тобы. |
|(МК, Ұ) Ой |Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі. |Мұғалім оқушыларды сабаққа |
|қозғау. «Миға |Компьютерді отбасы мүшелері қалай пайдаланады? |қатысу белсенділігіне қарай |
|шабуыл» əдісі |Компьютермен бірге қандай жаңа мамандықтар пайда болды? (1-сурет) |«Қошеметтеу» əдісі арқылы |
| |Компьютердің негізгі құрылғылары қалай |бағалайды. |
| |аталады? (2-сурет) Қызметін ата. | |
| |Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын|
| |бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы не білетіндерін жазбаша немесе ауызша айтады. |
| |Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізуге |
| |үйретеді. Пікірлерін еркін айтуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау |
| |жұмысын жүргізуге де болады. |
| |Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан |
| |сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау |
| |критерийлерімен таныстырады. |
|Сабақтың ортасы |ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). |Мұғалім оқушыларды |Интерактивті |
|(31 мин) |(Ұ) Оқулықпен жұмыс істеу. «Барлық оқушымен жүргізілетін жұмыс» |сабаққа қатысу |тақта |
| |əдісі. Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарында берілген мəтінді оқуға |белсенділігіне қарай | |
| |тапсырма беріледі. Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып оқушыларының бір |«Қошеметтеу» əдісі | |
| |мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Оқушылардың барлық |арқылы бағалайды. | |
| |сұрағына мұғалім жұмыстың алдында жауап беруі тиіс, бұл оқушыларды | | |
| |да, мұғалімді де алаңдатпайды. Оқушы жаңа сабақтың ақпаратымен | | |
| |танысады. | | |
| |(МК, Д) |Дескриптор |Мұғалім оқушыларды | |
| |6-суреттегі құрылғылардың |Берілген 6-суреттегі құрылғылармен |сабаққа қатысу |Интерактивті |
| |қызметін білесің бе? Оларды |танысады. |белсенділігіне қарай |тақта |
| |енгізу мен шығару |Оларды енгізу жəне шығару құрылғыларына |«Қошеметтеу» əдісі | |
| |құрылғыларына жікте. Осы |қарай жіктейді. |арқылы бағалайды. | |
| |құрылғылардың қайсысын |Өзі туралы дерек енгізуге қажетті | | |
| |компьютерге өзің туралы |құрылғыны таңдайды. | | |
| |дерек енгізуге пайдалануыңа | | | |
| |болады? | | | |
| |(Т) Компьютердің |Дескриптор |Топтағы оқушылар бір-| |
| |енгізу-шығару құрылғыларын |–Топта берілген сурет бойынша адамның |бірін топтағы жұмыс |Интерактивті |
| |адамның сезім мүшелеріне |сезім мүшелері туралы талқылайды. |істеу деңгейіне қарай|тақта |
| |сəйкестендір. |Компьютердің енгізу құрылғыларымен |«Қошеметтеу» əдісі | |
| | |адамның сезім мүшелерін сəйкестендіреді.|арқылы бағалайды. | |
| | |Компьютердің шығару құрылғыларымен | | |
| | |адамның сезім | | |
| | |мүшелерін сəйкестендіреді. | | |
| |(Ж) Төмендегі деректерді |Дескриптор |Жұптағы оқушылар бір-| |
| |мектепке алып баруың керек.|Жұптасып тапсырманы талқылайды. |бірін топтағы жұмыс |Интерактивті |
| |Ол үшін оқулықтағы 4, 5, |Оқулықтағы 4, 5, 6- суреттегі |істеу деңгейіне |тақта |
| |6-суреттегі компьютердің қай|құрылғыларды салыстырады. |қарай | |
| |құрылғыларын қолданасың? |Өзіне қажетті құрылғыларды таңдайды. |«Қошеметтеу» | |
| | | |əдісі | |
| | | |арқылы бағалайды. | |
|Сабақтың соңы (7|ІІІ. Ой толғаныс. |Бүгінгі тақырып несімен ұнады? |Бүгінгі сабақтағы |Жұмыс дəптері|
|мин.) |Рефлексия |Мені қызықтырғаны ... |менің портретім. | |
| |(Ж) «Еркін микрофон» əдісі |Сабақта қандай сезімде болдың? |Бүгінгі сабақтағы өз | |
|Сабақты бекіту. |арқылы бүгінгі |Тақырыпқа не қосар едің? |көңіл күйін | |
|Рефлексия |сабақтан алған əсерін, нені |Тақырыптан қандай үлгі алдың? |суреттерді таңдау | |
| |оқып зерделегенін, нені |Менің қолымнан келеді ... |арқылы көрсетіп, | |
| |үйренгенін | |бүгінгі сабақты | |
| |айтады. | |бағалайды. | |
|Педагогтің аты-жөні | |
|Сыныбы Күні |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Компьютердің енгізу-шығару құрылғылары |
|Оқу бағдарламасына сəйкес оқу |2.1.1.1 енгізу-шығару құрылғыларын ажырата білу; |
|мақсаты | |
|Сабақтың мақсаты |Барлық оқушы үшін: |
| |Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімелейді. |
| |Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын біледі. |
| |Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратады. |
|Бағалау критериясы |Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімеледі. |
| |Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын атаді. |
| |Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратты. |
|Сабақтың |Педагогтің іс- əрекеті |Оқушының іс-əрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақыты | | | | |
|Сабақтың басы |Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. |
|Ұйымдастыру |І. Қызығушылықты ояту: «Алма, шие, өрік, банан» əдісі. |
|кезеңі |Оқушылар орындықтарды шеңбер бойы орналастырып, жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер |
|(1-7 мин.) |атауымен «алма», «шие», «өрік», «банан» деп санап шығады. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің |
| |атын атайды (мысалы, «шие» не «алма», |
| |«өрік» немесе «алма», «шие», «өрік», «банан»), сол кезде өзіне атауы берілген оқушылар орындарын |
| |алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің|
| |атын атайды (ойын бірнеше оқушымен осы əдіс бойынша жалғасады). |
|Топтастыру |Оқушылар шеңбер бойымен тұрған сəтінде алма, өрік, банан жемістерін кезекпен атау арқылы үш топқа |
| |бірігеді. |
| |1- топ. «Алма» тобы. 2- топ. «Өрік» тобы. 3- топ. «Банан» тобы. |
|(МК, Ұ) Ой |Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі. |Мұғалім оқушыларды сабаққа |
|қозғау. «Миға |Компьютерді отбасы мүшелері қалай пайдаланады? |қатысу белсенділігіне қарай |
|шабуыл» əдісі |Компьютермен бірге қандай жаңа мамандықтар пайда болды? (1-сурет) |«Қошеметтеу» əдісі арқылы |
| |Компьютердің негізгі құрылғылары қалай |бағалайды. |
| |аталады? (2-сурет) Қызметін ата. | |
| |Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын|
| |бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы не білетіндерін жазбаша немесе ауызша айтады. |
| |Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізуге |
| |үйретеді. Пікірлерін еркін айтуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау |
| |жұмысын жүргізуге де болады. |
| |Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан |
| |сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау |
| |критерийлерімен таныстырады. |
|Сабақтың ортасы |ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). |Мұғалім оқушыларды |Интерактивті |
|(31 мин) |(Ұ) Оқулықпен жұмыс істеу. «Барлық оқушымен жүргізілетін жұмыс» |сабаққа қатысу |тақта |
| |əдісі. Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарында берілген мəтінді оқуға |белсенділігіне қарай | |
| |тапсырма беріледі. Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып оқушыларының бір |«Қошеметтеу» əдісі | |
| |мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Оқушылардың барлық |арқылы бағалайды. | |
| |сұрағына мұғалім жұмыстың алдында жауап беруі тиіс, бұл оқушыларды | | |
| |да, мұғалімді де алаңдатпайды. Оқушы жаңа сабақтың ақпаратымен | | |
| |танысады. | | |
| |(МК, Д) |Дескриптор |Мұғалім оқушыларды | |
| |6-суреттегі құрылғылардың |Берілген 6-суреттегі құрылғылармен |сабаққа қатысу |Интерактивті |
| |қызметін білесің бе? Оларды |танысады. |белсенділігіне қарай |тақта |
| |енгізу мен шығару |Оларды енгізу жəне шығару құрылғыларына |«Қошеметтеу» əдісі | |
| |құрылғыларына жікте. Осы |қарай жіктейді. |арқылы бағалайды. | |
| |құрылғылардың қайсысын |Өзі туралы дерек енгізуге қажетті | | |
| |компьютерге өзің туралы |құрылғыны таңдайды. | | |
| |дерек енгізуге пайдалануыңа | | | |
| |болады? | | | |
| |(Т) Компьютердің |Дескриптор |Топтағы оқушылар бір-| |
| |енгізу-шығару құрылғыларын |–Топта берілген сурет бойынша адамның |бірін топтағы жұмыс |Интерактивті |
| |адамның сезім мүшелеріне |сезім мүшелері туралы талқылайды. |істеу деңгейіне қарай|тақта |
| |сəйкестендір. |Компьютердің енгізу құрылғыларымен |«Қошеметтеу» əдісі | |
| | |адамның сезім мүшелерін сəйкестендіреді.|арқылы бағалайды. | |
| | |Компьютердің шығару құрылғыларымен | | |
| | |адамның сезім | | |
| | |мүшелерін сəйкестендіреді. | | |
| |(Ж) Төмендегі деректерді |Дескриптор |Жұптағы оқушылар бір-| |
| |мектепке алып баруың керек.|Жұптасып тапсырманы талқылайды. |бірін топтағы жұмыс |Интерактивті |
| |Ол үшін оқулықтағы 4, 5, |Оқулықтағы 4, 5, 6- суреттегі |істеу деңгейіне |тақта |
| |6-суреттегі компьютердің қай|құрылғыларды салыстырады. |қарай | |
| |құрылғыларын қолданасың? |Өзіне қажетті құрылғыларды таңдайды. |«Қошеметтеу» | |
| | | |əдісі | |
| | | |арқылы бағалайды. | |
|Сабақтың соңы (7|ІІІ. Ой толғаныс. |Бүгінгі тақырып несімен ұнады? |Бүгінгі сабақтағы |Жұмыс дəптері|
|мин.) |Рефлексия |Мені қызықтырғаны ... |менің портретім. | |
| |(Ж) «Еркін микрофон» əдісі |Сабақта қандай сезімде болдың? |Бүгінгі сабақтағы өз | |
|Сабақты бекіту. |арқылы бүгінгі |Тақырыпқа не қосар едің? |көңіл күйін | |
|Рефлексия |сабақтан алған əсерін, нені |Тақырыптан қандай үлгі алдың? |суреттерді таңдау | |
| |оқып зерделегенін, нені |Менің қолымнан келеді ... |арқылы көрсетіп, | |
| |үйренгенін | |бүгінгі сабақты | |
| |айтады. | |бағалайды. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz