Мұғалім оқушыларды сабаққа қозғау

|Бөлімі |I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы») |
|Педагогтің аты-жөні | |
|Сыныбы Күні |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |Компьютердің енгізу-шығару құрылғылары |
|Оқу бағдарламасына сəйкес оқу |2.1.1.1 енгізу-шығару құрылғыларын ажырата білу; |
|мақсаты | |
|Сабақтың мақсаты |Барлық оқушы үшін: |
| |Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімелейді. |
| |Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын біледі. |
| |Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратады. |
|Бағалау критериясы |Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімеледі. |
| |Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын атаді. |
| |Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратты. |
|Сабақтың |Педагогтің іс- əрекеті |Оқушының іс-əрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақыты | | | | |
|Сабақтың басы |Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. |
|Ұйымдастыру |І. Қызығушылықты ояту: «Алма, шие, өрік, банан» əдісі. |
|кезеңі |Оқушылар орындықтарды шеңбер бойы орналастырып, жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер |
|(1-7 мин.) |атауымен «алма», «шие», «өрік», «банан» деп санап шығады. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің |
| |атын атайды (мысалы, «шие» не «алма», |
| |«өрік» немесе «алма», «шие», «өрік», «банан»), сол кезде өзіне атауы берілген оқушылар орындарын |
| |алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің|
| |атын атайды (ойын бірнеше оқушымен осы əдіс бойынша жалғасады). |
|Топтастыру |Оқушылар шеңбер бойымен тұрған сəтінде алма, өрік, банан жемістерін кезекпен атау арқылы үш топқа |
| |бірігеді. |
| |1- топ. «Алма» тобы. 2- топ. «Өрік» тобы. 3- топ. «Банан» тобы. |
|(МК, Ұ) Ой |Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі. |Мұғалім оқушыларды сабаққа |
|қозғау. «Миға |Компьютерді отбасы мүшелері қалай пайдаланады? |қатысу белсенділігіне қарай |
|шабуыл» əдісі |Компьютермен бірге қандай жаңа мамандықтар пайда болды? (1-сурет) |«Қошеметтеу» əдісі арқылы |
| |Компьютердің негізгі құрылғылары қалай |бағалайды. |
| |аталады? (2-сурет) Қызметін ата. | |
| |Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын|
| |бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы не білетіндерін жазбаша немесе ауызша айтады. |
| |Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізуге |
| |үйретеді. Пікірлерін еркін айтуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау |
| |жұмысын жүргізуге де болады. |
| |Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан |
| |сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау |
| |критерийлерімен таныстырады. |
|Сабақтың ортасы |ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). |Мұғалім оқушыларды |Интерактивті |
|(31 мин) |(Ұ) Оқулықпен жұмыс істеу. «Барлық оқушымен жүргізілетін жұмыс» |сабаққа қатысу |тақта |
| |əдісі. Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарында берілген мəтінді оқуға |белсенділігіне қарай | |
| |тапсырма беріледі. Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып оқушыларының бір |«Қошеметтеу» əдісі | |
| |мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Оқушылардың барлық |арқылы бағалайды. | |
| |сұрағына мұғалім жұмыстың алдында жауап беруі тиіс, бұл оқушыларды | | |
| |да, мұғалімді де алаңдатпайды. Оқушы жаңа сабақтың ақпаратымен | | |
| |танысады. | | |
| |(МК, Д) |Дескриптор |Мұғалім оқушыларды | |
| |6-суреттегі құрылғылардың |Берілген 6-суреттегі құрылғылармен |сабаққа қатысу |Интерактивті |
| |қызметін білесің бе? Оларды |танысады. |белсенділігіне қарай |тақта |
| |енгізу мен шығару |Оларды енгізу жəне шығару құрылғыларына |«Қошеметтеу» əдісі | |
| |құрылғыларына жікте. Осы |қарай жіктейді. |арқылы бағалайды. | |
| |құрылғылардың қайсысын |Өзі туралы дерек енгізуге қажетті | | |
| |компьютерге өзің туралы |құрылғыны таңдайды. | | |
| |дерек енгізуге пайдалануыңа | | | |
| |болады? | | | |
| |(Т) Компьютердің |Дескриптор |Топтағы оқушылар бір-| |
| |енгізу-шығару құрылғыларын |–Топта берілген сурет бойынша адамның |бірін топтағы жұмыс |Интерактивті |
| |адамның сезім мүшелеріне |сезім мүшелері туралы талқылайды. |істеу деңгейіне қарай|тақта |
| |сəйкестендір. |Компьютердің енгізу құрылғыларымен |«Қошеметтеу» əдісі | |
| | |адамның сезім мүшелерін сəйкестендіреді.|арқылы бағалайды. | |
| | |Компьютердің шығару құрылғыларымен | | |
| | |адамның сезім | | |
| | |мүшелерін сəйкестендіреді. | | |
| |(Ж) Төмендегі деректерді |Дескриптор |Жұптағы оқушылар бір-| |
| |мектепке алып баруың керек.|Жұптасып тапсырманы талқылайды. |бірін топтағы жұмыс |Интерактивті |
| |Ол үшін оқулықтағы 4, 5, |Оқулықтағы 4, 5, 6- суреттегі |істеу деңгейіне |тақта |
| |6-суреттегі компьютердің қай|құрылғыларды салыстырады. |қарай | |
| |құрылғыларын қолданасың? |Өзіне қажетті құрылғыларды таңдайды. |«Қошеметтеу» | |
| | | |əдісі | |
| | | |арқылы бағалайды. | |
|Сабақтың соңы (7|ІІІ. Ой толғаныс. |Бүгінгі тақырып несімен ұнады? |Бүгінгі сабақтағы |Жұмыс дəптері|
|мин.) |Рефлексия |Мені қызықтырғаны ... |менің портретім. | |
| |(Ж) «Еркін микрофон» əдісі |Сабақта қандай сезімде болдың? |Бүгінгі сабақтағы өз | |
|Сабақты бекіту. |арқылы бүгінгі |Тақырыпқа не қосар едің? |көңіл күйін | |
|Рефлексия |сабақтан алған əсерін, нені |Тақырыптан қандай үлгі алдың? |суреттерді таңдау | |
| |оқып зерделегенін, нені |Менің қолымнан келеді ... |арқылы көрсетіп, | |
| |үйренгенін | |бүгінгі сабақты | |
| |айтады. | |бағалайды. | |

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбы
Сабақты талдау
Ел елеулісі- Есбол ата
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу. Ашық сабақ
Генетикалық ақпарат
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сабақты бекіту сұрақтары
Жарық жұлдыз
Сабақ кезеңдері. Сабақтың тақырыбы
Топтың сұрағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz