Мұғалім оқушыларды сабаққа қозғау

Бөлімі: Бөлімі
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»): I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»)
Бөлімі: Педагогтің аты-жөні
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):
Бөлімі: Сыныбы Күні
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»): Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі: Сабақтың тақырыбы
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»): Компьютердің енгізу-шығару құрылғылары
Бөлімі: Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»): 2. 1. 1. 1 енгізу-шығару құрылғыларын ажырата білу;
Бөлімі: Сабақтың мақсаты
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

Барлық оқушы үшін:

Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімелейді.

Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын біледі.

Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратады.

Бөлімі: Бағалау критериясы
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

Компьютерді өзі жəне отбасы мүшелерінің қалай пайдаланатынын əңгімеледі.

Компьютердің негізгі құрылғыларының атауын атаді.

Енгізу-шығару құрылғыларын ажыратты.

Бөлімі: Сабақтың кезеңі/уақыты
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»): Педагогтің іс- əрекеті
Оқушының іс-əрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлімі:

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

(1-7 мин. )

I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.

І. Қызығушылықты ояту: «Алма, шие, өрік, банан» əдісі.

Оқушылар орындықтарды шеңбер бойы орналастырып, жайғасады. Мұғалім оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен «алма», «шие», «өрік», «банан» деп санап шығады. Осыдан кейін мұғалім бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «шие» не «алма»,

«өрік» немесе «алма», «шие», «өрік», «банан»), сол кезде өзіне атауы берілген оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал мұғалім бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды (ойын бірнеше оқушымен осы əдіс бойынша жалғасады) .

Бөлімі:

Топтастыру

I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

Оқушылар шеңбер бойымен тұрған сəтінде алма, өрік, банан жемістерін кезекпен атау арқылы үш топқа бірігеді.

1- топ. «Алма» тобы. 2- топ. «Өрік» тобы. 3- топ. «Банан» тобы.

Бөлімі:

(МК, Ұ) Ой

қозғау. «Миға шабуыл» əдісі

I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі.

  • Компьютерді отбасы мүшелері қалай пайдаланады?
  • Компьютермен бірге қандай жаңа мамандықтар пайда болды? (1-сурет) Компьютердің негізгі құрылғылары қалай

аталады? (2-сурет) Қызметін ата.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Қошеметтеу» əдісі арқылы бағалайды.
Бөлімі:
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы не білетіндерін жазбаша немесе ауызша айтады.

Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізуге үйретеді. Пікірлерін еркін айтуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады.

Бөлімі:
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау

критерийлерімен таныстырады.

Бөлімі: Сабақтың ортасы (31 мин)
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) .

(Ұ) Оқулықпен жұмыс істеу. «Барлық оқушымен жүргізілетін жұмыс» əдісі. Оқулықтағы «Жаңа білім» айдарында берілген мəтінді оқуға тапсырма беріледі. Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып оқушыларының бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Оқушылардың барлық сұрағына мұғалім жұмыстың алдында жауап беруі тиіс, бұл оқушыларды да, мұғалімді де алаңдатпайды. Оқушы жаңа сабақтың ақпаратымен танысады.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу

белсенділігіне қарай

«Қошеметтеу» əдісі

арқылы бағалайды.

Интерактивті тақта

Бөлімі:
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»):

(МК, Д)

6-суреттегі құрылғылардың қызметін білесің бе? Оларды енгізу мен шығару құрылғыларына жікте. Осы құрылғылардың қайсысын компьютерге өзің туралы дерек енгізуге пайдалануыңа болады?

Дескриптор

  • Берілген 6-суреттегі құрылғылармен танысады.
  • Оларды енгізу жəне шығару құрылғыларына қарай жіктейді.
  • Өзі туралы дерек енгізуге қажетті құрылғыны таңдайды.

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

«Қошеметтеу» əдісі

арқылы бағалайды.

Интерактивті тақта

Бөлімі:
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»): (Т) Компьютердің енгізу-шығару құрылғыларын адамның сезім мүшелеріне сəйкестендір.

Дескриптор

-Топта берілген сурет бойынша адамның сезім мүшелері туралы талқылайды.


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды түгендеу. Сабақтың тақырыбы
Сабақты талдау
Ел елеулісі- Есбол ата
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу. Ашық сабақ
Генетикалық ақпарат
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Сабақты бекіту сұрақтары
Жарық жұлдыз
Сабақ кезеңдері. Сабақтың тақырыбы
Топтың сұрағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz