Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың соңы

ҚМЖ .
Қатыспағандар:
Сабақта оқушылардың дескрипторлармен жұмыс жасау дағдыларын қалай дамытамыз ?
Мақсаты : дескрипторлар арқылы тапсырманы дұрыс орындауға бағыт беру, дескриптор арқылы өзін-өзі бағалауға үйрету
Кейбір оқушылар орындай алады:
Тапсырмадағы заңдылықтарды тез анықтай алады, ақпараттарды ой елегінен өткізіп, өз қорытындыларымен бөліседі.
1. көпмүшелерді қосу және азайту анықтамасын біледі
2. ұқсас мүшелерді біріктіреді.
Оқушылар орындай алады: көпмүшелерді қосу және азайтуды орындайды;
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
- ұқсас мүшелер
-қарама-қарсы мүшелер;
Құндылық: Еңбекқорлық. Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы. Оқушылар топпен және жұппен бірлесе жұмыс істеу мәдениетін қалыптастырады, дәреже тақырыбына тапсырмалар орындайды.
Сабақтың басы
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу.
ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Оқушыларды сұрақтар жазылған кеспе қағаздармен 4 топқа бөлу.
1. Бірмүше дегеніміз не?
2. Көпмүше дегеніміз не?
3. в 6 с 8 в 10 мүшесінің дәрежесі нешеге тең?
4. 0, 85ху 5 мүшесінің коэффициентін айтыңыз
Шаттық шеңбері
Үлестірме қағаздар
Сабақтың ортасы
10 минут
10 минут
10 минут
«Кім тапқыр» әдісімен жеке жұмыс (тақтамен жұмыс)
№12. 3 тапсырма. Көпмүшелердің алгебралық қосындысын табыңдар
1) (4х+8у) + (23х + 5у)
4) (5k + 6t) + (2, 8t - 3, 1k)
5) ( a - 20b) + (11 b - a)
6) ( a + 53d) + (60d - c)
Дескриптор: Білім алушы
-көпмүшелердің алгебралық қосындысын табады;
-жақшаларды ашу ережесін қолданады
-өрнекті ықшамдайды
Қ/Б: мадақтау,
«кестені толықтыр» әдісі (топтық жұмыс)
Дескриптор: Білім алушы
-көпмүшелерді қосады
-көпмүшелерді азайтады
-өрнектерді ықшамдайды
Қ/Б: бағдаршам арқылы (өзара бағалау)
«Екі жұлдыз» әдісі (жұптық жұмыс)
«Көпмүшелерді» сөзінен сандар құрастыру. Алғаш болып тапқан үш жұпқа тапсырмалар беріледі. Сол тапсырмаларды жылдам, әрі дұрыс шығарған оқушылар бүгінгі сабақтың жұлдыздары болады.
Өрнекті ықшамдаңдар
1. (11х 4 +21х 3 -43) + (60-19х 3 -7х 4 )
2. (30в 5 -15в + 16) - (17 + 17в + 44в 5 )
3. (-73 +17х + 19х 3 ) + (-18х 3 -39х + 50)
Дескриптор: Білім алушы
-жақшаларды ашу ережесін қолданады
-Көпмүшелерді қосады
-көпмүшелерді азайтады
-өрнектерді ықшамдайды
қ/б: жұлдызша арқылы бағалау
- B
жұмыс дәптерлері
оқулық
кестелер
оқу құралдары
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма
2 минут
Кері байланыс
3 минут
№12. 10
«бес саусақ» әдісі
күнделік
Үлестірме қағаздар
Саралау
Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалай күрделендіресіз?
Бағалау
оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz