Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың соңы

ҚМЖ .

Сабақ : алгебра
Мектеп: «Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Сабақ: алгебра: Сынып : 7
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ: Мұғалімнің аты жөні: Абдиева Гүлбакира Саттарқызы
Сабақ: алгебра: Күні:
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ: Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ: алгебра: Бөлім / тақырып
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ: 2. Көпмүше және оларға амалдар қолдану / Көпмүшелерді қосу және азайту
Сабақ: алгебра: Зерттеу сабағының тақырыбы
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ:

Сабақта оқушылардың дескрипторлармен жұмыс жасау дағдыларын қалай дамытамыз ?

Мақсаты : дескрипторлар арқылы тапсырманы дұрыс орындауға бағыт беру, дескриптор арқылы өзін-өзі бағалауға үйрету

Сабақ: алгебра: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ: 7. 2. 1. 7 көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау;
Сабақ: алгебра: Сабақ мақсаты
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ: Барлық оқушылар орындай алады: көпмүшелерді қосу және азайтуды орындай алады
Сабақ: алгебра: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көпмүшелердің қосындысын және айырымын табады және көпмүшелерді қосу мен азайтуды басқа жағдайлар үшін қолданады
Сабақ: алгебра:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тапсырмадағы заңдылықтарды тез анықтай алады, ақпараттарды ой елегінен өткізіп, өз қорытындыларымен бөліседі.

Сабақ: алгебра: Бағалау критерийі
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ:

1. көпмүшелерді қосу және азайту анықтамасын біледі

2. ұқсас мүшелерді біріктіреді.

Сабақ: алгебра: Тілдік мақсат
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ:

Оқушылар орындай алады: көпмүшелерді қосу және азайтуды орындайды;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

- ұқсас мүшелер

-қарама-қарсы мүшелер;

Сабақ: алгебра: Құндылықтарға баулу
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ:

Құндылық: Еңбекқорлық. Жалпыға бірдей еңбек

қоғамы. Оқушылар топпен және жұппен бірлесе жұмыс істеу мәдениетін қалыптастырады, дәреже тақырыбына тапсырмалар орындайды.

Сабақ: алгебра: Пәнаралық байланыс:
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ: Математика 5-6 сынып. алгебралық өрнек ұғымымен таныс, өрнектерді ықшамдай алады.
Сабақ: алгебра: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Мектеп:«Қосағаш» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ: Алгебралық өрнектер, өрнектерді ықшамдау ұғымдарын оқушылар 5-сыныпта математика пәнінен біледі, Алдыңғы сабақтардан бірмүшелер мен көпмүшелер ұғымын біледі.
Сабақ: алгебра: Жоспар
Жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

5 минут

Жоспарланған жаттығу түрлері:

Оқушылармен сәлемдесу.

ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Оқушыларды сұрақтар жазылған кеспе қағаздармен 4 топқа бөлу.

1. Бірмүше дегеніміз не?

2. Көпмүше дегеніміз не?

3. в 6 с 8 в 10 мүшесінің дәрежесі нешеге тең?

4. 0, 85ху 5 мүшесінің коэффициентін айтыңыз

Ресурстар:

Шаттық шеңбері

Үлестірме қағаздар

Жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

10 минут

10 минут

10 минут

Жоспарланған жаттығу түрлері:

«Кім тапқыр» әдісімен жеке жұмыс (тақтамен жұмыс)

№12. 3 тапсырма. Көпмүшелердің алгебралық қосындысын табыңдар

1) (4х+8у) + (23х + 5у)

4) (5k + 6t) + (2, 8t - 3, 1k)

5) ( 3 16 \frac{3}{16} a - 20b) + (11 b - 1 16 \frac{1}{16} a)

6) ( 7 15 \frac{7}{15} a + 53d) + (60d - 13 15 \frac{13}{15} c)

Дескриптор: Білім алушы

-көпмүшелердің алгебралық қосындысын табады;

-жақшаларды ашу ережесін қолданады

-өрнекті ықшамдайды

Қ/Б: мадақтау,

:
:
:
:

«кестені толықтыр» әдісі (топтық жұмыс)

:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор: Білім алушы

-көпмүшелерді қосады

-көпмүшелерді азайтады

-өрнектерді ықшамдайды

Қ/Б: бағдаршам арқылы (өзара бағалау)

:
:
:
:

«Екі жұлдыз» әдісі (жұптық жұмыс)

«Көпмүшелерді» сөзінен сандар құрастыру. Алғаш болып тапқан үш жұпқа тапсырмалар беріледі. Сол тапсырмаларды жылдам, әрі дұрыс шығарған оқушылар бүгінгі сабақтың жұлдыздары болады.

Өрнекті ықшамдаңдар

1. (11х 4 +21х 3 -43) + (60-19х 3 -7х 4 )

2. (30в 5 -15в + 16) - (17 + 17в + 44в 5 )

3. (-73 +17х + 19х 3 ) + (-18х 3 -39х + 50)

Дескриптор: Білім алушы

-жақшаларды ашу ережесін қолданады

-Көпмүшелерді қосады

-көпмүшелерді азайтады

-өрнектерді ықшамдайды

қ/б: жұлдызша арқылы бағалау

Ресурстар: А
Жақшаларды ашу ережесін қолданып, көпмүшелерді қоса алады
В
Жақшаларды ашу ережесін қолданады, көпмүшелерді қосуда қателеседі
С
Жақшаларды ашу ережесінде қиналады, көпмүшелерді қосуда қиналады
A
B
A+B
  1. B
1, 8а 2 в 3 -25а 3 в 3
20а 3 в 2 -0, 7а 2 в 3
88, 1х-64m 2
41m 2 -8, 8x
А
Жақшаларды ашу ережесін қолданып, көпмүшелерді қосып, азайта алады, сыныптастарына көмек береді, топта көшбасшылық жасайды
В
Жақшаларды ашу ережесін қолданады, көпмүшелерді қосады, бірақ азайтуда қателеседі, топта белсенді болады
С
Жақшаларды ашу ережесінде, көпмүшелерді қосу мен азайтуда таңбалар ережесінен қателеседі, сыныптастарымен жақсы қарым-қатынаста болады

жұмыс дәптерлері

оқулық

кестелер

оқу құралдары

Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған жаттығу түрлері:
Жоспарланған кезеңдері:
Жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

Үйге тапсырма

2 минут

Кері байланыс

3 минут

Жоспарланған жаттығу түрлері:

№12. 10

«бес саусақ» әдісі

Картинки по запросу Сабақтағы кері байланытың маңызы

Ресурстар:

күнделік

Үлестірме қағаздар

Жоспарланған кезеңдері: Қосымша ақпарат
Жоспарланған кезеңдері:

Саралау

Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалай күрделендіресіз?

Жоспарланған жаттығу түрлері:

Бағалау

оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Ресурстар: Денсаулық

Ұқсас жұмыстар
Paint графиктік редактор
Шартсыз көшу операторы
Адамға пайдалы заттар. 7 сынып
Дәрумендер суретін акварельмен салу
Бақылау жұмысының тапсырмалары
Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритм қасиеттері. Алгоритмнің өрнектелу жолдары
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Алгоритмнің бұйрығы
Менің сүйікті ақыным-Мұқағали
Оқушының әрекеті. Жапырақтың ішкі құрылысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz