Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Педагог имиджі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару
Педагог этикасы және кәсіби статусы
Күні:19.02.2020 ж
Оқытушының есімі: Нургалиева Анар Елеусизовна
Тобы: ДО 16/9
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні
Педагогикалық этика негіздері
Сабақтың тақырыбы
Педагог имиджі
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
Педагог имиджі туралы толық түсіндіру. Педагогттың құзіреті, педагогтың қызметі туралы толық біліп, жалпы педагогикалық қызметтің маңызын түсініп, талдау жасай отырып, білім алушылар бойында педагогқа тән қасиеттерді қалыптастыру. Өз мамандықтарына деген қызығушылықтарын оята отырып, педагог имиджі туралы білімдерін кеңейту.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Педагог имиджі туралы түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Педагог имиджіне талдау жасай біледі.
Кейбір оқушылар: имидж туралы өз ойларын айтады.
Бағалау критерийі
- педагог имиджі туралы түсінді.
- тақырыпқа сәйкес түсініп жұмыс жасай біледі.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау
Тілдік мақсаттар
Тілдік дағдылар: тақырыпқа сәйкес тілдік нормаларын қалыптастыру
Пән лексикасы мен терминологиясы: Этика, мораль, имидж, тұлға
Сыныптағы диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
1. Педагог имиджі дегеніміз не?
2. Мұғалім бойында педагогикалық имиджді қалай қалыптастыруға болады ?
Құндылықтарға баулу
Тақырыпты түсіне отырып, теория мен практиканы ұштастыра білу. Өз бетімен педагог имиджінің маңызын ұғынып, өзін-өзі қалыптастыру дағыларын дамыту.
Пәнаралық байланыс
Психология (теория мен практиканы жалғамас бұрын психологиялық жағымды ахуал жасап алу)
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Этика, эстетика туралы білімдерін жетілдіру. Педагог имиджі туралы білімдерін толықтыру.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, технологиялар
Сұрақ-жауап, постер қорғау, ойын технологиясы,
Пайдаланылатын ресурстар
Bilimbook сенсорлы тақта, постер, шаблондар, Хамса дөңгелекшесі
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басталуы
2 минут
3 минут
Сабақтың ортасы
2 мин
10 мин
Жаңа сабақ
10 мин
15 минут
2 мин
10 минут
10 минут
20 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Дәрісхананың тазалығын тексеру.
2.Білім алушыларды түгелдеру.
3.Білім алушылардың назарын сабаққа аудару.
<<Менің көңіл күйім >> әдісі.
Ынтымақтастық атмосферасы және топтастыру,
Оқушылар таңдап алған стикерлердегі көңіл күй белгішелері арқылы топтасады.
<<Хамса>> интеллектуалдық ойын.
Топты бес бестен 3топқа бөліп жаңа тақырып бойынша жұмыс жасау.
1. Ойын шартымен таныстыру.
2. Топқа бөлу.
1-кезең
<<Бинго>> әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,үй тапсырмасын сұрау.
-Этика дегеніміз қандай ғылым?
- Адамгершілік дегеніміз не?
-Адам бойындағы адамгершілік нормаларын қалай бағалауға болады?
-Педагогикалық кодекс дегенімі не?
-<<Этикет>> сөзінің мағынасы?
-
Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап).
Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау
Жаңа тақырыпты хабарлау, түсіндіру.
Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру
2-кезең
<<Оқы. Түсін.Түсіндір>> әдісі
Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп,қорғау.Топтық жұмыс
Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап).
Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау
Бағалау: Екі жұлдыз, бір тілек
3-кезең
<<Даналар даналығы>>
Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.
4-кезең
<<Пирамида>> әдісі
Әр топтан 2 оқушы ортадағы суреттерден 10 сурет таңдап алады. Содан соң жұптасып, екі оқушы суретерін қосып, 10 сурет таңдап алады. Таңдалған 10 суреттен мазмұны бап, тақырыпқа сай постер құрады да, тақырып қойып бір әңгіме не, ертегі құрастырады.
5-кезең
<<Хамса>> айналмалы дөңгелек ойыны
Әр топтан бір оқушыдан шығып айналмалы дөңгелекті айналдырып, тапсырмалар орындайды.
Ойынды бірнеше мәрте қайталату.
Сайысты қорытындылау. Жеңімпаз топты мадақтау.
стикер
Интер тақта
Слайд
Пікір-сайыс
постер
слайд
Постер
Хамса дөңгелегі
Сабақтың соңы
2минут
2 минут
Рефлексия. <<Таңдау әдісі>>
Сабақ
Мен сабақта
Қорытынды
Қызықты болды
Жұмыс жасадым
Мәтінді түсіндім
Іш пыстырды
Демалдым
Білгенімнен артық білдім
Бәрібір
Басқаға көмектестім
Түсінбедім
Үйге тапсырма: <<Сұрақ қорапшасы>> сұрақ қорапшасынан алынған сұрақтарға жауап жазып келу. Лекция толықтыру.
Үлестірме
қорапша
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
<<Бинго>> әдісі арқылы жаңа сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.
<<Оқы. Түсін.Түсіндір>> әдісі
Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп,қорғау, тақырып мазмұнын ашу.
<<Даналар даналығы>>
Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Үй тапсырмасын тексеруде сұрақтың тиімділігі мен жауаптың сапалылығына қарай ауызшы бағалау жүреді.
Топтық жұмыста Екі жұлдыз бір тілек арқылы айтылым дағдылары қалыптасады.
<<Хамса>> айналмалы дөңгелек арқылы танымдық қабілеттін дамыту.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Партада дұрыс отыру ережесін сақтау.
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Оқушылар бүгін нені үйренді?
Сабақтағы көңіл-күй қандай болды?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе?
Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім?
Қорытынды бағамдау
1.Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?
1. Ынтымақтастық атмосферасы
2. Топтық жұмыс белсенділігі
2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді?
1. Кеңейтілген тапсырмалардың жүйелі берілуі
2. Бағалау түрлері
Мен сабақ барысында топ және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?
1. Әдіс-тәсілдердің тиімділігі
2. Оқушылардың түгел тартылуы
Кіріспе. Жалпы кәсіби біліктілігі жоғары деңгейдегі, әдіснама және педагогика саласы бойынша іргелі білімі бар, білім берудегі педагогикалық проблемаларды жүйелі көре алатын құзыретті педагогты дайындау болашақ мұғалімнің педагогикалық әрекетте өзіндік шығармашылық стиліне негізделген имиджін қалыптастыру мен жетілдіруге бағытталады. Педагогикалық имидж, біріншіден, тұлғаның дербес ерекшеліктерін өздігінен жүзеге асыруының жоғары деңгейімен және өзіндік стильде іс-әрекет етуге қабілеттілікке байланысты.
<<Имидж>> түсінігі ХХ ғасырдың соңында қоғам назарының және ғылыми талдаудың пәні болды. 90 жылдардың ортасында имиджді қалыптастырудың психологиялық аспектілеріне арналған, имидж жайында алғашқы өңдеулер Р.Ф.Ромашкина, Е.И.Манякина, Е.В.Гришунина, П.С.Гуревич, Ф.А.Кузин және т.б. еңбектерінде жарық көрді.
Имидж ағылшынның <> сөзінен алынған, <<образ>>, <<түр>>, <<келбет>> сөздерінен шыққан. Бұл кез келген нәрсенің, адамның эмоционалдық образын, мінез-құлқын көрсетеді. Өз имиджін қадағалау бұл адамды өзіне қарату. Бірнеше мағынасы бар <<имидж>> ұғымының өзіне қарағанда <<педагог имиджі>> бір мағынада анықталатын өзекті тақырып болып саналады [1].
Ойшыл Абай: <<Ақырын жүріп анық бас, еңбегін кетпес далаға, ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға>> деп айтқандай, мұғалім үшін өз имиджін кәсіби деңгейге көтеру, өз мамандығының данышпаны болу, әрине, өмір бойы ізденушілікті, зерттеушілікті талап ететін мамандық екенін айқындайды. Мұғалімнің әрбір сөзі, ісі, қимылы, киіну мәнері, аяқ алысы, жүрісі, көзқарасы психологиялық және ізгілік тұрғысынан шәкірт жүрегінен үлкен орын алады. Ә.Сәтбаевтың ойынша, <<Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді...>>.
А.Ю. Панасюк <<қазіргі таңдағы педагог имиджінің>> моделінде ақпараттың мынадай блоктарын бөліп көрсетеді: габитарлы (латынның <<габитус>> сөзінен - <<сыртқы түрі>>) - киімі, шаш үлгісі, макияж, аяқ киім, парфюм; кинетикалық - мүсіні, жүрісі, дене қимылы, мимикасы (бет әлпетінің көрінісі, жымию, көзқарасының бағыты және ұзақтығы); сөйлеуі - жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениеті, сауаттылығы, стилі, жазуы; орта - адамның өзі қалыптастырған өмір сүру ортасы (интерьер, кабинетін безендіруі, жұмыс орнындағы тәртіп); затқа айналдыру - адам еңбегінің өнімдері. Алғашқы үшеуі жеке қарым-қатынаста байқалады, соңғы екеуі - адам туралы сырттай ақпарат береді. Олар біріге отырып, адам туралы тұлға ретінде және кәсіпқой ретінде [2].
А.Ю. Панасюк дәлелдеген педагог имиджін іскерліктер мен дағдыларды жинақтау арқылы оқытуды ұйымдастыруда қолданылатын технологияның құрамдас бөліктері 256
педагогтың балалармен өзара әрекет ету қызметімен анықталады. Себебі: педагогикалық технология кәсіби құбылыс ретінде баланың тұлға субъектісі қалпын мәдениет жетістіктеріне үздіксіз, денелік және рухани жаттығулар арқылы жетелейді. Мұның бәрін педагог психологиялық және физиологиялық құралдар арқылы: дауысы, қозғалысы, кейпі, бейнесі, көйлегі және т.б. әрбір қызметтік элементі педагог имиджін көрсететін кәсіптік дағдылар жүйесі көмегімен жүзеге асады [3].
Зерттеу мақсаты. Жоғары, арнайы оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуда педагог имиджін қалыптастыру мәселесін теориялық негіздеу және практикалық жүзеге асыру.
Материалдар мен әдістер. Зерттеу проблемасы бойынша философиялық, психологиялық, педагогикалық ғылыми әдебиеттерге талдау жасау; бақылау, әңгімелесу, сауалнамалар жүргізу; алынған нәтижелерді өңдеу.
Педагог имиджінің мәні, оның рөлі, қалыптасу шарттары педагогикалық үрдісті ерекше қарастыру мен оны толыққанды факторға айналдыруды талап етеді. Педагог имиджі <<бейне - педагогтың ішкі, сыртқы және процессуалды компоненттерінің көрінісі>> көзқарас қалыптастырады. Ең дұрысы - екі пікір де жағымды болғаны.
А. А. Калюжный қазіргі таңдағы педагогтың имиджін қалыптастырудың бірнеше қағидаларын бөліп көрсетеді:
1. Коммуникативтілік қағидасы.
2. Сөзбен ықпал ету қағидасы.
3. Сыртқы бейнені үндестіру қағидасы.
4. Өзін-өзі реттеу қағидасы.
Коммуникативтілік және сөзбен ықпал ету қағидаларын қазіргі таңдағы педагог имиджін қалыптастыру үрдісіндегі негіз құраушы ретінде толығырақ қарастырайық. Бірінші қағидаға сәйкес, қандай да бір адамның педагог туралы пікірі имиджді қалыптастырушы тікелей ақпарат негізінде қалыптасуы мүмкін, оны ол адам саналы түрде түсінуі немесе түсінбеуі де мүмкін, өйткені ол оның бейсанасында болады және тек сезімдерден ғана көрінеді. Қорыта отырып қағиданы былайша тұжырымдауға болады: адамдарда қандай да пікірді қалыптастыру мақсатында ықпал ете отырып, сіздің атыңызды естіген кезде сіз туралы жағымды сезімдер пайда болуы үшін оның санасына ғана емес, бейсанасына да ықпал ету керек. Екінші қағиданы былайша сипаттауға болады: педагогтың жеке имиджінің моделін қалыптастыра отырып, ақпаратпен адамдардың санасына қарағанда бейсанасына ықпал ету керек. Бейсанадағы ақпарат арқылы қалыптасқан пікір өзінің пікірі ретінде бағаланады, себебі оның пайда болу көзі анық емес.
В.М Шепель <<Имиджеология: жеке тартымдылық құпиясы>> атты еңбегінде имидж ұғымына төмендегідей анықтамалар берген: <<имидж - адам туралы ұғым, мекеме туралы пікір, белгілі адамдармен, жасалатын заттар, индивидуалдық стиль адамды, адамдар тобын, мекемені сипаттайтын келбет>>.
С.И.Ожеговтың түсіндірмелі сөздігінде: <<Имидж дегеніміз - ой-пікір, тұжырым, бір нәрсе туралы берілген көзқарас, қатынас>> делінген [4].
<<Имидж>> мағынасын түсіну әртүрлі құрамды бөліктерден құралады. Бұл бөліктерінің ең маңызды төртеуін қарастырайық:
1. Кәсібилік және әділдік. Педагог талантты тұлға болуы қажет. Бірақ тәжірибе көрсеткендей 100 адамның 99-ы өз талантын көрсетуге мүмкіндігі жоқ және өмір бойы басқа іспен айналысады.
2. Педагогтың адалдығы. Адамзат тәжірибесінен шыққан моральді ережелер бойынша өмір сүру керектігін ұғынады, ал әдепсіз болса өз нәтижесінің тұтқынында болады және оның идеалы - барлығы рұқсат етілгендік. Біздің қоғамға өзін-өзі жетілдіре алатын, ең алдымен рухани тұрғыдан жетілдіре алатын әдепті, тәрбиелі, адал педагог өте қажет. Ол назарына барлық адамзат мәдениетінің байлығын алу керек, яғни оның кең гуманитарлық білім алуы міндетті.
3. Педагогтың гуманитарлық білімі. Ф.Достоевскийдің ойынша, гуманитарлық дамығандық адамның кез келген мамандықты игеруін жеңілдетеді. Осы атақты жазушының 257
адалдығынан атақты адамдардың өмірінен көптеген мысалдар дәлел болады. Гуманитарлық мәдениет арқасында адам сезімдік немесе рационалдық өңдей отырып, өзіне әртүрлі мәлімет таңдау мүмкіндігіне ие болады.
С.Соловейчик (1930 ж.) <<Педагогика теориясын қаншама жетік білгенімен, педагогикалық әдептің қыр-сырын меңгермейінше, бұған оның қолы жетпейтіндігін>> айтады. Оның ойынша, <<педагогикалық имидж - тек қана мұғалімнің жалпы, жан-жақты және әдістемелік сауаттылығы ғана емес, ол - әр сөзді оқушыларға жеткізе білу, олардың толық қабыл алуы. Мұғалім әр сөзін дұрыс сөйлеп, нық айтуы тиіс, оның жүріс-тұрысы, қозғалысы, отырып-тұруы оқушыларға ерсі болмайтындай дәрежеде болуы керек>>.
Қоғам өмірінің демократиялық, гуманистік бағытқа бет бұруына жаңарып-жаңғыруына, мемлекетіміздің тәуелсіздігін нығайтуға экономикалық, әлеуметтік дамуына, білім беру мен мәдениет парадигмасының өзгеруіне байланысты өмірге жаңа ғылым салалары келді. Сондай ғылымдардың бірі - имиджеология. Бұл ғылым саласына назар аударудың кім-кімге болса да тигізер пайдасы зор. Өйткені, ол адамдардың бір-біріне сыртқы кескінімен, адамдық болмыс бейнесімен, адами қадір қасиеттерімен әсер ету механизіміне ие болуға көмектеседі. Жоғарғы мектепте біртұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыру негізінде педагог, оқытушы беделі мен имиджін қалыптастырудың орны бөлек. Педагогикалық кәсіп имиджі мәселесінің өзекті болуына қазіргі таңдағы білім беру жүйесі мен мектептің жаңа типтегі педагогқа қойып отырған объективті талаптары - инициативті, интеллектуалды және адамгершілігі жоғары дамыған педагог пен болашақ педагогтардың - педагогикалық мамандықтағы қазіргі студенттердің өздеріне мұндай жауапкершілікті алуға, алған мамандық бойынша жұмыс істеуге дайын болмауы арасындағы қарама-қайшылық себепкер болып отыр. Бұл қарама-қайшылықты шешуде болашақ мамандардың көз алдында педагогтың жағымды имиджін қалыптастыру оң ықпалын тигізеді. Педагогикалық кәсіп имиджін қалыптастыруға педагогтарды кәсіби дайындау үрдісінде ескерілуі тиіс объективті және субъективті факторлар әсер етеді. Болашақ мамандарда білім беру саласында жұмыс істеуге деген ниетінің пайда болуына әсер ететін факторлардың біреуі студенттердің педагог кәсібі туралы жағымды пікірлері болып табылады.
Мұндай түсінік ЖОО-да оқып жүргенде қалыптаса бастайды және болашақта жетістіктерді қамтамасыз ететін өзіндік ерекшелігі бар тәсілдер жүйесін көрсетеді. Маманды ЖОО-да дайындағанда оның имидж туралы түсінігін қалыптастыру негізгі идея болуы керек. Кәсібилікті және имиджді қалыптастыру жолдары әр қилы болуы мүмкін. Мұғалімнің педагогикалық әрекетінің, педагогикалық қарым-қатынасы мен тұлғалық құндылықтарының қалыптасқандығын айқындайтын кәсіби білім, білік, дағдының қажетті мөлшерін меңгеру кәсіби-педагогикалық құзыреттілік - педагогтың кіріктірілген кәсіби-тұлғалық сипаттамасы ретінде анықталады.
Студенттердің кәсіби бағыттылығының маңызды компоненттерінің бірі оның психология-педагогика ғылымдары жүйесінде жан-жағынан қарастырылып, зерттелетін педагогикалық имиджі болып табылады:
* әдіснамалық (В.А.Сластенин, В.В.Краевский, т.б..);
* адамгершілік-эстетикалық (Э.А.Гришин, Д.С.Яковлева);
* коммуникативтік (А.В.Мудрик, О.О.Киселева, Т.Н.Левашова);
* технологиялық (М.М.Левина, Н.Е.Щуркова) және басқалар.
Мұғалімнің технологиялық мәдениеті педагогикалық әрекеттің дербес-шығарма- шылық имиджін танытады. Мұғалімнің технологиялық дайындығы педагогикалық шындықты жаңғырту мен сақтау функциясын орындайтын педагогикалық имиджді білдіретін <<педагогикалық имидж>> категориясын түсінудегі маңызды буын болып табылады. Мұғалімнің технологиялық мәдениеті кәсіби әрекеттегі нәтижеліліктің негізін құраушы буын ретінде оның ішкі әлеуетін өздігінен жүзеге асырудың шығармашылық үдерісін көрсетеді [5].
Зерттеу нәтижелері. Педагог кәсібінің имиджі білім беру мекемесінде жұмыс істейтін педагогтардың имиджімен де, қоғамның және мемлекеттің педагогқа деген қарым- қатынасымен де анықталады. Бұл мақалада студенттердің - болашақ педагогтардың арасында олардың педагогикалық мамандық туралы көзқарастарын білу мақсатында сауалнама жүргізу нәтижелері келтірілген.
Қорытынды. Қорыта келе болашақ мамандар таңдап алған мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын түсінетінін байқауға болады. Дегенмен де оның престижін көтеру қажеттілігін де жоққа шығаруға болмайды. Жоғарыда көрсетілгендей педагогикалық болашақ мамандықтың тұтастығы объективті түрде ЖОО - да берілетін білім мазмұнының тұтастығында және педагогикалық әрекеттің тұтастығы мен білім алушының әрекетінде жатыр. Біздің жүргізген зерттеуімізде педагог кәсібінің имиджі қарастырылады, ол педагогтың жеке имиджімен байланысты болғанымен мәндік сипаттамасына және жоғары оқу орнында оқу барысында болашақ кәсіпқой-педагогты қалыптастыру процесіне ықпал етуге байланысты өзіндік ерекшелігі бар.
Хамса ойынына
Педагог имиджі бөлімінің сұрақтары
1. Имидж (Бейне) дегенімізі не?
(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер);
2.Педагогтің сыртқы аспектісі? (мінез - құлық мәнері, жүрісі, дене қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі)
3.Педагогтің ішкі аспектісі ? (ой - өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы )
4. Педагогтің процессуальды аспектісі? (темперамент,сөйлеу екпіні )
5.Имидждегі ең маңыздылығы:
Өзін-өзі жоғары бағалауы;
Оптимизм;
Ізгілікке сену;
Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен қарау;
Өзгере алу икемділігі.
Осындай бойында қасиеттері бар педагог жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы сезінеді,өзіне - өзі сенімді , жұмысында табысқа жетеді.
6. Педагогикалық шеберліктің қалыптасу жолдары?
Педагогикалық шеберліктің негізгі белгілері:қандай
Кәсіптік білім;
Біліктілік;
Дағды ;
Кәсіптік қабілет;
Педагогикалық әдеп;
Педагогикалық техника.
Логика бөлімі
Сұрақтар:
1. Ойын түрін көрсетіңіз
2. Сергіту сәтін жасаңыз
3. Колледж миссиясы
4. Жаңылтпаш қайталап айтып беріңіз.
Жоғалды бес шыбын,
Жоқ әлі еш сыбыс,
Жоқ әлі еш сыбыс
Жоғалды бес шыбын.
5. Ән айту
6. Отан туралы тақпақ айтып беріңіз
Шығармашылық бөлімі
Өлең жолын жалғастыр.......
Қамқор болған ұстазым,
Ұстаз менің ұстазым....
Аяулы менің ұстазым....
Заңайна бөлімі
oo ҚР Білім туралы заңының қай бабында педагог қызметкерлердің құқықтары мен міндеттері көрсетілген?
ҚР Білім туралы заңының (2007ж) 51 бабында былай делінген:
Педагог қызметкердің құқықтары мен міндеттері:
8)педагогтік әдеп нормаларын сақтауға
9)оқушылардың,тәрбиеленушілердің және олардың ата-аналарының абыройы мен қадір - қасиетін құрметтеуге міндетті. Осы заң аясында біз мынадай әдеп нормаларын сақтауымыз керек:
Өз ісіне адал болу;
Дұрыс сәлемдесе білу;
Дұрыс сөйлей білу;
Имандылық қылықтар жасау;
Қанағатшыл болу;
Дұрыс қимыл-қозғалыс пен жүріс-тұрыс.
Қатысушылар бір-бірлеріне сыйлық жасау.
oo Мұғалім мәртебесі туралы заң қашан шықты?
oo ҚР Білім туралы заңы қашан шықты?
oo
Педагог этикасы және кәсіби статусы
Күні:19.02.2020 ж
Оқытушының есімі: Нургалиева Анар Елеусизовна
Тобы: ДО 16/9
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні
Педагогикалық этика негіздері
Сабақтың тақырыбы
Педагог имиджі
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
Педагог имиджі туралы толық түсіндіру. Педагогттың құзіреті, педагогтың қызметі туралы толық біліп, жалпы педагогикалық қызметтің маңызын түсініп, талдау жасай отырып, білім алушылар бойында педагогқа тән қасиеттерді қалыптастыру. Өз мамандықтарына деген қызығушылықтарын оята отырып, педагог имиджі туралы білімдерін кеңейту.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Педагог имиджі туралы түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Педагог имиджіне талдау жасай біледі.
Кейбір оқушылар: имидж туралы өз ойларын айтады.
Бағалау критерийі
- педагог имиджі туралы түсінді.
- тақырыпқа сәйкес түсініп жұмыс жасай біледі.
Ойлау дағдылары
Білу, түсіну, қолдану, талдау
Тілдік мақсаттар
Тілдік дағдылар: тақырыпқа сәйкес тілдік нормаларын қалыптастыру
Пән лексикасы мен терминологиясы: Этика, мораль, имидж, тұлға
Сыныптағы диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
1. Педагог имиджі дегеніміз не?
2. Мұғалім бойында педагогикалық имиджді қалай қалыптастыруға болады ?
Құндылықтарға баулу
Тақырыпты түсіне отырып, теория мен практиканы ұштастыра білу. Өз бетімен педагог имиджінің маңызын ұғынып, өзін-өзі қалыптастыру дағыларын дамыту.
Пәнаралық байланыс
Психология (теория мен практиканы жалғамас бұрын психологиялық жағымды ахуал жасап алу)
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Этика, эстетика туралы білімдерін жетілдіру. Педагог имиджі туралы білімдерін толықтыру.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, технологиялар
Сұрақ-жауап, постер қорғау, ойын технологиясы,
Пайдаланылатын ресурстар
Bilimbook сенсорлы тақта, постер, шаблондар, Хамса дөңгелекшесі
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басталуы
2 минут
3 минут
Сабақтың ортасы
2 мин
10 мин
Жаңа сабақ
10 мин
15 минут
2 мин
10 минут
10 минут
20 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Дәрісхананың тазалығын тексеру.
2.Білім алушыларды түгелдеру.
3.Білім алушылардың назарын сабаққа аудару.
<<Менің көңіл күйім >> әдісі.
Ынтымақтастық атмосферасы және топтастыру,
Оқушылар таңдап алған стикерлердегі көңіл күй белгішелері арқылы топтасады.
<<Хамса>> интеллектуалдық ойын.
Топты бес бестен 3топқа бөліп жаңа тақырып бойынша жұмыс жасау.
1. Ойын шартымен таныстыру.
2. Топқа бөлу.
1-кезең
<<Бинго>> әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,үй тапсырмасын сұрау.
-Этика дегеніміз қандай ғылым?
- Адамгершілік дегеніміз не?
-Адам бойындағы адамгершілік нормаларын қалай бағалауға болады?
-Педагогикалық кодекс дегенімі не?
-<<Этикет>> сөзінің мағынасы?
-
Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап).
Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау
Жаңа тақырыпты хабарлау, түсіндіру.
Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру
2-кезең
<<Оқы. Түсін.Түсіндір>> әдісі
Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп,қорғау.Топтық жұмыс
Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап).
Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау
Бағалау: Екі жұлдыз, бір тілек
3-кезең
<<Даналар даналығы>>
Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.
4-кезең
<<Пирамида>> әдісі
Әр топтан 2 оқушы ортадағы суреттерден 10 сурет таңдап алады. Содан соң жұптасып, екі оқушы суретерін қосып, 10 сурет таңдап алады. Таңдалған 10 суреттен мазмұны бап, тақырыпқа сай постер құрады да, тақырып қойып бір әңгіме не, ертегі құрастырады.
5-кезең
<<Хамса>> айналмалы дөңгелек ойыны
Әр топтан бір оқушыдан шығып айналмалы дөңгелекті айналдырып, тапсырмалар орындайды.
Ойынды бірнеше мәрте қайталату.
Сайысты қорытындылау. Жеңімпаз топты мадақтау.
стикер
Интер тақта
Слайд
Пікір-сайыс
постер
слайд
Постер
Хамса дөңгелегі
Сабақтың соңы
2минут
2 минут
Рефлексия. <<Таңдау әдісі>>
Сабақ
Мен сабақта
Қорытынды
Қызықты болды
Жұмыс жасадым
Мәтінді түсіндім
Іш пыстырды
Демалдым
Білгенімнен артық білдім
Бәрібір
Басқаға көмектестім
Түсінбедім
Үйге тапсырма: <<Сұрақ қорапшасы>> сұрақ қорапшасынан алынған сұрақтарға жауап жазып келу. Лекция толықтыру.
Үлестірме
қорапша
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
<<Бинго>> әдісі арқылы жаңа сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.
<<Оқы. Түсін.Түсіндір>> әдісі
Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп,қорғау, тақырып мазмұнын ашу.
<<Даналар даналығы>>
Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Үй тапсырмасын тексеруде сұрақтың тиімділігі мен жауаптың сапалылығына қарай ауызшы бағалау жүреді.
Топтық жұмыста Екі жұлдыз бір тілек арқылы айтылым дағдылары қалыптасады.
<<Хамса>> айналмалы дөңгелек арқылы танымдық қабілеттін дамыту.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Партада дұрыс отыру ережесін сақтау.
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Оқушылар бүгін нені үйренді?
Сабақтағы көңіл-күй қандай болды?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе?
Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім?
Қорытынды бағамдау
1.Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?
1. Ынтымақтастық атмосферасы
2. Топтық жұмыс белсенділігі
2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді?
1. Кеңейтілген тапсырмалардың жүйелі берілуі
2. Бағалау түрлері
Мен сабақ барысында топ және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?
1. Әдіс-тәсілдердің тиімділігі
2. Оқушылардың түгел тартылуы
Кіріспе. Жалпы кәсіби біліктілігі жоғары деңгейдегі, әдіснама және педагогика саласы бойынша іргелі білімі бар, білім берудегі педагогикалық проблемаларды жүйелі көре алатын құзыретті педагогты дайындау болашақ мұғалімнің педагогикалық әрекетте өзіндік шығармашылық стиліне негізделген имиджін қалыптастыру мен жетілдіруге бағытталады. Педагогикалық имидж, біріншіден, тұлғаның дербес ерекшеліктерін өздігінен жүзеге асыруының жоғары деңгейімен және өзіндік стильде іс-әрекет етуге қабілеттілікке байланысты.
<<Имидж>> түсінігі ХХ ғасырдың соңында қоғам назарының және ғылыми талдаудың пәні болды. 90 жылдардың ортасында имиджді қалыптастырудың психологиялық аспектілеріне арналған, имидж жайында алғашқы өңдеулер Р.Ф.Ромашкина, Е.И.Манякина, Е.В.Гришунина, П.С.Гуревич, Ф.А.Кузин және т.б. еңбектерінде жарық көрді.
Имидж ағылшынның <
Ойшыл Абай: <<Ақырын жүріп анық бас, еңбегін кетпес далаға, ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға>> деп айтқандай, мұғалім үшін өз имиджін кәсіби деңгейге көтеру, өз мамандығының данышпаны болу, әрине, өмір бойы ізденушілікті, зерттеушілікті талап ететін мамандық екенін айқындайды. Мұғалімнің әрбір сөзі, ісі, қимылы, киіну мәнері, аяқ алысы, жүрісі, көзқарасы психологиялық және ізгілік тұрғысынан шәкірт жүрегінен үлкен орын алады. Ә.Сәтбаевтың ойынша, <<Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді...>>.
А.Ю. Панасюк <<қазіргі таңдағы педагог имиджінің>> моделінде ақпараттың мынадай блоктарын бөліп көрсетеді: габитарлы (латынның <<габитус>> сөзінен - <<сыртқы түрі>>) - киімі, шаш үлгісі, макияж, аяқ киім, парфюм; кинетикалық - мүсіні, жүрісі, дене қимылы, мимикасы (бет әлпетінің көрінісі, жымию, көзқарасының бағыты және ұзақтығы); сөйлеуі - жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениеті, сауаттылығы, стилі, жазуы; орта - адамның өзі қалыптастырған өмір сүру ортасы (интерьер, кабинетін безендіруі, жұмыс орнындағы тәртіп); затқа айналдыру - адам еңбегінің өнімдері. Алғашқы үшеуі жеке қарым-қатынаста байқалады, соңғы екеуі - адам туралы сырттай ақпарат береді. Олар біріге отырып, адам туралы тұлға ретінде және кәсіпқой ретінде [2].
А.Ю. Панасюк дәлелдеген педагог имиджін іскерліктер мен дағдыларды жинақтау арқылы оқытуды ұйымдастыруда қолданылатын технологияның құрамдас бөліктері 256
педагогтың балалармен өзара әрекет ету қызметімен анықталады. Себебі: педагогикалық технология кәсіби құбылыс ретінде баланың тұлға субъектісі қалпын мәдениет жетістіктеріне үздіксіз, денелік және рухани жаттығулар арқылы жетелейді. Мұның бәрін педагог психологиялық және физиологиялық құралдар арқылы: дауысы, қозғалысы, кейпі, бейнесі, көйлегі және т.б. әрбір қызметтік элементі педагог имиджін көрсететін кәсіптік дағдылар жүйесі көмегімен жүзеге асады [3].
Зерттеу мақсаты. Жоғары, арнайы оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуда педагог имиджін қалыптастыру мәселесін теориялық негіздеу және практикалық жүзеге асыру.
Материалдар мен әдістер. Зерттеу проблемасы бойынша философиялық, психологиялық, педагогикалық ғылыми әдебиеттерге талдау жасау; бақылау, әңгімелесу, сауалнамалар жүргізу; алынған нәтижелерді өңдеу.
Педагог имиджінің мәні, оның рөлі, қалыптасу шарттары педагогикалық үрдісті ерекше қарастыру мен оны толыққанды факторға айналдыруды талап етеді. Педагог имиджі <<бейне - педагогтың ішкі, сыртқы және процессуалды компоненттерінің көрінісі>> көзқарас қалыптастырады. Ең дұрысы - екі пікір де жағымды болғаны.
А. А. Калюжный қазіргі таңдағы педагогтың имиджін қалыптастырудың бірнеше қағидаларын бөліп көрсетеді:
1. Коммуникативтілік қағидасы.
2. Сөзбен ықпал ету қағидасы.
3. Сыртқы бейнені үндестіру қағидасы.
4. Өзін-өзі реттеу қағидасы.
Коммуникативтілік және сөзбен ықпал ету қағидаларын қазіргі таңдағы педагог имиджін қалыптастыру үрдісіндегі негіз құраушы ретінде толығырақ қарастырайық. Бірінші қағидаға сәйкес, қандай да бір адамның педагог туралы пікірі имиджді қалыптастырушы тікелей ақпарат негізінде қалыптасуы мүмкін, оны ол адам саналы түрде түсінуі немесе түсінбеуі де мүмкін, өйткені ол оның бейсанасында болады және тек сезімдерден ғана көрінеді. Қорыта отырып қағиданы былайша тұжырымдауға болады: адамдарда қандай да пікірді қалыптастыру мақсатында ықпал ете отырып, сіздің атыңызды естіген кезде сіз туралы жағымды сезімдер пайда болуы үшін оның санасына ғана емес, бейсанасына да ықпал ету керек. Екінші қағиданы былайша сипаттауға болады: педагогтың жеке имиджінің моделін қалыптастыра отырып, ақпаратпен адамдардың санасына қарағанда бейсанасына ықпал ету керек. Бейсанадағы ақпарат арқылы қалыптасқан пікір өзінің пікірі ретінде бағаланады, себебі оның пайда болу көзі анық емес.
В.М Шепель <<Имиджеология: жеке тартымдылық құпиясы>> атты еңбегінде имидж ұғымына төмендегідей анықтамалар берген: <<имидж - адам туралы ұғым, мекеме туралы пікір, белгілі адамдармен, жасалатын заттар, индивидуалдық стиль адамды, адамдар тобын, мекемені сипаттайтын келбет>>.
С.И.Ожеговтың түсіндірмелі сөздігінде: <<Имидж дегеніміз - ой-пікір, тұжырым, бір нәрсе туралы берілген көзқарас, қатынас>> делінген [4].
<<Имидж>> мағынасын түсіну әртүрлі құрамды бөліктерден құралады. Бұл бөліктерінің ең маңызды төртеуін қарастырайық:
1. Кәсібилік және әділдік. Педагог талантты тұлға болуы қажет. Бірақ тәжірибе көрсеткендей 100 адамның 99-ы өз талантын көрсетуге мүмкіндігі жоқ және өмір бойы басқа іспен айналысады.
2. Педагогтың адалдығы. Адамзат тәжірибесінен шыққан моральді ережелер бойынша өмір сүру керектігін ұғынады, ал әдепсіз болса өз нәтижесінің тұтқынында болады және оның идеалы - барлығы рұқсат етілгендік. Біздің қоғамға өзін-өзі жетілдіре алатын, ең алдымен рухани тұрғыдан жетілдіре алатын әдепті, тәрбиелі, адал педагог өте қажет. Ол назарына барлық адамзат мәдениетінің байлығын алу керек, яғни оның кең гуманитарлық білім алуы міндетті.
3. Педагогтың гуманитарлық білімі. Ф.Достоевскийдің ойынша, гуманитарлық дамығандық адамның кез келген мамандықты игеруін жеңілдетеді. Осы атақты жазушының 257
адалдығынан атақты адамдардың өмірінен көптеген мысалдар дәлел болады. Гуманитарлық мәдениет арқасында адам сезімдік немесе рационалдық өңдей отырып, өзіне әртүрлі мәлімет таңдау мүмкіндігіне ие болады.
С.Соловейчик (1930 ж.) <<Педагогика теориясын қаншама жетік білгенімен, педагогикалық әдептің қыр-сырын меңгермейінше, бұған оның қолы жетпейтіндігін>> айтады. Оның ойынша, <<педагогикалық имидж - тек қана мұғалімнің жалпы, жан-жақты және әдістемелік сауаттылығы ғана емес, ол - әр сөзді оқушыларға жеткізе білу, олардың толық қабыл алуы. Мұғалім әр сөзін дұрыс сөйлеп, нық айтуы тиіс, оның жүріс-тұрысы, қозғалысы, отырып-тұруы оқушыларға ерсі болмайтындай дәрежеде болуы керек>>.
Қоғам өмірінің демократиялық, гуманистік бағытқа бет бұруына жаңарып-жаңғыруына, мемлекетіміздің тәуелсіздігін нығайтуға экономикалық, әлеуметтік дамуына, білім беру мен мәдениет парадигмасының өзгеруіне байланысты өмірге жаңа ғылым салалары келді. Сондай ғылымдардың бірі - имиджеология. Бұл ғылым саласына назар аударудың кім-кімге болса да тигізер пайдасы зор. Өйткені, ол адамдардың бір-біріне сыртқы кескінімен, адамдық болмыс бейнесімен, адами қадір қасиеттерімен әсер ету механизіміне ие болуға көмектеседі. Жоғарғы мектепте біртұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыру негізінде педагог, оқытушы беделі мен имиджін қалыптастырудың орны бөлек. Педагогикалық кәсіп имиджі мәселесінің өзекті болуына қазіргі таңдағы білім беру жүйесі мен мектептің жаңа типтегі педагогқа қойып отырған объективті талаптары - инициативті, интеллектуалды және адамгершілігі жоғары дамыған педагог пен болашақ педагогтардың - педагогикалық мамандықтағы қазіргі студенттердің өздеріне мұндай жауапкершілікті алуға, алған мамандық бойынша жұмыс істеуге дайын болмауы арасындағы қарама-қайшылық себепкер болып отыр. Бұл қарама-қайшылықты шешуде болашақ мамандардың көз алдында педагогтың жағымды имиджін қалыптастыру оң ықпалын тигізеді. Педагогикалық кәсіп имиджін қалыптастыруға педагогтарды кәсіби дайындау үрдісінде ескерілуі тиіс объективті және субъективті факторлар әсер етеді. Болашақ мамандарда білім беру саласында жұмыс істеуге деген ниетінің пайда болуына әсер ететін факторлардың біреуі студенттердің педагог кәсібі туралы жағымды пікірлері болып табылады.
Мұндай түсінік ЖОО-да оқып жүргенде қалыптаса бастайды және болашақта жетістіктерді қамтамасыз ететін өзіндік ерекшелігі бар тәсілдер жүйесін көрсетеді. Маманды ЖОО-да дайындағанда оның имидж туралы түсінігін қалыптастыру негізгі идея болуы керек. Кәсібилікті және имиджді қалыптастыру жолдары әр қилы болуы мүмкін. Мұғалімнің педагогикалық әрекетінің, педагогикалық қарым-қатынасы мен тұлғалық құндылықтарының қалыптасқандығын айқындайтын кәсіби білім, білік, дағдының қажетті мөлшерін меңгеру кәсіби-педагогикалық құзыреттілік - педагогтың кіріктірілген кәсіби-тұлғалық сипаттамасы ретінде анықталады.
Студенттердің кәсіби бағыттылығының маңызды компоненттерінің бірі оның психология-педагогика ғылымдары жүйесінде жан-жағынан қарастырылып, зерттелетін педагогикалық имиджі болып табылады:
* әдіснамалық (В.А.Сластенин, В.В.Краевский, т.б..);
* адамгершілік-эстетикалық (Э.А.Гришин, Д.С.Яковлева);
* коммуникативтік (А.В.Мудрик, О.О.Киселева, Т.Н.Левашова);
* технологиялық (М.М.Левина, Н.Е.Щуркова) және басқалар.
Мұғалімнің технологиялық мәдениеті педагогикалық әрекеттің дербес-шығарма- шылық имиджін танытады. Мұғалімнің технологиялық дайындығы педагогикалық шындықты жаңғырту мен сақтау функциясын орындайтын педагогикалық имиджді білдіретін <<педагогикалық имидж>> категориясын түсінудегі маңызды буын болып табылады. Мұғалімнің технологиялық мәдениеті кәсіби әрекеттегі нәтижеліліктің негізін құраушы буын ретінде оның ішкі әлеуетін өздігінен жүзеге асырудың шығармашылық үдерісін көрсетеді [5].
Зерттеу нәтижелері. Педагог кәсібінің имиджі білім беру мекемесінде жұмыс істейтін педагогтардың имиджімен де, қоғамның және мемлекеттің педагогқа деген қарым- қатынасымен де анықталады. Бұл мақалада студенттердің - болашақ педагогтардың арасында олардың педагогикалық мамандық туралы көзқарастарын білу мақсатында сауалнама жүргізу нәтижелері келтірілген.
Қорытынды. Қорыта келе болашақ мамандар таңдап алған мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын түсінетінін байқауға болады. Дегенмен де оның престижін көтеру қажеттілігін де жоққа шығаруға болмайды. Жоғарыда көрсетілгендей педагогикалық болашақ мамандықтың тұтастығы объективті түрде ЖОО - да берілетін білім мазмұнының тұтастығында және педагогикалық әрекеттің тұтастығы мен білім алушының әрекетінде жатыр. Біздің жүргізген зерттеуімізде педагог кәсібінің имиджі қарастырылады, ол педагогтың жеке имиджімен байланысты болғанымен мәндік сипаттамасына және жоғары оқу орнында оқу барысында болашақ кәсіпқой-педагогты қалыптастыру процесіне ықпал етуге байланысты өзіндік ерекшелігі бар.
Хамса ойынына
Педагог имиджі бөлімінің сұрақтары
1. Имидж (Бейне) дегенімізі не?
(адам кіргенде пайда болатын және ол кеткеннен кейінде қалатын әсер);
2.Педагогтің сыртқы аспектісі? (мінез - құлық мәнері, жүрісі, дене қимылы,мимикасы ,киім киюі,шаш үлгісі)
3.Педагогтің ішкі аспектісі ? (ой - өрісі, білімділігі,адамгершілігі,қызығушылығы )
4. Педагогтің процессуальды аспектісі? (темперамент,сөйлеу екпіні )
5.Имидждегі ең маңыздылығы:
Өзін-өзі жоғары бағалауы;
Оптимизм;
Ізгілікке сену;
Сезіну икемділігі және бәріне түсінушілікпен қарау;
Өзгере алу икемділігі.
Осындай бойында қасиеттері бар педагог жақсы қана көрініп қоймай, өзін жақсы сезінеді,өзіне - өзі сенімді , жұмысында табысқа жетеді.
6. Педагогикалық шеберліктің қалыптасу жолдары?
Педагогикалық шеберліктің негізгі белгілері:қандай
Кәсіптік білім;
Біліктілік;
Дағды ;
Кәсіптік қабілет;
Педагогикалық әдеп;
Педагогикалық техника.
Логика бөлімі
Сұрақтар:
1. Ойын түрін көрсетіңіз
2. Сергіту сәтін жасаңыз
3. Колледж миссиясы
4. Жаңылтпаш қайталап айтып беріңіз.
Жоғалды бес шыбын,
Жоқ әлі еш сыбыс,
Жоқ әлі еш сыбыс
Жоғалды бес шыбын.
5. Ән айту
6. Отан туралы тақпақ айтып беріңіз
Шығармашылық бөлімі
Өлең жолын жалғастыр.......
Қамқор болған ұстазым,
Ұстаз менің ұстазым....
Аяулы менің ұстазым....
Заңайна бөлімі
oo ҚР Білім туралы заңының қай бабында педагог қызметкерлердің құқықтары мен міндеттері көрсетілген?
ҚР Білім туралы заңының (2007ж) 51 бабында былай делінген:
Педагог қызметкердің құқықтары мен міндеттері:
8)педагогтік әдеп нормаларын сақтауға
9)оқушылардың,тәрбиеленушілердің және олардың ата-аналарының абыройы мен қадір - қасиетін құрметтеуге міндетті. Осы заң аясында біз мынадай әдеп нормаларын сақтауымыз керек:
Өз ісіне адал болу;
Дұрыс сәлемдесе білу;
Дұрыс сөйлей білу;
Имандылық қылықтар жасау;
Қанағатшыл болу;
Дұрыс қимыл-қозғалыс пен жүріс-тұрыс.
Қатысушылар бір-бірлеріне сыйлық жасау.
oo Мұғалім мәртебесі туралы заң қашан шықты?
oo ҚР Білім туралы заңы қашан шықты?
oo
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz