Педагог имиджі

- педагог имиджі туралы түсінді.
- тақырыпқа сәйкес түсініп жұмыс жасай біледі.
Сыныптағы диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
- Педагог имиджі дегеніміз не?
- Мұғалім бойында педагогикалық имиджді қалай қалыптастыруға болады ?
Сабақтың басталуы
2 минут
3 минут
Сабақтың ортасы
2 мин
10 мин
Жаңа сабақ
10 мин
15 минут
2 мин
10 минут
10 минут
20 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Дәрісхананың тазалығын тексеру.
2. Білім алушыларды түгелдеру.
3. Білім алушылардың назарын сабаққа аудару .
«Менің көңіл күйім » әдісі.
Ынтымақтастық атмосферасы және топтастыру,
Оқушылар таңдап алған стикерлердегі көңіл күй белгішелері арқылы топтасады.
«Хамса» интеллектуалдық ойын.
Топты бес бестен 3топқа бөліп жаңа тақырып бойынша жұмыс жасау.
- Ойын шартымен таныстыру.
- Топқа бөлу.
1-кезең
«Бинго» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын сұрау.
-Этика дегеніміз қандай ғылым?
- Адамгершілік дегеніміз не?
-Адам бойындағы адамгершілік нормаларын қалай бағалауға болады?
-Педагогикалық кодекс дегенімі не?
-«Этикет» сөзінің мағынасы?
-
Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап) .
Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау
Жаңа тақырыпты хабарлау, түсіндіру.
Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру
2-кезең
«Оқы. Түсін. Түсіндір» әдісі
Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп, қорғау. Топтық жұмыс
Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап) .
Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау
Бағалау: Екі жұлдыз, бір тілек
3-кезең
«Даналар даналығы»
Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.
4-кезең
«Пирамида» әдісі
Әр топтан 2 оқушы ортадағы суреттерден 10 сурет таңдап алады. Содан соң жұптасып, екі оқушы суретерін қосып, 10 сурет таңдап алады. Таңдалған 10 суреттен мазмұны бап, тақырыпқа сай постер құрады да, тақырып қойып бір әңгіме не, ертегі құрастырады.
5-кезең
«Хамса» айналмалы дөңгелек ойыны
Әр топтан бір оқушыдан шығып айналмалы дөңгелекті айналдырып, тапсырмалар орындайды.
Ойынды бірнеше мәрте қайталату.
Сайысты қорытындылау. Жеңімпаз топты мадақтау.
стикер
Интер тақта
Слайд
Пікір-сайыс
постер
слайд
Постер
Хамса дөңгелегі
Сабақтың соңы
2минут
2 минут
Рефлексия. «Таңдау әдісі»
Үйге тапсырма: «Сұрақ қорапшасы» сұрақ қорапшасынан алынған сұрақтарға жауап жазып келу. Лекция толықтыру.
Үлестірме
қорапша
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
«Бинго» әдісі арқылы жаңа сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.
«Оқы. Түсін. Түсіндір» әдісі
Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп, қорғау, тақырып мазмұнын ашу.
«Даналар даналығы»
Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Үй тапсырмасын тексеруде сұрақтың тиімділігі мен жауаптың сапалылығына қарай ауызшы бағалау жүреді.
Топтық жұмыста Екі жұлдыз бір тілек арқылы айтылым дағдылары қалыптасады.
«Хамса» айналмалы дөңгелек арқылы танымдық қабілеттін дамыту.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Партада дұрыс отыру ережесін сақтау.
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Оқушылар бүгін нені үйренді?
Сабақтағы көңіл-күй қандай болды?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе?
Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім?
Қорытынды бағамдау
1. Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?
1. Ынтымақтастық атмосферасы
2. Топтық жұмыс белсенділігі
2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді?
1. Кеңейтілген тапсырмалардың жүйелі берілуі
2. Бағалау түрлері
Мен сабақ барысында топ және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?
1. Әдіс-тәсілдердің тиімділігі
2. Оқушылардың түгел тартылуы
Кіріспе . Жалпы кәсіби біліктілігі жоғары деңгейдегі, әдіснама және педагогика саласы бойынша іргелі білімі бар, білім берудегі педагогикалық проблемаларды жүйелі көре алатын құзыретті педагогты дайындау болашақ мұғалімнің педагогикалық әрекетте өзіндік шығармашылық стиліне негізделген имиджін қалыптастыру мен жетілдіруге бағытталады. Педагогикалық имидж, біріншіден, тұлғаның дербес ерекшеліктерін өздігінен жүзеге асыруының жоғары деңгейімен және өзіндік стильде іс-әрекет етуге қабілеттілікке байланысты.
«Имидж» түсінігі ХХ ғасырдың соңында қоғам назарының және ғылыми талдаудың пәні болды. 90 жылдардың ортасында имиджді қалыптастырудың психологиялық аспектілеріне арналған, имидж жайында алғашқы өңдеулер Р. Ф. Ромашкина, Е. И. Манякина, Е. В. Гришунина, П. С. Гуревич, Ф. А. Кузин және т. б. еңбектерінде жарық көрді.
Имидж ағылшынның «image» сөзінен алынған, «образ», «түр», «келбет» сөздерінен шыққан. Бұл кез келген нәрсенің, адамның эмоционалдық образын, мінез-құлқын көрсетеді. Өз имиджін қадағалау бұл адамды өзіне қарату. Бірнеше мағынасы бар «имидж» ұғымының өзіне қарағанда «педагог имиджі» бір мағынада анықталатын өзекті тақырып болып саналады [1] .
Ойшыл Абай: «Ақырын жүріп анық бас, еңбегін кетпес далаға, ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға» деп айтқандай, мұғалім үшін өз имиджін кәсіби деңгейге көтеру, өз мамандығының данышпаны болу, әрине, өмір бойы ізденушілікті, зерттеушілікті талап ететін мамандық екенін айқындайды. Мұғалімнің әрбір сөзі, ісі, қимылы, киіну мәнері, аяқ алысы, жүрісі, көзқарасы психологиялық және ізгілік тұрғысынан шәкірт жүрегінен үлкен орын алады. Ә. Сәтбаевтың ойынша, «Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді . . . ».
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz