Педагог имиджі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару
Педагог этикасы және кәсіби статусы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Күні:19. 02. 2020 ж
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Оқытушының есімі: Нургалиева Анар Елеусизовна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Тобы: ДО 16/9
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Пәні
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Педагогикалық этика негіздері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Сабақтың тақырыбы
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Педагог имиджі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Педагог имиджі туралы толық түсіндіру. Педагогттың құзіреті, педагогтың қызметі туралы толық біліп, жалпы педагогикалық қызметтің маңызын түсініп, талдау жасай отырып, білім алушылар бойында педагогқа тән қасиеттерді қалыптастыру. Өз мамандықтарына деген қызығушылықтарын оята отырып, педагог имиджі туралы білімдерін кеңейту.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Сабақ мақсаттары:
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Барлық оқушылар: Педагог имиджі туралы түсінеді.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Оқушылардың басым бөлігі: Педагог имиджіне талдау жасай біледі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Кейбір оқушылар: имидж туралы өз ойларын айтады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Бағалау критерийі
Педагог этикасы және кәсіби статусы:

- педагог имиджі туралы түсінді.

- тақырыпқа сәйкес түсініп жұмыс жасай біледі.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Ойлау дағдылары
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Білу, түсіну, қолдану, талдау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Тілдік мақсаттар
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Тілдік дағдылар: тақырыпқа сәйкес тілдік нормаларын қалыптастыру
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Пән лексикасы мен терминологиясы: Этика, мораль, имидж, тұлға
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы:

Сыныптағы диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:

  1. Педагог имиджі дегеніміз не?
  2. Мұғалім бойында педагогикалық имиджді қалай қалыптастыруға болады ?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Құндылықтарға баулу
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Тақырыпты түсіне отырып, теория мен практиканы ұштастыра білу. Өз бетімен педагог имиджінің маңызын ұғынып, өзін-өзі қалыптастыру дағыларын дамыту.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Пәнаралық байланыс
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Психология (теория мен практиканы жалғамас бұрын психологиялық жағымды ахуал жасап алу)
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Этика, эстетика туралы білімдерін жетілдіру. Педагог имиджі туралы білімдерін толықтыру.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Қолданылатын әдіс-тәсілдер, технологиялар
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Сұрақ-жауап, постер қорғау, ойын технологиясы,
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Пайдаланылатын ресурстар
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Bilimbook сенсорлы тақта, постер, шаблондар, Хамса дөңгелекшесі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Сабақтың барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Педагог этикасы және кәсіби статусы: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:

Сабақтың басталуы

2 минут

3 минут

Сабақтың ортасы

2 мин

10 мин

Жаңа сабақ

10 мин

15 минут

2 мин

10 минут

10 минут

20 мин

Педагог этикасы және кәсіби статусы:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Дәрісхананың тазалығын тексеру.

2. Білім алушыларды түгелдеру.

3. Білім алушылардың назарын сабаққа аудару .

«Менің көңіл күйім » әдісі.

Ынтымақтастық атмосферасы және топтастыру,

Оқушылар таңдап алған стикерлердегі көңіл күй белгішелері арқылы топтасады.

«Хамса» интеллектуалдық ойын.

Топты бес бестен 3топқа бөліп жаңа тақырып бойынша жұмыс жасау.

  1. Ойын шартымен таныстыру.
  2. Топқа бөлу.

1-кезең

«Бинго» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын сұрау.

-Этика дегеніміз қандай ғылым?

- Адамгершілік дегеніміз не?

-Адам бойындағы адамгершілік нормаларын қалай бағалауға болады?

-Педагогикалық кодекс дегенімі не?

-«Этикет» сөзінің мағынасы?

-

Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап) .

Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау

Жаңа тақырыпты хабарлау, түсіндіру.

Слайд арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру

2-кезең

«Оқы. Түсін. Түсіндір» әдісі

Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп, қорғау. Топтық жұмыс

Айтылым әрекеті (сұрақ-жауап) .

Тиімді сұрақ пен сапалы жауап берген оқушыларды бағалау

Бағалау: Екі жұлдыз, бір тілек

3-кезең

«Даналар даналығы»

Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.

4-кезең

«Пирамида» әдісі

Әр топтан 2 оқушы ортадағы суреттерден 10 сурет таңдап алады. Содан соң жұптасып, екі оқушы суретерін қосып, 10 сурет таңдап алады. Таңдалған 10 суреттен мазмұны бап, тақырыпқа сай постер құрады да, тақырып қойып бір әңгіме не, ертегі құрастырады.

5-кезең

«Хамса» айналмалы дөңгелек ойыны

Әр топтан бір оқушыдан шығып айналмалы дөңгелекті айналдырып, тапсырмалар орындайды.

Ойынды бірнеше мәрте қайталату.

Сайысты қорытындылау. Жеңімпаз топты мадақтау.

стикер

Интер тақта

Слайд

Пікір-сайыс

постер

слайд

Постер

Хамса дөңгелегі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:

Сабақтың соңы

2минут

2 минут

Педагог этикасы және кәсіби статусы:

Рефлексия. «Таңдау әдісі»

:
:
:
:
:
:
:
:
:

Үйге тапсырма: «Сұрақ қорапшасы» сұрақ қорапшасынан алынған сұрақтарға жауап жазып келу. Лекция толықтыру.

Сабақ
Мен сабақта
Қорытынды
Қызықты болды
Жұмыс жасадым
Мәтінді түсіндім
Іш пыстырды
Демалдым
Білгенімнен артық білдім
Бәрібір
Басқаға көмектестім
Түсінбедім

Үлестірме

қорапша

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:
Педагог этикасы және кәсіби статусы:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару: Қосымша ақпарат
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

«Бинго» әдісі арқылы жаңа сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.

«Оқы. Түсін. Түсіндір» әдісі

Берілген шаблондардар бойынша постер жасап, түсіндіріп, қорғау, тақырып мазмұнын ашу.

«Даналар даналығы»

Экраннан көрсетілген даналар даналығын оқып, мағынасын түсіндіру.

Педагог этикасы және кәсіби статусы:

Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Үй тапсырмасын тексеруде сұрақтың тиімділігі мен жауаптың сапалылығына қарай ауызшы бағалау жүреді.

Топтық жұмыста Екі жұлдыз бір тілек арқылы айтылым дағдылары қалыптасады.

«Хамса» айналмалы дөңгелек арқылы танымдық қабілеттін дамыту.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Партада дұрыс отыру ережесін сақтау.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаттары шынайы болды ма?

Оқушылар бүгін нені үйренді?

Сабақтағы көңіл-күй қандай болды?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе?

Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім?

Педагог этикасы және кәсіби статусы:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару:

Қорытынды бағамдау

1. Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?

1. Ынтымақтастық атмосферасы

2. Топтық жұмыс белсенділігі

2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартатын еді?

1. Кеңейтілген тапсырмалардың жүйелі берілуі

2. Бағалау түрлері

Мен сабақ барысында топ және жекелеген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?

1. Әдіс-тәсілдердің тиімділігі

2. Оқушылардың түгел тартылуы

Кіріспе . Жалпы кәсіби біліктілігі жоғары деңгейдегі, әдіснама және педагогика саласы бойынша іргелі білімі бар, білім берудегі педагогикалық проблемаларды жүйелі көре алатын құзыретті педагогты дайындау болашақ мұғалімнің педагогикалық әрекетте өзіндік шығармашылық стиліне негізделген имиджін қалыптастыру мен жетілдіруге бағытталады. Педагогикалық имидж, біріншіден, тұлғаның дербес ерекшеліктерін өздігінен жүзеге асыруының жоғары деңгейімен және өзіндік стильде іс-әрекет етуге қабілеттілікке байланысты.

«Имидж» түсінігі ХХ ғасырдың соңында қоғам назарының және ғылыми талдаудың пәні болды. 90 жылдардың ортасында имиджді қалыптастырудың психологиялық аспектілеріне арналған, имидж жайында алғашқы өңдеулер Р. Ф. Ромашкина, Е. И. Манякина, Е. В. Гришунина, П. С. Гуревич, Ф. А. Кузин және т. б. еңбектерінде жарық көрді.

Имидж ағылшынның «image» сөзінен алынған, «образ», «түр», «келбет» сөздерінен шыққан. Бұл кез келген нәрсенің, адамның эмоционалдық образын, мінез-құлқын көрсетеді. Өз имиджін қадағалау бұл адамды өзіне қарату. Бірнеше мағынасы бар «имидж» ұғымының өзіне қарағанда «педагог имиджі» бір мағынада анықталатын өзекті тақырып болып саналады [1] .

Ойшыл Абай: «Ақырын жүріп анық бас, еңбегін кетпес далаға, ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға» деп айтқандай, мұғалім үшін өз имиджін кәсіби деңгейге көтеру, өз мамандығының данышпаны болу, әрине, өмір бойы ізденушілікті, зерттеушілікті талап ететін мамандық екенін айқындайды. Мұғалімнің әрбір сөзі, ісі, қимылы, киіну мәнері, аяқ алысы, жүрісі, көзқарасы психологиялық және ізгілік тұрғысынан шәкірт жүрегінен үлкен орын алады. Ә. Сәтбаевтың ойынша, «Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді . . . ».


Ұқсас жұмыстар
Келіспеушілікке кіріспе
Идн-мен жұмыс
Өзін өзі тануға алғашқы қадам
Педагог балалардан
Мектеп ұжымы
Мен еңбекқор баламын
Ынтымақты сынып шарасы
Отбасы тәрбиесінде баланың жас және дербес ерекшеліктерін ескере отырып тәрбиелеу
Күздің кереметтері
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz