Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің

Бөлім:
3 ( А) - Бөлім Есеп шығару. Ортақ тақырып: <<Табиғат құбылыстары>>
Педагогтің Т.А.Ә.

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
82- сабақ. Түсімділік
Ауа - райының түсімге әсері
( Математика 3-бөлім. Оқулық9- 11 бет <<Алматы кітап>> баспасы, 2019ж.)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану
Сабақтың мақсаты
+ Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді талдайды және шығарады
+ .Есепті сызба/дөңгелек диаграмма,/график түрінде модельдейді
Құндылық:
+ Ұлттық мүдде:Ұлттық мұраға ұқыпты қарау
Сабақтың барысы
Уақыт
Сабақтың Кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқышының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1 минут

1 минут

3 минут
Сабақтың
Басы

Ұйымдастыру

Математика сабағы
* Оқушылармен амандасу
* Сабақтың тақырыбын, мақсатын, жетістік критерийлерінанықтау
* Нені үйренгеніңді білесің

Оқушылар сәлемдеседі.

Презентация № 1

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ұжымдық жұмыс ережесі

Алдыңғы білім

Жылы лебіздер айтқызу
+ Сабағымыз сәтті болсын
+ Деніміз сау болсын
+ Құзыретті маман болайық
+ Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттейік

Ұжымдық жұмыс ережесі
> Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
> Уақытты үнемдейміз!
> Нақты,дәл жауап береміз!
> Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
> Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
<<Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Дөңгелек диаграмма>>
8 - бет №10 есеп
* Есепті шығар
а = 72 м
b = 30 м
S = ? м2
Сәбіз - 10б
Қызылша - 900м2
Орамжапырақ-?м2
Ш: S = a * b = 72м * 30 м = 2160 м2
2160 : 10 = 216 м2
2160 - ( 900 + 216 ) = 1044м2
Ж: Орамжапырақ S - 1044м2-ты алып жатыр

Оқушылар
бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

Оқушылар
ұжымдық жұмыс
ережесін сақтайды

Критерий
Оқушылар
алдыңғы білімнің тапсырмасын көрсетеді

Дескриптор:
Есептің шартын құрай алады-1балл
Шешуін таба алады
-1балл
Жауабын жазады-1балл
3 балл

ҚБ:
<<жарайсың>>

Презентация № 2

15 минут

Сабақтың
Ортасы

Жаңа сабақ

Қызығушылықты ояту

Жаңа сабақ

Қаңтардың
Сынып жұмысы
Түсімділік
6100
Сабақтың мақсаты:
Түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің

<<Ой қозғау>>
* Есепте. Жауаптарын кему ретімен қарай орналастырып, сөзді оқы. Оған түсінік бер.

9063 * 5 = 45315 (Т)
8560 * 5 = 42800 (Ү)
7598 * 5 = 37990 (С)
5698 * 5 = 28490 (І)
3569 * 5 = 17845 (М)
+ Бүгінгі сабағымызда Түсімділік тақырыбымен жұмыс жасаймыз. Түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесіз.

Есіңде сақта!
Түсімділік (m) - (S) аудан бірлігінен жинап алынған түсімнің массасы.
М - жиналған түсімнің жалпы массасы.

M =m.S
S =M : m
m =M : S


Оқушылар сұраққа жауап береді

Критерий:
Жауаптарды
кему ретімен орналастырады

Жаңа тақырыпты меңгереді

Жаңатақырып бойынша ұғым алады.

Формуламен танысады

,

Дескриптор:
Көбейту амалын орындай алады-1балл
Жауапты
кему ретімен орналастырып, сөзді оқиды-1балл
2 балл

ҚБ:
<<жарайсың>>

Оқулық
9 бет

20 минут
Тәжірбие
Оқулықпен жұмыс
1 - тапсырма
<<Есепте>> әдісі
Жазылым
Жұптық жұмыс 3 есеп ( 9 бет )
* Кестеде берілген мәліметтерді оқы. Есепте

Өсірілетін
дақыл
Түсімділік (m)
Егістік ауданы ( S )
Масса ( М )
Бидай
6ц\га
100га
? ц
Мақта
15ц\га
? га
1500ц
Картоп
? ц\га
50га
500ц

m = 6ц\га
S = 100 га
M= ? ц
Ш:M = m * S = 6 ц\га * 100 га = 600 ц
Ж: Жиналған бидайдың жалпы массасы - 600 ц

m = 15 ц\га
M = 1500 ц
S= ? га
Ш:S = M : m = 1500 ц : 15 ц\га = 100 га
Ж: Егістіктің ауданы - 10 га

S = 50 га
M = 500 ц
m = ? ц\га
Ш:m = M : S = 500 ц : 50 га = 10 ц\га
Ж: Картоп түсімділігі - 10 ц\га

2 - тапсырма
<<Ой қозғау>> әдісі
Жазылым
Жалпы жұмыс ; 5есеп ( 10 - бет )
* Мынадай жағдайда белгісіз шаманы қалай табады?

Еңбек өнім
( V )
Жұмыс уақыты
( t )
Барл.жұмыс көлемі
( A )

V=A : t
t =A : V
A= V*t
Шебер
6 бөлш\сағ
6сағ
36бөлшек
Оқушы
3 бөлш\сағ
5 сағ
1бөлшек
Станок
90бөлш\сағ
2сағ
180 бөлшек

V = 6 бөлш\сағ
t = 6 сағ
A = ? бөлшек
Ш: A = V * t = 6 бөлш\сағ * 6 сағ = 36 бөлш
Ж: Шебер 36 бөлшек жасады

V = 3 бөлш\сағ
A = 15 бөлш
t = ?сағ
Ш: t = A : V = 15 бөлш : 3 бөлш\сағ = 5 сағ
Ж: Оқушы 5 сағат жұмыс істеді

A = 180 бөлш
t = 2 сағ
V = ? бөлш\сағ
Ш: V = A : t = 180 бөлш : 2 сағ = 90 бөлш\сағ
Ж: Станоктың жұмысы өнімділік 90 бөлш\сағ

3 - тапсырма
<<Есепте>> әдісі
Жазылым
Жеке жұмыс ; 6 есеп ( 11 - бет )
* Түсімділік өлшем бірліктерін қалай өрнектеуге болатынын ойлан. Және түсіндір. Сен 1 арды <<сотық>> деп атайтынын білесің бе?
* 1 сотық = 100м2

50т\га = 50 * 10 ц\га = 500ц\га
500ц\га = 500 *100 кг/10000м[2]=50000/10000=5кг\м[2]
5кг\м[2]=5*100=500кг\сотық

Оқушылар
тапсырма бойынша жұмыс жасайды

Критерий:
Түсімділікке берілген есепті шығарады

Критерий:
Шамаға берілген есепті шығарады

Критерий:
Түсімділікке берілген есепті шығарады.
<<Сотық>> сөзінің ұғымын түсінед

Дескриптор:
Түсімділікке берілген есептерді шығара алады-1балл
Есеп шығаруда формулаларды қолдана алады-1балл
2 балл

ҚБ:
<<жарайсың>>

Дескриптор:
Шамаға берілген есептің берілгенін жаза алады 1 балл
Шешуін тауып жауабын жазады 1 балл
2 балл

ҚБ: <<Бір бірін толықтырады, бағалайды>>

Дескриптор:
Түсімділікті табуды біледі-1балл
21балл

ҚБ: <<Бір бірін толықтырады, бағалайды>>

Оқулық
9- бет, дәптер

Түсімділікке берілген формуласы

Оқулық 10 бет, дәптер

Өнімділікке берілген формула

3 минут
Сабақтың
Соңы

Бекіту

<<Ойлан - жұптас - талқыла>> стратегиясы
Айтылым;
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
* Тапсырманы мұқият оқы. Түсімділікті салыстыру үшін, алдымен не істеу керек?
Қияр ашық жерде және жылыжайда өсіріледі. Ашық жерде өсірілген қиярдың түсімділігі - 140 т\га, ал жылыжайда - 30 кг\ м2. Ашық жерде және жылыжайда өсірілген қиярдың түсімділігін салыстыр

Ш: 140 т\га = 140 * 1000кг : 10000м2 = 140000 : 10000 = 14кг\м2
14кг\м2 <30кг\м2
Ж: Жылыжайда өсірілген қияр көп.

Оқушылар алған білімдерін пысықтайды

Бағалау критерийлерін ұсыну:
1.Есептің дұрыс шығарылуы

ҚБ: <<Бір бірін толықтырады>>

Оқулық
11 бет

Бағалау критерийлері
Дескрипторлар:
+ Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді талдай алады есепті шығара алады
+ Есепті сызбамен шығарып, дөңгелек диаграмма сызып, график түрінде модельдей алады
2 минут

Кері байланыс
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Кері байланыс.<<Жеміс ағашы>> әдісі
Жемістер - сабақ пайдалы, жемісті болды;
Гүл - сабақ жақсы өтті;
Жасыл жапырақ - сабақ бойынша сұрақтарым бар;
Сары жапырақ - сабақты түсінбедім.

Кесте бойынша жұмыс жасау.
Бағалау критерийлерін ұсыну:
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.
Презентация

Ұқсас жұмыстар
Қайық сурет
Массаның өлшем бірліктері
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Физиканы бағдарлы оқыту және оның кейбір өзекті мәселелері
Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісіне есептер шығару
Мұғалім әрекеті
Инклюзив оқушыға
Математикалық сауаттылық
Базалық есепті шешу
Пәндер