Түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің

Бөлім:
3 ( А) - Бөлім Есеп шығару. Ортақ тақырып: <<Табиғат құбылыстары>>
Педагогтің Т.А.Ә.

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
82- сабақ. Түсімділік
Ауа - райының түсімге әсері
( Математика 3-бөлім. Оқулық9- 11 бет <<Алматы кітап>> баспасы, 2019ж.)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу
4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану
Сабақтың мақсаты
+ Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді талдайды және шығарады
+ .Есепті сызба/дөңгелек диаграмма,/график түрінде модельдейді
Құндылық:
+ Ұлттық мүдде:Ұлттық мұраға ұқыпты қарау
Сабақтың барысы
Уақыт
Сабақтың Кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқышының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1 минут

1 минут

3 минут
Сабақтың
Басы

Ұйымдастыру

Математика сабағы
* Оқушылармен амандасу
* Сабақтың тақырыбын, мақсатын, жетістік критерийлерінанықтау
* Нені үйренгеніңді білесің

Оқушылар сәлемдеседі.

Презентация № 1

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ұжымдық жұмыс ережесі

Алдыңғы білім

Жылы лебіздер айтқызу
+ Сабағымыз сәтті болсын
+ Деніміз сау болсын
+ Құзыретті маман болайық
+ Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттейік

Ұжымдық жұмыс ережесі
> Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
> Уақытты үнемдейміз!
> Нақты,дәл жауап береміз!
> Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
> Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
<<Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Дөңгелек диаграмма>>
8 - бет №10 есеп
* Есепті шығар
а = 72 м
b = 30 м
S = ? м2
Сәбіз - 10б
Қызылша - 900м2
Орамжапырақ-?м2
Ш: S = a * b = 72м * 30 м = 2160 м2
2160 : 10 = 216 м2
2160 - ( 900 + 216 ) = 1044м2
Ж: Орамжапырақ S - 1044м2-ты алып жатыр

Оқушылар
бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

Оқушылар
ұжымдық жұмыс
ережесін сақтайды

Критерий
Оқушылар
алдыңғы білімнің тапсырмасын көрсетеді

Дескриптор:
Есептің шартын құрай алады-1балл
Шешуін таба алады
-1балл
Жауабын жазады-1балл
3 балл

ҚБ:
<<жарайсың>>

Презентация № 2

15 минут

Сабақтың
Ортасы

Жаңа сабақ

Қызығушылықты ояту

Жаңа сабақ

Қаңтардың
Сынып жұмысы
Түсімділік
6100
Сабақтың мақсаты:
Түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің

<<Ой қозғау>>
* Есепте. Жауаптарын кему ретімен қарай орналастырып, сөзді оқы. Оған түсінік бер.

9063 * 5 = 45315 (Т)
8560 * 5 = 42800 (Ү)
7598 * 5 = 37990 (С)
5698 * 5 = 28490 (І)
3569 * 5 = 17845 (М)
+ Бүгінгі сабағымызда Түсімділік тақырыбымен жұмыс жасаймыз. Түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесіз.

Есіңде сақта!
Түсімділік (m) - (S) аудан бірлігінен жинап алынған түсімнің массасы.
М - жиналған түсімнің жалпы массасы.

M =m.S
S =M : m
m =M : S


Оқушылар сұраққа жауап береді

Критерий:
Жауаптарды
кему ретімен орналастырады

Жаңа тақырыпты меңгереді

Жаңатақырып бойынша ұғым алады.

Формуламен танысады

,

Дескриптор:
Көбейту амалын орындай алады-1балл
Жауапты
кему ретімен орналастырып, сөзді оқиды-1балл
2 балл

ҚБ:
<<жарайсың>>

Оқулық
9 бет

20 минут
Тәжірбие
Оқулықпен жұмыс
1 - тапсырма
<<Есепте>> әдісі
Жазылым
Жұптық жұмыс 3 есеп ( 9 бет )
* Кестеде берілген мәліметтерді оқы. Есепте

Өсірілетін
дақыл
Түсімділік (m)
Егістік ауданы ( S )
Масса ( М )
Бидай
6ц\га
100га
? ц
Мақта
15ц\га
? га
1500ц
Картоп
? ц\га
50га
500ц

m = 6ц\га
S = 100 га
M= ? ц
Ш:M = m * S = 6 ц\га * 100 га = 600 ц
Ж: Жиналған бидайдың жалпы массасы - 600 ц

m = 15 ц\га
M = 1500 ц
S= ? га
Ш:S = M : m = 1500 ц : 15 ц\га = 100 га
Ж: Егістіктің ауданы - 10 га

S = 50 га
M = 500 ц
m = ? ц\га
Ш:m = M : S = 500 ц : 50 га = 10 ц\га
Ж: Картоп түсімділігі - 10 ц\га

2 - тапсырма
<<Ой қозғау>> әдісі
Жазылым
Жалпы жұмыс ; 5есеп ( 10 - бет )
* Мынадай жағдайда белгісіз шаманы қалай табады?

Еңбек өнім
( V )
Жұмыс уақыты
( t )
Барл.жұмыс көлемі
( A )

V=A : t
t =A : V
A= V*t
Шебер
6 бөлш\сағ
6сағ
36бөлшек
Оқушы
3 бөлш\сағ
5 сағ
1бөлшек
Станок
90бөлш\сағ
2сағ
180 бөлшек

V = 6 бөлш\сағ
t = 6 сағ
A = ? бөлшек
Ш: A = V * t = 6 бөлш\сағ * 6 сағ = 36 бөлш
Ж: Шебер 36 бөлшек жасады

V = 3 бөлш\сағ
A = 15 бөлш
t = ?сағ
Ш: t = A : V = 15 бөлш : 3 бөлш\сағ = 5 сағ
Ж: Оқушы 5 сағат жұмыс істеді

A = 180 бөлш
t = 2 сағ
V = ? бөлш\сағ
Ш: V = A : t = 180 бөлш : 2 сағ = 90 бөлш\сағ
Ж: Станоктың жұмысы өнімділік 90 бөлш\сағ

3 - тапсырма
<<Есепте>> әдісі
Жазылым
Жеке жұмыс ; 6 есеп ( 11 - бет )
* Түсімділік өлшем бірліктерін қалай өрнектеуге болатынын ойлан. Және түсіндір. Сен 1 арды <<сотық>> деп атайтынын білесің бе?
* 1 сотық = 100м2

50т\га = 50 * 10 ц\га = 500ц\га
500ц\га = 500 *100 кг/10000м[2]=50000/10000=5кг\м[2]
5кг\м[2]=5*100=500кг\сотық

Оқушылар
тапсырма бойынша жұмыс жасайды

Критерий:
Түсімділікке берілген есепті шығарады

Критерий:
Шамаға берілген есепті шығарады

Критерий:
Түсімділікке берілген есепті шығарады.
<<Сотық>> сөзінің ұғымын түсінед

Дескриптор:
Түсімділікке берілген есептерді шығара алады-1балл
Есеп шығаруда формулаларды қолдана алады-1балл
2 балл

ҚБ:
<<жарайсың>>

Дескриптор:
Шамаға берілген есептің берілгенін жаза алады 1 балл
Шешуін тауып жауабын жазады 1 балл
2 балл

ҚБ: <<Бір бірін толықтырады, бағалайды>>

Дескриптор:
Түсімділікті табуды біледі-1балл
21балл

ҚБ: <<Бір бірін толықтырады, бағалайды>>

Оқулық
9- бет, дәптер

Түсімділікке берілген формуласы

Оқулық 10 бет, дәптер

Өнімділікке берілген формула

3 минут
Сабақтың
Соңы

Бекіту

<<Ойлан - жұптас - талқыла>> стратегиясы
Айтылым;
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі
* Тапсырманы мұқият оқы. Түсімділікті салыстыру үшін, алдымен не істеу керек?
Қияр ашық жерде және жылыжайда өсіріледі. Ашық жерде өсірілген қиярдың түсімділігі - 140 т\га, ал жылыжайда - 30 кг\ м2. Ашық жерде және жылыжайда өсірілген қиярдың түсімділігін салыстыр

Ш: 140 т\га = 140 * 1000кг : 10000м2 = 140000 : 10000 = 14кг\м2
14кг\м2 <30кг\м2
Ж: Жылыжайда өсірілген қияр көп.

Оқушылар алған білімдерін пысықтайды

Бағалау критерийлерін ұсыну:
1.Есептің дұрыс шығарылуы

ҚБ: <<Бір бірін толықтырады>>

Оқулық
11 бет

Бағалау критерийлері
Дескрипторлар:
+ Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді талдай алады есепті шығара алады
+ Есепті сызбамен шығарып, дөңгелек диаграмма сызып, график түрінде модельдей алады
2 минут

Кері байланыс
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Кері байланыс.<<Жеміс ағашы>> әдісі
Жемістер - сабақ пайдалы, жемісті болды;
Гүл - сабақ жақсы өтті;
Жасыл жапырақ - сабақ бойынша сұрақтарым бар;
Сары жапырақ - сабақты түсінбедім.

Кесте бойынша жұмыс жасау.
Бағалау критерийлерін ұсыну:
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.
Презентация

Ұқсас жұмыстар
Қайық сурет
Массаның өлшем бірліктері
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Физиканы бағдарлы оқыту және оның кейбір өзекті мәселелері
Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісіне есептер шығару
Мұғалім әрекеті
Инклюзив оқушыға
Математикалық сауаттылық
Базалық есепті шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz