Адал азамат, адал еңбек, адал табыс: әділдік пен жауапкершілікті тәрбиелеуге арналған сабақ жоспары және халықаралық көмек сигналдары бойынша қауіпсіздік сабағы

Бөлім:
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ
Бөлім:: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: Қарапаш Ақерке Құралқызы
Бөлім:: Күні:
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: 06. 11. 2024ж
Бөлім:: Сынып:
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сынып сағатының тақырыбы
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: «Адал азамат - Адал еңбек - Адал табыс».
Бөлім:: Құндылықтарды дарыту
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: Әділдік, адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық
Бөлім:: Сынып сағатының мақсаты
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: Адалдық, еңбекқорлық, адал табыс ұғымдарын түсіндіру, жауапты азамат болудың маңыздылығын талқылау
Бөлім:: Қауіпсіздік сабағы
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: «Халықаралық көмек көрсету белгілері»
Бөлім:: Апта дәйексөзі
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ: Әділдік пен жауапкершілік - біртұтас ұғым!

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Кіріспе
Педагогтің әрекеті:

Сәлемдесу:

Кіріспені сәлемдесуден бастаңыз және оқушылардан «Адал азамат», «Адал еңбек», «Адал табыс» терминдерінің нені білдіретінін сұраңыз.

Жауаптарын тақтаға жазу.

Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттарын және бұл ұғымдардың олардың өмірінде және қоғамда неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар салемдеседі.

Тақтаға мұғалімнің қойған сұарғына жауаптарын жазады.

Бағалау:

Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т. б.

Ресурстар: https://www. youtube. com/watch?v=vLN44XckFDw&pp=%3D
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Негізгі бөлім
Педагогтің әрекеті:

Сыныпты «Адал азамат», «Адал еңбек», «Адал табыс» тақырыптары бойынша 3 топқа бөлу:

Тапсырма: Берілген тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау.

1 топ. Адал азамат: Жақсы азамат болу деген ойды талқылаңыз. Адалдық, адалдық және жауапкершілік сияқты қасиеттерді қосыңыз.

2 топ. Адал еңбек: Еңбек пен адалдықтың қадірі деген ойды қозғаңыз. Еңбектің жетістікке жетуі туралы мысалдарды талқылаңыз.

3 топ. Адал табыс: Адал табыс және адал жолмен табудың маңыздылығы туралы әңгімелеу.

Тапсырма: Өмірден алынған мысалдар келтіру:

Мысалы: Қаныш Сатпаевтың - Баянауылдан қалай 16 Академиктерді шығарды?

Неліктен Орталық Қазақстанның байлықтарын картаға түсіріп, кей жерлерді түсірмеген.

Қаныш Сатбаевтың осы еңбектерін құндылықтар ретінде әңгімелерімен бөлісіңіз.

Топтық іс-әрекет жаттығуы: Әр топқа кесте қағаздары мен маркерлерді беріңіз.

Тапсырма: Әр топ үш ұғымның бірін (Адал азамат, Адал еңбек, Адал табыс) суреттейтін постер жасайды.

Picture background

Оқушының әрекеті:

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.

Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды.

Оқушыларды осы қасиеттерді көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой қозғайды

Оқушылар анықтамаларды, мысалдарды және иллюстрацияларды қамту арқылы тапсырманы орындайды.

Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.

Бағалау:

Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т. б.

Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:

Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т. б.

Ресурстар: https://www. youtube. com/watch?v=ugK4_P3hVvI&pp=%3D
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Қорытынды
Педагогтің әрекеті:

Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз.

Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз.

Үйге қысқаша тапсырма беріңіз: Өз өміріндегі үш ұғымның бірін көрсеткен уақыт туралы абзац жазыңыз.

Оқушының әрекеті:
Бағалау:

Әрекет барысында топтың қатысуын қадағалаңыз.

Ұғымдарды түсіну үшін постерлерді бағалау.

Жеке түсінік пен рефлексияны өлшеу үшін жабысқақ жазбаларды қарап шығыңыз.

Ресурстар: Picture background
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:

Қауіпсіздік сабағы

№ 9 САБАҚ. «ХАЛЫҚАРАЛЫҚ КӨМЕККЕ ШАҚЫРУ БЕЛГІЛЕРІ»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды көмекке шақыратын белгіқимылдарымен таныстыру.

Негізгі міндеттер:

1. Көмек көрсету сигналдарын тану үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.

2. Өз өміріңізге және айналаңыздағыларға жауапкершіліктерін арттыружәне апат сигналдарын тану қабілетін дамыту.

3. Өз


Ұқсас жұмыстар
5 А сыныбына арналған тәрбие сағаты: Адал еңбек арқылы адал азаматты тәрбиелеу
7 А сыныбының тәрбие сағаты: Адал еңбек пен еңбекқорлықтың тәрбиелік мәні
Адал және сатылмайтын еңбек: сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие сағаты мен сурет байқауы
4-сыныпқа арналған Өзін-өзі тану пәнінің ашық сабағы: Адал достық
4-сыныпқа арналған тәрбие сабағы: Адал достық - шынайылық, адалдық және жауапкершілік
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Адал дос пен амал дос - мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру және тыныс белгілерін дұрыс қолдану
2-сынып Әдебиеттік оқу: тізбектелген орта мерзімді сабақтар топтамасы - Тәтті тоқаш, Өсем мен, Адал бала, Қарлығаш пен торғай; диалогтық оқыту, АКТ, сыни ойлау және бағалау критерийлері
5-сыныпқа арналған Адалдық пен әділдік тақырыбындағы сабақ жоспары (Ақиқат құндылығы)
Әдептілік пен әділдік: Өзін-өзі тану пәні бойынша сабақ жоспары (Молдағалиева Ж.Е., 3аКШО)
Есептеу техникасы кабинетінің жұмыс тәртібі, қауіпсіздік және алғашқы көмек; Microsoft Office пен PowerPoint сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz