Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адал азамат
Бөлім:
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Қарапаш Ақерке Құралқызы
Күні:
06.11.2024ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сынып сағатының тақырыбы
<<Адал азамат - Адал еңбек - Адал табыс>>.
Құндылықтарды дарыту
Әділдік, адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық
Сынып сағатының мақсаты
Адалдық, еңбекқорлық, адал табыс ұғымдарын түсіндіру, жауапты азамат болудың маңыздылығын талқылау
Қауіпсіздік сабағы
<<Халықаралық көмек көрсету белгілері>>
Апта дәйексөзі
Әділдік пен жауапкершілік - біртұтас ұғым!
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
Сәлемдесу:
Кіріспені сәлемдесуден бастаңыз және оқушылардан <<Адал азамат>>, <<Адал еңбек>>, <<Адал табыс>> терминдерінің нені білдіретінін сұраңыз.
Жауаптарын тақтаға жазу.
Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттарын және бұл ұғымдардың олардың өмірінде және қоғамда неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.
Оқушылар салемдеседі.
Тақтаға мұғалімнің қойған сұарғына жауаптарын жазады.
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
https://www.youtube.com/watch?v=vLN44XckFDw&pp=ygVKwqvQkNC00LDQuyDQsNC30LDQvNCw0YIg4oCTINCQ0LTQsNC7INC10qPQsdC10Log4oCTINCQ0LTQsNC7INGC0LDQsdGL0YHCuy4%3D
Негізгі бөлім
Сыныпты <<Адал азамат>>, <<Адал еңбек>>, <<Адал табыс>> тақырыптары бойынша 3 топқа бөлу:
Тапсырма: Берілген тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау.
1 топ. Адал азамат: Жақсы азамат болу деген ойды талқылаңыз. Адалдық, адалдық және жауапкершілік сияқты қасиеттерді қосыңыз.
2 топ. Адал еңбек: Еңбек пен адалдықтың қадірі деген ойды қозғаңыз. Еңбектің жетістікке жетуі туралы мысалдарды талқылаңыз.
3 топ. Адал табыс: Адал табыс және адал жолмен табудың маңыздылығы туралы әңгімелеу.
Тапсырма: Өмірден алынған мысалдар келтіру:
Мысалы: Қаныш Сатпаевтың - Баянауылдан қалай 16 Академиктерді шығарды?
Неліктен Орталық Қазақстанның байлықтарын картаға түсіріп, кей жерлерді түсірмеген.
Қаныш Сатбаевтың осы еңбектерін құндылықтар ретінде әңгімелерімен бөлісіңіз.
Топтық іс-әрекет жаттығуы: Әр топқа кесте қағаздары мен маркерлерді беріңіз.
Тапсырма: Әр топ үш ұғымның бірін (Адал азамат, Адал еңбек, Адал табыс) суреттейтін постер жасайды.
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды.
Оқушыларды осы қасиеттерді көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой қозғайды
Оқушылар анықтамаларды, мысалдарды және иллюстрацияларды қамту арқылы тапсырманы орындайды.
Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
https://www.youtube.com/watch?v=ugK4_P3hVvI&pp=ygUa0pvQsNC90YvRiCDRgdCw0YLQv9Cw0LXQsiA%3D
Қорытынды
Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз.
Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз.
Үйге қысқаша тапсырма беріңіз: Өз өміріндегі үш ұғымның бірін көрсеткен уақыт туралы абзац жазыңыз.
Әрекет барысында топтың қатысуын қадағалаңыз.
Ұғымдарды түсіну үшін постерлерді бағалау.
Жеке түсінік пен рефлексияны өлшеу үшін жабысқақ жазбаларды қарап шығыңыз.
Қауіпсіздік сабағы
№ 9 САБАҚ. <<ХАЛЫҚАРАЛЫҚ КӨМЕККЕ ШАҚЫРУ БЕЛГІЛЕРІ>>
Сабақтың мақсаты: оқушыларды көмекке шақыратын белгіқимылдарымен таныстыру.
Негізгі міндеттер:
1. Көмек көрсету сигналдарын тану үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
2. Өз өміріңізге және айналаңыздағыларға жауапкершіліктерін арттыружәне апат сигналдарын тану қабілетін дамыту.
3. Өз өміріңізге және айналаңыздағыларға жауапкершілік сезімін дамыту.
Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, көмекшіқимылдармен еске түсіру.
Сабақ барысы
1. Кіріспе (2 минут)
Сәлемдесу:
Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады Халықаралық көмек қимылдары туралы талқылау.
2
3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Сабақта алынған ақпарат сізге пайдалы болды ма?
Пікір алмасады.
Жауаптарын тақтаға жазады.
. Негізгі бөлім (6 минут)
Ұғымдарды түсіндіру:
Халықаралық көмек сигналы адамдарға қауіп төніп тұрғанын білдіріп қана қоймай, өмірін сақтап қалуға көмектеседі. Зорлық-зомбылыққа ұшыраған немесе олардың өміріне қауіп төндіретін жағдайлардағы өмірін сақтап қалуға есте сақтау сигналы ұсынады.
Апаттық сигналдар, оларды беру әдістері және оларға жауаптар.
:: Сигналдарды не үшін білу керек екенін және олар қандай жағдайларда қолданылатынын түсіндіріңіз.
:: Жалған сигнал беруге қатаң тыйым салынады.
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз.
Үлестірме материялдары
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/ls8ZVr8Shtw?si=jTPGxiPDO_ClM5cr
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Қарапаш Ақерке Құралқызы
Күні:
06.11.2024ж
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сынып сағатының тақырыбы
<<Адал азамат - Адал еңбек - Адал табыс>>.
Құндылықтарды дарыту
Әділдік, адалдық және жауапкершілік, еңбекқорлық
Сынып сағатының мақсаты
Адалдық, еңбекқорлық, адал табыс ұғымдарын түсіндіру, жауапты азамат болудың маңыздылығын талқылау
Қауіпсіздік сабағы
<<Халықаралық көмек көрсету белгілері>>
Апта дәйексөзі
Әділдік пен жауапкершілік - біртұтас ұғым!
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
Сәлемдесу:
Кіріспені сәлемдесуден бастаңыз және оқушылардан <<Адал азамат>>, <<Адал еңбек>>, <<Адал табыс>> терминдерінің нені білдіретінін сұраңыз.
Жауаптарын тақтаға жазу.
Мақсатқа шолу : Сабақтың мақсаттарын және бұл ұғымдардың олардың өмірінде және қоғамда неліктен маңызды екенін түсіндіріңіз.
Оқушылар салемдеседі.
Тақтаға мұғалімнің қойған сұарғына жауаптарын жазады.
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
https://www.youtube.com/watch?v=vLN44XckFDw&pp=ygVKwqvQkNC00LDQuyDQsNC30LDQvNCw0YIg4oCTINCQ0LTQsNC7INC10qPQsdC10Log4oCTINCQ0LTQsNC7INGC0LDQsdGL0YHCuy4%3D
Негізгі бөлім
Сыныпты <<Адал азамат>>, <<Адал еңбек>>, <<Адал табыс>> тақырыптары бойынша 3 топқа бөлу:
Тапсырма: Берілген тапсырмаларды талқылау, топта ой қозғау.
1 топ. Адал азамат: Жақсы азамат болу деген ойды талқылаңыз. Адалдық, адалдық және жауапкершілік сияқты қасиеттерді қосыңыз.
2 топ. Адал еңбек: Еңбек пен адалдықтың қадірі деген ойды қозғаңыз. Еңбектің жетістікке жетуі туралы мысалдарды талқылаңыз.
3 топ. Адал табыс: Адал табыс және адал жолмен табудың маңыздылығы туралы әңгімелеу.
Тапсырма: Өмірден алынған мысалдар келтіру:
Мысалы: Қаныш Сатпаевтың - Баянауылдан қалай 16 Академиктерді шығарды?
Неліктен Орталық Қазақстанның байлықтарын картаға түсіріп, кей жерлерді түсірмеген.
Қаныш Сатбаевтың осы еңбектерін құндылықтар ретінде әңгімелерімен бөлісіңіз.
Топтық іс-әрекет жаттығуы: Әр топқа кесте қағаздары мен маркерлерді беріңіз.
Тапсырма: Әр топ үш ұғымның бірін (Адал азамат, Адал еңбек, Адал табыс) суреттейтін постер жасайды.
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып қорғайды.
Оқушыларды осы қасиеттерді көрсететін өздері білетін адамдар туралы ой қозғайды
Оқушылар анықтамаларды, мысалдарды және иллюстрацияларды қамту арқылы тапсырманы орындайды.
Әр топ өздері таңдаған тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып, сыныпқа постерін ұсынады.
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау:
Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік құндылығын көріп отырмын т.б.
https://www.youtube.com/watch?v=ugK4_P3hVvI&pp=ygUa0pvQsNC90YvRiCDRgdCw0YLQv9Cw0LXQsiA%3D
Қорытынды
Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылаңыз.
Оқушыларды осы құндылықтарды күнделікті өмірде қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз.
Үйге қысқаша тапсырма беріңіз: Өз өміріндегі үш ұғымның бірін көрсеткен уақыт туралы абзац жазыңыз.
Әрекет барысында топтың қатысуын қадағалаңыз.
Ұғымдарды түсіну үшін постерлерді бағалау.
Жеке түсінік пен рефлексияны өлшеу үшін жабысқақ жазбаларды қарап шығыңыз.
Қауіпсіздік сабағы
№ 9 САБАҚ. <<ХАЛЫҚАРАЛЫҚ КӨМЕККЕ ШАҚЫРУ БЕЛГІЛЕРІ>>
Сабақтың мақсаты: оқушыларды көмекке шақыратын белгіқимылдарымен таныстыру.
Негізгі міндеттер:
1. Көмек көрсету сигналдарын тану үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
2. Өз өміріңізге және айналаңыздағыларға жауапкершіліктерін арттыружәне апат сигналдарын тану қабілетін дамыту.
3. Өз өміріңізге және айналаңыздағыларға жауапкершілік сезімін дамыту.
Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, көмекшіқимылдармен еске түсіру.
Сабақ барысы
1. Кіріспе (2 минут)
Сәлемдесу:
Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады Халықаралық көмек қимылдары туралы талқылау.
2
3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Сабақта алынған ақпарат сізге пайдалы болды ма?
Пікір алмасады.
Жауаптарын тақтаға жазады.
. Негізгі бөлім (6 минут)
Ұғымдарды түсіндіру:
Халықаралық көмек сигналы адамдарға қауіп төніп тұрғанын білдіріп қана қоймай, өмірін сақтап қалуға көмектеседі. Зорлық-зомбылыққа ұшыраған немесе олардың өміріне қауіп төндіретін жағдайлардағы өмірін сақтап қалуға есте сақтау сигналы ұсынады.
Апаттық сигналдар, оларды беру әдістері және оларға жауаптар.
:: Сигналдарды не үшін білу керек екенін және олар қандай жағдайларда қолданылатынын түсіндіріңіз.
:: Жалған сигнал беруге қатаң тыйым салынады.
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз.
Үлестірме материялдары
Пайдалы сілтеме:
https://youtu.be/ls8ZVr8Shtw?si=jTPGxiPDO_ClM5cr
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz