Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кім білгір?
Ж. Қаналиева
Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Жосалы кенті
№ 105 орта мектеп
«Сен де бір кірпіш дуниеге
Кетігін тап та бар , қалан »
Абай
« Кім білгір ? »
Мақсаты: Оқушылардың ойлау, еске сақтау , қайта жаңғырту қабілеттерін
дамытумен қатар қазақ тілі мен әдебиет пәніне деген қызығушылықтарын
арттыру.
Көрнекілігі : Сахнада түрлі – түсті шарлар .
Ұлағатты сөздер, интерактивті тақта
Ұлағатты сөздер :
1. Білімді адам тілін билей алады . (Құтып)
2. Ақылды орнымен сөйлер де , жауабын күтер . (С. Сарай )
3. Білімдіден не пайда , білгенін көпке айтпаса ,
Үйреткеннен не пайда , қайырымы қайтпаса . (А. Байтұрсынұлы )
Барысы :
І . Ұйымдастыру . ( топқа бөлу )
ІІ. Негізгі бөлім
ІІІ. Қорытынды . Оқушыларды марапаттау.
І . Кіріспе сөз
Білім – теңіз , мектеп кеме жүзіп келем,
Дүниенің төрт бұрышын сүзіп келем.
Шалқытып , шарыптатып , асқақтатып
Ой тербелей , тоқтамас алып кемем.
Құрметті ұстаздар !
Қадірлі егеменді елдің жастары !
6 «А,Б» сынып оқушылары арасында өткелі отырған сайысына қош келіпсіздер
.
Сайыс V бөлімнен тұрды .
1. Таныстыру (әр топтың аты , ұраны және төл белгілері болу керек )
2. Ойлан ,тап! (Әдебиет пәні бойынша)
3. Сен білесің бе ? (Қазақ тілі пәні бойынша)
4. Кім жылдам ?
5. Қолқа салу (өнер сайысы)
Елімнің болашығы зор деп білем
Сол үшін қайрат етер ерлер кілең
2030 менің болашағым
Жақындып жаңа өмір , саған кірем - дегендей болашақ сендердің
қолдарында.
Топқа бөлу.
Қазылар алқасымен таныстыру .
І тур .
І топ - «Арман »
ІІ топ - «Жас қыран »
ІІІ топ - «Жасұлан»
ІУ топ – «Болашақ »
ІІ тур. «Ойлан, тап !» (Әдебиет пәні бойыншы )
5 – 6 сынып бойынша өткен шығармалардағы кейіпкердің атын атаймын,
оқушылар сол шығарманың авторы мен шығарманың тақырыбын дұрыс табу
керек.
1. Жаман мен 40 уәзір (Аяз би ертегісі )
2. Барлас ақын , Ұлжан , жас Абай (Мұхтар Әуезов, «Ақын қонақтар »)
3. Кенжекей («Ер Төстік» ертегісі )
4. Мергенбай батыр , Тасқара бай (Керқұла атты Кендебай)
5.Шеген, Қайрош, Бораш (Ғабит Мүсірепов «Жаңа достар»
Қайрат Сарталиев Ұлы Отан соғысына қатысқан «Қазақ солдаты»)
6. Тоқтарбай («Қобылынды батыр » жыры ) Тайбурыл, Құртқа
7. Құлтай , Ұлтан («Алпамыс батыр » жыры ) Гүлбаршын,Шұбар ат.
8. Жетім бала Ақтан («О, Ақтан жас , Ақтан жас » Дулат Байбатайұлы )
ІІІ тур «Сен білесің бе ? »
Лексика
1. Омоним дегеніміз не ?
2. Мына сөйлемнен синоним болатын сөзді тап ? Қонақтарға арналған ас өте
дәмді болды .
3. Эвфемизм мен дисфемизм дегеніміз не ? мысал келтір ? Ойды сыпайы,
әдепті , жағымды етіп жеткізу мақсатында қолданылатын сөздер эвфемизм
дейміз . Адамның эмоциялық жағымсыз көңіл күйі мен ішкі мәдениетінің
төмендігі салдарынан қолданылатын дөрекі , әдепсіз сөздер дисфемизм
деп аталады.
Фонетика
1. Фонетика дегеніміз не ? (Тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін
сала )
2. Қазақ әліпбиінде қазақ тіліне тән дыбыстарды белгілейтін қанша әріп
бар ? (9 - ә,і,ғ,қ,ұ,ү,ө,һ.ң)
3. Буын дегеніміз не ? Түрлерін ата ? Мысал келтір ? (Сөз құрамындағы
бір немесе бірнеше дыбыстардың тобынан жасалған фонетикалық бөлшек .
Ашық, тұйық, бітеу. Қала,ат,қант)
Сөзжасам
1. Түбір дегеніміз не ? Қосымшаның түрлерін ата ? (Сөздің мағына беретін
, бөлшектенбейтін ең түпкі бөлшегі . Жұрнақ, жалғау)
2. Сөздер құрамына қарай қалай бөлінеді ? Мысал келтір ? (Дара және
күрделі . Бір ғана сөзден тұратын негізгі және туынды түбір . Екі
немесе одан да көп түбірден құралған сөз . Мысалы :әке, даналық, әкелі
– балалы )
3. Қос сөз дегеніміз не ? Түрлерін ата ? Мысал келтір ? (қайталама ,
қосарлама )
Морфология
1. Атауыш сөз дегеніміз не ? (Белгілі бір ұғымның атауы болып, жеке
тұрғанда белгілі бір лексикалық мағынаны білдіретін сөздерді атауыш
сөздер дейді. )
2. Одағай не сабепті оқшай сөз болып табылады ? (ешқандай мағына жоқ,
адамның көңіл күйін білдіреді, сөйлем мүшесі бола алмайды )
3. Сөз таптары дегеніміз не ? Оларды ата? Мысал келтір ?
(Сөздердің білдіретін мағынасына , тұлғасына , сөйлемдегі жеке қызметіне
қарай топтарға бөлінуін сөз таптары дейміз )
ІУ тур «Кім жылдам »
Берілген әріптерден сөздер құрастыру.
А,Т,П,С,У,Е,Н,Ж,С,І,Л,Р.
У тур Әр топ өз өнерлерін ортаға паш етеді.
Білімділіктің ең басты факторы туған т ілінде сөйлеу мен оны сыйлаудан
басталады. (Г. Гегель )
ҚОРЫТЫНДЫ .
Қорытынды шығару үшін сөз кезегін қазыларға береміз.
Жеңімпаздар марапатталады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz