Құрамында массалық үлесі

Бөлім:: Бөлім:
Металдар мен құймалар: Металдар мен құймалар
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Металдар мен құймалар: Кодарова А. Д.
Бөлім::

Күн: 02. 12. 2024ж

03. 12. 2024ж

04. 12. 2024ж

Металдар мен құймалар:

Сыныбы : 9а, ә, г

9б, в, ғ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Тақырыбы:
Металдар мен құймалар: «Реакция теңдеуі бойынша қоспаның белгілі бір массалық үлесін құрайтын, басқа заттың массасы белгілі жағдайда зат массасын есептеу»
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Металдар мен құймалар: 9. 2. 3. 2 -қоспаның белгілі бір массалық үлесін құрайтын, басқа заттың массасы белгілі жағдайда реакция теңдеуі бойынша зат массасын есептеу
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
Металдар мен құймалар:
  • Тиісті реакция теңдеуін дұрыс құрады ;
  • Салмағы белгілі заттың моль санын дұрыс есептейді;
  • Қоспа құрамындағы заттардың массасын есептейді;
  • Қоспадағы заттың пайыздық үлесін есептейді;
  • Есепті шығаруда қолданылатын есептеу формулаларын қолдана алады
Бөлім:: Құндылықтар
Металдар мен құймалар:
  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік

Тексерілді:

Сабақ кезеңі/уақыты:

Сабақ кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/уақыты: Сабақтың басы
Мұғалімнің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу.

« Кубик» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Фигуралар пішіні» арқылы топқа бірігеді

«Серпілген сауал» тәсілі арқылы үй тапсырмасын сұралады

« Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушының әрекеті:

« Кубик» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Фигуралар пішіні» арқылы топқа бірігеді

« Серпілген сауал» тәсілі арқылы

кестені толтырады, өткен тақырып бойынша білімдерін өзектендіреді.

«Миға шабуыл» тәсілі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Бағалау:

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Ресурстар:

Қағаз қиындылары Окулык

Химия

9-сынып

Сабақ кезеңі/уақыты: Сабақ ортасы
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалімнің түсіндіруі

Тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды.

Есеп шығаруда қолданылатын формулаларды еске түсіреді

Бағалау:

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады

Ресурстар:

Экран

Окулык

Химия

9-сын

Сабақ кезеңі/уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақты бекіту тапсырмалары

Кім жылдам?» тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді

Оқушының әрекеті:

1-есеп

Қоспа құрамындағы массалық үлесі 3% құрайтын 450г фосфорды күкіртпен балқытқанда пайда болған фосфор пентасульфидінің массасын есептеңі

2-есеп

Құрамында массалық үлесі 8% қоспасы бар 1кг әктас айырылғанда бөлінетін көмірқышқыл газының (қ. ж) көлемін есептеңіз

3-есеп

Құрамында 5% қоспасы бар 50г кальций оксиді тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген калций хлоридінің массасын есептеңіз

4-есеп

Құрамында 10% қоспасы бар 162. 5г мырыш тұз қышқылымен реакцияға түскенде түзілетін сутек газының (қ. ж) көлемін есептеңіз

5-есеп

Массасы 500 г әктас айырылғанда 33, 6 л көмірқышқыл газы түзілді. Әктас құрамындағы қоспаның массалық үлесін (%) есептеңіздер

Бағалау:

Дескриптор: реакция теңдеулерін сауатты жазады;

тұздың массасын есептпейді;

Жалпы балл-2

Дескриптор :

реакция теңдеулерін сауатты жазады; газдың көлемін анықтайды

Жалпы балл-2

Дескриптор:

реакция теңдеулерін сауатты жазады,

тұздың массасын есептейді;

Жалпы балл-2

Дескриптор:

реакция теңдеулерін сауатты жазады,

газдың көлемін есептейді;

Жалпы балл-2

Дескриптор:

реакция теңдеулерін сауатты жазады,

қоспаның массалық үлесін есептейді;

Жалпы балл-2

Ресурстар: Тапсырма жазылған парақтар
Сабақ кезеңі/уақыты: Сабактың соңы
Мұғалімнің әрекеті:

Кері байланыс

« Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Оқушының әрекеті: Қатысушылар «Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды
Бағалау:

Кері байланыс:

«Плюс, минус, қызықты» тәсілі арқылы

Ресурстар: Кесте
Сабақ кезеңі/уақыты:
Мұғалімнің әрекеті: Үй тапсырмасы:
Оқушының әрекеті: Ойна, ойла, тап.
Бағалау:
Ресурстар:

Құрамында 2 % қоспасы бар 20г коксты жаққанда көміртек (IV) оксидінің қандай көлемі түзіледі (л)

Шешуі:

Берілгені

m (кокс) =20г

W(қоспа) =2%

Табу керек: V СО2=?

С +О 2 → СО 2

1. Таза заттың массалық үлесін есептейміз

W таза зат =100%-2%=98%

m (таза кокс) = 20 *0, 98% = 19, 6г

2. Кокстың зат мөлшерін есептейміз


Ұқсас жұмыстар
Заттың химиялық формуласын анықтауға есептер. 8,9 сынып
Ерітінділер тақырыбына арналған типтік есептерді шығару әдістемесі
Құрамында қоспасы бар бастапқы зат пен реакция өнімі бойынша есептер
Химиялық байланыс
Көмірсутектердің галогентуындыларының қасиеттері
Жану Бақылау жұмысы
Кремнийдің табиғатта таралуы
Оттектің массалық үлесі көп зат
Май қышқылындағы көміртектің массалық үлесі
Сахароза молекуласының құрылысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz