Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ақмолада Жас қазақ

|Педагогтің |Э.С.Ильясова |
|аты-жөні: | |
|Күні: |14.10.2024 жыл |
|Сыныбы: |11 «Ә» сынып. Қатысушылар саны: |
| |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы:|Сәкен Сейфуллиннин туғанына 130 жыл |
|Сабақтың мақсаты: |Үш бәйтеректің бірі Сәкен Сейфуллин  жайлы мәлімет бере отырып, |
| | өмірі мен еңбектерімен таныстыру. |

Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Ресурстар |
|кезеңі | | | |
|Сабақтың |(Ұйымдастыру кезеңі: |Мақсаты: Оқушылардың қиындық |слайд |
|басы |Психологиялық тренинг |туындаған жағдайда кімге сенім | |
| |жүргізеді |артып, көмек сұрайтынын | |
| | |анықтау. | |
|Жаңа |«Миға шабуыл» әдісі |Диас: | |
|сабаққа |Сәкен Сейфуллин қандай ақын?|- Атыңнан айналайын қайран | |
|кіріспе | |Сәкен, Ұмытпан демім бар да | |
| |Поэманың құндылығы неде? |тұлғаңды әсем. Ту ұстап, тұлпар| |
| |Армысыздар, құрметті |мініп, қол бастаған, «Тар | |
| |қонақтар! XX ғасырдағы қазақ|жолда, тайғақ кешіп» болдың | |
| |поэзиясын жаңа түр, тың |көсем. | |
| |мазмұнмен байытқан ақиық |Маржан: | |
| |ақын, ірі мемлекет |- Қуанды елің, өшкенімді | |
| |қайраткері, сарабдал жазушы,|жандырдың, Ерлігіңмен ел | |
| |драматург, әдебиет |мейірін қандырдың. Ту түбінен | |
| |зерттеушісі, республика |таймай барып ту алып, Ер атыңды| |
| |қаламгерлерінің бетке ұстар |мәңгі өшпестей қалдырдың. | |
| |беделді серкесі, осыларға | | |
| |сал - серілігі мен сирек | | |
| |ұшырасатын сымбаттылығы | | |
| |қосылып, көзінің тірісінде -| | |
| |ақ аңызға айналған Сәкен | | |
| |Сейфуллин «Сәкен – жырдың | | |
| |сарқылмас дариясы» деп | | |
| |аталатын әдеби кешімізге қош| | |
| |келдіңіздер! | | |
|Сабақтың |Сәкен - біздің ұлттық |Өмірінен деректер: | |
|ортасы |мақтанышымыз, ел үшін |1905-1908 Нілдідегі орыс-қазақ | |
|26 мин. |еңіреген ер, қайтпас қайсар |және Ақмоладағы бастауыш приход | |
| |күрескер Сәкен - өлеңнен |мектебінде оқыды. | |
| |өрнек өрген ақын, қара |1908-1913 Ақмолада приходская | |
| |сөздің сиқырын игерген |школада, қалалық училищеде | |
| |прозашы. Сәкен - тыңдаған |оқыды. | |
| |жанның жүрегін тербемей |1913-1916 Омбы мұғалімдер | |
| |қоймайтын сырлы да сазды ән |семинариясында оқыған. Омбыда | |
| |шығарған талантты |қазақ жастарының «Бірлік» | |
| |композитор. |қауымын,Ақмолада «Жас қазақ» | |
| |Ақын : |ұйымын ашып, «Тіршілік» газетін | |
| |1. «Өткен күндер» (1914), |шығаруды ұйымдастырған | |
| |«Асау тұлпар» (1922), |1917 Ақмола Совдепі | |
| |«Домбыра» (1924), «Экспресс»|президиуымының мүшесі. | |
| |(1926) |1918-1919 1918 маусым ақ | |
| |2. Поэмалары: «Аққудың |казактар мен контр-революцияшыл | |
| |айырылуы» (1925), |чехослвактардың көтерілісі | |
| |«Советстан»(1925) , |кезінде Ақмолада Кеңес өкіметі | |
| |«Көкшетау» (1929), |құлап, Сәкен жолдастарымен | |
| |«Альбатрос»(1933), «Қызыл |революция дұшпандарының қолына | |
| |ат» (1933-34) |түседі, Ақмолада, Петропавл | |
| |Жазушы: |түрмелерінде, атаман Анненковтың| |
| |1.Повестері: «Айша» (1922), |«Азап вагонында», Колчактың Омбы| |
| |«Жер қазғандар» (1928), |лагерінде ауыр азаптар шегеді. | |
| |«Жемістер» (1935) «Тар жол, |1919ж. Қашып шығып, «Дүйсенбі» | |
| |тайғақ кешу» мемуарлық |деген жалған ат жазылған | |
| |романы (1927) |құжатпен жаяу Павлодар, Баянауыл| |
| |2.Драматург: «Бақыт жолына» |арқылы туған еліне жетеді. Одан | |
| |(1917), «Қызыл сұңқарлар» |кейін қазіргі Тараз қаласына | |
| |(1920) |келіп, Совдептің көмегімен | |
| |Педагог: Әдебиет тарихын |Сарысу, Шу өзенінің бойындағы | |
| |зерттеуші ғалым: «Қазақтың |елдерде кеңестендіру жұмысын | |
| |ескі әдебиет нұсқалары», |жүргізеді. Елді Колчак | |
| |«Батырлар», «Қазақ әдебиеті»|үстемдігіне қарсы көтеріліске | |
| | |ұйымдастырып, Ақмола уезінде | |
| |Публицист: |Кеңес өкіметін орнатуға | |
| |Композитор: «Біздің жақта», |қатысады. | |
| |«Сарыарқа», «Көкшетау», |1920 Қазақ Автономиялық | |
| |«Ақсақ киік», «Тау |Республикасы құрылған съезде | |
| |ішінде», «Жас қазақ |Қазақстан Орталық Атқару | |
| |марсельезасы», «Жолдастар» |комитетінің Төралқа мүшесі болып| |
| | |сайланады. Жер-су комиссиясының | |
| | |төрағасы. | |
| | |1922-1925 Қазақстан Халық | |
| | |Комиссарлары Кеңесінің төрағасы.| |
| | | | |
| | |1922 «Еңбекші қазақ» газетінің | |
| | |редакторы. | |
| | |1925 Халық ағарту комиссараты | |
| | |жанындағы Ғылым орталығының | |
| | |төрағасы, Қазақтың пролетар | |
| | |жазушылары ассоцияциясының | |
| | |басшысы. | |
| | |1927 Қызылорда Халық ағарту | |
| | |институтының, Ташкенттегі Қазақ | |
| | |педагогикалық институтының | |
| | |директорыы. | |
| | |1932 «Әдебиет майданы» ( қазіргі| |
| | |«Жұлдыз») журналының редакторы. | |
| | |1934 Қазақтың коммунистік | |
| | |журналистика институтының | |
| | |профессоры. | |
| | |1936 Әдеби қызметінің 20 жылдығы| |
| | |тойланып, оған Еңбек Қызыл ту | |
| | |ордені берілді. | |
| | |1937 Тұтқындалды. | |
| | |1938ж.26.02. «Халық жауы» | |
| | |ретінде атылды. | |
|Сабақтың |Күн шуақтың ішіне сабақты | | |
|соңы |меңгергендігіне немесе, | | |
|Ой |толық меңгермесе, және | | |
|толғаныс. |мүлдем түсінбесе соған сай | | |
|Рефлексия |суреттер қою.Сабақты | | |
|7 мин. |меңгергендігін, толық | | |
| |меңгермесе сұрақтар жазу, | | |
| |немесе мүлдем сабақты | | |
| |түсінбесе күн шуақтың аз | | |
| |нұрын шашып тұрғанға түрлі | | |
| |түсті қағаз арқылы өз ойын | | |
| |жазу арқылы кері байланыс | | |
| |жасау. | | |

Ұқсас жұмыстар
Құрманғазы кім
Елім менің
Сейфуллин Жер қазғандар повесі
Сәкен Сейфуллин өлеңдері
Сүйек өңдеу өнерінің түрлері
Ақмола тарихын оқыту
Тәуелсіздіктің таңғажайып ескерткіші - астана
8 сыныпқа арналған тест материалдары
Сын жұмысы жинақтары
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Пәндер