Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Вектор ұзындығымен және бағытымен анықталған геометриялық объект

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
<<№29 орта мектеп-лицей>> КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Бөлімі:
9.1А Жазықтықтағы векторлар
Педагогтің аты-жөні:
Жаканова А.М.
Күні:
19.09.2024
Сыныбы: 9А, 9Б
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.1.4.1 вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу;
Сабақтың мақсаты:
Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмалаврды орындауға дағдыланады.
Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады.;
Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады;
Вектор жайлы біледі
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5мин
Пазл>> әдісі.Мақсаты: топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қағазды алып, онда көрсетілген суретермен сөздерді анықтайды

Тақырыптарға сәйкестендірілген суреттер жазылған қиындыларын <<Пазл>> әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді. Қималарда көрсетілген суреттер бойынша байланыс құралдарын ажыратып, ажырату арқылы үш топқа бөлінеді
Тапқан оқушылар байланыс фигураларды анықтайды.
Тапқан оқушылар байланыс түрлерін анықтайды
Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:
<<Миға шабуыл>> әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.-
<<Мадақтау сөздері>> әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Оқулық
Тақта
Оқу құралдары
Слайд

Саақтың ортасы
35
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
1-анықтама. Вектор дегеніміз бағытталған кесінді немесе қайсысы бірінші (басы), ал қайсысы екінші (ұшы) екендігі көрсетіліп берілген нүктелер жұбы.
Вектор ұзындығымен және бағытымен анықталған геометриялық объект. Егер вектор басы нүктесі және ұшы нүктесі арқылы берілетін болса, онда оны немесе деп белгілейді. Көпшілік жағдайда, вектор бір ғана әріппен белгіленеді, мысалы , т.с.с.
2-анықтама.Вектордың модулі немесе ұзындығы деп оның басы мен ұшының ара қашықтығын айтады. Кейбір жағдайларда вектордың ұзындығы оның абсолют шамасы деп те атайды. Вектордың модулі , немесе деп белгіленеді.
3-анықтама. Егер екі немесе одан да көп векторлардың бастары бір нүктеде түйіскен болса, ондай векторлар үйлескен деп аталады (1.1а-сурет).
4-анықтама.Вектордың бас нүктесі мен соңғы нүктесі үйлескен болса, ол вектор нөльдік вектор деп аталады. Нөльдік вектордың бағыты анықталмаған, яғни кезкелген бағытты қабылдайды. Нөльдік векторды түрінде белгілейміз.
Ескерту: Қарастырылатын векторының бас нүктесі үшін кеңістіктегі немесе жазықтықтығы кезкелген нүктені (қажеттілігіне қарай) алуға болады. Сондықтан, олар да бос немесе ерікті векторлар деп атайды. Алдағы уақытта қарастырылатын векторларды ерікті векторлар деп түсіну қажет.

Жаңа тақырыпты мұқият тыңдайды
Мысалдарды түсінеді
Қосымша ресурстар
Бүгінгі сабақта осы сұрақтарға жауап табамыз

5-анықтама.Бір түзудің немесе параллель түзулердің бойында жатқан векторлар өзара коллинеарлы деп аталады (1.1б-сурет).
6-анықтама.Өзара коллинеарлы, ұзындықтары мен бағыттары бірдей және векторлары тең векторлар деп аталып, түрінде жазылады (1.1в-сурет).
7-анықтама. Өзара коллинеарлы, ұзындықтары бірдей, ал бағыттары әр түрлі, және векторлары қарама-қарсы векторлар деп аталады және түрінде жазылады.
8-анықтама.Векторлардың біреуін екіншісімен дәл келгенше бұрғандағы ең кіші айналу бұрышын ( ) сол екі вектордың арасындағы бұрыш деп атайды. Аралық бұрыш, векторды сағат тіліне қарсы бағытпен айналдырудан шыққан болса оң, ал сағат тілімен бағыттас айналдырудан шыққан болса теріс болады.
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай <<Мадақтау сөздері>> әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Интерактивті тақта

Слайд

Оқу құралдары
Жаттығулар

Жеке тапсырма

Дескриптор:Ж-3Б
-Бірдей бағытталған вектоларды табады;
-Қарсы векторларды табады;
-Тең векторларды біледі;

Дәптер
Оқу құралдары
Топтықтапсырма

Дескриптор:Ж-6Б
Тіктөртбұрыштан
-АВ векторының ұзындығын табады
-ВС векторының ұзындығын табады
-ДС векторының ұзындығын табады
-АС векторының ұзындығын табады
-ДВ векторының ұзындығын табады
ҚБ: <<көршіңді тексер>> тәсіл арқылы бірін-бірі тексереді

Дәптер
Оқу құралдары
Жұптық
тапсырма

Жауабы:
Параллелограм
2) ромб

<<Басбармақ>> әдісімен бағалайды.

Сабақтың соңы
5 мин
І Қорытындылау сұрақтары
ІІ Үй тапсырмасын беру
№17.23 есеп, &17 оқу. Формулаларды жаттау
ІІІ Рефлексия
Оқушылардан бүгінгі сабақтан кері байланыс алу үшін та.тадагы сөздердің бастамасын ала отырып бір сөйлеммен ойларын жеткізеді
Бағалау парақтарын жинап алады
Сұрақтарға жауап береді

Үй тапсырамсын жазып алады

Рефлексия
Мен бүгін ... білдім
Маған .... қызықты болды
Маған .... ұнамады
Мен ...түсіндім
Мен .... тапсырманы орындадым
Бағалау парағы арқылы бағаланады
Интерактивті тақта

Слайд

Оқу құралдары

Ұқсас жұмыстар
Векторлық графика
Векторлық графика. векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі. фигураларды салу. 7 сынып
Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттері
Сабақтың барысы. Сабақ кезеңі
Компьютерлік графика туралы
Компьютерлік графика
Синусоидалы шамалардың мәндері
Координаталары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің қасиеттері
Мәтінге сурет кірістіру. Құжат бөліктерін көшіру және жылжыту
Математикадан тест тапсырмалары
Пәндер