Сабақ басталар қуанышты сәт ..

Ж. Қаналиева
Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Жосалы кенті
№ 105 орта мектеп
Тақырыбы : «Сабақ басталар қуанышты сәт . . . »
Мақсаты : Оқушылардың бойында азаматтық пен қазақсатандық патриотизмді қалыптастыру, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрін дәріптеуге, ана тілін құрметтеуге, қазақ елінің өткені мен бүгінгісін танып білуге атамекеніне деген сүйіспеншілігін арттыру .
Көрнекілігі : Ұлағатты сөздер, интерактивті тақта
Ұлағатты сөздер :
«Мектеп - ғылым патшасы »
«Оқу - білім бұлағы, білім - өмір шырағы »
«Күш - білімде »
БАРЫСЫ:
І . Ұйымдастыру .
Әнұран орындалады.
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
ІІ. Негізгі бөлім
ІІІ. Қорытынды . Оқушыларды марапаттау.
І . Кіріспе сөз .
Мұғалім : Ана тілде тұңғыш анам үйреткен,
Осы тілде алғаш мені сөйлеткен.
Ана тілде сырын ұқтым өмірдің,
Ана тілде жырын ұқтым көңілдің.
Армысыздар, ұстаздар, оқушылар ! Мектеп әрқашан оқушысымен көрікті, олай болса «Сабақ басталар қуанышты сәт . . . » дивизімен өткелі отырған мәнерлеп оқу байқауымызға қош келіпсіздер.
Байқауымызды бастамас бұрын қазылар алқасымен таныстырып өтсем :
Байқау ІІІ турдан тұрады.
І тур «Білімсіз күнін жоқ» ақын жазушылардың шығармаларын мәнерлеп оқу
( мектеп, білім, тіл)
ІІ тур «Менің арманымдағы мектеп » тақырыбында сурет байқауы (оқушылардың қиялынан туған сурет көрмесі )
ІІІ тур «Менің мектептегі алғашқы күнім » эссе жазу
І ТУР . «Білімсіз күнін жоқ» ақын жазушылардың шығармаларын мәнерлеп оқу.
Жылдар - жылдар жан бесігін тербеткен,
Шуағында білім алып ер жеткен.
Таңын шықтай, балалық шақ бал дәурен,
Арманымның ақ қанаты серметкен.
ІІ тур «Менің арманымдағы мектеп » тақырыбында сурет байқауы (оқушылардың қиялынан туған сурет көрмесі )
ІІІ тур «Менің мектептегі алғашқы күнім » эссе жазу
Эссенің шығарма мен мазмұндамадан өзгешілігі бар. Ол - еркіндік пен батылдық, өжеттікке жол беретін ой алаңы. Шағын көлемді, тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні десек те жарасымды.
СЕРГІТУ СӘТІ :
М орфология (сөз бен оның формалары туралы тіл білімнің бір саласы)
Е тістік (заттың қимылын, іс- әрекеті мен амалын білдіретін сөз табы)
К өнерген сөздер (хан, тақ, уәзір, атшабар, құл қандай сөздер)
Т асымал (сөздің жолға сыймаған бір немесе бірнеше буынының келесі жолға бөлініп жазылуын)
Е сімдік (жіктеу, сұрау, сілтеу, өздік бұлар неге жатады)
П ысықтауыш (сөйлемдегі іс - әрекетті, оқиғаның мекенін, мезгілін, себебін, мақсатын білдіретін тұрлаусыз мүше)
ІІІ. Қорытынды . Оқушыларды марапаттау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz