Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері

Бекітемін: ______________ М.Едігеева
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары
|Сабақтың тақырыбы: Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері |
|Күні : |Мұғалімнің есімі : |
|Тобы: |Қатысқандар саны |Қатыспағандар саны : |
|Сабаққа негізделген оқу | Публицистикалық стильдің тіл ерекшелігін тану, түсіну.|
|мақсаты: | |
|Сабақ мақсаттары: |Барлық оқушылар : Публицистикалық стильдің тіл |
| |ерекшелігін таниды, түсінеді. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Публицистикалық стильді басқа |
| |стильдерден ажыратады. |
| |Кейбір оқушылар : Публисистикалық стильде жазады, |
| |талдайды. |
|Бағалау критерийлері |Ауызша және жазбаша мәтін құруға дағдыланады. |
|:(жетістік критерийлері, |Өз тілін ,әдебиетін , тарихын құрметтейді. |
|табыс критерийлері, |Талдайды, сараптайды. |
|күтілетін нәтиже | |
|критерийлері) | |
|Тілдік мақсаттар |Тілдік дағдылар : қазақ әдебиеті, көркемдеуіш құралдар |
| |Терминология : |
| |Сөз тіркестері: |
|Құндылықтарды дарыту |Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
| |Қарым-қатынас жасау мәдениеті |
| |Өмір бойы оқуға дайын болу |
|Пәнаралық байланыстар |Қазақ тілі, қазақ әдебиеті |
|АКТ қолдану дағдылары | |
|Алдыңғы оқу/ Бастапқы |Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар |
|білім. | |
| Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жұмыстар: |Ресурстар:|
|уақыт | | |
|Басталуы |І . Үй тапсырмасын сұрау. “Сұрақтар шеруі” әдісі | |
| |бойынша. |Қағаз, |
| |Публийистикалық стильдің мақсаты не? |бор, |
| |Публицистикалық стильді қайда қолданамыщ? |кітап. |
| |Стильдік сипаты не? | |
| |Қандай тілдік амал-тәсілдер қолданылады? | |
|Ортасы |ІІ. Жаңа сабақ. Публицистикалық стиль | |
| | Публицистикалық стиль – қоғамдық-саяси, | |
| |үгіт-насихаттық әдебиетте, бұқаралық ақпарат | |
| |құралдарында қолданылатын функционалдық стильдердің | |
| |бірі. Публицистика – қоғамның әлеуметтік маңызы бар | |
| |мәселелерді шешуіне атсалысатын айбынды құралы. Бұл | |
| |стиль тыңдарман мен оқырмандардың арасына кең | |
| |таралуымен, бейнелілігімен, баяндаудың шешендігімен | |
| |сипатталады. Тілші-ғалымдар публицистикалық стильдің | |
| |жазбаша түріне газет, журналдардағы мақалалар, | |
| |памфлет, очерк т.б. шығармаларды, ал ауызша түріне | |
| |шешендік сөздерді жатқызып жүр. | |
| | Публицистикалық стильге қойылатын талап – қандай | |
| |тақырыпқа жазылса да, логикалық жағынан дәлелді, | |
| |көңілге қонымды болуы қажет. Ол тілдік құралдарды | |
| |қолдана білуден байқалады. | |
| | Тіл деңгейлеріне байланысты публицистикалық | |
| |стильдің ерекшеліктері болады. Лексикада | |
| |қоғамдық-саяси терминдер мен сөздердің (митинг, | |
| |ереуіл, демократия, парламент), эмоциялық баға беруші | |
| |сөздердің (еңбек озаты, көшбасшы, еңбеккер, дем | |
| |беруші), экспрессивтік бояуы бар сөздердің | |
| |(қоян-қолтық, нық қадаммен), фразеологияда | |
| |перифразалардың (ақ алтын – мақта, күріш; қара алтын –| |
| |көмір, мұнай; екінші тың – қойшаруашылығы, көгілдір | |
| |тың – құсшаруашылығы); морфологияда қос сөздердің | |
| |(қоғамдық-әлеуметтік, бұқаралық-саяси, | |
| |үгіт-насихаттық); бұйрық рай тұлғасының (орындайық, | |
| |табысқа жетеміз), синтаксисте сөйлемдегі сөздердің | |
| |орын тәртібінің, қаратпа сөздердің, риторикалық | |
| |сұрақтардың, жай сөйлем бөліктерінің, сан алуан | |
| |қайталамаларының т.б. жиі қолданысқа түсуі | |
| |публицистикалық стильдің басқа стильдерден өзгешелігін| |
| |көрсетеді. | |
| | | |
| |«Қазақ тілінің стилистикасы» оқулығынан | |
| | | |
| |"Радио", "Газет - журнал", "Теледидар" «Интернет | |
| |желісі» ақпарат құралдарының публицистикалық стильді | |
| |қолданудағы ерекшеліктері туралы жан – жақты айтып | |
| |береді. | |
| |Ы.Алтынсариннің 180 жылдығына орай оқушыларға радио, | |
| |теледидар, сұхбат, газет-журнал жанрлары арқылы | |
| |жеткізуді тапсырамын. | |
|Аяқталуы |Үйге тапсырма:101 -жаттығу. | |
| |Рефлексия. | |
| |«Бес саусақ» тәсілі. | |
| |Бас бармақ-басты мәселе.Бүгін сабақта қандай мәселе | |
| |болды? | |
| |Балалы үйрек- бірлесу. Мен топта, жұпта қандай жұмыс | |
| |жасадым?Кімге көмек бердім? | |
| |Ортан терек- ойлану.Мен бүгін қандай білім мен | |
| |тәжірибе алдым? | |
| |Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? | |
| |Кішкентай бөбек- көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді| |
| |қалай сезіндім? | |
| Қосымша ақпарат |
|Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді | |
|қалай жоспарладыңыз? Қабіліті жоғары |Қабілеті жоғары оқушылар публицистикалық |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |стильде жазбаша жұмыстар оындайды, оны |
|жоспарлайсыз. Қабілеті жоғары |меңгеруі тиіс. Тіл ерекшелігін түсіне отырып|
|оқушылар өздерінің алдына қойған |, өздері қолданады. |
|мақсатқа жету үшін , жан-жақты | |
|білімді екенін көрсете білді. | |
|Өзінің пікір, қалауын түсіндіре | |
|алады. | |
|Бағалау- Оқушылардың үйренгенін , | |
|материалды меңгергенін тексеруді | |
|қалай жоспарлайсыз? | |
|Бағалау кезінде оқушылардың өздері де| |
|қатысады. | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
|Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? | |
|Бүгін оқушылар не білді? | |
|Сыныптағы ахуал қандай болды? | |
|Мен орындаған саралау шаралары тиімді| |
|болды ма? | |
|Мен өз жоспарыма қандай түзетулер | |
|енгіздім және неліктен? | |
|Қорытынды бағымдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды| |
|да, оқуды да ескеріңіз)? | |
|1. | |
|2. | |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта | |
|алады?( оқытуды да, оқуды да | |
|ескеріңіз)? | |
|1. | |
|2. | |
|Сабақ барысында сынып немесе | |
|жекелеген оқушылардың жетістіктері /| |
|қиындықтары туралы не білдім? Менің | |
|келесі сабағымды жетілдіруіне | |
|көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? | |
Телидидар
Радио
Әлеуметтік желілер
Газет-журнал
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары
|Сабақтың тақырыбы: Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері |
|Күні : |Мұғалімнің есімі : |
|Тобы: |Қатысқандар саны |Қатыспағандар саны : |
|Сабаққа негізделген оқу | Публицистикалық стильдің тіл ерекшелігін тану, түсіну.|
|мақсаты: | |
|Сабақ мақсаттары: |Барлық оқушылар : Публицистикалық стильдің тіл |
| |ерекшелігін таниды, түсінеді. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Публицистикалық стильді басқа |
| |стильдерден ажыратады. |
| |Кейбір оқушылар : Публисистикалық стильде жазады, |
| |талдайды. |
|Бағалау критерийлері |Ауызша және жазбаша мәтін құруға дағдыланады. |
|:(жетістік критерийлері, |Өз тілін ,әдебиетін , тарихын құрметтейді. |
|табыс критерийлері, |Талдайды, сараптайды. |
|күтілетін нәтиже | |
|критерийлері) | |
|Тілдік мақсаттар |Тілдік дағдылар : қазақ әдебиеті, көркемдеуіш құралдар |
| |Терминология : |
| |Сөз тіркестері: |
|Құндылықтарды дарыту |Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
| |Қарым-қатынас жасау мәдениеті |
| |Өмір бойы оқуға дайын болу |
|Пәнаралық байланыстар |Қазақ тілі, қазақ әдебиеті |
|АКТ қолдану дағдылары | |
|Алдыңғы оқу/ Бастапқы |Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар |
|білім. | |
| Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жұмыстар: |Ресурстар:|
|уақыт | | |
|Басталуы |І . Үй тапсырмасын сұрау. “Сұрақтар шеруі” әдісі | |
| |бойынша. |Қағаз, |
| |Публийистикалық стильдің мақсаты не? |бор, |
| |Публицистикалық стильді қайда қолданамыщ? |кітап. |
| |Стильдік сипаты не? | |
| |Қандай тілдік амал-тәсілдер қолданылады? | |
|Ортасы |ІІ. Жаңа сабақ. Публицистикалық стиль | |
| | Публицистикалық стиль – қоғамдық-саяси, | |
| |үгіт-насихаттық әдебиетте, бұқаралық ақпарат | |
| |құралдарында қолданылатын функционалдық стильдердің | |
| |бірі. Публицистика – қоғамның әлеуметтік маңызы бар | |
| |мәселелерді шешуіне атсалысатын айбынды құралы. Бұл | |
| |стиль тыңдарман мен оқырмандардың арасына кең | |
| |таралуымен, бейнелілігімен, баяндаудың шешендігімен | |
| |сипатталады. Тілші-ғалымдар публицистикалық стильдің | |
| |жазбаша түріне газет, журналдардағы мақалалар, | |
| |памфлет, очерк т.б. шығармаларды, ал ауызша түріне | |
| |шешендік сөздерді жатқызып жүр. | |
| | Публицистикалық стильге қойылатын талап – қандай | |
| |тақырыпқа жазылса да, логикалық жағынан дәлелді, | |
| |көңілге қонымды болуы қажет. Ол тілдік құралдарды | |
| |қолдана білуден байқалады. | |
| | Тіл деңгейлеріне байланысты публицистикалық | |
| |стильдің ерекшеліктері болады. Лексикада | |
| |қоғамдық-саяси терминдер мен сөздердің (митинг, | |
| |ереуіл, демократия, парламент), эмоциялық баға беруші | |
| |сөздердің (еңбек озаты, көшбасшы, еңбеккер, дем | |
| |беруші), экспрессивтік бояуы бар сөздердің | |
| |(қоян-қолтық, нық қадаммен), фразеологияда | |
| |перифразалардың (ақ алтын – мақта, күріш; қара алтын –| |
| |көмір, мұнай; екінші тың – қойшаруашылығы, көгілдір | |
| |тың – құсшаруашылығы); морфологияда қос сөздердің | |
| |(қоғамдық-әлеуметтік, бұқаралық-саяси, | |
| |үгіт-насихаттық); бұйрық рай тұлғасының (орындайық, | |
| |табысқа жетеміз), синтаксисте сөйлемдегі сөздердің | |
| |орын тәртібінің, қаратпа сөздердің, риторикалық | |
| |сұрақтардың, жай сөйлем бөліктерінің, сан алуан | |
| |қайталамаларының т.б. жиі қолданысқа түсуі | |
| |публицистикалық стильдің басқа стильдерден өзгешелігін| |
| |көрсетеді. | |
| | | |
| |«Қазақ тілінің стилистикасы» оқулығынан | |
| | | |
| |"Радио", "Газет - журнал", "Теледидар" «Интернет | |
| |желісі» ақпарат құралдарының публицистикалық стильді | |
| |қолданудағы ерекшеліктері туралы жан – жақты айтып | |
| |береді. | |
| |Ы.Алтынсариннің 180 жылдығына орай оқушыларға радио, | |
| |теледидар, сұхбат, газет-журнал жанрлары арқылы | |
| |жеткізуді тапсырамын. | |
|Аяқталуы |Үйге тапсырма:101 -жаттығу. | |
| |Рефлексия. | |
| |«Бес саусақ» тәсілі. | |
| |Бас бармақ-басты мәселе.Бүгін сабақта қандай мәселе | |
| |болды? | |
| |Балалы үйрек- бірлесу. Мен топта, жұпта қандай жұмыс | |
| |жасадым?Кімге көмек бердім? | |
| |Ортан терек- ойлану.Мен бүгін қандай білім мен | |
| |тәжірибе алдым? | |
| |Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? | |
| |Кішкентай бөбек- көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді| |
| |қалай сезіндім? | |
| Қосымша ақпарат |
|Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді | |
|қалай жоспарладыңыз? Қабіліті жоғары |Қабілеті жоғары оқушылар публицистикалық |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |стильде жазбаша жұмыстар оындайды, оны |
|жоспарлайсыз. Қабілеті жоғары |меңгеруі тиіс. Тіл ерекшелігін түсіне отырып|
|оқушылар өздерінің алдына қойған |, өздері қолданады. |
|мақсатқа жету үшін , жан-жақты | |
|білімді екенін көрсете білді. | |
|Өзінің пікір, қалауын түсіндіре | |
|алады. | |
|Бағалау- Оқушылардың үйренгенін , | |
|материалды меңгергенін тексеруді | |
|қалай жоспарлайсыз? | |
|Бағалау кезінде оқушылардың өздері де| |
|қатысады. | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
|Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? | |
|Бүгін оқушылар не білді? | |
|Сыныптағы ахуал қандай болды? | |
|Мен орындаған саралау шаралары тиімді| |
|болды ма? | |
|Мен өз жоспарыма қандай түзетулер | |
|енгіздім және неліктен? | |
|Қорытынды бағымдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды| |
|да, оқуды да ескеріңіз)? | |
|1. | |
|2. | |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта | |
|алады?( оқытуды да, оқуды да | |
|ескеріңіз)? | |
|1. | |
|2. | |
|Сабақ барысында сынып немесе | |
|жекелеген оқушылардың жетістіктері /| |
|қиындықтары туралы не білдім? Менің | |
|келесі сабағымды жетілдіруіне | |
|көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? | |
Телидидар
Радио
Әлеуметтік желілер
Газет-журнал
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz