Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері

Бекітемін: ______________ М.Едігеева

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары

|Сабақтың тақырыбы: Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері |
|Күні : |Мұғалімнің есімі : |
|Тобы: |Қатысқандар саны |Қатыспағандар саны : |
|Сабаққа негізделген оқу | Публицистикалық стильдің тіл ерекшелігін тану, түсіну.|
|мақсаты: | |
|Сабақ мақсаттары: |Барлық оқушылар : Публицистикалық стильдің тіл |
| |ерекшелігін таниды, түсінеді. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Публицистикалық стильді басқа |
| |стильдерден ажыратады. |
| |Кейбір оқушылар : Публисистикалық стильде жазады, |
| |талдайды. |
|Бағалау критерийлері |Ауызша және жазбаша мәтін құруға дағдыланады. |
|:(жетістік критерийлері, |Өз тілін ,әдебиетін , тарихын құрметтейді. |
|табыс критерийлері, |Талдайды, сараптайды. |
|күтілетін нәтиже | |
|критерийлері) | |
|Тілдік мақсаттар |Тілдік дағдылар : қазақ әдебиеті, көркемдеуіш құралдар |
| |Терминология : |
| |Сөз тіркестері: |
|Құндылықтарды дарыту |Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
| |Қарым-қатынас жасау мәдениеті |
| |Өмір бойы оқуға дайын болу |
|Пәнаралық байланыстар |Қазақ тілі, қазақ әдебиеті |
|АКТ қолдану дағдылары | |
|Алдыңғы оқу/ Бастапқы |Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар |
|білім. | |
| Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жұмыстар: |Ресурстар:|
|уақыт | | |
|Басталуы |І . Үй тапсырмасын сұрау. “Сұрақтар шеруі” әдісі | |
| |бойынша. |Қағаз, |
| |Публийистикалық стильдің мақсаты не? |бор, |
| |Публицистикалық стильді қайда қолданамыщ? |кітап. |
| |Стильдік сипаты не? | |
| |Қандай тілдік амал-тәсілдер қолданылады? | |
|Ортасы |ІІ. Жаңа сабақ. Публицистикалық стиль | |
| |    Публицистикалық стиль – қоғамдық-саяси, | |
| |үгіт-насихаттық әдебиетте, бұқаралық ақпарат | |
| |құралдарында қолданылатын функционалдық стильдердің | |
| |бірі. Публицистика – қоғамның әлеуметтік маңызы бар | |
| |мәселелерді шешуіне атсалысатын айбынды құралы. Бұл | |
| |стиль тыңдарман мен оқырмандардың арасына кең | |
| |таралуымен, бейнелілігімен, баяндаудың шешендігімен | |
| |сипатталады. Тілші-ғалымдар публицистикалық стильдің | |
| |жазбаша түріне газет, журналдардағы мақалалар, | |
| |памфлет, очерк т.б. шығармаларды, ал ауызша түріне | |
| |шешендік сөздерді жатқызып жүр. | |
| |   Публицистикалық стильге қойылатын талап – қандай | |
| |тақырыпқа жазылса да, логикалық жағынан дәлелді, | |
| |көңілге қонымды болуы қажет. Ол тілдік құралдарды | |
| |қолдана білуден байқалады. | |
| |   Тіл деңгейлеріне байланысты публицистикалық | |
| |стильдің ерекшеліктері болады. Лексикада | |
| |қоғамдық-саяси терминдер мен сөздердің (митинг, | |
| |ереуіл, демократия, парламент), эмоциялық баға беруші | |
| |сөздердің (еңбек озаты, көшбасшы, еңбеккер, дем | |
| |беруші), экспрессивтік бояуы бар сөздердің | |
| |(қоян-қолтық, нық қадаммен), фразеологияда | |
| |перифразалардың (ақ алтын – мақта, күріш; қара алтын –| |
| |көмір, мұнай; екінші тың – қойшаруашылығы, көгілдір | |
| |тың – құсшаруашылығы); морфологияда қос сөздердің | |
| |(қоғамдық-әлеуметтік, бұқаралық-саяси, | |
| |үгіт-насихаттық); бұйрық рай тұлғасының (орындайық, | |
| |табысқа жетеміз), синтаксисте сөйлемдегі сөздердің | |
| |орын тәртібінің, қаратпа сөздердің, риторикалық | |
| |сұрақтардың, жай сөйлем бөліктерінің, сан алуан | |
| |қайталамаларының т.б. жиі қолданысқа түсуі | |
| |публицистикалық стильдің басқа стильдерден өзгешелігін| |
| |көрсетеді. | |
| | | |
| |«Қазақ тілінің стилистикасы» оқулығынан | |
| | | |
| |"Радио", "Газет - журнал", "Теледидар" «Интернет | |
| |желісі» ақпарат құралдарының публицистикалық стильді | |
| |қолданудағы ерекшеліктері туралы жан – жақты айтып | |
| |береді. | |
| |Ы.Алтынсариннің 180 жылдығына орай оқушыларға радио, | |
| |теледидар, сұхбат, газет-журнал жанрлары арқылы | |
| |жеткізуді тапсырамын. | |
|Аяқталуы |Үйге тапсырма:101 -жаттығу. | |
| |Рефлексия. | |
| |«Бес саусақ» тәсілі. | |
| |Бас бармақ-басты мәселе.Бүгін сабақта қандай мәселе | |
| |болды? | |
| |Балалы үйрек- бірлесу. Мен топта, жұпта қандай жұмыс | |
| |жасадым?Кімге көмек бердім? | |
| |Ортан терек- ойлану.Мен бүгін қандай білім мен | |
| |тәжірибе алдым? | |
| |Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? | |
| |Кішкентай бөбек- көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді| |
| |қалай сезіндім? | |
| Қосымша ақпарат |
|Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді | |
|қалай жоспарладыңыз? Қабіліті жоғары |Қабілеті жоғары оқушылар публицистикалық |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |стильде жазбаша жұмыстар оындайды, оны |
|жоспарлайсыз. Қабілеті жоғары |меңгеруі тиіс. Тіл ерекшелігін түсіне отырып|
|оқушылар өздерінің алдына қойған |, өздері қолданады. |
|мақсатқа жету үшін , жан-жақты | |
|білімді екенін көрсете білді. | |
|Өзінің пікір, қалауын түсіндіре | |
|алады. | |
|Бағалау- Оқушылардың үйренгенін , | |
|материалды меңгергенін тексеруді | |
|қалай жоспарлайсыз? | |
|Бағалау кезінде оқушылардың өздері де| |
|қатысады. | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
|Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? | |
|Бүгін оқушылар не білді? | |
|Сыныптағы ахуал қандай болды? | |
|Мен орындаған саралау шаралары тиімді| |
|болды ма? | |
|Мен өз жоспарыма қандай түзетулер | |
|енгіздім және неліктен? | |
|Қорытынды бағымдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды| |
|да, оқуды да ескеріңіз)? | |
|1. | |
|2. | |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта | |
|алады?( оқытуды да, оқуды да | |
|ескеріңіз)? | |
|1. | |
|2. | |
|Сабақ барысында сынып немесе | |
|жекелеген оқушылардың жетістіктері /| |
|қиындықтары туралы не білдім? Менің | |
|келесі сабағымды жетілдіруіне | |
|көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? | |

Телидидар

Радио

Әлеуметтік желілер

Газет-журнал

Ұқсас жұмыстар
Қазақ халқының сөз өнері
Стиль және сөз мағынасы. арнаулы курс 9 сынып
Ресми стиль
Қазақ тілі Кітаби тілдің стильдік тармақтары 10 сағат
Қазақ тілі туралы
Сабақтың ортасы
Көркем әдебиет стиліне тән ерекшеліктер
Қатынас қағазының мазмұны
Әдеби тіл нормасы
Диалогтік мәтіндер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz