Отырар кітапханасы

Бөлім: Әлемдегі ірі кітапханалар
Мектеп:
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Мұғалімнің аты-жөні:
Мектеп::
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Күні:
Мектеп::
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сынып: 6
Мектеп:: Қатысқандар
Қатыспағандар
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп:: Отырар кітапханасы.
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп:: 6. 2. 5. 1 - мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6. 4. 4. 3 - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:: Оқылым мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады; - үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады.
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың барысы:
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мектеп:: Педагогтің әрекеті
Білім алушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың басы
Мектеп::

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын қадағалау

Жағымды психологиялық ахуал.

Оқушыларды 4 топқа бөлінді.

1-топ «Отырар» кітапханасы

2-топ «Александрия» кітапханасы;

3-топ «Ақсақ Темір» кітапханасы;

4-топ «Конгресс» кітапханасы;

4 сұрақ

«Отырар кітапханасы» бейнежазбасын ( https://www. youtube. com/watch?v=0u4ICe4Qj3g ) көріп, өз білетіндеріңді әңгімелеңдер.

Отырарда дүниеге келген Әл - Фараби туралы мағлұмат беріледі. М. Шахановтың «Отырар» өлеңінен үзінді оқиды.

Сабақтың тақырыбы, мақсатын бірге анықтаймыз

балалар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқылым алдындағы оқушыларға кесте бойынша қатардағы артық сөзді тауып, себебін түсіндіреді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Ұсыныс!

6-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы

Кесте

https://www. youtube. com/watch?v=0u4ICe4Qj3g

Бөлім:Әлемдегі ірі кітапханалар: Сабақтың ортасы
Мектеп::

Оқылым тапсырмасы.

Мәтінді оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.

1-мәтін

Әйгілі Отырар кітапханасы «Отырар» кітапханасы әлемде «Александрия» кітапханасынан кейінгі екінші орынды алған. Әлемнің екінші үлкен білім бұлағы - Отырар кітапханасы Шыңғысхан шапқыншылығы кезінде жоғалып кетті. Бұрын Фараб аталған бұл қаладан тек ислам әлеміне емес, күллі дүние жүзіне аты мәшһүр, әлемдік ғылымға сүбелі үлес қосқан оқымыстылар шыққан-ды.

«Әлемнің екінші ұстазы» атанған бабамыз Әбу Насыр әл-Фараби ол әлемнің екінші ірі кітапханасында білім нәрінен сусындап өсті. Мұнда ежелгі сына жазуымен жазылған туындылар мен папирус орама қағаздарынан бастап, ортағасырлық Еуропа, араб және Қытай ғалым-оқымыстыларының шығармаларына дейін жинақталған. Міне, осындай кітап қоры өте бай кітапхана 1218 жылы пұтқа табынушы шапқыншылардың аяғына тапталды. Отырар кітапханасы ата-бабамыз мекен еткен алып аймақта ілім дәнін сепкен киелі жер болғаны ақиқат. Көптеген мұсылман ғұламаларының еңбектері арқылы Отырар кітапханасы біздің даламызға ислам дінінің таралуына өз үлесін қосты.

2- мәтін

Отырар кітапханасы - моңғол билігіне дейінгі Отырарда орналасқан әлемдегі ірі кітапханалардың бірегейі болған. Тарихи деректер бойынша, бұл кітапхананың негізін салушы ретінде ғалым әрі философ Әл-Фараби делінеді.

XII ғасырдың соңындағы кітап жинақтардың қараушысы Сунақ руынан шыққан Хисамуддин болған екен. Кейбір деректерде: «Кітапхана ауқымы жағынан тек Александрия кітапханасынан ғана кіші болған», - делінеді. Шыңғысхан Отырарды қиратқаннан кейін, кітапханаға не болғаны әлі күнге дейін белгісіз. Ондағы кітаптар жайлы да жазба деректерде айтылмаған.

Қазіргі кезде Отырар кітапханасының кітаптарының «тағдыры» жайлы сан алуан әңгіме бар. Осы жағымен ол іздеушілерді өзіне тартады. Кейбір деректер бойынша моңғол шапқыншылығы кезінде кітаптардың жерасты жолдарында сақталуы мүмкін екен. Ал, кейіннен оларды жеті жасар бала тауып алады делінеді. Дегенмен мұндай болжамдар нақты дәлелдерге негізделмегендіктен ғылымда әлі күнге дейін мойындалмай келеді.

Профессор Еренғайып ОМАРОВ Отырар кітапханасы туралы сұхбатында: «Александрия кітапханасы 391 жылы өртелген болса, Отырар кітапханасы сол жылдан бастап бері қарай, яғни 830 жылдай әлемдегі ең үлкен кітапхана болып тұрған. Ал енді тым батыл шешім айтар болсақ, Александрия кітапханасының басым бөлігінің өртелуі б. д. д. 47 жылға тиесілі екенін ескерсек, өрттен аман қалған кітаптары бар болған күннің өзінде Отырар кітапханасының қорынан аз болуы мүмкін. Олай болса, Отырар кітапханасы 1000-1200 жыл шамасындай уақыт дүние жүзіндегі ең үлкен кітапхана болған!», - дейді. сөзсіз.

Оқылымнан кейінгі

1- Тапсырма С. «Wordwall»

2-Тапсырма Ж. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықта

:
:

3- тапсырма: ЖЖ. Нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Дескриптор:

* мәтін мазмұнын түсінеді;

* нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

ҚБ

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңыз

Дескриптор

Мәтінен негізгі және қосымша ақпаратты табады.

Берілген сөздерді негізгі түбір үстеулер

Туынды түбір үстеулерді сәйкестендір

Кеше, кешке, лек-легімен, ала жаздай, алдыңгүні, қыстай, ертең, қазақша, лезде, жылдам, шапшаң, баяу.

Негізгі түбір үстеулер

Туынды түбір үстеулерді

Дескриптор:

Негізгі, дара үстеулерді, туынды, күрделі үстеулерді табады. (LearningApps платформасы бойынша)

ҚБ

Т. «Микс» әдісі « Отырар кітапханасы»

М- Бес жолды өлең ( дескрипторы)

И- «Кітапхана мен оқырман» үстеу сөздер арқылы сұхбат құрайды

К- « Отырар кітапханасына саяхат» жоспар

С- Сюжетті сурет

Өзара бағалау

Негізгі
қосымша

Оқушылар мәтінді оқып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

«Сұрақтар ағашы» әдісімен мәтін мазмұнын түсінуге, нақта ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Грамматикалық тақырыпты меңгереді.

Үстеулерді қатыстырып, ерте заман кітапханалары туралы 7-8 сөйлем жазыңдар.

1-топ өлең жазады

2-

ҚБ


Ұқсас жұмыстар
Терезені жабу кезінде кестеге
Конструктордың көмегімен кесте құру
Microsoft Access бағдарламасында кесте құру
Шығыстың ұлы ғалымы – әл-фараби
Білімді кітаптан үйренесің
Қоңыр қозы. тұрсын жұртбай
Жолаушы жігіт
Алаша хан кесенесі
Мектеп кітапханасы
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz