Ана тақырыбындағы әңгімелерін оқу

Бөлім
Адам жанының құпиясы
Бөлім: Педагогтің аты-жөні
Адам жанының құпиясы: Мусина А. Е.
Бөлім: Күні
Адам жанының құпиясы: 13. 02. 2023
Бөлім: Сыныбы 9
Адам жанының құпиясы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
Адам жанының құпиясы: Ғ. Мүсіреповтің ана тақырыбындағы әңгімелері
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Адам жанының құпиясы: 9. 3. 1. 1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау
Бөлім: Сабақтың мақсаты
Адам жанының құпиясы:
  • шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырады, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді
Бөлім: Бағалау критерийі
Адам жанының құпиясы:
  • шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырады;
  • тарихи және көркемдік құндылығына баға береді
Бөлім: Құндылықтарға баулу
Адам жанының құпиясы: Құрмет

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Жаңа сабаққа кіріспе

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру. Сәлемдесу, сабаққа даярлық, түгендеу
Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, ойын бір ортаға топтау мақсатында мынадай ой тасталады:

Ой қозғау? Миға шабуыл?
- Біздің бүгінгі және ертеңгі, болашақтағы мақсатымыз не?

Оқушының іс-әрекеті:

Балалар бұл сұраққа мына түрде жауап береді:
- Оқу білім алу
- Тәрбиелі саналы азамат болу.
- Еңбек ету.
- ел экономикасын, мәдениетін көтеру.
- Ол үшін не істеу керек?
- Үлкенді тыңдап, кішіге қамқорлық көрсетіп, сабақты зейін қойып тыңдау керек.
- Біз ата - бабаларымыздың салт - дәстүрін жаңғыртатын. Жаңалыққа ұмтылатын ізденімпаз оқушылармыз!

Бағалау:
Ресурстар:

Қазақ әдебиеті. «Арман-ПВ» баспасы.

http://armanpv. k

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

1-тапсырма.

Ғ. Мүсіреповтың аналар тақырыбындағы әңгімелері:

1. "Адамның анасы"

2. "Ана кесімі айнымайды"

3. "Өлімді жеңген ана"

4. "Ер ана"

5. "Ананың арашасы"

6. "Ананың анасы"

7. "Ашынған ана"

8. "Ақлима"

Саралау. Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

2-тапсырма . « Викториналық сұрақтар» әдісі

“Адамның анасы” әңгімесінің негізгі тақырыбы қандай?

Жазушының өз өмірі жайлы жазылған шығармасы қалай аталады?

“Ананың анасы” әңгімесінің негізгі кейіпкерлері кімдер?

“Жапон балладасы” әңгімесі қандай бөлімдерден тұрады?

С. Сейфуллин туралы жазылған шығармасы қалай аталады?

6 Әйелдер тақырыбындағы ең көлемді туындысы қандай?

Саралау. Бұл жерде саралаудың тапсырма тәсілі көрінеді.

3-тапсырма. «Сөздер генераторы» әдісі (онлайн)

Жылдамдық арқылы саралау тәсілі жүреді.

Оқушының іс-әрекеті:

Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет алады. Мәліметтерді пайдалана отырып, тапсырма орындайды. Дәптермен жұмыс жасайды.

Кестемен топтық жұмыс жасайды.

Оқушылар онлайн арқылы «Облоко слов» парақшасын толтырады, вацап қосымшасы арқылы чатта бөліседі, мұғалім комментарий арқылы бағалайды.

Бағалау:

Бағалау критерийлері

- автор бейнесіне талдау жасайды

Дескриптор:

- бейнежазбадағы мәліметтерді пайдаланады;

- оқулықтағы мәліметтерді қолданады;

- дәптерге жазады;

- бір-бірімен мәлімет алмасады;

- жазғандарына толықтырулар енгізеді

Бағалау критерийлері

автор бейнесіне талдау жасайды

Дескриптор:

- топтық жұмыс жасайды;

- мәліметтерді сәйкестендіреді;

- топтар бір-бірін тексереді;

- топтар бір-бірін бағалайды

Бағалау критерийлері

автор бейнесіне талдау жасайды

Дескриптор:

- жеке жұмыс жасайды;

- парақшаға жазушы шығармашылығы бойынша сөздерді жазады;

- вацап қосымшасы арқылы таратады;

Ресурстар:

9-сынып қазақ әдебиеті оқулығы

Жұмыс дәптері

Облака слов на уроках иностранного языка - E-LANGUAGE

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

КБ.

«3 минуттық эссе» әдісі.

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасы .

-Тақырып бойынша сіздер үшін не маңызды болды, қандай нәрселер түсініксіз болды?

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың

пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс:

Оқушылар бүгінгі тақырып туралы өз тұжырымдарын 3 минут ішінде эссе жазу арқылы қорытындылайды.

Балалар «Бағалау парағын» толтырып, мұғалімге тапсырады.

Бағалау:

Дескриптор:

- 3 минуттық эссе жазады;

- уақытты тиімді пайдаланады

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 балдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті балын қойып бағалайды.

Ресурстар:

https://youtu. be/oIZTi5YBzyw

/Өз дауысы

Сабақ кезеңі/Уақыты: Үй тапсырмасы
Педагогтің іс-әрекеті:
  1. Жазушы өмірбаянын толықтыру;
  2. Ана тақырыбындағы әңгімелерін оқу
Оқушының іс-әрекеті:

Мектеп кітапханасы;

«Оқуға құштар мектеп» бұрышы

(1-қабат)


Ұқсас жұмыстар
Ғ.мүсірепов «ананың анасы» әңгімесі
Тапсырмалар реті
Ғабит мүсірепов «ананың анасы»
Ыбырай шығармаларындағы адамгершілік мәселесі
Ересек оқушы
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже
Мұғалімнің іс тәжірбиесінен
Отбасы және қайырымдылық
Ы.алтынсарин әңгімелерінің тәрбиелік мәні. 9 сынып
Ғабит мүсірепов. «қазақ солдаты» романы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz