Мәтінді тілдік талдау

Пән
Қазақ тілі
Пән: Бөлім
Қазақ тілі: Биотехнология және гендік инженерия келешегі. Синтаксис
Пән: Педагогтің аты-жөні
Қазақ тілі: Мусина Анар Ермековна
Пән: Күні
Қазақ тілі: 09. 02. 23
Пән: Сынып 9
Қазақ тілі: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Пән: Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі: Қазақстандағы биотехнология ғылымының дамуы
Пән: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Қазақ тілі:

9. 3. 3. 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу

9. 4. 4. 3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

Пән: Сабақтың мақсаты
Қазақ тілі:
  • оқылым мәтіндерінің қызметін, тілдік ерекшеліктерін, құрылымын салыстыра талдайды;
  • сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана алады
Пән: Құндылықтардыдарыту
Қазақ тілі:
  • белсенді өмірлік көзқарас, ізгілік, адамгершілік
Пән: Сабақтың барысы
Пән: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Қазақ тілі: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пән:

Cабақтың басы

3 минут

Қазақ тілі:

Ұйымдастыру кезеңі.

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы

-Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар:

- Ойша: «Мен арыстанмын», -деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

- Дауыстап: «Мен құспын», - деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;

- Дауыстап: «Мен сабырлымын», - деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»

Оқушылар осы сергіту сәтінен кейін сабаққа назар аударады.

Тамаша!

«Иә. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»

Пән:

Сабақтың ортасы.

Мғынаны ашу

5 минут

10 минут

5 минут

Қазақ тілі:

1-тапсырма. «Ой шақыру» әдісі

Видеоматериал.

«Синквейн» әдісі арқылы Биотехнология сөзіне талдау жасайды.

2-тапсырма. Оқылым тапсырмасы

Мәтінді тілдік талдау.

Тақырыбы:

Қызметі:

Идеясы

Тілдік құралдары: абзац, сөйлемдер түрі т. б.

Саралау. Қарқын арқылы саралау тәсілі жүреді: мұғалім оқушылардың өз қатесін өзі табуына мүмкіндік бере отырып, дұрыс жауап беруге жетелейді.

Өткен сабақтарға кері байланыс.

Құрмалас сөйлем. Жасалу жолы. Мағыналық түрлері. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіреді.

3-тапсырма. ӘТН - Сабақтас құрмалас сөйлем, жасалу жолдары, мағыналық түрлері

Оқулықпен жұмыс. 3-тапсырма

Саралау. Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау

Қолдау сұрақтары: Осы теориялық мәліметтермен бұрын да жұмыс жасағанбыз. Есіңізге түсіріңізші. Сыныптасыңызға көмек көрсетіп жіберіңізші.

Оқушылар жалпы білетін мәліметтерін ортаға салады.

Биотехнология

Оқушы жауаптары бағаланады.

C:\Users\Анар\Desktop\9-сын 02.02\2.jpg

Оқушылар оқылым мәтінімен танысады.

1-топ. Тақырыбын жазады.

2-топ. Қызметін анықтайды.

3-топ. Идеясын ашып жазады.

4-топ. Тілдік құралдарын талдайды: абзац, сөйлемдер түрі т. б.

Топтар жазған жұмыстарын тақтаға іледі.

Үйге берілген сөйлемдер талданады (қарсылықты б. с. қ. с. )

Оқушылар 3-тапсырманы жазбаша орындайды.

Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді;

- ой қозғау сұрақтарын талқылайды;

- өз ойын мысалдар арқылы дәлелдейді

ҚБ. Мадақтау әдісі арқылы бағалайды.

Дескриптор:
- мәтіннің тақырыбын табады;

- қызметін анықтайды;

- идеясын ашады;

- тілдік құралдарын талдайды

ҚБ. Температураны өлшеу әдісі арқылы бағалайды.

Дескриптор:
- сабақтас қ. с. жасалу жолын түсінеді;

- мағыналық түрлерін біледі;

- мысалдар талдау арқылы ажыратады;

ҚБ. Топтар бір-бірін ұсынылаған дескриптор өлшемдерін негізге ала отырып, бағалайды

Температура және оны өлшеу тәсілдері — Уикипедия
Пән:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

7 мин.

Қазақ тілі:

«Еркін жазу»

Мұғалім қорытындылайды.

Сөздер генераторы арқылы сабақ барысында қарастырылған жаңа ақпарат жайында, одан алған әсері, не үйренгені, нені әлі де біле түсу керек екені т. б. туралы өз пікірін онлайн жазып, вацап чаты арқылы мұғалімге жолдайды.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Пән: Үй тапсырмасы.
Қазақ тілі:

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі сабағында
Көркем мәтінді оқу-талдау жолдары
Ауызекі сөйлеу стилі
Қазақ халқының сөз өнері
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу стратегияларын қолдану арқылы мәтінге негіздеу принципін іске асыру
Қазақ әдебиеті сабағында көркем шығарманы оқытудың тиімді жолдары
Тыңдалым материалдарын пайдаланудың тиімді жолдары мен әдістері
Сұрақтарға жауап беру. Жаңа сөздер
Шарын шатқалы
Ж. Жұмаханов Ер еңбекте сыналады
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz