Мәтінді тілдік талдау

9. 3. 3. 1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу
9. 4. 4. 3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану
- оқылым мәтіндерінің қызметін, тілдік ерекшеліктерін, құрылымын салыстыра талдайды;
- сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана алады
- белсенді өмірлік көзқарас, ізгілік, адамгершілік
Cабақтың басы
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі.
«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы
-Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар:
- Ойша: «Мен арыстанмын», -деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен құспын», - деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен сабырлымын», - деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»
Тамаша!
«Иә. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді»
Сабақтың ортасы.
Мғынаны ашу
5 минут
10 минут
5 минут
1-тапсырма. «Ой шақыру» әдісі
Видеоматериал.
«Синквейн» әдісі арқылы Биотехнология сөзіне талдау жасайды.
2-тапсырма. Оқылым тапсырмасы
Мәтінді тілдік талдау.
Тақырыбы:
Қызметі:
Идеясы
Тілдік құралдары: абзац, сөйлемдер түрі т. б.
Саралау. Қарқын арқылы саралау тәсілі жүреді: мұғалім оқушылардың өз қатесін өзі табуына мүмкіндік бере отырып, дұрыс жауап беруге жетелейді.
Өткен сабақтарға кері байланыс.
Құрмалас сөйлем. Жасалу жолы. Мағыналық түрлері. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіреді.
3-тапсырма. ӘТН - Сабақтас құрмалас сөйлем, жасалу жолдары, мағыналық түрлері
Оқулықпен жұмыс. 3-тапсырма
Саралау. Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау
Қолдау сұрақтары: Осы теориялық мәліметтермен бұрын да жұмыс жасағанбыз. Есіңізге түсіріңізші. Сыныптасыңызға көмек көрсетіп жіберіңізші.
Оқушылар жалпы білетін мәліметтерін ортаға салады.
Биотехнология
Оқушы жауаптары бағаланады.
Оқушылар оқылым мәтінімен танысады.
1-топ. Тақырыбын жазады.
2-топ. Қызметін анықтайды.
3-топ. Идеясын ашып жазады.
4-топ. Тілдік құралдарын талдайды: абзац, сөйлемдер түрі т. б.
Топтар жазған жұмыстарын тақтаға іледі.
Үйге берілген сөйлемдер талданады (қарсылықты б. с. қ. с. )
Оқушылар 3-тапсырманы жазбаша орындайды.
Дескриптор:
- сұрақтарға жауап береді;
- ой қозғау сұрақтарын талқылайды;
- өз ойын мысалдар арқылы дәлелдейді
ҚБ. Мадақтау әдісі арқылы бағалайды.
Дескриптор:
- мәтіннің тақырыбын табады;
- қызметін анықтайды;
- идеясын ашады;
- тілдік құралдарын талдайды
ҚБ. Температураны өлшеу әдісі арқылы бағалайды.
Дескриптор:
- сабақтас қ. с. жасалу жолын түсінеді;
- мағыналық түрлерін біледі;
- мысалдар талдау арқылы ажыратады;
ҚБ. Топтар бір-бірін ұсынылаған дескриптор өлшемдерін негізге ала отырып, бағалайды

Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Кері байланыс
7 мин.
«Еркін жазу»
Мұғалім қорытындылайды.
Сөздер генераторы арқылы сабақ барысында қарастырылған жаңа ақпарат жайында, одан алған әсері, не үйренгені, нені әлі де біле түсу керек екені т. б. туралы өз пікірін онлайн жазып, вацап чаты арқылы мұғалімге жолдайды.
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz