Көк бөрінің суреті

Бөлім:
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын: Мусина А. Е.
Бөлім:: Күні:
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын: 22. 01. 24
Бөлім:: Сыныбы: 10 «Б»
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын: А. Кемелбаева. «Шашты» әңгімесіндегі ұлттық мүдде
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын: 10. 3. 2. 1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын: Шығармадағы көтерлген мәселелерді түсінеді; ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды, өз көзқарасымен баға береді
Бөлім:: Құндылықтарға баулу
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын:

Азаттық, ұлттық рух; Ұлтымызға тән жаудан кек қайтару; Намысты қолдан бермеу; Үлкеннің кеңесін тыңдау;

Аманатқа қиянат жасамау; Туған елге қызмет ету; Намыс. Жігер. Құрмет. Азаттық. Тұлпар

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

5 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

Топтарға символдар тарату: шеге, таға, ат, ер, ел

1. Түркіменнің асыл тұқымды жылқыларының, Жуковтың суреті

2. Алдыңғы сабақтарға кері байланыс. А. Кемелбаева. Шашты әңгімесі.

«Дұрыс, бұрыс» әдісі бойынша тексеру.

1. Шығармада қазақ халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі суреттелген - дұрыс

2. Шашты әңгімесінің кейіпкері шашы ұзын қыз бала - бұрыс

3 . Шашты әңгімесінің авторы Айгүл Үлкенбаева - бұрыс

4. Түрікпендерден зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы, бірі-қыпшақ - д ұрыс

5. Тасқұл қария арманына жетті - д ұрыс

  1. 6. Шашты Ә. Бөкейханның ата-бабасы -бұрыс
Оқушының іс-әрекеті:

Ұлттық мүдде:

мұраны қастерлеу, қазақ тілін, мемелекеттік рәміздерді құрметтеу, татулық, келсім, ынтымақ және ел бірлігін сақтау, отаншылдық пен мемлекетшілдік; жақсылыққа игілікке бой түзеу, абыройлы болу, ар, ұждан, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстау және құқықтық мәдениетті қалыптастыру.

Сұрақтарға жауап береді.

Сұраққа жауап дайындайды. Бір-бірін толықтырып отырады.

Бағалау:

ҚБ. «Мадақтау сөздер»

Ресурстар:

Жылқылар суреттері

шеге, таға, ат, ер, ел суреттері

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

25 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Топтық жұмыс. Көтерілген мәселелерге тоқталып, өзіндік көзқарасыңды білдір. Кейіпкерлердің ішкі жан дүниесіне талдау жаса.

1-топ. «Азаттық»

«Үшжақты күнделік» әдісі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2-топ. «Намыс»

Жылқышы шал басы салбырап, ұзақ үнсіз отырып қалды. Іштегі шерін, асқан құпиясын ақтаруға батпайтын сияқты. Кетерінде бұл: «Жылқышы ата, туып-өскен жеріңді айт, туыстарыңды іздестірейік, қаңлы ішінде кім боласың? Кіші атаң кім?», - десе, шал басын шайқады. «Ежелден біздің қазақ нәсілін жалпақ тіл қаңлы, қыпшақ атайды. Руын мүсәпір құл жасырады. Тегімді білмей, теріс бағып тұрғамын жоқ, құлдықтан бетер бейдауа қорлықтың күйігі басқа түскенін білесің. Жеті атамды білемін, ел көзіне тура қарар бет болмаған соң тексізден нем артық?!» - деп ширыққан. Ол сүйекке масқара таңба түсті деп қорланған соң атасын жасыруға мәжбүр.

Тасқұл шыққан тегін неге жасырды?

3-топ. «Жігер»

. . . Қай қуыстан суырып алғанын, жылқышы шал оң иығына бөрінің бас терісін тұтас қалдырған көкшулан терісін жауып алыпты.

- Шырағым, сын сағатың туды, ал көзіме тік

қара, сөзіме бақ! - деп бұйыра сөйледі жылқышы. - Түрікпеннің атқұмарлығы атаң қазақпен тең. Бәйге десе екеуі де ішкен асын жерге қояды. Түрікпен ежелден марғау далада тежеусіз құландай өскен ер қазақты қарақшы, бүлікші, тентек көреді. Бөрі көсемі абадан болар, бөрі күшігі бөлтірік болар, бөрі анадан сүт емген қыпшақ тұқымы екеніңді мынау құмдағы мимырт елге мықтап танытар күн туды! Ежелден коныстас теке түрікпен бұл тойды әсте ұмытпас, жадынан ешпес танбалы етеміз! Кенжебекке жылқышы шал құдды жер қайысқан әскермен жалғыз соғысуға даяр қас батырдай ерек көрінді. Айтқанын қалт жібермей тыңдап отыр . . . Жылқышы ата Кенжебекке не себепті көк бөрі туралы айтып отыр? Иығына неліктен бөрінің терісін жамылды?

4-топ. «Құрмет»

. . . Біраз түрікпен суық қаруын асынып, жылқы қосына оралған қазақ шалдың соңынан жауар бұлттай түйіліп жетті. Атажан бай жирен атына жайдақ міне сап, ілесе келген. Адам аласы ішінде, мал аласы сыртында. Момын, бейбіт жылқышы асау тарпаңдай мінез көрсетіп, міз бақпақ түгілі, оң иығына қасқыр терісін жамылып, анталаған құн сұраушыны именбей қарсы алғанын көзімен көрді. Өзін айыпты санап отырған ол жоқ. Алпыс жыл табыннан шашау шығармай, жылқысын ерен адал баққан егде қазақтың шегір көзіне көзі түскенде Атажан бай ыза-ашуы күрт басылып, табан астында өзгеріп шыға келді. Ол жалшысына ләм-мим демей, кері шегінген.

Атажан байдың ашу-ызасы күрт басылып, неге өзгеріп шыға келді?

5-топ. «Тұлпар»

Көркем шығармадағы кейіпкерлер арқылы қазақтар мен түрікпендердің образын жинақтаңыз. Ортақ қасиеттері мен ерекшеліктерін салыстырыңыз.

:
:
:

2-тапсырма. Түркіменстан Республикасы туралы ақпарат

Оқушының іс-әрекеті: Кейіпкерлер
Бағалау: Іс-әрекеті
Ресурстар: Өмірлік мақсаттары
Мәселе
Тасқұл
Атажан
Кенжебек
Қазақтар
Ортақ қасиеттері
Түрікпендер

Топтық жұмыстар орындалады.

«Үшжақты күнделік» толтырады. Кейіпкерлерді сипаттайды.

«Қарқын арқылы саралау» тәсілі (Қарқыны баяу және оқу деңгейі төмен оқушылар өз бетімен орындалатын жұмысты сыныптағы жан-жақты тексеру кезіне дейін үлгере алмайды.

Сондықтан да тапсырманы орындау үшін қосымша уақыт беріледі)

«Диалог арқылы саралау»

Көк бөрі туралы білетіндерін ортаға салады, шығармаға қатысын баяндайды.

Көк бөрінің суреті

Шығармадағы көтерілген басты мәселе - адам тағдыры.

Жер бетінде адам тағдырымен ойнап, оның өмірін ұрлаудан артық күнә жоқ. Жазушы, біріншіден, осыны ашып көрсетеді.

Құндылықтар туралы ой

Халқымыздың бойындағы ең бір асыл қасиет - ұлт мүддесіне қызмет етер ұрпақ жалғастығы

«Дереккөздер арқылы саралау»

Дескриптор:

- кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды;

- өмірлік мақсатын анықтайды;

- шығармадағы көтерілген мәселені талдайды.

ҚБ. «Комментарий» әдісі арқылы

бағалау

Дескриптор:

- мәтін үзінділеріне талдау жасайды;

- өзіндік көзқарасы арқылы баға береді.

Дескриптор:

- мәтін үзіндісіне талдау жасайды;

- өзіндік көзқарасы арқылы баға береді.

Дескриптор:

  • - қазақтар мен түрікпендердің образын салыстырады;
  • - ортақ қасиеттерін табады

Оқулық, жұмыс дәптер

лері.

Көк бөрінің суреті

C:\Users\sony vaio\Desktop\«Шашты» әңгімесі 22.01.24\WhatsApp Image 2024-01-22 at 08.57.27.jpeg

Microsoft Edge - 4PDA

Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Бағалау:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі/Уақыты:

қара, сөзіме бақ! - деп бұйыра сөйледі жылқышы. - Түрікпеннің атқұмарлығы атаң қазақпен тең. Бәйге десе екеуі де ішкен асын жерге қояды. Түрікпен ежелден марғау далада тежеусіз құландай өскен ер қазақты қарақшы, бүлікші, тентек көреді. Бөрі көсемі абадан болар, бөрі күшігі бөлтірік болар, бөрі анадан сүт емген қыпшақ тұқымы екеніңді мынау құмдағы мимырт елге мықтап танытар күн туды! Ежелден коныстас теке түрікпен бұл тойды әсте ұмытпас, жадынан ешпес танбалы етеміз! Кенжебекке жылқышы шал құдды жер қайысқан әскермен жалғыз соғысуға даяр қас батырдай ерек көрінді. Айтқанын қалт жібермей тыңдап отыр . . .

Жылқышы ата Кенжебекке не себепті көк бөрі туралы айтып отыр? Иығына неліктен бөрінің терісін жамылды?

4-топ. «Құрмет»

. . . Біраз түрікпен суық қаруын асынып, жылқы қосына оралған қазақ шалдың соңынан жауар бұлттай түйіліп жетті. Атажан бай жирен атына жайдақ міне сап, ілесе келген. Адам аласы ішінде, мал аласы сыртында. Момын, бейбіт жылқышы асау тарпаңдай мінез көрсетіп, міз бақпақ түгілі, оң иығына қасқыр терісін жамылып, анталаған құн сұраушыны именбей қарсы алғанын көзімен көрді. Өзін айыпты санап отырған ол жоқ. Алпыс жыл табыннан шашау шығармай, жылқысын ерен адал баққан


Ұқсас жұмыстар
М. Әуезов Көксерек әңгімесі (қорытынды сабақ)
Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасы
Елбасы мұраты - ел бақыты, гүлденген Қазақстан
Ислам діні
Әйел-ана,әйел-ұстаз,әйел-басшы,әйел-кәсіпкер. 8-наурыз тәрбие сағаты
Тәуелсіздік жүрмін сені бағалап
Қазақ фольклорындағы қасқыр бейнесі
Елін қорғау - елге серт!
Тәуелсіз елім Қазақстан
Астана-Қазақстандықтардың тәуелсіздігі мен бірлігінің символы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz