Адамдық диқаншысы

Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Күні:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сынып: 5
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңін шынайы өмірмен салыстыру
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

5. 1. 4. 1. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

5. 3. 2. 1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Барлық оқушылар: «Адамдық диқаншысы» өлеңінің шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;

Көпшілігі: өлеңнің шағын көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;

Кейбір оқушылар: өлеңнің шағын көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау; .

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақ барысы
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың басы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту. Тапсырма. «Сөздер сөйлейді» . Оқушылар берілген тірек сөздерге қатысты ақпататты анықтауы тиіс.

Ағартушы, «Оқу құралы», «Тіл құралы», «Әдебиет танытқыш», әліпби, «Маса», мысалшы, «Қырық мысал» .

  • Осы өлең жолдары арқылы автордың өмірлік ұстанымын анықтауға бола ма? (оқушылар жауабы тыңдалады) .

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Оқушылар өлең үзіндісіне байланысты өз пікірлерін білдіреді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

ҚБ Қоучинг сабақ » №30 мектеп-гимназия

5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»: Сабақтың ортасы
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:

Мағынаны тану.

1-тапырма. «Адамдық диқаншысы» өлеңін дауыстап мәнерлеп оқу.

Ж. Шығарма үзінділерін дауыстап оқу үшін таңдайды.

Ж/Ж Олар жұпта отырып дауыстап оқиды. Оқушылардың бірі екіншісіне дұрыс оқу жолдарын керектігін үйрете алады. (екпін, ырғақ. пауза, көтеріңкі дауыс т. б. )

ТЖ. Мұғалім кейбір оқушыларды сыныптың алдында мәнерлеп оқуға шақырады. Олар негізгі жерлерін жатқа айта алады. Деңгейлері төмендеу оқушылар қағазға қарап оқи алады.

Адамдық диқаншысы

1-оқушы: Адамдық диқаншысы қырға шықтым,

Көлі жоқ, көгалы жоқ құрға шықтым.

Тұқымын адамдықтың шаштым, ектім,

Көңілін көгертуге құл халықтың.

Қор болған босқа кетіп еңбек, бейнет,

Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет.

Оттай бер, жануарым екі аяқты,

Адамдық хайуанға қанша қажет?!

2-оқушы: Жаратқан малды Құдай не керекке-

Мінуге, сою, соғу, жүндемекке.

Жорта бер қамыт киіп, қамшыңды жеп,

Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.

Таяққа еті үйренген қойшы жайлап,

Көк есек қозғала ма түрткенге айдап?

Есептен алданғандай болғандар көп,

Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.

«Еркін микрофон» әдісімен дайын болған топ ортаға шығып, микрофонды алып, өлеңді мәнерлеп жатқа айтады.

Дескриптор:

  • Шығарма идеясын сезінеді;
  • Мәнерлеп, жатқа оқиды.

ҚБ

ЖЖ. Тапсырма. «Мәтіндік зерттеу» әдісі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

  • Мәтіннен негізгі ойды табады;
  • Мәтіннен тосын жағдайды анықтайды;
  • Мәтіннен өмірлік қағида шығарады;
  • Белгісіз және белгілі мәліметтерді анықтайды;
  • Тәрбиелік мәні бар қорытынды шығарады;
  • Талдауды қажет ететін тақырыптарды ұсынады.

ҚБ

Бекіту.

«Аялы алақан» стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды.

Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.
Тосын жағдай (Мәтінде қандай тосын ойға кездестіңіз?)
Мәтіннен шығар өмірлік қағида. Әңгімедегі өмірге деген құштарлықтың берілу сипаты, ерлік пен жігер.
Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле.
Тәрбиелік мәні бар қорытынды. Оқыған мәтіннен өз өміріңе, іс-әрекетіңе септігін тигізер қандай қорытынды жасадың?
Талдауды қажет ететін тақырыптар. Мәтінге сүйене отырып, осында көтерілген тағы қандай мәселені талдар едің?

Оқушылар жеке, жұптық, топтық тапсырма орындайды.

Тапсырманы топпен орындайды.

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс. Оқушылар

Мәтіндік зерттеу жүргізеді.

«Аялы алақан» стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды.

ҚБ

D:\My Documents\9-сынып қазақ тілі\img5.jpg

ҚБ Қоучинг сабақ » №30 мектеп-гимназия

ҚБ

D:\My Documents\9-сынып қазақ тілі\img5.jpg

Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті:
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»:
Мектеп

Ұқсас жұмыстар
Ахмет шығармаларының құдіреттілігін оқушыға сезіндіру
Туған өлкеге саяхат
Тілім менің, тілім менің - тірлігім
Шәкәрімнің Адамдық борышың өлеңі
Шәкәрімнің өлеңдері
Адалдық жүрген жерде - адамдық жүреді пікірлесу сағаты
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Көзге арналған жаттығу
Ш.Құдайбердіұлының өлеңдеріндегі ар-ұят мәселесі
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспар. 6-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz