Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адамдық диқаншысы

Бөлім: <<Адамгершілік-асыл қасиет>>
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Ахмет Байтұрсынұлы <<Адамдық диқаншысы>> өлеңін шынайы өмірмен салыстыру
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: <<Адамдық диқаншысы>> өлеңінің шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;
Көпшілігі: өлеңнің шағын көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;
Кейбір оқушылар: өлеңнің шағын көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: <<Жүректен жүрекке>> әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Қызығушылықты ояту. Тапсырма. <<Сөздер сөйлейді>> . Оқушылар берілген тірек сөздерге қатысты ақпататты анықтауы тиіс.
Ағартушы, <<Оқу құралы>>, <<Тіл құралы>>, <<Әдебиет танытқыш>>, әліпби, <<Маса>> , мысалшы, <<Қырық мысал>> .
Осы өлең жолдары арқылы автордың өмірлік ұстанымын анықтауға бола ма? (оқушылар жауабы тыңдалады).
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Оқушылар өлең үзіндісіне байланысты өз пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
ҚБ
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану.
1-тапырма. <<Адамдық диқаншысы>> өлеңін дауыстап мәнерлеп оқу.
Ж.Шығарма үзінділерін дауыстап оқу үшін таңдайды.
Ж/Ж Олар жұпта отырып дауыстап оқиды. Оқушылардың бірі екіншісіне дұрыс оқу жолдарын керектігін үйрете алады. (екпін, ырғақ. пауза, көтеріңкі дауыс т.б.)
ТЖ.Мұғалім кейбір оқушыларды сыныптың алдында мәнерлеп оқуға шақырады. Олар негізгі жерлерін жатқа айта алады. Деңгейлері төмендеу оқушылар қағазға қарап оқи алады.
Адамдық диқаншысы
1-оқушы: Адамдық диқаншысы қырға шықтым,
Көлі жоқ, көгалы жоқ құрға шықтым.
Тұқымын адамдықтың шаштым, ектім,
Көңілін көгертуге құл халықтың.
Қор болған босқа кетіп еңбек, бейнет,
Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет.
Оттай бер, жануарым екі аяқты,
Адамдық хайуанға қанша қажет?!
2-оқушы: Жаратқан малды Құдай не керекке-
Мінуге, сою, соғу, жүндемекке.
Жорта бер қамыт киіп, қамшыңды жеп,
Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.
Таяққа еті үйренген қойшы жайлап,
Көк есек қозғала ма түрткенге айдап?
Есептен алданғандай болғандар көп,
Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.
<<Еркін микрофон>> әдісімен дайын болған топ ортаға шығып, микрофонды алып, өлеңді мәнерлеп жатқа айтады.
Дескриптор:
Шығарма идеясын сезінеді;
Мәнерлеп, жатқа оқиды.
ҚБ
ЖЖ. Тапсырма. <<Мәтіндік зерттеу>> әдісі
Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.
Тосын жағдай (Мәтінде қандай тосын ойға кездестіңіз?)
Мәтіннен шығар өмірлік қағида. Әңгімедегі өмірге деген құштарлықтың берілу сипаты, ерлік пен жігер.
Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле.
Тәрбиелік мәні бар қорытынды. Оқыған мәтіннен өз өміріңе, іс-әрекетіңе септігін тигізер қандай қорытынды жасадың?
Талдауды қажет ететін тақырыптар. Мәтінге сүйене отырып, осында көтерілген тағы қандай мәселені талдар едің?
Дескриптор:
Мәтіннен негізгі ойды табады;
Мәтіннен тосын жағдайды анықтайды;
Мәтіннен өмірлік қағида шығарады;
Белгісіз және белгілі мәліметтерді анықтайды;
Тәрбиелік мәні бар қорытынды шығарады;
Талдауды қажет ететін тақырыптарды ұсынады.
ҚБ
Бекіту.
<<Аялы алақан>> стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды.
Оқушылар жеке, жұптық, топтық тапсырма орындайды.
Тапсырманы топпен орындайды.
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс. Оқушылар
Мәтіндік зерттеу жүргізеді.
<<Аялы алақан>> стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
https://bilim-all.kz/olen/145
Сабақтың соңы
Рефлексия.
Кері байланыс: <<3-2-1>> стратегиясы
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
Үй жұмысы
Өлеңді жаттау
Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.
Тосын жағдай (Мәтінде қандай тосын ойға кездестіңіз?)
Мәтіннен шығар өмірлік қағида. Әңгімедегі өмірге деген құштарлықтың берілу сипаты, ерлік пен жігер.
Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле.
Ойыңды суретпен бейнеле.
Тәрбиелік мәні бар қорытынды. Оқыған мәтіннен өз өміріңе, іс-әрекетіңе септігін тигізер қандай қорытынды жасадың?
Талдауды қажет ететін тақырыптар. Мәтінге сүйене отырып, осында көтерілген тағы қандай мәселені талдар едің?
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Ахмет Байтұрсынұлы <<Адамдық диқаншысы>> өлеңін шынайы өмірмен салыстыру
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: <<Адамдық диқаншысы>> өлеңінің шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;
Көпшілігі: өлеңнің шағын көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру;
Кейбір оқушылар: өлеңнің шағын көлемді үзінділерін мәнерлеп оқу, жатқа айту, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: <<Жүректен жүрекке>> әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Қызығушылықты ояту. Тапсырма. <<Сөздер сөйлейді>> . Оқушылар берілген тірек сөздерге қатысты ақпататты анықтауы тиіс.
Ағартушы, <<Оқу құралы>>, <<Тіл құралы>>, <<Әдебиет танытқыш>>, әліпби, <<Маса>> , мысалшы, <<Қырық мысал>> .
Осы өлең жолдары арқылы автордың өмірлік ұстанымын анықтауға бола ма? (оқушылар жауабы тыңдалады).
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Оқушылар өлең үзіндісіне байланысты өз пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
ҚБ
5-сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы
Сабақтың ортасы
Мағынаны тану.
1-тапырма. <<Адамдық диқаншысы>> өлеңін дауыстап мәнерлеп оқу.
Ж.Шығарма үзінділерін дауыстап оқу үшін таңдайды.
Ж/Ж Олар жұпта отырып дауыстап оқиды. Оқушылардың бірі екіншісіне дұрыс оқу жолдарын керектігін үйрете алады. (екпін, ырғақ. пауза, көтеріңкі дауыс т.б.)
ТЖ.Мұғалім кейбір оқушыларды сыныптың алдында мәнерлеп оқуға шақырады. Олар негізгі жерлерін жатқа айта алады. Деңгейлері төмендеу оқушылар қағазға қарап оқи алады.
Адамдық диқаншысы
1-оқушы: Адамдық диқаншысы қырға шықтым,
Көлі жоқ, көгалы жоқ құрға шықтым.
Тұқымын адамдықтың шаштым, ектім,
Көңілін көгертуге құл халықтың.
Қор болған босқа кетіп еңбек, бейнет,
Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет.
Оттай бер, жануарым екі аяқты,
Адамдық хайуанға қанша қажет?!
2-оқушы: Жаратқан малды Құдай не керекке-
Мінуге, сою, соғу, жүндемекке.
Жорта бер қамыт киіп, қамшыңды жеп,
Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.
Таяққа еті үйренген қойшы жайлап,
Көк есек қозғала ма түрткенге айдап?
Есептен алданғандай болғандар көп,
Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.
<<Еркін микрофон>> әдісімен дайын болған топ ортаға шығып, микрофонды алып, өлеңді мәнерлеп жатқа айтады.
Дескриптор:
Шығарма идеясын сезінеді;
Мәнерлеп, жатқа оқиды.
ҚБ
ЖЖ. Тапсырма. <<Мәтіндік зерттеу>> әдісі
Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.
Тосын жағдай (Мәтінде қандай тосын ойға кездестіңіз?)
Мәтіннен шығар өмірлік қағида. Әңгімедегі өмірге деген құштарлықтың берілу сипаты, ерлік пен жігер.
Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле.
Тәрбиелік мәні бар қорытынды. Оқыған мәтіннен өз өміріңе, іс-әрекетіңе септігін тигізер қандай қорытынды жасадың?
Талдауды қажет ететін тақырыптар. Мәтінге сүйене отырып, осында көтерілген тағы қандай мәселені талдар едің?
Дескриптор:
Мәтіннен негізгі ойды табады;
Мәтіннен тосын жағдайды анықтайды;
Мәтіннен өмірлік қағида шығарады;
Белгісіз және белгілі мәліметтерді анықтайды;
Тәрбиелік мәні бар қорытынды шығарады;
Талдауды қажет ететін тақырыптарды ұсынады.
ҚБ
Бекіту.
<<Аялы алақан>> стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды.
Оқушылар жеке, жұптық, топтық тапсырма орындайды.
Тапсырманы топпен орындайды.
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс. Оқушылар
Мәтіндік зерттеу жүргізеді.
<<Аялы алақан>> стратегиясы бойынша тақырыпқа негіз болып отырған тірек сөздерді анықтап, әр саусаққа жазып шығады. Әркім жазған тірек сөздерін ортаға шығып оқып береді де тақтаға жапсырып қояды.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
https://bilim-all.kz/olen/145
Сабақтың соңы
Рефлексия.
Кері байланыс: <<3-2-1>> стратегиясы
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
Үй жұмысы
Өлеңді жаттау
Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.
Тосын жағдай (Мәтінде қандай тосын ойға кездестіңіз?)
Мәтіннен шығар өмірлік қағида. Әңгімедегі өмірге деген құштарлықтың берілу сипаты, ерлік пен жігер.
Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле.
Ойыңды суретпен бейнеле.
Тәрбиелік мәні бар қорытынды. Оқыған мәтіннен өз өміріңе, іс-әрекетіңе септігін тигізер қандай қорытынды жасадың?
Талдауды қажет ететін тақырыптар. Мәтінге сүйене отырып, осында көтерілген тағы қандай мәселені талдар едің?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz