Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың қорытынды кезеңі

<<Бекітемін>>
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: ___________________________
Білім беру ұйымының атауы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Күні:

Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие тақырыбы
<<Буллинг деген жау>>
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
Мақсаты
Буллингтің психологиялық және физикалық зияндарын көрсету.
Оқушыларды өзара сыйластыққа, ынтымақтастыққа, әділдікке тәрбиелеу.
Буллингтің алдын алу жолдарын үйрету.
Құндылықтар және оның мақсаты
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
:: Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу
:: Айналасындағыларға көмек көрсету

Ресурстар
Бейнежазба, суреттер.

Сабақтың кезеңдері:
Кезеңдері
Мазмұны
Уақыты
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, көңіл-күйін сұрау, сабақтың мақсатымен таныстыру.
- Балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы -- <<Буллинг деген жау>>. Келесі сұрақтарға жауап беріп көрейік:

Буллинг дегенді қалай түсінесіңдер?
Буллингпен күресу үшін не істеу керек?
Оқушылардың жауаптары тыңдалады.

5 мин
2. Оқушылардың қызығушылығын ояту
Буллингке қарсы ережелер (5 минут)
Мұғалім:
Енді, балалар, буллингке қарсы не істеу керек екенін талқылайық. Буллингке қарсы 5 маңызды ереже:

Құрмет көрсету - Әр адамның құрметке лайық екенін ұмытпайық.
Қолдау көрсету - Өзімізге жақын адамдарға, әсіресе, буллингке ұшыраған балаларға қолдау көрсетейік.
Құқықты қорғау - Егер біреуге қысым көрсетілсе, оны көрмегендей болмаңыз, мұғалімдерге немесе ата-аналарға хабарласыңыз.
Дос болу - Бір-бірімізді тыңдап, көмек көрсетуге дайын болайық.
Әділ болу - Әрқашан әділ, адал болуға тырысуымыз керек.
7 мин
3. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Мұғалім:
Буллинг -- бұл адамдардың бір-біріне қиянат жасап, олардың психологиялық немесе физикалық жағдайына зиян келтіруі. Ол сөзбен қорлау, зорлық-зомбылық көрсету, ұрсу, түрлі өтірік айту және басқа да жағымсыз әрекеттерді қамтиды.
Буллинг бірнеше түрге бөлінеді:

Физикалық буллинг - біреуге күш көрсету, ұру, т.б.
Психологиялық буллинг - қорлау, кемсіту, қасақана қорқыту.
Әлеуметтік буллинг - адамды жалғыз қалдыру, топтан шығару, ұжымнан аластату.
Кибербуллинг - интернет арқылы қорлау, әлеуметтік желілерде жағымсыз пікірлер жазу.
10 мин
4. Жұптық жұмыс
Оқушылар жұптарға бөлініп, бір-біріне <<Достықтың мен үшін маңызы>> деген сұраққа жауап беріп, пікір алмасады.
8 мин
5. Топтық жұмыс
Рөлдік ойын <<Буллингке қарсы тұрайық>> (10-12 минут)
Оқушыларды бірнеше топқа бөліп, әр топқа буллингтің бір түрін ойнап көрсету тапсырмасын беріңіз. Әр топ өзіне берілген жағдайды көрсетіп, сол буллингке қарсы қандай әрекет жасау керектігін айтады.
Мысалы:
Бір бала топтан аластатылған кезде не істеу керек?
Бір баланы қорлап тұрған кезде не айту қажет?
Интернетте біреуді қорлап жатқанда қандай қадамдар жасау керек?
Әр топ өз ойларын айтып, сыныппен талқылайды.

10 мин
Сабақтың қорытынды кезеңі

Кері байланыс
Буллинг - бұл қоғамның нашар тұсы, оған жол беруге болмайды. Біз бір-бірімізді құрметтеп, қолдап, әділ болсақ, әлемді жақсырақ етеміз. Бұл тәрбие сағатынан не үйрендік? Әрқайсымызға өзімізді және өзгелерді қорғау үшін батыл болу керек. Бір-бірімізге көмек көрсетіп, жан-жақты дамып, бәріміз бірдей болуымыз керек.

Бағалау критерийлері:
Оқушылардың сабақты тыңдауы және белсенді қатысуы.
Топтық және жұптық жұмыстағы шығармашылық тұрғыдағы ойлау қабілеті.
Эссе арқылы достықтың маңызын түсіндіру деңгейі.

5 мин
7. Үй тапсырмасы
Буллингке қарсы плакат жасаңыздар. Оның ішінде адамдарға өзара сыйластық, жақсы қарым-қатынас орнату үшін не істеу керектігін көрсетіңіздер.
3 мин

Ұқсас жұмыстар
Абай өсиеті бойынша сабақты қорыту
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Компьютерлік желілер туралы
Сабақ жоспары 8 сынып ағылшын тілі
Қазақстанның хvііі ғ ғылымы мен білімі және мәдениеті. 8 сынып
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы
7-сынып қазақ тілі 1 жылдық сабақ жоспар
Гуморальдық реттелу
Қазақстан аумағындағы этногенездің кезеңдерін айқындау
Ньютон биномы
Пәндер