Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қанық түстер және қанық емес түстер

Білім беру ұйымының атауы
Пәні:
Көркем еңбек
Бөлім:
Менің Отаным Қазақстан.
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 4сынып
Сабақтың тақырыбы:
№1сабақ Қазақстанның табиғаты.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
4.1.2.2 қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу.
Сабақтың мақсаты
Қазақстанның сәулет ескерткіштері туралы білесің.Туған өлке табиғатын сызықтық және кеңестік перспективасын ескере отырып бейнелеуді үйренесің.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы
5 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
20 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты қорыту
6минут
Қосымша тапсырма
2минут
Кері байланыс
5 минут
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау
Көркем еңбек пәнінен алдыңғы сыныпта өткендерін еске түсіреді.
Тақырыпты ашу
<<Кезектескен интервью>>әдісі.
Микрофон қолдану.
<<Қазақстанның табиғаты>>
Тақырыбына өз ойларын айтқызу.
Жаңа тақырып
Біз Қазақстанда өмір сүреміз.Қазақстан - біздің Отанымыз. Әррқайсымыздың туып өскен,балалық шағымыз өткен мекеніміз бар.Адам туған жерінің жылуын ешқашан ұмытпайды.
Қазақстанның табиғаты өте бай әрі алуан түрлі.Оны қорғау үшін ұлттық саябақтар(Іле Алатауы,Алтынемел,Баянауыл)мен қорықтар (Ақсу-Жабағылы,Марқакөл) құрылған.Елімізде 23ұлттық саябақ пен қорық бар.Олар мемлекеттің қорғауына алынған.
ЕБҚ
Қазақстанның табиғаты туралы
әңгімелету.
Кеңестік перспективалы пейзаж саламыз.
Суреттің әдемі әрі шынайы көрінуі үшін,кеңістік перспективасы деген не,сол арқылы кеңістікті көрсетуді,қанық және қанық емес түстердің не екенін білуің керек.
Жоғарыдағы суретке қарап қай ағаштың жақын,ал қайсысы алыс тұрғанын байқауға болады?Ағаштардың қайсысы жақын тұрғанын түсіну үшін,олардың түбіріне қараймыз.
Мына суреттегідей Сол жақтағы ағаш алысыра,оң жақтағы ағаш көрерменге жақын орналасқанын байқайсың.
Егер тауды алыс және жақыннан салыстырсақ,онда орманды тау болса,жасыл түсті,шыңнан басқан тау болса,ақ түсті болып көрінеді.Алайда таулар алыстаған сайын суық көгілдір түске ауысады.
Өйткені біз алыстағы заттардыкөгілдір түске боялған ауа қабаты арқылы көреміз.Бұл құбылыс кеңістік перспективасы деп аталады.
Түстер қанықтығы деген не?
Қанық түстің негізгі белгісі.Қанық және қанық емес түстер болады. Қанық емес түстер қою қанық емес түстер(қара түсті бояу қосылады)мен ашық қанық емес түстерге(ақ түс қосылады)бөлінеді
Төмендегі кестеге қарап,қанық және қанық емес түстерді салыстыр..
Салыстырып түстердің айырмашылығын айтады.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма;Мәтінді оқып келу.Табиғатты зерттеу.
Мұғалімнің айтқанын орындайды.Өлеңді жаттап алыға тырысады.Сабаққа зейін салып отырады.
Білімдерін ортаға салады.
Қазақстанның табиғаты туралы әңгімелейді,өлеңдер оқиды
Қазақстанның табиғатын сипаттайды.
Ұлттық саябақтар мен қорықтарды біледі.
Жеке жұмыс.
Сергіту сәті.
Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.
Кеңістік перспективасын түсінеді және көрсете алады.
Сұрақтарға жауап береді.
Суреттерге қарап табиғаттағ алыстағы таулардың түстерін ажыратады.
Түстердің түрлерін анықтайды.
Түстер екі түсте болады.Қанық түстер және қанық емес түстер.
Түстерді салыстырады.
Кері байланыс.
Мақтап, мадақтап отыру
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,кері байланыс орнату.
Дескрипторы:
Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп,ой қорыту жасай алады. -1б
Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді.-1б
Дескрипторы: Табиғаттағы құбылыстар мен түрлі өзгерістерді біледі.-1б
Дескрипторы: Қазақстандағы қорықтар мен саябақтарды біледі.-1б
Қорық пен саябақтардың атауын айтады-1б
Қазақстан туралы қосымша ақпарат айта алады.
Дескрипторы:
Қазақстанның орман тауларын ,табиғатын біледі.-1б
Табиғаттың көрінісін сипаттап айтады.-1б
Дескрипторы: Кеңістік перспективасы заттар алыстаған сайын пішіндерінің анықтығы жоғалатынын және түстері суық тарта бастайтынын біледі. -1б
Дескрипторы:Табиғаттағы ағаштар,таулар суретін салады. -1б
Дескрипторы:Өзінің туып өскен жердің табиғатын суреттеп береді.-1б
Табиғаттың қазіргі жағжайы туралы әңгімелейді.-1б
Жарайсыңдар!
<<Бағдаршам>>әдісі
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
суреттер
Оқулықтар
Дәптермен жұмыс
Кері байланыс парағы.
Пәні:
Көркем еңбек
Бөлім:
Менің Отаным Қазақстан.
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 4сынып
Сабақтың тақырыбы:
№1сабақ Қазақстанның табиғаты.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
4.1.2.2 қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу.
Сабақтың мақсаты
Қазақстанның сәулет ескерткіштері туралы білесің.Туған өлке табиғатын сызықтық және кеңестік перспективасын ескере отырып бейнелеуді үйренесің.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы
5 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
20 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты қорыту
6минут
Қосымша тапсырма
2минут
Кері байланыс
5 минут
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау
Көркем еңбек пәнінен алдыңғы сыныпта өткендерін еске түсіреді.
Тақырыпты ашу
<<Кезектескен интервью>>әдісі.
Микрофон қолдану.
<<Қазақстанның табиғаты>>
Тақырыбына өз ойларын айтқызу.
Жаңа тақырып
Біз Қазақстанда өмір сүреміз.Қазақстан - біздің Отанымыз. Әррқайсымыздың туып өскен,балалық шағымыз өткен мекеніміз бар.Адам туған жерінің жылуын ешқашан ұмытпайды.
Қазақстанның табиғаты өте бай әрі алуан түрлі.Оны қорғау үшін ұлттық саябақтар(Іле Алатауы,Алтынемел,Баянауыл)мен қорықтар (Ақсу-Жабағылы,Марқакөл) құрылған.Елімізде 23ұлттық саябақ пен қорық бар.Олар мемлекеттің қорғауына алынған.
ЕБҚ
Қазақстанның табиғаты туралы
әңгімелету.
Кеңестік перспективалы пейзаж саламыз.
Суреттің әдемі әрі шынайы көрінуі үшін,кеңістік перспективасы деген не,сол арқылы кеңістікті көрсетуді,қанық және қанық емес түстердің не екенін білуің керек.
Жоғарыдағы суретке қарап қай ағаштың жақын,ал қайсысы алыс тұрғанын байқауға болады?Ағаштардың қайсысы жақын тұрғанын түсіну үшін,олардың түбіріне қараймыз.
Мына суреттегідей Сол жақтағы ағаш алысыра,оң жақтағы ағаш көрерменге жақын орналасқанын байқайсың.
Егер тауды алыс және жақыннан салыстырсақ,онда орманды тау болса,жасыл түсті,шыңнан басқан тау болса,ақ түсті болып көрінеді.Алайда таулар алыстаған сайын суық көгілдір түске ауысады.
Өйткені біз алыстағы заттардыкөгілдір түске боялған ауа қабаты арқылы көреміз.Бұл құбылыс кеңістік перспективасы деп аталады.
Түстер қанықтығы деген не?
Қанық түстің негізгі белгісі.Қанық және қанық емес түстер болады. Қанық емес түстер қою қанық емес түстер(қара түсті бояу қосылады)мен ашық қанық емес түстерге(ақ түс қосылады)бөлінеді
Төмендегі кестеге қарап,қанық және қанық емес түстерді салыстыр..
Салыстырып түстердің айырмашылығын айтады.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма;Мәтінді оқып келу.Табиғатты зерттеу.
Мұғалімнің айтқанын орындайды.Өлеңді жаттап алыға тырысады.Сабаққа зейін салып отырады.
Білімдерін ортаға салады.
Қазақстанның табиғаты туралы әңгімелейді,өлеңдер оқиды
Қазақстанның табиғатын сипаттайды.
Ұлттық саябақтар мен қорықтарды біледі.
Жеке жұмыс.
Сергіту сәті.
Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.
Кеңістік перспективасын түсінеді және көрсете алады.
Сұрақтарға жауап береді.
Суреттерге қарап табиғаттағ алыстағы таулардың түстерін ажыратады.
Түстердің түрлерін анықтайды.
Түстер екі түсте болады.Қанық түстер және қанық емес түстер.
Түстерді салыстырады.
Кері байланыс.
Мақтап, мадақтап отыру
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,кері байланыс орнату.
Дескрипторы:
Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп,ой қорыту жасай алады. -1б
Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді.-1б
Дескрипторы: Табиғаттағы құбылыстар мен түрлі өзгерістерді біледі.-1б
Дескрипторы: Қазақстандағы қорықтар мен саябақтарды біледі.-1б
Қорық пен саябақтардың атауын айтады-1б
Қазақстан туралы қосымша ақпарат айта алады.
Дескрипторы:
Қазақстанның орман тауларын ,табиғатын біледі.-1б
Табиғаттың көрінісін сипаттап айтады.-1б
Дескрипторы: Кеңістік перспективасы заттар алыстаған сайын пішіндерінің анықтығы жоғалатынын және түстері суық тарта бастайтынын біледі. -1б
Дескрипторы:Табиғаттағы ағаштар,таулар суретін салады. -1б
Дескрипторы:Өзінің туып өскен жердің табиғатын суреттеп береді.-1б
Табиғаттың қазіргі жағжайы туралы әңгімелейді.-1б
Жарайсыңдар!
<<Бағдаршам>>әдісі
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
суреттер
Оқулықтар
Дәптермен жұмыс
Кері байланыс парағы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz